***** bocs, de hosszú lett volna bemásolni az egészet!****Belo írta:
...........................................
A másik pedig, hogy az RG addig fog a hajóépítésről szólni, míg nem veszi meg valaki az első gyári hajót.
Ha nem korlátozzátok be a hajó beszerzésével kapcsolatos előírásokban ezt, akkor elég konkrétan konkurencia lesz az MM az RG65-nek. Feleslegesen persze................................
OK! Ezt nyilvánvalóan meg kell oldani!Szerintem az a megoldás, ha az lesz a tiltott "gyári" hajó, amelyikből egy azonos műhelyben 6-nál több készül.
Indoklás:
Sajnos ez egy kényes téma. Skeleton versenytárs cirka a harmadikat építi. ( viszont pont Ő mérgelődött a "profi" hajó ellen a legjobban )
Azután ott van a SRY esete az egyszerű hajóépítővel .... Lassan külön kategória a Csibor TT65.
igaz Ő ""csak"" a tervrajzokat adta.
Ott van továbbiakban a Forrai Művek... egy sablonban készült 3-5 hajója. A sablon készítésének ez viszont szükségszerű velejárója, hiszen egy nehezen előállított sablonból csak egy hajót építeni nem szerencsés.
Ráadásul egy egy olyan korlátozás, hogy csak hazai hajó lehet... de miért lenne a Pista Bácsi hajója "csak". Ez elfogadhatatlan! Épít
Ő olyan hajót amit még külföldön sem tudnak!!!!
Aztán jönne a "Valerovics Művek! Na, Ők is már lassan gyárak... 3 hajó, méghozzá nem is akár milyenek!
Viszont a méreg-drága, gyári háttérrel készített csodák megjelenése elkedvetlenítené a hazai modell építőket.
Nincs mese, erre kell egy jó megoldást találni!
Szóval szerintem a "gyári" 6 darab/ gyártó után kezdődhetne. És igazán csak a hajótestre (hull) vonatkozna, mert a vitorla, nos az is egy másik eset.