Beírok a vendégkönyvbe katt ide!
Google PageRank

InterStat.hu
Ha valami igényeset és szépet akarunk alkotni, akkor sajnos nem ússzuk meg egy-két klikkeléssel. A Genesis egy szabadon letölthető „3D rendering environment”, mondhatjuk úgy is, hogy egy három dimenziós motor. Sajnos azonban, ha játékot akarunk rá fejleszteni, akkor bizony tudnunk kell programozni, mivel a Genesis csak a megjelenítésért felel, minden egyéb a programozóra van bízva.

 
A Genesis egy nagyon profi engine - és teljesen ingyenes

Cserébe viszont az engine teljesen szabad forráskódú, ingyenes, és ha valamit készítünk vele amit el tudunk adni – nos csak rajta! A Genesisen kívül persze szükségünk lesz még pár dologra (ebben az esetben, már kezd az igazi játékfejlesztéshez hasonlítani a dolog), főleg valamilyen fejlesztőkörnyezetre, amiben a programot írjuk (egy Visual C++ 6, vagy Borland C++ megteszi, de végső esetben a Visual Basic is jó), és valamilyen modellező szoftverre, amiben az objektumokat létrehozzuk (Milkshape3D vagy 3DsMax). A játék pályáit a Genesihez kapott Gedit nevű szoftverben elkészíthetjük, de bármilyen BSP alapú pálya-editor megteszi (pl. Worldcraft).  A Genesis futtatásához  minimum DirectX 6-ra lesz szükségünk, de ez napjainkban már nem lehet gond.  A Genesis tehát nem egy „klikkeljünk és készen van a játék” típusú alkalmazés, hanem egy fejlesztőkörnyezet része: cserébe viszont valóban látványos dolgokat készíthetünk, ha elég elszántak vagyunk. 

Felhasznált anyagok és jogok :
Forrás:- Részben: www.techline.hu
(A mű eredeti címe: Így készítsünk játékot otthon!)


Megjegyzés: az eredti cikket módosítva a sajátvéleményünket közölve tettük közre, az eredti cikkben leírtakkal nem minden esetben értettünk egyet, ezért a cikk egyes részeit átírtuk, és módosítottuk, (a kiemelések a trio soft átírásai a cikkben)  abból sorokat távolítottunk el. De ez nem az eredti tecline cikk. Az eredetijét a fenti linken olvashatja el az érdekelődő.... Megjegyezük nem szakmai szenpontok alapján nem értetünk egyet az eredti cikkben leírtakkal, hanem azokból levont következtetéseivel, véleményezéssel egyes játékkészítő program használhatóságában, vagy felhsználásában. Szertnénk ezúton is kifejezni a techline.hu közreműködő együtműködését a cikk tovább közlésében. Szakmailag is színvonalas portálként és szakértő portálként jegyezük. A Trio Soft egyes vélemény eltérése nem befolyásolja azzon kifejezésünket, hogy az eredti mű esetlegesen valótlan vagy téves adatokat közölt volna az olvasóval.... A cikkben szakmai szenpontok alapján igényesen megalkotott munkaként tartjuk számon, ellenkező estben nem használtuk volna fel ezzen művet. A véleménybeli eltérésünk nem befolyásolja megítélésünket a jövőben sem a  techline.hu szakmai hozzáértésével kapcsolatosan..



Köszönet a cikkért a TECHLINE.HU oldalnak. (Külön engedélyel felhasznált anyag az eredti cikk és képek tulajdonosa: HVG - www.techline.hu - )


Ez is a 3D Game Maker álltal készült.... A techline varázsló kalandjai
   TOVÁBBI TÉMÁK:
HÍRDETÉS: