Szia Kevin!
Az enyém egy gaffos, és kétféle szervó megoldást is kipróbáltam. Az első, amit a tervrajzokban és a német oldalon is látni, karos szervókkal. Ez viszont nekem annyira nem jött be, mert a kötelek néha beakadtak, gyenge volt a szervó, túl kevés volt a hely nekik, mert egymás felett mentek a karok, stb. Szóval váltottam csörlős szervókra, és az már nagyon jól működött.
Nem tudom, hogy mennyire mélyedtél már bele a témába.
A két orrvitorla egy szervóra van kötve, egyik sem bumos, és a fővitorla egy másikra. Nyilván úgy is megoldahatod, hogy a fővitorla, és a hátsó orrvitorla bumos, így azokat egy szervóra tudod kötni, mint egy normál vitorlázatnál.
Csináltam pár rajzot építés illetve átalakítás közben, meg fotókat, ezeket itt találod meg:
http://dulcibella-aurora.blogspot.no/Fontos, hogy 5 csatornás távirányítód legyen (amiből csak 3-at fogsz használni), ahol az 5. csatorna egy kapcsoló, a GEAR / FLAP, mert ez fogja az orrvitorlákat az egyik oldalról a másikra áthúzni, végállástól végállásig.
Ha van valami kérdésed, szívesen segítek.
Üdv,
Ákos