"Mivel a becstelen emberek
összefognak, hogy egyesítsék erőiket, ezért
a tisztességes embereknek is ugyanezt kell tenniük..."
Gróf Leo N. Tolstoy
A Joe -
Cella

<
Page One > ***A fordítás
szövegével kapcsolatban minden jog fenntartva***
Mi
is az a Joe cella: A Joe
féle energiacella egyszerűen 2, vagy több egymásba
helyezett fém tartályt tartalmaz. A tartályok
fel vannak töltve speciálisan töltött és
tisztított vízzel úgy, hogy a belső tartályperforáció
révén lehetővé válik a víz
szabad mozgása a belső és a külső tartályok
között. A külső tartály elektromosan az akkumulátor
anódjához (+), míg a belső tartály az
akkumulátor katódjához (-) van csatlakoztatva. A
külső tartály zárt leszámítva egy
szájnyílást, amelyhez egy vékony cső
van csatlakoztatva. A vékony cső másik vége
egy benzines motor karburátorának külső házába
van becsatlakoztatva. A gáz/energia a csövön
keresztül kerül a karburátorba. Az egész
cellát, beleértve a csövet is elektromosan el
kell szigetelni a motortól. Eddig, ez meglehetősen egyszerű…
Különböző tervek és
tartályformák kerültek kerültek már megépítésre.
Az eredeti és a legegyszerűbb verziónál, a
két konténer hosszú csövekből kerül
kialakításra, ahol a külső cső belsejében
helyezkedik el a belső perforált cső. Ausztráliában
legalább 14 jármű lett felszerelve különböző
Joe energia cellával, melyeket mind üzemanyag, mind
pedig külső akkumulátor töltés nélkül
vezetnek. A motor, a radiátor és a kipufogócső
elég hideg marad ahhoz, hogy megfagyjon a víz – vízcsere
biztosítása a blokkban sebességváltó
folyadékkal (- warranting replacing water in the block with
transmission fluid). Az időzítés beállítható
25 és 80 fok között, ami a motor típusától
függ. Ez lehetővé teszi a motor egyenletes járását.
Összehasonlítva a benzin üzemmel a motor teljesítménye
megduplázódik.
A Joe energia cella nem magyarázható
meg pusztán a hagyományos fizika segítségével.
Még nem ismert pontosan, hogy mi is történik
a hengerekben a beszívás és a robbanás
alatt. Itt ugyanis nincs benzin/levegő keverék a karburátor
belsejében. Úgy tűnik, hogy valamilyen módon
a nullponti energia kerül kivonásra az éterből,
ami a hengerbe belépő levegőt konvertálja át
valamilyen általunk eddig nem ismert üzemanyaggá.
A feltaláló azt állítja, hogy a folyamatot
növeli a levegő energiája és frekvenciája
(részemről én hajlamos vagyok hinni ebben annak implozív
ereje miatt – ala Schauberger).
Egy létező benzinüzemű gépjármű
saját áramforrásúvá történő
átalakításához nem szükséges
sem üzemanyag, sem pedig helyi elektromos hálózatról
történő akkumulátortöltés. A
Joe energia cella beépítése messze a legegyszerűbb
módosítást ajánlja számunkra.
Szinte az egész motort békén lehet hagyni.
Egy szeparált hevítőnek kell csupán biztosítania
azt, hogy a motor hidegen is fusson. A jármű nem fog megrozsdásodni,
és a festék sem fog oxidálódni.
Guy McCarthy biodinamikai perspektívából
biztosította a Joe energia cella következő analízisét:
A „Joe Cell” (leírás a Nexus magazinban, Aug-Sep ’98,
pp. 43-46) egy elektromos berendezés, amely egy hétköznapi
autó motorjának a karburátorához van
csatlakoztatva. Képes hosszú ideig futni a leválasztott
eredeti üzemanyagrendszer nélkül... A biodinamika
a természeti erők egyik tudománya, melyet a mezőgazdaság
hívott életre Rudolf Steiner Ausztrál filozófus
által.
A „Joe Cell” története: Egy
Ausztrál férfi, aki csupán Joe „X” néven
ismert, tervezett egy figyelemreméltó víz alapú
energia cellát, amely üzemanyagként csupán
a vizet hasznosítva lényegesen nagyobb energiát
fejleszt, mint a benzin. Eredetileg autókba történő
felhasználásra lett kifejlesztve, de szinte bármilyen
olyan motorhoz felhasználható, amely alapban benzinnel
működik (mint pl. motorkerékpárok, motorcsónak,
fűnyíró, hordozható elektromos generátorok,
etc.). Az energia cella biztosítja az összes energiát,
amely a motor működéséhez szükséges. Miután
egy Energia Cella már beépítésre került,
és az megfelelően működik, az üzemanyag vonalat
teljesen le lehet csatlakoztatni a rendszerről. Egy olyan motor,
amelyik Joe Energia Cellával működik, nem hoz létre
kipufogógáz mellékterméket, és
nem melegszik. Kipufogó melléktermék nélkül
szükségtelenné válnak a szennyezőanyag
kontroll berendezések. Mivel a motor hidegen fut, ezért
nincs szükség hűtőrendszerre, viszont a hengereket körülvevő
víz átveheti eme szerepet, lehetővé téve
ezt a jelenséget.
Meglepő, de az Energia Cella nem meríti
ki a vizet működése alatt. A víz mint katalizátor
játszik csupán szerepet az energia eme különleges
formájának környezeti atmoszférából
motorba történő átvitele során. A víz
ezért nem fogy a folyamatban. Az összes külső jelből
úgy tűnik, hogy a motor az implózió elvén
(negatív robbanás) működik ezzel a cellával.
A jelenség széles körben kutatott, illetve
találmányokban rögzített Viktor Schauberger,
Walter Russell, John Worrall Kelly és mások által.
A következő tulajdonságokat figyelték
meg az Implózió (negatív robbanás) jelensége
esetén:
1. Az energia szívóerőként
manifesztálódik és nem egy robbanás
erejeként. 2. Implózió jelenlétében,
a környezeti hőmérséklet jobban csökken,
mint expanzió esetén, amihez egy Anomália Pont
van rendelve. Víz esetében ez az anomália pont
4°C. 3. Az ellenállás és a súrlódás
hiánya. 4. A katalizátor közeg megfelelő sebességénél
(víz, vagy levegő), a gravitáció megszűnik,
és a motor, vagy az implózív energiát
létrehozó berendezés levitálni fog. 5.
Az erőmű elegendő energiát tud produkálni ahhoz, hogy
fenntartsa magát, és folyamatosan tudjon működni. 6.
Nincs kipufogott melléktermék. 7. Diamágneses
anyagok szükségesek az implózióhoz. A
diamágneses anyagok ellentétes tulajdonságokkal
rendelkeznek a mágneses anyagokéhoz képest. 8.
Például egy mágneses anyag párhuzamosan
fog igazodni egy mágneses mező erővonalához, míg
egy diamágneses fém (pl. vörösréz)
derékszögben fog igazodni.
A Joe Energia Cella közönséges
anyagokból épül fel, melyeket könnyen be
lehet szerezni. Ezek a következők: rozsdamentes acél,
gumi, víz (lásd anyagok). Gyakorlatilag bárki,
aki figyelmes és ügyel az építés
és az illesztés részleteire, meg tudja építeni
ezt a cellát.
Joe Cella kísérletek
1993-1997 között amatőr videóra lettek rögzítve
Ausztráliában. Ezek a videó felvételek
több mint 2 órás Joe-tól származó
kommentárt tartalmaznak az 1997-es Melbourne –ben megrendezett
„Joe Műhely Szimpózium” idejéből. A teljes videofelvétel
hossza 5óra 15perc, amely két kazettán található.
Az első szalag egy 1993-as lábjegyzettel indul, melyben Joe
demonstrálja az ő korai cella design-ját, és
megpróbálja elmagyarázni a jelenséget
az akkori tudása szerint. A szalag ezután 1994-95
időszakkal folytatódik, melyben Joe demonstrálja a
cella prototípusok műhelyében történő
kialakítását, és közutakon futó
olyan járműveket mutat be, melyek az ő energia celláival
lettek ellátva.
Ezután következik az 1997-es
Melbourne-ben megrendezett szimpózium, ahol a meglátogatja
azokat a helyi műhelyeket, ahol a kísérletezők nem
tudják elérni a helyes energia cella működést,
és elmagyarázza nekik, hogy hogyan hozzák helyre
az építési hibákat és kerüljék
el a tévedéseket. A 2.szalag folytatja a kísérletezőkkel
folytatott műhely megbeszélést, és azután
elvezet más személyek megjegyzéseihez, beleértve
Les Banki –t, aki szintén elkészítette a saját
különleges energia celláját , amely leginkább
a hidrogén üzemanyagcellákon alapszik. A második
szalag utolsó részében egy hírösszefoglaló
található olyan free-energy berendezésekről,
melyeket IAN Hacon mutat be egy 1997. Április 07.-én
lebonyolított konferencián.
A „Joe jelenség” (The Joe Phenomenon)
című könyv (melyet Barry Hilton, mint jól
ismert free energy kutató írt) a videokazettákkal
együtt kapható. Ez részletesen kifejti a Joe
cella építésével kapcsolatos megjegyzéseket
és megfigyeléseket. A könyvben Barry elmagyarázza,
hogy miután látta az 1993-95 Joe video-kat, összeszedte
a papírjait az energia celláról, és
előadást tartott erről a témáról az
1996-os Ausztrál free energy konferencián. A konferencia
előtt Barry megkísérelt kapcsolatba lépni Joe
-val, de nem sikerült megtalálnia őt. Azonban miután
a konferencia végetért Joe vette fel Barry -vel a
kapcsolatot. Joe elmondta telefonon Barry –nek, hogy nem rég
látta egy másolatát Barry dolgozatának,
amiben szeretne kijavítani néhány hibát
a cella működésével kapcsolatban.
Barry nagyon megörült ennek az
ajánlatnak. Az előkészületek után
Joe meglátogatta Barry-t Melburne –ben és levezényelte
a fent említett találkozót. Ezen látogatás
alatt lehetőség nyílt arra, hogy tisztázódjanak
a félreértések, illetve lehetővé tették
Barry számára a Joe cella konstrukciós és
illesztési paramétereinek pontos leírását.
Ennek eredményeként született meg Barry könyve,
amely segít megvilágítani több olyan fontos
tényezőt a Joe cella építésével
kapcsolatban, melyet néha elég nehéz pontosan
beazonosítani a video-ról, hacsak valaki nem szentel
rendkívüli figyelmet annak, hogy mit is mondanak a szalagok.
1999-ben a Joe cella építő
Alex Schiffer rukkolt elő egy brilliáns, kutatómunkával
jól alátámasztott írással, melynek
„Experimenter's Guide to The Joe Cell” (Kísérletezők
Kézikönyve a Joe Cella építéséhez)
volt a címe. Alex könyve felemelte, és sokkal
messzebb vitte a Joe Cella történetét ott, ahol
Barry már abbhagyta azt. Alex alapos kutatómunkával
feltárta az orgon energia jellemzőit: -a töltött
vizet; -a kondenzátor effektust; -a különböző
cella variációkat, anyagokat, illesztéseket,
specifikációkat; -a mag átmérőjét
a magasság arányában, -az elektrolíziseket;
-a forgó mezőket, polaritásokat; -az „Y” faktort;
-a motorhoz való illesztést, és számos
más olyan jelenséget, amely kapcsolatban van a cellával,
beleértve az építő érzelmi hozzáállását
is. A Kísérletezők Kézikönyve mutatja
be a Joe cella működésének legtisztább
magyarázatát, amit mind a mai napig láttam.
Joe, mint feltaláló, nem próbálta
meg financiálisan kiaknázni megdöbbentő felfedezését,
inkább úgy döntött, hogy ingyen továbbadja ezt
az információt: hogy hogyan lehet megépíteni
ezt a hihetetlen Energia Cellát a nagyközönség
hasznára. Válaszul erre a hatalmas nagylelkűségre,
Joe folyamatos zaklatás és fenyegetés célpontjává
vált azért, hogy nyomást gyakoroljanak rá
demonstrációinak leállítása érdekében.
A megfélemlítés végül sikerült,
ezért Joe már nem demonstrál és
nem is beszél az Energia cellájáról
többé.
Kicsit részletesebben, hogy mi
is ez... A Joe cella úgy használja a
vizet, mint tároló közeget, amely, mikor egy
bizonyos küszöbérték fölé töltődik,
annyi további energiát gyűjt, amennyire a motornak
éppen szüksége van. A kezdeti energia nem
merítődik ki, amikor a motor fut, de szét fog szóródni
bizonyos feltételek mellett. Ez a biodinamikus éter
egyik kulcsfontosságú tulajdonsága, amely több
étert vonz magához, ha egyszer a lokális koncentráció
elér egy bizonyos küszöbértéket.
Megfelelő határvonal (vagy tárolási feltételek)
nélkül az étertöltés felépül
és szétszóródik.
A motorban létrejövő mozgató
reakció úgy tűnik, hogy nem más, mint az implózió
(összerobbanás), mivel a gyújtás időzítésnek
meg kell előznie a kompresszió ütemét. (Megjegyzem,
hogy 80 fok az majdnem 2/3-a egy tipikus kompressziós (sűrítési)
ciklusnak, amely összesen kb 135 fok egy 4 ütemű motorban.).
Az implózió felfogható az „éter hirtelen
kondenzációjaként” (besűrűsödéseként)
is, amely szintén elképzelhető egy olyan mozgató
reakcióként, amely létrehozza a villámokat
és a mennydörgéseket az atmoszférában.
Ez tökéletesen összecseng Viktor Schauberger
által kifejtett elmélettel – vagyis, hogy: „mi
rossz mozgást használunk – explóziót
az implózió helyett – pontosan az ellenkező irányban
haladunk, mint amerre menni kellene.”
A biodinamikai kutatók szerint a sűrűsödés
(kondenzáció) nem más, mint egy olyan állapotváltozás,
amikor a ritkább éterből egy kevésbé
ritkábba jutunk, energiát kinyerve a folyamatból.
A biodinamika az éter 4 állapotával
foglakozik, melyek ekvivalensek az antik filozófusok 4
őselemével:
- Hő Éter , amely azonos a Tűz elemmel -
Fény Éter, amely a Levegő elemmel azonos - Hang
Éter (vagy „kémiai éter”) a Víz elemnek
felel meg - Élet Éter ami a Föld elemmel azonos
A fizikai világban, az anyag arra
törekszik, hogy magasabb potenciálról az alacsonyabb
felé áramoljon. Ezen alapszik az entrópia,
illetve a termodinamika II törvénye is. De az élő
energiák éteri világában ennek pont
az ellenkezője igaz. Az éter természeténél
fogva magához vonz, és az alacsonyabb potenciálról
a magasabb felé törekszik. Ez az amiért az élő
organizmusok folyamatosan táplálékot és
életerőt vonnak magukhoz, mialatt a világ többi
része állítólag kimerül. Az éter
behatol az anyagba, és az anyag hatást gyakorol az
éterre. Ez a dinamikus kölcsönhatás nélkülözhetetlen
az élethez a fizikai síkon.
Kedvező feltételek mellett az áramló
éter kondenzációja (sűrűsödése)
bekövetkezik:
Hő Éter -
Fény Éter, felszabaduló energia,
mint villámlás Fény Éter -
Hang Éter, felszabaduló energia mint mennydörgés Hang
Éter - Élet Éter, felszabaduló
energia mint biológiai megnyilvánulás
Visszaemlékezve a villámlás
és a mennydörgés néha egymástól
függetlenül bekövetkezik (mint hővillám, száraz
villám, vagy égzengés), mialatt máskor
ezek szorosan össze vannak kapcsolva. Bármilyen ésszerű
magyarázatnak mind a két esetet figyelembe kell vennie.
Tarthatatlan az az általános vélemény,
mely szerint a mennydörgés és a villámlás
a statikusan feltöltött levegőtömegek kisülése.
Ilyen nagyságrendű statikus feltöltődés csak
extrém száraz feltételek mellett jöhetne
létre; a tipikus zivatar természetesen nem száraz.
A biodinamikus kutató bármikor
rámutat egy olyan jól-definiált cumulus felhőre
a nyár közepén, amely ideális éter
energia kollektor. Óráról, órára
növekszik, bőséges hő-étert von magához
az atmoszférából, valamint por és nedvesség
részecskéket. A felhő magát egyre magasabbra
és magasabbra építi, élesen elhatárolva
magát az ég többi részétől. Végül
a felhő telítetté válik – sötétre
színeződik és egy hatalmas viharfelhőt formál.
Ennél a pontnál bárki, aki ismeri a szabad
ég időjárásának jeleit, behúzódik
valahová az eső elől. Hiszen tudják, hogy a heves
zivatar bármelyik pillanatban kitörhet. (Most visszatérek
az ismerős területre)
Feltételezhetjük, hogy a Joe
cella erősen feltöltötté válik az éter
energiája által, és ez a töltés
áthaladva a karburátoron eljut az összes hengerhez
a légbemeneteken keresztül. Amikor a sűrítési
ütem elkezdődik, a levegő térfogata el kezd csökkenni,
előidézve ezzel az éter-töltés nagyobb
koncentrációját. Hamarosan a levegő telítetté
válik az éterrel. Ennél a pontnál a
hengerben uralkodó feltételek hasonlatosak a viharfelhő
belsejében uralkodó viszonyokhoz. A gyújtószikra,
mely messze előrehaladt a sűrítési ütembe kerül
(far advanced into the compression stroke), szolgálja az
összesűrített éter kondenzációs
reakciójának katalizációját.
Tehát a légkeverék az összes hengerben
átmegy egy strukturális változáson,
ami nem kémiai jellegű, a lendkerék szívás
és nem égés révén kerül
meghajtásra. Leszámítva a motorolajból,
a motorból, illetve a hangtompítóból
származó gőzök és nyomokban előforduló
elemek kis mennyiségét, a kipufogógáz
lényegében ugyanolyan minőségű, mint a felvett
levegő.
Mivel a hő-éter a legelvontabb éter,
annak kondenzációja hőcsökkenést vagy
hő felhasználást eredményez. Ezért az
implózió hideg folyamat, amely inkább hajlamos
a hőt megkötni, mint felszabadítani azt. A Joe-cella
egybehangzó megfigyelései alapján a motor mindig
hidegen futott. Az égéssel ellentétben az implózió
egy „élő” folyamat, és mint ilyen nem produkál
sem felesleges hőt, sem pedig mellékterméket.
Mind a három Joe-cella kivitel koncentrikus,
egymástól elszigetelt hengereken alapszik. Ez hasanló
a klasszikus „orgon-akkumulátorhoz”, melyet Wilhelm Reich
fedezett fel. Reich úgy találta, hogy a fémek
hajlamosak vezetni az étert, mialatt az élő anyag
annak lekötésére (elnyelésére)
törekszik. Rétegezve a két anyagtípust,
Reich egy irányított áramlást idézett
elő az éterben. Az Orgon akkumulátor nem más,
mint egy olyan hatoldalú doboz, amely változó
anyagrétegeket tartalmaz fém és nem fémes
anyagokból.
Az 1,5V-os akkumulátor beemelése
a töltött állapot fenntartásához
(és egy 12V-os annak létesítéséhez)
egy érdekes variáció az orgon akkumulátor
terveknél. Létezik egy olyan precedens ehhez az elgondoláshoz
az elektro-gravitációs dokumentációban,
ami csak az utóbbi években vált elérhetővé.
(Lásd az Amerikai Légierő „elektrogravitációs
Rendszerek” jegyzőkönyvét, amely 1995-ben lett felszabadítva,
valamint T. Townsend Brown szabadalmait - See the USAF report "Electrogravitic
Systems" that was released in 1995 as well as patents by T.
Townsend Brown.). Az alap elgondolás az, hogy a töltött
kondenzátor hajlandóságot mutat arra, hogy
annak pozitív terminálja felé mozduljon. Ez
a gondolat az éter hálószerű mozgásából
következik, amely ellentétes irányú (pozitívtól
a negatív felé). Tehát a statikus elektromos
töltés stimulálja az éter áramlási
irányát. A Joe-cella magába foglalja az éter
hálószerű mozgását a pozitívtól
a negatív töltött terminálok felé
(vagyis a cella közepe és a motor felé).
Az energia karburátor felé
történő szállítása számos
különböző vezetéken keresztül kivitelezhető,
úgy mint műanyag, réz, alumínium és
gumi csövek. A közös anyag ezekben a konfigurációkban
a cső belsejében lévő levegő. Ez megegyezik
azzal a biodinamikai nézettel, hogy az oxigén egy
kiváló hordozója az éteri erőknek (Emiatt
mondják a termékeny talajról azt, hogy 50%
levegőt tartalmaz). A fém karburátorház
vezeti az éteri energiát annak belső felületeihez,
ahol a bejövő levegő abszorbeálja azt, és elszállítja
azt a hengerek felé. Végezetül, a Joe-cella a
lehetőségét ajánlja annak, hogy hogyan lehet
átalakítani egy közönséges belsőégésű
motort úgy, hogy az természetes éteri
energiával működjön. Ez egy fontos iránya
lehet a jövőbeli kutatásoknak.
A koncepció érvényesítése
elérhető három lépésben: 1. Egy
magas koncentrációjú éter töltés
összegyűjtése. Néhány ötlet ennek
eléréséhez itt található: "Geometric
Energy Fields" at http://www.twelvestar.com/sourceworks/ amely
magába foglal speciális instrukciókat a rezonáns
éter berendezések építéséhez.
2. Az éter egy hirtelen stimulációja
elektromos szikra által, és az implóziós
hatás megmérése egy nyomástartó
edényben.
3. Egymást követő implóziós
események ismétlése egy kisméretű motoron
laboratóriumi tesztelés céljából.
Hogyan működtesd az autódat
egy Joe cella segítségével: (Joe
cella kiterjesztése működő replikációkkal) Ennek
a rendkívül szokatlan technológiának és
az azt körülölelő megdöbbentő állításoknak
a magyarázata. Ez az új, üzemanyagmentes technológia
elavulttá teszi a benzint és a dízelolajat,
mialatt a motorok változtatása mostantól szükségtelenné
válik...
Ha egy elhagyatott szigeten élnél,
ahol sohasem lett volna lehetőséged találkozni a modern
technika vívmányaival, mit gondolnál akkor,
amikor legelőször látnál a saját szemeiddel
olyan csodákat, mint amilyen egy vezeték nélküli
telefonos kommunikáció, földi és légi
utazás, vezetékes víz, és más
efféle dolgok? Azon állítás, hogy
egy autó olyan energiával működjön, amely
közvetlenül egy Joe cellából kerül
kinyerésre, legalább olyan megdöbbentő lehet
annak, aki napjaink legutóbbi technikai vívmányaiban
járatos. Csupán már hallani erről túl
sok ahhoz, hogy elhiggyük…
Képzelj el egy berendezést,
amely kb. 5inch átmérőjű, valamint 10 inch hosszúságú,
és egy csővel van hozzácsatlakoztatva a motorodhoz.
A motorod jár, habár az üzemanyag vonal le van
kötve róla. És nem csak hogy jár, hanem
sokkal nagyobb teljesítményre képes, mint amikor
az még benzinnel, vagy gázolajjal működött.
Ezen kívül az autód valahogy reagál a
gázpedálra, annak ellenére, hogy az üzemanyagvonalat
már lekötötted a motorról. Ez, és
ehhez hasonló kognitív jellemzők hatására
hívják az emberek „élő cellának” ezt
a berendezést, amely elavulttá teszi az üzemanyagok
felhasználását, és kevesebb, mint 100$-ból
megépíthető. Furcsa; nagyon furcsa – és egyben
izgalmas is. 
Néhány ember szerint az elektromosság
kerül itt továbbításra. Mások a
kigőzölgéssel kísérleteztek. És
megint mások úgy hivatkoznak rá, mint egy frekvencia
jellemzőre; melyet néha Orgon -nak hívnak. Az „Orgon”
elnevezés Wilhelm Reich nevéhez fűződik még
a XX.-ik század első éveiből.
Egyeseket arra késztet, hogy kihúzzák
végre a fejüket a homokból, hiszen már
nagy számú ember állítja, hogy sikeresen
rekonstruálta ezt a jelenséget. Napjainkra az építési
instrukciók már sokkal érthetőbbekké
váltak, még több sikeres másolat megépítést
eredményezve.
Add ehhez azoknak a személyeknek a
beszámolóit, akiket életveszélyesen
megfenyegettek, ha nem állítják le magukat,
mint az Bill Willams esetében is történt 2006
április 11-én. Hasonló eltussolás kísérli
meg napjainkban elfojtani a klímával és az
ökológiával kapcsolatos aggodalmakat is. Úgy
tűnik, hogy mivel a különböző üzemanyagokhoz
jelentős érdekeltség fűződik, csak bonyodalom származik
a jelenség replikációjából,
illetve az elért sikereik bejelentéséből. 
Azok az úttörők, akik évekig
ezen a technológián dolgoztak, megérdemlik
az elismerést találékonyságukért,
amiért különböző dolgokat kipróbáltak,
végig kitartóak voltak, és nem adták
föl. Talán ezek a feltalálók kimozdítják
ezt a jelenséget a ránehezedő nyomás hatása
alól, mert úgy tűnik, hogy feje tetejére fogja
állítani hagyományos fizikát.
Irányelvek
a sikeres működéshez Az
ausztrál Peter Stevens 14 évet áldozott az
életéből ennek a technológiának a tanulmányozására.
Ő a V6GMH motorral rendelkező Ford Encovan -jába épített
be egy Joe cellát. Segített Bill Williams –nek is,
hogy teherautóját Joe cellával üzemeltethesse.
Stevens boldog volt, ha bárkinek segíthetett a Joe
cella építésben, és örömmel
osztotta meg a világgal azt, amit megtudott, felhasználva
az Internet adta lehetőségeket. A Joe cella alapvetően több
koncentrikus rozsdamentes acél hengerből áll, melyek
egyenlően kialakított térközökkel követik
egymást úgy, hogy közöttük víz
található. Stevens a 3-1-6L típusú
nem mágneses rozsdamentes acélt javasolja. A hengerek
száma, átmérője és hosszúsága
úgy tűnik, hogy nem döntő jelentőségű, noha az
arányok és a megfelelő térközök igen.
Stevens szerint, az elgondolás az,
hogy úgy kell polaritást képezni minden egyes
hengeren, hogy azok a legmélyebb pontjuknál pozitívak
legyenek a kűlső és negatívak a belső felületökön.
Néhány olyan cella esetében, amelyik átereszt,
vagy elveszíti töltését, a probléma
orvosolható egy 1,5V-os elemmel, amely nem merül le
a folyamat alatt. Ennek csupán potenciál (poaritás)
referencia szerepe van.. Stevens ezen kívül még
megjegyezte, hogy ez az erősítő töltés úgy
tűnik, hogy függ a hold ciklusoktól, de nem szükségképpen
valamelyik holdfázistól.
A hengerek fedő és a csővezeték
csatlakozásai elektromosan legyenek szigeteltek. Azonban
a hagyományos szigetelő anyagok nem felelnek meg erre a célra
hasonlóan ahhoz, mint ahogy a hagyományos elektromos
folyamatoknál jó szigetelő anyagok sem
alkalmazhatók a nagyfeszültségű körökben.
Stevens olyan természetes gumit javasol
szigetelőnek, amely mentes a különböző festékektől,
illetve más adalék anyagoktól, melyek
úgy tűnik, hogy rövidrezárják, illetve
megcsapolják a frekvenciákat. A középső
henger úgy működik, mint a katódcső. Ott nincs
olyan pozitív áram vezetés, amely a cellábol
jönne. A cella töltődésének elkezdéséhez
kb. 3-10 percre van szükség. Stven azt mondja, hogy
a középső katód elektrosztatikusan feltöltődik
a fenéken lévő szigetelésről, és a cső
közvetlen kontaktusban van annak külső felületével,
és nincs összekötve egy olyan csavarral, amely
beékelődne a katódból származó
energia frekvenciái közé. A katód negatív
kell, hogy legyen a külső felületén.
Stevens a katódcsövön egy
kis megmunkálást javasol, melynek révén
egy menetes csapot kell a cső végéhez védőgázas
módszerrel hegeszteni. A ráhegesztett menetes csap
azután lezárható az alapjánál
szigetelő anyaggal. Alternatívaként a tömítőgyűrűk
készülhetnek olyan anyagból, mint amilyenek a
teflonkés vágódeszkák. Ez a ¾
inch (20mm) hézag szintén egy szikraköz a jármű
testjéhez képest. Az illesztéknél felhasznált
vegyület, Sikaflex-291 (marine-grade / tengerészeti-osztályú),
amellel a vízzáró tömítést
ki lehet alakítani a cella és a talapzat között.
A menetes csap ezután már képes lesz megtartani
az összes semleges csövet, illetve lehetővé fogja
tenni az autó fülkéjéhez anyával
történő rögzítését. Ne használj
szilikont a tömítéshez. Összetörhet
olyan szennyezést okozva ezzel, amely nehezen tisztítható
(mert egy aktívszenes tisztítást igényel).
A cella belsejéből származó
töltés elszállításra kerül
a motorba egy 1/2inch (12mm) átmérőjű csövön
keresztül. Ez a cső a cella külsejéhez van csatlakoztatva.
Pozitív potenciállal rendelkezik, és
fontos, hogy mentes legyen bármilyen szennyeződéstől.
A csővezetéknek legalább 4 inch távol kell
lennie az olyan dolgoktól, mint a radiátor tömlők,
üzemanyag vonalak, elektromos vezetékek, és AC
vonalak. A csővezeték másik vége szinte bármilyen
lezárással, vagy anyával csatlakoztatható
a motorhoz. Fontos, hogy legyen elszigetelve egy ½, vagy
¾ inch hézaggal műanyag csövet használva
úgy, hogy az távol tartsa a pozitív töltésű
cellát a rövidzártól. Ha látod
egy csavarnak a fejét a motor fedelén, használd
ameddig a vonalad tiszta marad a fent említett motorban eredetileg
bentlévő vezetékektől. Legyen kb.3/4 inch hézag
a csővezetéked és a motorblokk között „szikra
köz” céljából. A csővezeték
csatlakoztatható ahhoz a csavarhoz, amelyik a légtisztítót
tartja a karburátoron. A cső csatlakoztatható a karburátor
alatt a PCV –hez, ha vákuumot szeretnél használni.
Ez általában egy kiszámíthatatlan
választ eredményez, és nagyon nehéz
a beállítás. Az időzítés
beállítása kritikus, a 68-73 fok az, ami előnyös
ezzel a konfigurációval.
Az egyik közkézen lévő
videó bemutat egy járó motort, miközben
Joe a nagyfeszültségű vezetéket mozgatja a gyújtógyertyáktól
a motor mentén kb ½ inches (2,54cm) térközzel.
Ott egy ív látható, amely a vezetéktől
a motorblokk felé halad -- még a radiátor tömlőjébe,
a légkondícionálóba, az üzemanyag
vezetékekbe, és az akkumulátorállásokba,
hogy megmutassa a keletkező szikra eltérő frekvenciájú.
Az üzemanyagvezetéket nem feltétlenül kell
lecsatlakoztatni, habár annak elzárása mindenképpen
fontos. Stevens szerint ha az üzemanyag vezeték nincs
lecsatlakoztatva, akkor az szétrombolja a motor hatékony
járását. Azt is javasolja, hogy egy elektromos
szolenoid ne kerüljön felhasználásra az
üzemanyag vezetékben, mert a frekvencia, amit generál
ellenkezik a folyamattal.
Az időzítés, amit a motor használ
egy kissé szintén legyen speciális. „A vezérműtengelyen
a kb. 80fok, 70fok-nál fut” mondja Stevens.
Ekkor jön a művelet utolsó
lépése. „A cella használatának elkezdéséhez
áramtalanítani kell az összes komponenst -negatívtól
pozitívig- először összeszereléskor, azután
egyszer együtt. Töltsd fel a csövek szintjét.
Mindig a negatívat csatlakoztatsd először a cellához.
Azután a Joe cella külsején képezz ívet
(arc) a pozitív 12volt DC-vel háromtól tíz
perc ideig. Ekkor a motornak már válaszolnia kellene,
és el kellene kezdenie elfogadni az energiát. Néhány
tömítőanyag azonban abszorbeálhatja (elnyeli)
az energiát, de arcing the crank
with a brush action to flash positive then negative will often overcome
the barriers. (de megszikráztatva
a hajlatot egy kefe művelettel, hogy villanjon a
pozitív azután a negatív, gyakran legyőzi az
akadályokat. Győződj meg arról, hogy kellően hosszú-e
a csavarhúzód, illetve, hogy tiszta-e a kezed, egy
segítővel forgasd meg a motort az indító tekercs
vezetékénél, csatlakoztasd le, ezután
már minden tiszta. Csatlakoztasd a vezetékeket és boldog vezetést.”
A Joe cella méretezése: Stevens szerint a Joe cella elkészíthető
olyan kis méretben is, mint amilyen egy 35mm-es film tartálya,
amely képes működtetni egy 30cm3-es sövényvágót.
Egy két inch-es egységgel ultrakönnyű repülőgépet
fog működtetni. Lent található egy fotó
5 vagy hat egyedi kialakítású egységről.
Bill Williams replikációja: Bill Williams teherautóját
Joe cella segítségével működtette 2006
áprilisában. Nem sokkal később meglátogatta két ember
április 11-én, akik azt mondták neki, hogy
azonnal fejezze be az összes alternatív energetikai
ténykedését. Ő ezt teljesítette, és
megsemmisítette az összes laboratóriumi feljegyzését,
…stb. Lásd a történetet itt: A megfenyegetett
Bill Williams. (2006.Ápr.13.)
„Nekem van 9 fotóm Bill Williams cella
alkatrészeiről egy robbantott nézetben, melyet elküldött
számomra még az ő drámáját megelőzően.
Ő ezeket vízuális segítségként
küldte el számomra, hogy lássam miképpen
kapcsolódnak az alkatrészek egymáshoz. Ez még
a fent említett incidens előtti rendszeres levelezésünkből
származik. Ezeket a fotókat Bill az aktuális
cellájáról saját maga készítette.
Tehát ez az egység az, amelyik működött.
Ezek a képek mutatták meg számomra, hogy az
egyedi alkatrészek hogyan néznek ki, illetve, hogy
milyen az alján lévő hegesztés. A felső rész
fel van csavarva. Erről sajnos már nincs meg a kép…
Nem emlékszem hogy hová tehettem.”
A cél
az, hogy ez a technológia eljusson a nagynyilvánossághoz.
Ha még nem vetted észre, minden esély meg van
arra, hogy elérjük a 4.00$/gallon benzin árat
– és talán az 5.00$ -os árszínvonalat
is nyár közepére az Egyesült Államokban.
Tehát - hölgyeim és uraim, elérkezett
az idő, hogy tegyünk ez ellen valamit. Ha ez a Joe cella úgy
működik, mint ahogyan azt gondoljuk, akkor nekünk már
meg is van a válaszunk ezekre az abszolúte nevetséges
benzin árakra. Dőlj hátra és nyeld le ezeket
az üzemanyag árakat, vagy emeld fel végre a fenekedet,
és próbálkozz ezzel a saját érdekében.
A képek 2007 március 27.-én
készültek
 Hengerek egyesével elrendezve, a középső
rúddal, és a fenéklemezzel fekszenek az aztal
síkján.

 A fenéklemez és alkatrészei
összeszerelés előtt: fenéklemez, alátétek/szigetelő,
anya, középső rúd.
 A középső fémrúd
az alátétgyűrűkkel távtartók/szigetelők
helyzete illusztrálva, a fenéklemez nélkül,
amely a kép baloldalán fekszik.
 Az alátétlemez felerősítve
agy anyával és a távtartó/szigetelő
alátétgyűrűkkel.
 fenéklemez a középső fémrúdhoz
rögzítve.
 Fenéklemez hozzáhegesztve a
külső hengerhez.

 Összeszerelt cella, buborék képződés.
Módosított Joe Cella éter
energiát von ki a feltöltött vízből A berendezés feltölti elektromosan
és mágnesesen a vizet. Elindul a Geiger számláló,
amikor az éter energia el kezd áramlani.
Pure Eergy Systems News, 2002 Július
28. <Sterlig D. Allan> Ez a cikk egy módosított
Joe cella technológiáról ír, melynek AquaOmega
a neve. A berendezés, amely éteri/mágneses
vizet hoz létre hat évvel ezelőtt jelent meg a feltaláló
álmában. Három napot vett igénybe annak
megépítése. Eredetileg arra szánták,
hogy legyen egy Tesla-szerű elektromos generátor, amely
energiát von ki az éterből.
Miközben
a feltaláló összeszedte a különböző
részegységeit a berendezésnek, szüksége
volt egy ellenállásra. Leleményes ember
lévén elővett egy üveg vizet, és azt használta
ellenállásként.
Megdöbbenésére
a víz mágneses és elektromos tulajdonságokat
vett fel. Ő ettől fogva már csak ezért a váratlanul
talált okból kifolyólag használta
ezt a berendezést.
Nem sokkkal a berendezés
elkészülte után, az megmakacsolta magát,
és egy bizonyos ideig abbahagyta a működést.
További három hónapot vett igénybe annak
kitalálása, hogy hogyan teheti a gépet újra
működőképessé.
Ennek ellenére a
gép saját "személyiséggel"
rendelkezik. Néha, amikor olyan valaki érkezett a
helyszínre, aki tele volt negatív érzelmekkel,
a berendezés abbahagyta a működést. Azok az emberek,
akik "érzékenyek az energiákra" egy
szokatlan érzésről számoltak be, amikor a berendezés
működött.
A feltaláló most már
tudta, hogy le kell árnyékolnia gépét,
hogy meg védje az embereket azoktól a nukleáris
részecskéktől, amelyeket működés közben
a berendezés kibocsát. Az első három évben
a feltaláló megjegyezte, hogy "A gép megöl
engem, azonban a víz életben tart."
A
berendezés kikapcsolása után, amikor azt újra
visszakapcsolták, kb. fél percnek kellett eltelnie
ahhoz, hogy az éter energiák újra áramolni
kezdjenek. Amikor az éter energia el kezdett áramlani, a
gép ózont generált, és a hozzá
csatlakoztatott Geiger számlálóról erős
alfa részecske kibocsátást jelzett. Az átmenet
megtörténik, és nem szükséges ennek
megfigyeléséhez további kapcsolgatás.
Amikor először láttam meghökkentem ennek látványától.
A környezetben lévő emberek most már védve
vannak egy kétrétegű alumínium szekrény
segítségével. Az árnyékoló
szekrény megvalósításához a feltaláló
egy egyetem természettudományi tanszékéről
származó inkubátort alakított át.
A
berendezés az árnyékoló szekrény
alsó, míg a feltöltésre váró
vizes üvegek annak felső részén helyezkednek
el. A berendezés első részegysége egy három
lóerős motor, aminek az volt az oka, hogy a gép készítésekor
ez állt a feltaláló rendelkezésére.
Véleménye szerint egy 1/2 , vagy egy 1/3 lóerős
motor is megfelelő lenne erre a célra. Az első motor megforgat
egy másik, általa átalakított motort,
amely az egyetlen a feltaláló által szabadalmaztatott
komponense a berendezésnek. Ez maga után vonta a mágnesek
és a tekercsek átszervezését azért,
hogy képessé váljon az éter energia
kiemelésére.
Sorban a következő egy Joe
cella. Erre a célra ő vett egy motorbicikli akkumulátor
héjat és azt alakította át speciálisan
ehhez a berendezéshez. Ettől egy vastagabb kábel fut
körbe néhányszor egy légmagos tekercset,
ezzel lefojtva az éter energiát, ami így nem
tudja felgyújtani a gépet, amikor az éterből
származó energia el kezd folyni. Ez a kábel
azután az árnyékoló szekrényen
kívül fut be annak felső kamrájába, ahol
az egy fémrúdhoz csatlakozik egy kúpos véggel,
hogy annak helyzetét emelni, vagy süllyeszteni lehessen
¼ -től ½ inchen belül a víz szintje felett
amely feltöltésre kerül.
 Éjjel,
amikor a felső kabinet megfigyelés céljából
nyitva van, mély kék fények mentén fehér
felvillanásokat lehet látni, amint azok a vizesüveg
tetejétől, vagy a fenekéről a vízben cikáznak.
Ezt a jelenséget csak teljes sötétségben
lehet észlelni. Teljesen olyan, mint valami a SciFi -ből.
A feltaláló szerint az éteri
energia nagyon lassú összehasonlítva az elektromos
energiával, amely közel fénysebességű.
Berendezésének időzítéseiből megítélve,
az éter energiáját, amelyet ő megcsapolt 2-3
láb / sec (kb. < 1m/s) sebességűre becsli. Néhány
pontnál azt tervezi, hogy visszatér ahhoz a feladathoz,
hogy adaptálja ezt a bejövő energiát az elektromos
hálózatunkhoz. Ez feltételezhetően olyan egyszerű
lesz, mintha egy kondenzátor csoportról egy invertert
hajtana meg, hogy átalakítsa az energiát DC
egyenfeszültségről felhasználható AC-re.
Végül ezen átalakítás révén
ő látni szeretné azt, hogy a jelenlegi AC elektromos
hálózatot kiváltja ezzel a sokkal természetesebb
formájú energiával, amely az AC energiával
ellentétben, harmonizál az élettel.
Az
elektromos hálózat, amely össze-vissza keresztezi
a földet, valójában blokkolja a természetes
éter Földön keresztül történő
áramlását, és amikor majd ez elér
egy kritikus pontot, ami már felülmúlja a Föld
tűrő képességét, végeredményként
látni fogunk néhány fantasztikus filmbe illő
katasztrófát.
Azt javasolja, hogy az összes
AC vezeték a szinteken, és ne a falakon fusson
keresztül, mint ahogyan az kialakításra kerül
a jelenlegi építkezéseknél. Az elektromos
művek már két alkalommal is tiszteletét tette
nála, mivel csodálkoztak a havi mindössze 20
dolláros számlán, holott a garázsában
egy nehéz gépekkel felszerelt műhelyt üzemeltet.
Ellenőrizték a mérőórát, hogy meggyőződjenek
arról, hogy jól működik-e. Hát jól
működött…
Abban az időben, amikor a berendezését
kifejlesztette valami nagyon szokatlan történt az árammegszakító
kapcsolókkal. Egy nap, amikor bekapcsolta a berendezést,
az áram elment az egész házban. Erre ő kiment
ellenőrizni a biztosítékokat, de otthonának
összes biztosítéka rendben volt. Miután
bejelentette az utcát, ahol az árammegszakító
kiment, az áramszolgáltató kijött és
visszaállította azt.
Valami történik,
amit még nem értünk teljesen. Furcsa érzetet
kelt a gépbe bemenő vezeték érintése.
Sokan azt mondják, hogy olyan érzés, mintha
egy „szőrös hernyót” tartanának a kezükben.
Azután ott vannak az örvény viharok a háza
felett. A tető zsindelyének 1/3-át kellett már
pótolnia ezek miatt a mikro-kitörések miatt,
melyek a háza felett centralizálódó
viharokból erednek, ést villámok is kiegészítenek.
Egyszer a kerítésén belül elégetésre
váró egy kupacba összegyűjtött kartondobozokat
ezek a viharok másnap reggelre a háza körül
kör alakban rendezték el.
Egy másik alkalommal
az egyik hölgyismerőse éppen a mosogatónál
állt, kb. 20 lábnyira a gépezettől. Amikor
a berendezés egyik működési ciklusán túljutott,
hirtelen azt vette észre, hogy már nem a mosogatónál
áll, hanem kint a mezőn. Látta a távolban lévő
embereket és a házakat. Azután, amikor a gép
a következő működési fázisán is túljutott
ő újra ott állt megint a mosogató előtt. Az
én benyomásom az volt, hogy ő nem a téren,
hanem az időn keresztül mozgott valahogyan.
Ez egy ámulatba
ejtő kor, amiben élünk…
Megfenyegetett Joe Cellás
teherautó építő, megsemmisített tervek Miután
Bill Williams bejelentette, hogy sikeresen átalakította
teherautóját Joe cella üzeműre, amely az energiát
vízből és az Orgone –ból nyeri ki, megkereste
őt két férfi, akik követelték tőle, hogy
állítsa le a kutatásait, illetve súlyos
következményeket helyeztek kilátásba amennyiben
nem tesz így.
USA – A közelmúltban
Bill Williams beszámolt egy levelezési listán
arról, hogy ő sikeresen működteti a teherautóját
egy olyan berendezéssel, amelyik Joe cella néven ismert.
A teljesítmény messze nagyobb, mint amit egy hagyományos
módon üzemelő belsőégésű motor produkálna
– és az energia is ingyen van.
A Joe cella az Orgone
energiát nyeri ki. A meglehetősen egyszerű készülék
elektromosan töltött vizet használ, mint „kaput”,
vagy közeget, amin keresztül az éter energiája
kinyerésre kerül a környezetből, és átalakul
a gépjárműben hasznosítható energiává.
Bill
képeket és vázlatos leírásokat
is küldött, valamint éppen folyamatban volt az
összes részlet felfedése, amikor szembe került
a fent említett két nem azonosított személlyel,
akik felszólították őt alternatív energiával
kapcsolatos kutatásainak azonnali beszüntetésére,
súlyos következmények kilátásba
helyezésével, arra az estre, ha még sem tenne
így.
2006 április 11-én, Bill Williams
a következő beszámolót küldte el arról,
hogy mi is történt pár nappal sikerének
bejelentése után:
”Éppen úton
voltam hazafelé 2006 április 6-án, amikor megálltam
ellenőrizni a cella külső csatlakozását. A teherautóm
előtt álltam, amikor ez a 2005 vagy 2006-os Ford Explorer
megállt és átlósan leparkolt az én
therautóm előtt. A sofőr kiszállt és odajött
hozzám. Ezzel kb. egyszerre utasa is kinyitotta az ajtaját.”
„A
sofőr ekkor kijelentette, hogy ők azt akarják, hogy álljak
le minden nemű alternatív energiakutatással. Kijelentették
azt is, hogy mindent tudnak rólam, a családomról
és a kutatásaimról. Erre az utasa megmutatott
egy dossziét, amely kb. 2 inch, vagy még ennél
is vastagabb lehetett. Miután kinyitotta megmutatta a telefon
beszélgetéseim szövegét, az e-mailjeimet
és a levelezőlistának elküldött üzeneteimet.
Tudták, hogy hol és mikor dolgoznak a gyerekeim és
a feleségem, tudták, hogy melyik iskolában
tanulnak az unokáim, stb. Ők mindent tudtak.
Néhány
nap elmélkedés után Bill úgy döntött,
hogy betartja azoknak a követeléseit, akik megfenyegették
őt. Megsemmisítette a cellát, az összes adatot
és dokumentumot, valamint letiltotta a website –ját,
amelyen eddig a terveit közzétette. Pár nappal
ezután az incidens után Bill a következő üzenetet
küldte a csoportnak: ”Azt gondoltam, hogy erős vagyok, de
amikor a családom biztonsága is bejött a képbe,
elgyengültem. Igazán sajnálom. Soha többé
nem fogok az alternatív energián dolgozni … Ma
este megsemmisítettem a berendezésemet és az
összes írott adatot valamint labor feljegyzést.”
Bill Williams leírása
járművének működéséről Mielőtt
úgy döntött, hogy teljesíti azoknak a követeléseit,
akik megfenyegették őt, a következő jegyzőkönyvet
küldte el 2006 április 06.-án:
Hello lev.list, Jelentés
egy 70 mérföldes teszt vezetésről.
Minden
amit mondhatok az, hogy „kinek van szüksége egy Indy
car –ra, amikor vezethet egy régi ford-ot” , WOW!
AZ
első 5km amikor elindultam otthonról, vad volt. Extrém
mód óvatosan nyomtam a gázpedált, óvatosan
elértem a 45MPH sebességet, pedig a gázpedált
csupán kb. ½ inch -el nyomtam le. A fojtószelep
szinte minden érintésre reagált. Egy kb 1/8
inch további lenyomás után megközelítettem
a 80MPH sebességet. Amikor feljebb emeltem a lábam
az olyan érzés volt, mintha a fékbe tapostam
volna és a sebesség leesett 30MPH-re. „Nagyon
kiszámíthatatlan”. Ha egy kissé hozzértem
a pedálhoz, rögtön olyan érzés volt,
mintha egy „nitró” gombot nyomtam volna le. hűha!
Amint
megtettem az első 5 mérföldet, a dolgok kezdtek megváltozni.
A motor elkezdett nagy fordulatszám változások
mellett ugrándozni, és szó szerint szinte nekilökött
a biztonsági övnek. Ez olyan rossz volt, hogy azonnal
teljesen levettem a lábamat a gázról és
beletapostam a fékbe. A jármű guminyomokat hagyott
az aszfalton minden alkalommal, amikor a fordulatszám hirtelen
ugrott. Ezért úgy döntöttem, hogy leállítom
a motort és kiveszem a kulcsot. Késleltettem az időzítést,
visszaállítottam az eredeti benzin betáplálást,
és keresztbe tett ujjakkal újra elindítottam
a motort, ami 4000RPM-ről indulva szépen fokozatosan visszasüllyedt
700RPM-re. Mély levegőt véve újra elindultam,
a jármű közel úgy működött, mint régen.
Megjegyzések
– A jelen beállítás nem történik
meg, ha nem kellene városi forgalomban használnom
a teherautót, hiszen nekimehettem volna az előttem haladó
autóknak, illetve füstölgő gumikkal álltam
volna meg minden jelzőlámpánál. Még
sokat kell dolgozni, amit el is fogok kezdeni ezen a hétvégén.
Át fogom alakítani a karburátort 2 hengeresé
(kell a pokolnak a 4 henger ezzel az elrendezéssel)
Ki
fogok vágni egy alumínium lemezt, amely majd a karburátor,
és az elosztó vezetékek közé kerül.
Az adapter egy metszéssel el lesz vágva a karburátor
elülső oldalánál, és kap egy tömör
alumínium csonkot. Ez a lezárás ott lesz ahol
az alumínium szállítócső csatlakozik
egy tömlő rövid metszetén keresztül.
Értesíteni fogom a levelező lista tagjait az adapter
átalakítása után és az elvégzett
tesztek után.
Üdvözlettel Bill (Williams)
Mások ott folytatták,
ahol Bill Williams abbahagyta… Néhány
nappal ezelőtt, egy zárt társaság, akiket felháborított
az eset ami Bill –el történt, újra megnyitották
a Joe’s
Cell Yahoogroup levelezőlistát,
melyet korábban Bill letiltott, és az összes
idevágó részlet újra elérhetővé
tették. A JoeCell2 group a képek számára
lett létrehozva. A levelező lista alakult a JoeCellFreeEnergyDevice
néven, szintén a Yahoo!Groupnál. A tervrajzok
itt
érhetők el.
Mások is boldogultak Bill
nem az egyetlen, aki sikeresen alakította át járművét
Joe cella üzeműre. Az ausztrál John Carter becslése
szerint már legalább egy tucat ember sikeresen
elérte ugyanezt – vagyis autójuk Joe cellával
történő üzemeltetését. Carter beszámolója
szerint egy nap bent ült Peter Stephenson Ford Encovan –jában,
amelyet szintén egy Joe cella működtetett. Arról
számolt be, hogy az átalakított jármű
szinte „rakétaként” száguldott fel az emelkedőkre
a nagyságrendekkel nagyobb teljesítmény
révén.
Már jelentős számú
ember tudja, hogy hogyan teheti meg ugyanezt, a tervek már
számtalan helyen szétszórva megtalálhatók
a Neten. Úgy tűnik, hogy Pandora szelencéje ezzel
végleg kitárult, és nem lehet azt már
soha többé visszacsukni.
Személyesen voltam
szemtanúja egy átalakított Joe cella működésének.
Bámulatra méltó bemutató volt. Ezt nem
járművekhez használták. Ennek célja
csupán az volt, hogy mágnesesen töltött
vizet termeljenek vele gyógyítási céllal,
ala Schauberger. A benzinárakkal már túlszárnyaltuk
a 4.00$ / gallon árszintet az USA –ban. Elérkezett
az idő, hogy komolyan vegyük ezt a technológiát.
Teljesítmény, vagy méginkább energia
–ingyen az emberek számára. A z elkövetkező hetekben
a legjobb rendelkezésre álló tervek és
konstrukciós rajzok alapján megkísérlünk
megépíteni egy működőképes Joe Cellát.
Munkánk részletesen le lesz írva, és
hamarosan elküldjük az eredményeket is.
Ha
ezt a lépést tényleg megtesszük … akkor
fel fogjuk rázni végre a gazdaság motorját
– nem kell többé benzin. WOW!
Kapcsolódó linkek:
OS:Joe
Cell:Blueprints OS:Joe
Cell:Replications Joe
Cell Replication Project (JoeCellHydra.com)
Joe
Cell (general
index at PESWiki.com)
Fordította: Tuvok
2006.07.21.
*** A fordítás
szövegével kapcsolatban minden jog fenntartva ***
< Tovább > Hogyan építsünk
Joe Cellát...

|