Általános módszertani továbbképzés:
| Képzések (módszertani 2 ) | Felső tagozat | Alsó tagozat | Óvoda | Összesen |
|---|---|---|---|---|
| Tanórai differenciálás heterogén csoportban | ||||
| Kooperatív tanulás | ||||
| Tevékenységközpontú pedagógiák | ||||
| Tanulás tanulása | ||||
| Hatékony gyermekmegismerési technikák | ||||
| Óvoda-iskola átmenet | ||||
| Kompetenciafejlesztő óvodai mód. képz. |
Kompetencia alapú oktatási programok alkalmazását tám. módsz. képzés:
| Kompetencia | Felső tagozat (fő) | Alsó tagozat (fő) | Óvoda (fő) | Összesen (fő) |
|---|---|---|---|---|
| Matematika 1-4 osztály | ||||
| Matematika 5. osztály | ||||
| Szövegértés- szövegalkotás | ||||
| Idegen nyelvi kulcskompetencia (1-6. oszt.) | ||||
| Szociális, életviteli- és környezeti 5. oszt. | ||||
| Tantárgytömbösített oktatás bevezetése | ||||
| Műveltségterület tant. Bont. nélküli okt. | ||||
| Életpálya-építési kulcskompetencia | ||||
| Három hetet meghaladó projekt | ||||
| Komplex óvodai programcs. Bevez. | ||||
| Témahét megszervezése | ||||
| Moduláris program megszervezése |
Az IPR alkalmazását támogató, tantestületi módszertani képzés:
| IPR tantest. Képzés | Felső tagozat (fő) | Alsó tagozat (fő) | Óvoda (fő) | Összesen (fő) |
|---|---|---|---|---|
| Tanórai differenciálás a gyakorlatban | ||||
| Az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése |
