Beírok a vendégkönyvbe katt ide!
Rhianna Pratchett
Játéktervező és történetíró
Rhianna Pratchett történeteket és narratívákat tervez videojátékokhoz, köztük szövegkönyveket, jeleneteket és dialógusokat. Jelenleg a PS3-ra készülődő Heavenly Sword (Sony / Ninja Theory) és az X360 / PC irányultságú Overlord (Codemasters / Triumph) című játékokon dolgozik, valamint részt vesz a Creative Assembly, a Firefly Studios és a Spearean egyes projektjeiben is. Rhianna elismert brit írótestületek tagjaként így nyilatkozik: „A játékok narratívája egyre jobb lesz, de még mindig hosszú út áll előttünk. Mivel az ipar nagyobb vásárlóközönségre szeretne szert tenni, javítani kell a játékok elmesélésének színvonalát is, hiszen a velük való játék mikéntje fontosabb, mint valaha.”
Jade Raymond
Producer, Ubisoft
A Ubisoft producereként Jade Raymond az Assassin’s Creed széria készlettartási egységeiért felelős. Az utóbbi nyolc év során producerként, tervezőként és programozóként dolgozott az Electronic Arts, az IBM és a Sony Online berkeiben. Jelenleg egy következő generációs játékon tevékenykedik a Ubisoft Montrealnál, illetve szabadidejében az Electric Playground című tévéműsorában készít interjúkat a játékipar résztvevőivel. „Ahhoz, hogy a játékok fellépjenek a szórakoztatási közeg és művészi forma következő szintjére, szerintem két dologra van szükség: új közönség elérése, és olyan dolgokkal való foglalkozás, melyek fontos szerepet kapnak az emberek mindennapi életében” – mondta Jade.
Jessica Tams
Igazgató, Casual Games Association
Jessica a videojátékok fejlesztésében, kiadásában és értékesítésében szerzett tapasztalatát sikeres PC- és Xbox-játékokon való öt éves szoftvermérnöki tevékenykedésével szedte össze. Ez vezetett a Casual Games Association megalapításához, mely az együttműködéshez és a szoros partnerkapcsolatok létrehozásához kíván fórumot biztosítani. „Amikor mérlegeljük az alkalmi játékok demográfiai tetszésindexét, véleményem szerint elkerülhetetlenül egyre több nőt látunk a játékok növekvő iparának területén. Az alkalmi játékokkal megvan a lehetőségünk arra, hogy változatosabbá és nagyobb számúvá tegyük célközönségünket, hiszen mindenki által játszható stuffokat készítünk” – mondja Jessica.