XBox2News: A Test Drive Unlimited hasonló lesz az eddig megszokottakhoz?
Stéphane:
A játék a Test Drive elso, második, illetve harmadik részéhez fog
leginkább hasonlítani. Az elmúlt években az Atari több, stílusukban
eltéro játékot adott ki a névvel, de mi szeretnénk visszatérni a
gyökerekhez, amikor a Test Drive még arról szólt, hogy luxus
sportkocsikkal kellett száguldozni a nyílt utcákon.
X: Mesélnél egy kicsit a multiplayer játékmódról?
S:
A játékosok a nyílt utcán járorözve vadászhatnak maguknak ellenfelet.
Ahhoz, hogy 8-an versenyezzenek, be kell menni egy ún. Drive-in –be,
ahol csatlakozhatnak a már meghirdetett futamokhoz, vagy maguk is
indíthatnak bajnokságot. Barátainkkal a kapcsolatot a lakásból
tarthatjuk.
X: Hány játékos vehet majd részt az online versenyeken, illetve az offline futamokon?
S: A legtöbb versenymódban akár 8-an is rajthoz állhatunk, akár offline, akár online játszuk is azt.
X:
Ugyebár teljesen testre szabhatjuk, felöltöztethetjük a soforünket.
Lesz olyan lehetoség, hogy kiszállunk az autóból és sétálunk?
S:
Mivel a Test Drive stílusa nem hasonlít a GTA-hoz, így nem lenne
értelme csavarogni az utcán. Egyedül a klubokban és lakásunkban
sétálgathatunk.
X: Mindenkit érdekel az
autók testreszabása, esetleges tuningolása! Mennyire tudunk majd
elmélyülni ebben a lehetoségben? Miket változtathatunk az autónkon?
S:
A tuningolási lehetoségeket csak késobb fogjuk nyilvánosságra hozni,
mert még tárgyalunk ezzel kapcsolatban az autógyártókkal.
X:
Autónkban lesz muködo rádió, elektronikus ablakemelo, duda és
ablaktörlo is. A rádió hasonló lesz a GTA-ban megismerthez? Lesz több
állomás is?
S: A rádiók különbözo csatornái különbözo
zenei és beszédstílust képviselnek. Jelenleg tárgyalunk a rádióadókkal
és a zenei kiadókkal, így a csatornák teljes listáját a nyár végén
fogjuk bejelenteni.
X: Az ablaktörloknek lesz valami jelentoségük? Jobban látunk majd tole, ha esetleg elkap majd a vihar?
S: Még csak most fogunk dönteni az idojárás kérdésérol. Ha sikerül megegyeznünk, értesítünk!
X: Miért lesz jelentosége a saját ház vásárlásának?
S:
A ház lényegében a játék középpontja lesz. A lakásunk 3 szobából fog
állni: a nappaliban tudsz híreket olvasni, megnézheted a versenyen
elért helyezéseidet, a bajnokság állásását, és itt tudsz új verdákat
vásárolni. A gardróbban tudsz átöltözni, és persze a garázsban lesznek
az autóid. Késobb a házadat lecserélheted egy szebbre és nagyobbra. A
fo oka a költözésnek az lesz, hogy átkerülhess a sziget egy másik
részére, ahonnan könnyebben elérheted a futamok színhelyét. Persze a
drágább házakban több autót is tudsz majd tárolni. Új házakat az
ingatlanirodában vehetsz, ahol folyamatosan ki lesznek írva az éppen
megvásárolható kérók.
X: A szigetrol készül képek nagyon lenyugöztek minket. Jól sejtjük, a helyszín Oahu lesz?
S:
Igen, és a fo utak 95%-a pontosan le is lett modellezve. A helyi
zsákutcákat kiszedtük, hiszen feleslegesek és frusztrálóak a
játékélmény szempontjából. Ezen kívül több mint 200 helyszínt a
valódiról mintáztunk, mint pl. a Gyöngy Kikötot (Pearl Harbor), a
Honolulu repteret, a stadionokat és a kisebb-nagyobb parkokat. Emellett
az épületek architektúrája, a fák és a virágok is mind hawaii-i
hangulatot idéznek.
X: Számíthatunk dinamikusan változó idojárásra, valamint nappal-éjszaka váltakozásra?
S: Nem lesz olyan, hogy hirtelen, egyik percrol a másikra kitör a vihar, de természetesen lesz több idojárási effektus is.
X: Csak egzotikus autók lesznek?
S:
A felhozatal sportautókból, roadsterekbol, luxusautókból és egzotikus
autókból áll. A játékban a legkisebb autó a Mazda Miata lesz, de a
teljes listát majd csak a játék megjelenése elott teszzük közzé.
X: Lesz majd roncsolódás?
S: Sérülni egyedül a nem licenszelt járgányok fognak, tehát, csak a forgalom autóit lehet majd összetörni.
X: Milyen játékmódokat terveztek?
S:
A hasonló autóversenyekkel ellentétben a TDU-ban nem lesz limitálva a
játékmódok listája. Természetesen ott lesznek a már megszokott módok,
mint pl.: idoméro, sima verseny, face to face vagy coop, de mindegyiket
teljesen testre lehet majd szabni. Új játékmódokat házilag is
készíthetünk, köszönhetoen a beépített map editornak és
küldetésszerkesztonek.
X: A végso verzió mennyire lesz más a nemrégiben közzétett képekben látottaktól?
S: Reményeink szerint a játék befejezésekor még ennél is szebben fog
kinézni a stuff. A gép, amin teszteljük az eddig összerakott anyagot,
fele annyit sem bír, mint a majdani végleges Xbox 360 konzol.