 |
Akadémia fórum
|
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése |
Szerző |
Üzenet |
4C/DC Ítélőszék

Csatlakozott: 2006.04.07., Péntek, 18:41 Hozzászólások: 408 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Elküldve: Hétf. Jan. 29, 2007 10:47 am Hozzászólás témája: |
|
|
A JA+ is mod, és a serverek 90%án már alap dolog hogy fent van.
Amúgy a debuggolással nem lenne akkora gond.A nagyon feltűnő bugokat könnyű megtalálni, csak ki kell javítani.A többit a nép elintézi Indítasz egy fórumot ahol nyitsz egy Bug report topikot és majd ömlenek a jelentések hogy hol, miben van a gond
De amúgy a Movie Battles mod egész jól sikerült.Talán ha keverve lenne a JA+ al akkor vmi jó is kisülne.
Viszont igazán jó játékot akkor kapnánk ha a JA-t kevernénk egy kis SW Galaxies -zel.Ilyen multis rpg kéne, de az irányítás teljesen a playeren múlna.Thát nem úgy mint pl a Lineage-ben, rákattintok kimegyek kajálni és addig üti mint állat, amíg ki nem fexik.
És az a helyzet hogy már elkezdtek egy JKA Galaxies modot, de sztem már soha nem fejezik be pedig nagyon durva lett volna. _________________
MSN: dg_messenger@hotmail.com |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Vendég
|
Elküldve: Csüt. Feb. 01, 2007 2:48 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Hát igen egy olyan mmorg játék kéne, amiben keresztezve lenne a wow és társai, meg a Jk3-hoz hasonló játékok, tehát úgyan úgy kéne fejlődni, mint L2-ben, de a külzdelmek szabadmozgásuak lennének és fajtól vagy kaszttól függen kialakított "mozgáskultúra".
Egy ilyen játékot nagyon bírnék  |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Vendég
|
Elküldve: Csüt. Feb. 01, 2007 2:50 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Ja Banderas voltam.
Ja igen és mmorpg |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Vendég
|
Elküldve: Csüt. Feb. 01, 2007 9:37 pm Hozzászólás témája: |
|
|
azért nekem vannak kételyeim egy jedis mmorpg-vel szemben is... egyrészt ugye lenne benne szintlépés. köztudottan a lámák melegágya a jk, szóval valami brutális mennyiségben akadályoznák a normális játékot az agyontápolt kockák -de végülis ez még kiküszöbölhető.
a másik, hogy jk-ban meg az egész fényklardos mizériában van valami lovagias feeling. duel, kard ki kard, azt azonos tárgyi körülmények között eldöntik ki a jobb. nincsennek restistek, meg tűzgolyók, varázstárgyak, sárkánytól szerzett kütyük(ami mondjuk csak az egyiknek van meg , mert szerencséje volt és megkapta), csak a kard és ennyi. szóval ez egy mmorpg-ben ne mfeltétlenül adatik meg. persze van sok előnye, de nem tudom, hogy ellensúlyozza-e (legalábbis számomra) ennek az elvesztését.
persze azért kipróbálnám
-bandaror |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Vendég
|
Elküldve: Pént. Feb. 02, 2007 8:53 am Hozzászólás témája: |
|
|
Igazából az mmorp játékokból egyedül a szabad mozgást hiányolom harc közben, hisz csak kattintgatni kell, az meg odaáll és csépel, vagy megöli vagy megölik szinten, nem lehet taktikusan elmozogni, valszeg csak ezt tenném át jk-ból, hisz ott lehet hogy erősebb az ellenfél, de oda nem erő kell hanem ügyesség.
Banderas voltam |
|
Vissza az elejére |
|
 |
4C/DC Ítélőszék

Csatlakozott: 2006.04.07., Péntek, 18:41 Hozzászólások: 408 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Elküldve: Pént. Feb. 02, 2007 12:26 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Bandaror, az hogy a kockák akadályoznák a fejlődést az minden mmorpg-ben így lenne ha nem lennének játékmesterek (GM).De mivel vannak ez a gond ki is van küszöbölve, sőt aki ilyen állat, az mehet a PK-s szerverekre (vagy dutyiba).Ennyi.
A másik.Az obliviont is keverni kéne ebbe a játékba, és az a skill fejlődne, amelyiket a player használja.Így ha vki duelben alul marad, nem csak új lépéseket kell kitalálnia, vagy trükkös mozdulatot, hanem rendesen edzenie kell hogy felérjen ellenfelével.Ez élethűbbé tenné a játékot.Meg annyi kocka sem lenne mert itt nem XP-re menne a dolog.Thát nem az lenne hogy leölök 80 mobot és akkor szintet lépek és minden képességem fejlődik még ha nem is használtam.Hanem ha használom a kardomat akkor a fegyverhasználati képességem fejlődik.Ha ugrálok akkor az akrobatikus képességek.Ha sokat használom az erőt akkor több erőm lesz.Szal érted.
Ami a tűzgolyókat meg ilyesmiket illeti Hát azt egyszerűen meg lehetne oldani, kb úgy mint a JK-ban.Natúr duel vagy power duel, lehet választani
Ha vkinek meg különleges fegyvere van arra lehetne többen is menni, mint a lineage-ben a Zariche.Az meg a tulajdonostól függ, hogy mennyire tiszteli az ellenfelét.Szóval akár el is rakhatja a szuperfegyót és előveszi a rendes fénykardját (pl, ha jedi).Ezzel bizonyítva hogy nem hiába szerezte meg azt a csodafegyót.
Húúúúú de király lenne egy ilyen játék.Asszem megyek kotorozni  _________________
MSN: dg_messenger@hotmail.com |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Vendég
|
Elküldve: Pént. Feb. 02, 2007 11:18 pm Hozzászólás témája: |
|
|
a wow-ban folyamatosan szopatnak az allisok azzal, hogy 30-40 szintkülönbséggel támadnak rám, lehetetlenné téve egy csomó questet... mondjuk ok, ott van 2 ellenséges csoport, de akkor is... semmi java (és kára) nem származik belőle... se honor pont se xp, semmi. l2-ben meg szervertől függ hogy miképp kezelik a köcsögöket nem?
azért nem olyan egyszerű a "tűzgolyós" rész sem. pl ha valaki az erőre gyúr (mert feltételezzük, hogy beleviszik az obliviont is ), a másik meg kardra akkor kicsit esélytelen az egyiknek...(-ha sima duelt választanak, nem power duelt) nem beeszélve a spec ruhákról is: mindenki pucérra vetkőzve fog kardozni? arról nem is beszélve hogy kb 1 % rakná el akár csak a vért izzadva megszerzett tunning kardját is
1 szónak is száz a vége: nagyon nagyot lehet bukni egy ilyen gameval, és ha jól tudom már 1x össze is hozták ezt... sw galaxies vagy mi a neve.
-bandaror |
|
Vissza az elejére |
|
 |
AC/DC Vendég
|
Elküldve: Szomb. Feb. 03, 2007 9:31 am Hozzászólás témája: |
|
|
Hát igen már megcsinálták, de ott sem te irányítod a harcot.És egyáltalán nem bukott meg a Galaxies, mivel már nemtom hanyadik kieg.je jött ki és még mindig sokan játszanak vele.Igaz Mo. -n nem lett túl népszerű.Ott űrcsatát is vívhatsz, várost alapíthatsz meg minden királyság.
A másik: én nemtom milyen spec ruhák vannak a WoW-ban, mert 14es szintnél tovább nem nagyon játszottam vele.De L2-ben nem tudok olyan ruháról ami lehetetlenné tenné a harcot.
A harmadik : Ha csakis és csakis erőre gyúr a player az az ő gondja.Ugyanis egy jedinek nem szabad elhanyagolnia a kardját sem.Ha harcképes akar lenni, nem szabad csak egy képességre gyúrnia.Persze ez nem azt jelenti hogy ugyanarra kell gyúrnia mint az ellenfeleinek.Természetesen nem, mert vannak olyan skillek amik kiegyenlítik egymást.Egy egyszerű példa: player1 -nek nagy a fizikális támadása, player 2 nek meg nagy a fizikális védelme.Ez esetben player 2 vagy kihasznál egy remek alkalmat amikor player 1 tehetetlen és ugyan kisebb támadási erővel de megtámadja és így haladva le is győzheti, vagy player 1 csőbe húzza player2-t, vagy eszerűen mögé kerül így player2 természetesen nem tud védekezni és levágja.
negyedik: lineage-ben általában a nem pk-s szervereken 5 szintkülönbség feletti pk-zásért dutyi jár.És ebben a (még csak képzeletbeli) játékban is biztos lenne két oldal, a Rebellion és Empire.De ezt a gondot L2 módra sztem meg is lehetne oldani.
Szóval igen, szervertől függ.De itt is lehetne PK-s szerver, ahova mehetne k a táposok gyilkolászni kedvükre. |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Vendég
|
Elküldve: Vas. Feb. 04, 2007 3:22 pm Hozzászólás témája: |
|
|
hát a galaxies-ről eddig csak rosszat hallottam... olyanokat, hogy nincsennek kiegyensúlyozva a kasztok meg ilyenek. pl a jediket mindenki legyakja (mondtam egy példát szemléltetésül, nem tudom tényleg így van-e a jedikkel ).
én sem azt mondom, hogy egy ruha lehetetlenné tenné a harcot, de egyrészt nem egy ruha, hanem sok, másrészt meg ha a az kicsi(?) azon múlik, akkor én elég ideges lennék -egyből eltűnik a "lovagias" feeling..
hiszek abban, hogy akkor vagy jó ha egyvalamiben vagy nagyon jó, a polihisztorok (az véges pontkiosztás miatt) nem életképesek az mmorpg-kben ( mert ha mindenből felmennek átlagra, akkor marad az átlag)
a gyilkolászósdit meg most mondom harmadjára, hogy meg lehet oldani csak vannak fentartásaim
ja, és az sw galaxies igenis nagy bukás volt sztem. legalábbis a már meglévő sw világ által nyújtott lehetőségekhez (értem ezalatt a minőséget, és a már meglévő hírnevet) viszonyítva.
meg ha belegondolunk hány "tökéletesre" megírható game-t csesztek el? én csak ettől félek...  |
|
Vissza az elejére |
|
 |
AC/DC Vendég
|
Elküldve: Hétf. Feb. 05, 2007 3:57 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Hát meg kell hagyni szegény lucasarts elég sokmindent elbaxott az idők során.Viszont a Galaxiest egyáltalán nem tartom bukásnak.Az episode 1 gémeket (a racer meg a phantom menace) tartom bukásnak Egyszerűen szánalmas lett.Valamint még a galactic battlegrounds-ot tartom bukásnak.Ugyanis az egész játék csak age of empires 2 moddolva.97-ben viszont a Dark Forces 2-t nagyon eltalálták Én nagyon szerettem.A kieg-je is jó lett csak rövid.
Erről a JK-s mmorpg-ről meg felesleges vitázni, ugyanis 99,9% hogy nem lesz ilyen  |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Band Vendég
|
Elküldve: Hétf. Feb. 05, 2007 4:03 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Jó igaz, a programozok a legegyszerűbb dolgot is képesek olyan bonyolultan megoldani, és ez által élvezhetetlenné téve azt.
Egyébként egyetértek azzal hogy a Galaxis nálunk nagyott bukott, lehet hogy külföldön nem, de a magyaroknál megbukott.
Az lehet hogy nem lesz egy ilyen játék, de azért képzeletben jó volt vele eljátszani  |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Vendég
|
Elküldve: Hétf. Feb. 05, 2007 10:42 pm Hozzászólás témája: |
|
|
hát mondjuk tényleg minden viszonyítás kérdése:D az episode 1 a lehulladékabb hulladékok közé tartozik az tény
band-nak igaza van, tényleg lehet csorgatni a nyálunkat, egy-egy ilyen (lehetséges) finomság után, azt ha nem lesz, akkor nem lesz...de legalább kiéljük kreativitásunkat ezen a téren!
-bandaror |
|
Vissza az elejére |
|
 |
AC/DC Vendég
|
Elküldve: Kedd. Feb. 06, 2007 2:59 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Jah...és a végén kiderült hogyha programozók, grafikusok meg ilyesmik lennénk, összedobnánk egy marha jó játékot  |
|
Vissza az elejére |
|
 |
Vendég
|
Elküldve: Kedd. Feb. 06, 2007 4:06 pm Hozzászólás témája: |
|
|
jah bár mindenki marha jó játékot akar csinálni, azt nézz szét mennyi szemét van
de akkor van gond ha már az igény se fogalmazódik meg valami iránt
-bandaror |
|
Vissza az elejére |
|
 |
AC Vendég
|
Elküldve: Szer. Feb. 07, 2007 2:04 pm Hozzászólás témája: |
|
|
Mennyi szemét van, és mennyi lesz még....... a mai játékok egyre rosszabbak.
Az ilyen játékok amik egy filmet másolnak le - mint pl a pókember - eleve el vannak veszve, mivel a játékidejük a filmhez közeli, szóval aligg több két óránál.Míg egy normális játéké 60 óra, vagy végtelen, amit már csak megznni lehet  |
|
Vissza az elejére |
|
 |
|
|
Készíthetsz új témákat ebben a fórumban Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban Nem szavazhatsz ebben fórumban
|
|