SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2025 aug. 04. - 9:27

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 286 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14. - 17:43 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
No, megtörtént a várva várt teszt. Hát mit is mondjak? Van még mit fejleszteni. A liftes része hibátlan sőt egy kicsit sok is. A tehetetlenség itt most nagyon elő jött. Képtelenség volt vele egy helyben megállni. Amit viszont gyengének találtam a tolás. Oda valami más motort kell nézzek. Elindul és amikor fordulni akarok vele csak oldalra fordul és ugyan úgy megy tovább egyenesen. De ha a párna nyomást vissza veszem annyira, hogy szoknya mindenütt leérjen akkor viszont már egész irányítható. A szoknyára a fodrokat lehet nem volna hülyeség felrakni....... Érdekes............. :? Li-po aksi helyet lehet jobban járok a Ni.xx aksikkal. Egy kicsit far nehéz a lipo meg könnyű. Még kellett tegyek némi súlyt az orrába. Páromat nem tudtam rávenni, hogy eljöjjön velem, így sajnos most videó sem készült. De szerintem nem is lett volna nagyon mit felvenni.

Üdv.: Szilardka


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 15. - 11:08 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
szilárdka örülök hogy eljutottál eddig!
énnekem még kicsit várni kell a tesztekre.
had tanuljunk tőled 1 kicsit.
írtad, hogy miután rájöttél a titok nyityára nem utdtad megfektetni a vasat.
szerinted mi a titka a dolognak.
kérlek oszd meg velünk tapasztalatodat, és írd meg részletesen az észrevételeidet ezzel a témával kapcsolatban.

a fodrok bizony jól néznek ki a szoknyán, de szerintem annak csak füvön van jelentősége.
amikor leért a szokny, akkor szerintem azért volt jobb a hejzet, mert akkor a tehetetlenségi erőt a szoknya surlódási ereje győzte le.
nem pedig a toló motor ereje.

ma megcsinálom a szoknyalefogató felső darabját, és remélem ki is tudom próbálni valamejyest.
azért csak valamelyest, mert aksim még nincs 1 darab se, illetve a lift motorra kerükő lapátbegogó agyra még várnom kell.
remélem csütörtökre meg lessz a cnc megmunkálás.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 15. - 18:04 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
ma felkerült a szoknya a hejére!
Kép
Kép
a keret és az anyák behajtása

Kép
Kép

a felrakás menet közben
Kép
itt már az alját csavarozom
Kép
és már késsz is van
Kép

végül az összkép
Kép

hopsz, az utcsó kép kicsit kicsavarodott :D :oops:

holnap este megjön a cnc-megmunkált lift motor légcsavaragy.
ugyhogy még várnom kell a tesztelésre, aksit addig kérek kölcsön.
áááááááááááááááááááááá
mindjátr késsz!
már nem kell sokat várni :D :o :D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 15. - 19:01 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
tök jó gratu!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 7:06 
Jézusom ez mekkora!! Nagyon vagány a holmi.


Vissza a tetejére
  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 8:56 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
köszönöm
valahogy én is így voltam vele, mikor kicsit is összeált.
mondom inkább eredeti méretek szerint dolgozon, így nem lessz akkora kihívás a szoknya. nem kell majd nkem kisilabizálni a szabásminta méretarányát.
aztán jött a felocsudás, basszus hova a pi...ába teszem, ekkora dögöt mozgatni is kell...
mára már kezdek megbarátkozni a gondolattal :D
menni fog mint a veszett fene :lol: :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 9:03 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 2
Szervusz Olivér :D

Kíváncsian várom, hogy mit fognak szólni az utcán a járókelők. :D
Minden esetre, ha videózol majd, a közönséget se hagyd ki. :D
További jó munkát.

Üdv Szilveszter


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 10:04 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
hát a nézőközönségre már én is nagyon kiváncsi vagyok :D
videó természetesen lessz róla :D
amiben viszont a segítségeteket kérem, az a ködkürt
kéne valami jófajta a masinkába.
és sajna nem akadok rá sehol.
tud nekem valaki segíteni? -köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 11:17 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Erre két megoldás van:

1.) Graupner katalógusból kinézed és a Szán Bt.-vel (mint Grau. hazai
beszállító) meghozatod. Jó drága lesz. :?

2.) A Conrad-nál vagy akárhol máshol veszel egy 10-20 másodperces
hangmodult, felveszed rá a ködkürt hangját és távirányítással lejátszod.
Ez sokkal olcsóbb, de dolgozni kell vele kicsit.

üdv.:SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 17:36 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
ma megint dolgoztam 1 kicsit.
a mai meló tárgya a hűtés.
mivel csak gagyi tescoos-mocsok aksisfuróm van 600mah :oops:
ezért rengeteget töltögettem ma, és lukfúróm se volt akkora mint ami kellett volna.
tehát reszeltem annyit .... inkább csak azt írom hogy sokat.

Kép
Kép
Kép

sajna nem gondolkoztam előre csak csináltam.
ezért kicsit -nagyon igénytelen lett a pc venti burkolása

Kép
gondolom ez látszik is
nem szeretek ilyen randa munkát feltenni, de ezt is én csináltam :oops:Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép


ma ennyire jutottam


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára user_242 2008 szept. 16. - 17:39-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 17:37 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
köszi sry!
graupner katalógusom nincs, tehát nem tom mennyire lenne drága.
még gondolkodom ezen a témán.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 18:12 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
épp most jött meg a lift motorhoz tartozó lapátbrfogó agy.
csoda szép lett. mindössze 2500.- péz.
tudom hogy nem olvassa ezt a fórumot, de innét is köszönöm neked colos barátom!
Kép
Kép
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 22:17 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 1
Nagyon Nagyon brutális lesz. Engem az a liftmotoros megoldás izgat igazán. Kíváncsi vagyok, hogy mit produkál majd. A járókelőkről meg annyit, hogy mindig van bőven belőle. És általában úgy vagy ott állnak ahol vagy nem látod a gépet vagy nem tudod hajtani a gépet. Alapban nem szokott zavarni. De most az első útján a gépemnek........... Nagyon zavartak. Nem tudtam összebarátkozni vele "nem tudtam rendesen betörni".
hier.o írta:
had tanuljunk tőled 1 kicsit.
írtad, hogy miután rájöttél a titok nyityára nem utdtad megfektetni a vasat.
szerinted mi a titka a dolognak.
kérlek oszd meg velünk tapasztalatodat, és írd meg részletesen az észrevételeidet ezzel a témával kapcsolatban.

a fodrok bizony jól néznek ki a szoknyán, de szerintem annak csak füvön van jelentősége.

Az igazi titok szerintem abba a könyvben rejtőzik amit Sry mester itt néhány oldallal előbb már bemutatott nekünk. Ezt azért nem olyan egyszerű leírni, szerintem.
Tapasztalat? Én kipróbáltam a sima ventilátoros és a centrifugál ventis pumpát is. És a centrifugás sokkal jobbnak bizonyult. Kevesebb energiával sokkal nagyobb nyomást lehet elérni. És egy modellnél nagyon fontos ez, ahol korlátozott az energia forrás. Az én modellembe a lift motor teljes terhelésnél megelégszik 6-7 amperrel. Most a tesztek alapján kiderült, hogy nem is kell neki teljes fordulat így valószínűleg még kevesebbel megelégszik. Az biztos, hogy egy kicsit macerásabb megcsinálni. De megéri. A tolás az egy másik felvonás.

üdv.: Szilárd.


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 22:34 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
hier.o írta:
graupner katalógusom nincs, tehát nem tom mennyire lenne drága.


Nekem sincs! www.graupner.de a megoldás.

De szerintem ez se rossz:
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Pr ... VrWnJPUT09

üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 16. - 22:37 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
De ez mégjobb

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Pr ... lXMWpPUT09


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 286 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség