Nem kifejezetten ide tartozik, de ami miatt nem haladtam.
Részben beszereztem, egy Deckel szerszámköszörűt mely csak alap felszereltségű volt, vagyis csak patronkészletes szerszámbefogó volt meg hozzá.
Ehhez már elkészítettem az esztergakés befogó szupportot, és már folyamatban van a maró, fúrószár palástélköszörű szupportjának elkészülése.
Pár megélezett kés (szakirodalomban meghatározott fokra)!
A 14-es ujmaró megélezve (180-as gyémánt kövel, még hátra van neki a 800as gyémántkorongos csiszolás)
A másik szösszenet az E1N esztergám átalakítása volt az eredeti kezelőfelület itt volt:
Ez nem épp az ideális helye kezelés szempontjábol. A nyomógombok idekerültek át:
Az irányváltó kapcsolo a nagy testvérek mintájára ide került be:
Nem látszik ezért elárulom versenykerékpár lánckerekeivel oldottam meg az áttételt a kapcsolóhoz:
A másik ami megvalósult az E2N kúpvonalzójának átalakítása E1N re
A kocsi váz túl széles volt ezért méretre kellett marnom:
Tehát az elmúlt 2 hónapban nem unatkoztam.
Még hátra van az eszterga főorsóm köszörülése, főorsó csapágyak behántolása, orsóház beállítása és néhány elvadult terv (egy új gőzhajó és egy traktor, a tervek már megvannak hozzájuk)
Már kezdek kisnyugdíjas lenni, egyre kevesebbet vagyok a pincébe ezért se igen haladok:)