.
..
...
Szóval a fenti cucc jött a megbízással együtt, de a figyelmes olvasó
észreveheti a hiányosságokat. Mert azért valahogy a vízre kéne vezetni
azt a nagy motorerőt.
Egy kis kavarás jött, de sikerült beszerezni ami kell. Itt hívnám fel
a figyelmet, hogy hajóalkatrész beszerzési ügyekben a SZÁM Bt.-t
keressétek (van csomagküldés is) mert ahogy látom a dolgokat, ők
hozzák be a Graupner alkatrészeket és a többi modellbolt tőlük veszik
át. Tehát az első hazai lépcső a SZÁN Bt. a kereskedelmi
láncban, így oda célszerű fordulni.
http://www.szanmodell.hu/ Tehát jött a postával tegnap:
1.) Robbe Navy Kardan 35 No.1596
2.) Graupner 6 mm-es tönkcső, M4 tengely 175/200 hossz Best.-Nr.3380
3.) Graupner 50 mm átm. M4 3 ágú hajócsavar Best.-Nr. 2308.50
A hajtás szerelt elemei összesen 44 grammot nyomnak a mérlegen.
Most már neki lehet állni az építésnek. Miért csak most? Mert amíg nincs
meg minden gépészeti elem (akku is

) addig senki ne
kezdjen hajóépítésbe, mert nagyon kellemetlen meglepetések érhetik.
Csak egy példa. A boltokban, web-shop-okban pl. ki van írva, hogy a
tönkcsövek 200 mm hosszúak. Aztán amikor megjön akkor kiderül, hogy
a csavartengely 200 mm, a tönkcső csak 175. Ha 200 mm-hez már
beépítettük a motortartó bordát, akkor igen nagy bajban vagyunk, mert
éppen 25 mm eltérés lesz amivel igen nehéz bármit is kezdeni.
A másik nagy hiba az akku beépítés szokott lenni. Kialakít az ember
egy akkuhelyet az elméleti-katalógus adatokból, aztán sehol nem
sikerül beszerezni a megálmodott akkut. Amit sikerül beszerezni azt meg
nem lehet beépíteni a kialakított helyre, vagy rossz helyen lesz a
súlypont.
Szóval amíg nincs meg minden, addig senki ne ragadjon rétegelt lemezt
és ragasztót.
üdv.:SRY