Ma már minden második ember rendszeresen internetezik. A vállalkozások több mint 90%-a rendelkezik honlappal.
Mind többen érzik úgy, hogy ami nem érhető el az interneten pár kattintással az nincs is.
Egy honlap tulajdonosaként már a névjegykártyáján szereplő webcím is bizalmat ébreszt! Egy jól megszerkesztett honlap ezzel együtt hozzájárul cége imázsához, és az internetezők tudomására hozza vállalkozása jelenlétét.
Egy igazán jó honlap azonban még ennél is többet tesz:
Ha Ön is érzi, hogy kellene egy jó honlap, mert még nincs, vagy a meglévővel elégedetlen,
De mitől lesz jobb a következő? Milyen stratégiát kell követni a honlapkészítéskor, hogy a honlap betöltse szerepét?
Egy jól működő honlap nemcsak érezhető lépéselőnyt jelent, hanem nagyszerűen betölti feladatát, és meglátva, a versenytársak sárgulhatnak az irigységtől.
Lehet, hogy többe kerül, de gondoljon arra, hogy a honlap befektetés, nem pedig költség!
Az olcsóbb, hirdetett megoldások hosszabb távon drágábbak!
Mondja el miben jó, sőt kezdje azzal!
Sok honlaptulajdonos úgy gondolja, hogy ha a Google első oldalára sikerül feljuttatni honlapját, akkor bizony hatalmas forgalma kerekedik.
Az interneten kereső felhasználók elsősorban információkat keresnek.
Mikor weboldalára kattint mindössze 3 másodperce van arra, hogy a weboldal grafikája, szövege felkeltse a figyelmét.
Ha ezt a három másodpercet megnyertük további 5-10 másodperc van arra, hogy megtalálja a keresett információt.
Ekkor félig már nyert ügye van a látogatóból akár vásárló is lehet.