SAINT NAZARE!
Egy nagy kikötő és súlyos múlttal rendelkezik lásd Wikepédia!
aint-Nazaire ( francia kiejtése: [sɛ.na.zɛʁ] , Breton : Sant-Nazer/Señ Neñseir , Gallo : Saint-Nazère/Saint-Nazaer ), a község , a Loire-Atlantique osztály Nyugat- Franciaországban .
A város egy nagy kikötő , a jobb parton a Loire folyó torkolata közelében, a Atlanti-óceán . A város a déli a második legnagyobb mocsár Franciaországban, az úgynevezett "la Brière ". Tekintettel az elhelyezkedésre, Saint-Nazaire nagy hagyománya van a halászat és a hajóépítés .
19. század iparosodás
Elején a 19. század, a port csak állt egy egyszerű kikötő. Mivel a város volt eddig belföldi, a fő gazdaság nem a kereskedelmi halászat , de a stratégiai helyen, mint a legalacsonyabb navigációs pont a nagy hajók, és a kínálat a pilóták a navigációs feljebb a Loire. 1800-ban, a plébánia Saint-Nazaire már mintegy 3216 lakossal.
A modern Saint-Nazaire hozta létre a közigazgatás Napóleon , és jött a különböző nemzeti és regionális truces amely megakadályozta a fejlődés eddig a pontig. A lakosság 3216-ben 1800 azt mutatja, hogy kopott a történelem, a főként helyi (Brière), az Alacsony-Bretagne (Morbihan a Finistère-dél), és kisebb képviselete a legtöbb más területein Franciaországban. Ettől a ponttól kezdve a lakosság Saint-Nazaire tapasztalt exponenciális növekedése, ami tükröződött a beceneve a "Little Breton California ", vagy a" Liverpool a Nyugat ".
1802-ben, egy úttest épült, hogy fejlesszék a port, amely kiterjesztette a 1835-ben, hogy a hullámtörő gát a navigációs világítótorony a végén. A fejlesztés, beleértve az új medencék a hajókat, hogy kirak az uszályok amely elvégezte áruk feljebb a folyón. Ez a fejlesztés a város költözött a területre a város, amely most hívott a kerületben "Little Marokkó". Ez a fejlődés tette a várost az alapja az utas gőzhajók a Nantes-Saint-Nazaire vonal, valamint hogy a város a másik port, ha a hajót nem tudott hozzáférni Nantes .
Tekintettel az "Új Entrance" zárak kapuit Port Saint-Nazaire felé Loire folyó
1856-ban, az első nedves dokk medence ástak a kilincset "Halluard City", amely lehetővé teszi a hajók kikötni, és kapcsolja be. Így került sor az építkezés a város első vasúti összeköttetés. 1857-ben, a Chemin de Fer de Paris à Orléans vasúttársaság az Orléans kapcsolódó Saint-Nazaire a Nantes . 1862-ben, az első transzatlanti Telegráf építettek a francia felé Dél-Amerikában lépett partra Saint-Nazaire. 1862 is látta az építkezés jelentős hajóépítő létesítményeket, köztük a Chantier Scott , amely elindította az első francia épített hajó fém hüvely (a cég csődbe ment 1866-ban.) 1868-ban, Saint-Nazaire vált al-prefektúra helyett a város Savenay . A másik dock medence jött létre Penhoët 1881-ben, hogy a szolgáltató a nagyobb hajók, de a zár kaput építettek hozzáférni vágni a város két, ezáltal Old Saint-Nazaire és egy mesterséges szigeten a "Kis Marokkó".
A korai 1870-ben Nantes született Pierre Waldeck-Rousseau csatlakozott bár Saint-Nazaire. Szeptemberében lett, annak ellenére, hogy fiatal, titkára a Városi Bizottság kinevezett ideiglenes folytatni a város üzleti. Megszervezte a Honvédelmi Saint-Nazaire, és vonult ki a függő, bár nem látott aktív szolgálatban hiányában lőszer (a magán-store miután commandeered az állam). 1873-ban költözött a bárban a Rennes , létrehozását követően a harmadik köztársaság 1871-ben.
Március 30-án 1894-ben, a sztrájk történt a kovácsolás malmok Trignac szemben csökkenti a munkaerő. Milyen tűnt a kis vita fokozódott, miután a lövés Fourmies , így a város egyre nemzeti beceneve "vörös város". Szocialisták özönlöttek a város védelmében a sztrájkoló munkavállalók csatlakoznak a nyilatkozatban a "lövöldözés de Fourmies".
1900-ban, a településen Pornichet hozta létre levette a nagyobb településen Saint-Nazaire.
U-Boat támaszpont!
Modern tekintettel a Kriegsmarine Saint-Nazaire tengeralattjáró bázis 47 ° 16'32 "N 2 ° 12'10 "W
Miután az átadás Franciaország német csapatok később 1940 júniusában, a port rögtön egy alap műveletek a Kriegsmarine (német haditengerészet), és mint ilyen, a cél a szövetséges műveletek. A erősen dúsított U-boat Saint-Nazaire tengeralattjáró bázis épült Organisation Todt röviddel megszállás annak 9 m (30 ft) vastagságú beton mennyezet, képes volt ellenállni szinte minden bomba használata abban az időben.
Az alap nyújtott otthont a háború alatt, hogy sok a legismertebb U-Boat személyzet, többek között:
Commander Georg-Wilhelm Schulz , aki át 6. U-boat flottilla a Danzig , hogy a port 1942 februárjában, ahol lett egy harci flottilla.
Kapitänleutnant Carl Emmermann - átvette a parancsnokságot a 6. U-boat Flottilla át Schulz 1942 novemberében, míg balra a Saint-Nazaire Norvégia 1944 augusztusában
Korvettkapitány Herbert Schultze - második parancs 7. U-boat Flottilla -től szeptember 1940
Az alap ma is áll, mint a rendkívül erős konstrukció teszi bontási gazdaságtalan. Az alap ma már a kávézók, a bár és a tető egy kiállítás Saint-Nazaire
https://maps.google.hu/maps?hl=hu&q=Fra ... CCsQ8gEwAAFILM Saint-Nazaire PORT D'ATTACHE
http://www.youtube.com/watch?v=zVEZ3Kb04sgU-Boat bázis
http://www.youtube.com/watch?v=rGj3L441SEsLa Ville de Saint-Nazaire vue du ciel septembre 2009
http://www.youtube.com/watch?v=s-p2cQHe1wISAINT NAZAIRE "Ville-PORT
http://www.youtube.com/watch?v=BA9LNrmNOxg
Saint-Nazaire
http://www.youtube.com/watch?v=wRl7Q1s7AdgCROISIERES "Saint-Nazaire SUR MER»
http://www.youtube.com/watch?v=GXoSNr6CrNQArrivee DU A ST-NAZAIRE
http://www.youtube.com/watch?v=e2TK0TtdcBghttp://www.youtube.com/watch?v=fE3idxLuS-cLe U 976 à Saint Nazaire
http://www.youtube.com/watch?v=UqYwCCsfbC8erenity Cruises Croisières au départ de St Nazaire / La Baule et évènement
http://www.youtube.com/watch?v=gxTMp7iXQHsindulnak du bateau ( hajók)
http://www.youtube.com/watch?v=eWR_NvZYW-MOctopus à St-Nazaire
http://www.youtube.com/watch?v=7NSGHinX1io
A Saint Nazaire
http://www.youtube.com/watch?v=-XCtBxCJkAIhttp://www.tripadvisor.com/Tourism-g196 ... tions.htmlLe Port de St Nazaire
http://www.youtube.com/watch?v=45DCKEeSYrU
Tamásb