Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése |
Szerző |
Üzenet |
Fast and Furious VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.05.20. Kedd 20:27 Hozzászólások: 48 Tartózkodási hely: BKK
|
|
Vissza az elejére |
|
|
Fast and Furious VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.05.20. Kedd 20:27 Hozzászólások: 48 Tartózkodási hely: BKK
|
Elküldve: 2009 Nov. 22, 22:07 Hozzászólás témája: |
|
|
Szevasztok!
Ezt láttátok már?
Gondoltam hasznos lehet!
[url][/url]http://kecskemet.olx.hu/19-uzemanyag-is-megtakarithato-a-brumi-p-103-as-szuro-egesjavito-egyseggel-iid-32542512 _________________ Üdv mindenkinek! |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Szept. 12, 19:38 Hozzászólás témája: |
|
|
Atom 100%-os bioetanol konverzioot sikerült megcsinálni automotorra, hangolást.... akit érdekel keressen skypeba: "Fgab27" |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Júl. 01, 06:17 Hozzászólás témája: |
|
|
én tegnap lemértem az elhasználoodott fordom kompressziooját: a legjobb hengerben majnem 9-et mértem, a legrosszabban meg 8 at (itt volt egy agressziiv hidrotöökesérülés, lehet szelep is..).. augusztusban szeretném a hengerfejet megsiikoltatni kicsit, meggyüürüzni, hogy legyen némi kompresszio... a pmc-k is kedvelik a joo kompresszioot...
a jln labson van egy ford fiesta 1.6 diesel, ami 3-3,5l gázolajjal képes lemenni 100km-t (pmc-s) pedig az normál esetben 5l felett csemegézik. |
|
Vissza az elejére |
|
|
Fast and Furious VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.05.20. Kedd 20:27 Hozzászólások: 48 Tartózkodási hely: BKK
|
Elküldve: 2008 Júl. 01, 00:26 Hozzászólás témája: |
|
|
Alapjába véve a diesel motor gázosítása érdekelt a legjobban.Főleg,hogy Tibor oldálán ezt a kísérletet találtam érdekesnek és gépész lévén könnyen kivitelezhetőnek.Aztá hallottam arról,hogy dunaszekcsőn egy gyerek épített egy gázos fiat unot(1.3D).3 literrel járt állítólag,amit nem hiszek el ,mert az étolajos korszakban visszaépítrette olajkályhának az autót... De közben hallottam egy kalocsai tuning-project-ről ami így indult a kiszivárgott hírek szerint: VW1.6 TD blokk,GTI hengerfej,egyedi vezérmű tengely és GÁZÜZEM. Ezek a dolgok kavarogtak bennem amikor rátaláltam a honlapodra.Egy 5 hengeres 2 literes motoron agyaltam(diesel blokk)gázüzemmel. De jó hogy itt vagyok és megmutattátok azokat az utakat is amiket szakmaiból nem tanultunk.A sűrítési végnyomás emelésével nagyon szép erdményeket lehet elérni.Ezzel kapcsolatban is tudnék írni,de holnap megyek megint dolgozni és ha ennyit írok,akkor kevés lesz a sötét . Tisztelettel:F@F. _________________ Üdv mindenkinek! |
|
Vissza az elejére |
|
|
Fast and Furious VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.05.20. Kedd 20:27 Hozzászólások: 48 Tartózkodási hely: BKK
|
Elküldve: 2008 Júl. 01, 00:09 Hozzászólás témája: |
|
|
A fogyasztása számot tevően nem változott,hiába méregettem talán 1 decire tehető volt.De a teljesítményén észrevettem egy picike változást.Kissé megnövekedett ,ennyi napi km után határozottan éreztem. Persze nem lett egy dinitrogén-oxiddal hajtott vadállat belőle.Hiszen az a motor alapból csak 50 LE.Akitől vettem állította,hogy kitisztítja a motort. Nem hittem el.És annak ellenére ,hogy a felújításkor még a csavarokat is elmostam és így az első olaj 3000 km-ig sárga maradt ,mégis valami történt a motoron belül...Aztán ezt az okosságot rászereltem 2000-ben egy audi 80-ra(1.8i).Csak azért tettem,mert egy újságban megláttam egy hirdetést újra róla.Mégpedig úgy reklámozta,hogy benzin-diesel és gázüzemű autókhoz. A gázos audin az erdmény= nulla.Semmilyen téren ,semmilyen változás. Ez csak azért jutott eszembe mert ezt a kütyüt úton útfélen lehúzzak(tehát a mágneseket,mindegy mi a termék neve).Mindenestre szerintem valami történt... _________________ Üdv mindenkinek! |
|
Vissza az elejére |
|
|
Fast and Furious VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.05.20. Kedd 20:27 Hozzászólások: 48 Tartózkodási hely: BKK
|
Elküldve: 2008 Jún. 30, 23:55 Hozzászólás témája: |
|
|
Kedves fgab! Amit én itt elmesélek az csak egy igaz történet ,amely megtörtént velem.A történet 1995 körül kezdődött,amikor vettem egy eco boostert.Ez egy üzemanyag csőre csatolható mágnes volt.Az akkori autóm egy golf 1,1.5 diesel.Az autó ritka sz.r állapotban került hozzám,de nagyon szépen redberaktuk.A motort megfúrtuk.Shell rotella-val jártam,10000 km után + winns surlódás csökkentő adalék.Az autót munkára használtam.A napi km 1000 felett volt egy kicsivel.7 napból 6-ot ment.Tehát volt viszonyítási alapom.A lényeg:Felszerelés után nem történt semmi 3000 km-ig(3 nap).Aztán megváltozott a füst színe.Kb 1000 km-enként látványosan más színű lett.A szín skálára már nem emlékszem.Aztán eljött egy nap (kb 8-9 ezer km) amikor már szégyen volt vele menni.Iszonyúan füstölt.10000 km körül a jelenség megszünt és soha többé nem jött elő.A kocsi 400000 km-rel adtam el, az olajfogyasztása zéró volt 10000km-es olajcsere periódusokkal(a vag szerint 8500km). _________________ Üdv mindenkinek! |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Jún. 03, 23:16 Hozzászólás témája: |
|
|
ha vkinek központi injektoros autoora kell egy kis plussz teljesiitmény chiptuning nélkül, keressen meg skypeba.... |
|
Vissza az elejére |
|
|
kovács lászlo VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2008.01.30. Szerda 10:35 Hozzászólások: 127
|
Elküldve: 2008 Márc. 26, 16:08 Hozzászólás témája: |
|
|
Wince Ithon nemtudok rola hogy valaki gyártana Joe cellát.Magunknak megcsináljuk. Söt még a kedved is elveszem hogy vegyél anyagot, név nélkül egy hazai forgalmazó ojan minöséget szitáz a csöre amijet kérsz.Eleinte szemrebenés nélkül átvertek. A rozsdamentes anyagokat forgalmazok ithon fura cégek finoman gazemberek.A megoldás :hamost kezded akkor probálj auszriábol hozatni alapanyagot .Ot gyártyák a legjob minöségü varatnélküli etalon csövet .Én a méh telepeken gyüjtögetek,Alex és Joe is söt Stev is ot szerzi be az alapanyagot, Ritka földfém mágnes cérnán legyen nálad mindig..Ha elfogac egy jotanácsot olvasd el az öszes fellelhetö infot elöbb és csak ezután agy ki pénzt sokat megfogsz takaritani. Van infó és már le is van forditva köszönet Tuvoknak. Rengeteg video anyag is van a netten. Végül hiába veszed meg a legjobb minöségü cellát ha nemérted a müködését a viznek..Vigyázz nagyon egyszerünek tünik de majd rájösz borzasztó bonyolut dolog.Sok sikert |
|
Vissza az elejére |
|
|
wince Elit fórumozó
Csatlakozott: 2008.01.15. Kedd 19:03 Hozzászólások: 33
|
Elküldve: 2008 Márc. 25, 22:11 Hozzászólás témája: |
|
|
Itthon gyárt valaki J. cell alkatrészeket?
Pl: a nutech2000 J.cell kit replikációra gondolok.
Megköszönném az infót. |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Márc. 23, 10:07 Hozzászólás témája: |
|
|
ujbool megproobálokozok egy cella telepiitésével, csöves, egy neutrál "plate" "össze vissza vagdalva" esööwater, meg talán lesz egy kis sav.....aztán majlátjuk, elötte a Kovi Lacival azért egyeztetek vizfeltöltés ügyében... (no nem a pornookirállyal ) hanem celláslacival... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2008 Márc. 01, 11:34 Hozzászólás témája: |
|
|
tegnap kb 1000km-t utaztam a gab2a/vladimir waterboost systemmel..... fogyasztás 7,5l-8l rööl.... leesett 5,5 l-re a kocsi terhelve is volt, mert egy csomoo rozsdamentes anyagot szálliitottam vele, nemegyedül ültem, 100-130 is volt, néha 140, elöözések, dunántuli dombok fel-le folyton......bla,bla... a rendszer nemteljesen stabil.... de asszem a csökkentés még lejjebb fog esni, az auto eröösen megy.... ahhoz képest, hogy kevés fuelt használt.... további hangolás, stabilizálás kell.... iigéretes dolog... sajnos az elektroliiziscellát ki kellett szereljem, mert vmi miatt, tiszta egyadta lerakoodás lett a cella belseje, kemény barna trutyitool.... asszem az aluminium összeveszett a szodabikarboonával, vagy még nemistudom mivel.... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2007 Nov. 09, 09:31 Hozzászólás témája: |
|
|
na iggen..... hallott már vki a "mahg projectrööl" ? mérésekkel bizonyiitott, hogy a viizplazmásiitást meg lehet uugy is csinálni, hogy a befektetett energia (elektromos áram) -hoz képest a plazmábool kivehetöö höö... közel 18-20x-osa..(a befektettett elektromos áram munkájának)... ez nem csinál mást csak melegiit végeredményben.... de ez egy füütési lehetööséget kiinál..... ilyenek miatt szoktam mondani, hogy mi magyarok bevagyunk butiitva.. a plasmával leginkább az a baj, hogy még most nehéz munkára fogni.... de eljön mindennek az ideje....nézd meg a viizbontás rovatban a linket....
Igaz az nem plasma, hanem pont elektroliizis.... de elgondolkodtatoo.... nagy gond van vele, hogy pl. nem is ismerjük még jelenleg igazán a "különféle hho" tulajdonságokat.... több féle tulajdonságu gázt is elöölehet álliitani különféle elektroliizisekkel....... aztán megint érdekes, hogy ha monjuk kevergetjük különféle arányokban levegöövel.... szoal van itt még sok nyiilt kérdés.... |
|
Vissza az elejére |
|
|
Ecologist VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2007.01.10. Szerda 17:32 Hozzászólások: 47 Tartózkodási hely: Szeged
|
Elküldve: 2007 Nov. 08, 20:16 Hozzászólás témája: coldf |
|
|
Szerintem ezzel (még) az a probléma, hogy egyenlőre nincs egyértelműen bizonyítva, hogy valóban fúzióról van-e szó, illetve h milyen reakció játszódik le az efféle cellákban. Másrészt ezek az eszközök realtíve nagymennyiségű energiát igényelnek a működésükhöz egy külső forrásból, ami azt jelenti, hogy ha egy tartósan működő, vagy netán önműködő rendszert szeretnénk építeni, akkor több száz 100%-os teljesítményt kéne elérni; egyszerűen a többletenergia kevés... (Gondoljunk csak a gőzturbinák, egyebek hatásfokára!)
A biobutanollal kapcsolatban természetesen a mai "elfogadott" technológiai határokon belül gondolkodtam!
ÜDV.!!! |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2007 Okt. 23, 20:36 Hozzászólás témája: |
|
|
igazándibool szerintem meg a plazma reakcioké a jövöö..meg persze a hidegfuzioo... a hatásfokráták messze felmennek 100 fölé... bár még nem forrta ki magát, de majd idöövel kiforrja magát... |
|
Vissza az elejére |
|
|
Ecologist VIP Fórumozó
Csatlakozott: 2007.01.10. Szerda 17:32 Hozzászólások: 47 Tartózkodási hely: Szeged
|
Elküldve: 2007 Szept. 24, 19:11 Hozzászólás témája: BCrack |
|
|
Hali Fgab!
Sztem a lehető legjobb és legreálisabb a butanol használata, mivel hasonló égési tulajdonságokkal rendelkezik, és korlátlan mennyiségben elegyedik... (Az etanol pl. inkáb hidrofil anyag, szal megvannak a korlátai...) Ma hallottam az egyik legnagyobb magyar biotech. cég vezérigazgatójától, hogy laborban már biológiai úton 99%-os hatékonysággal képesek cellulózból (faforgács, lucerna, stb...) biobutanlt előállítani, azonban a technológia nagy méretekbeni megvalósítása még várat magára, és kutatások tárgya. (Mondjuk a bacik legaláb 6-8 élőlényből vannak összzerakva... )) Ha ilyen téren a következő 10-15 évben áttörés lesz, akkor azt nm a biodízel, nm a bioetanol, hanem a biobutanol jelenti majd valszeg!!! _________________ ÜDV. mindenkinek!!! |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2007 Aug. 13, 18:27 Hozzászólás témája: |
|
|
diesel autookban használnak minimális denaturált szeszt, annak érdekében, hogy a tankban felgyülemlöö viiz oldoodjon, vmellyesnyire a gázolajjal, hogy ne okozzon nagy problémát.....az üzemeltetés során....... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2007 Júl. 19, 21:38 Hozzászólás témája: |
|
|
Vki szerint elképzelhetöö olyan anyag, ami segiitségével összekeverhetöö a benzin esetleg a viizzel? hogy hasznosuljon? vmi korlátolt arányba.... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2007 Júl. 19, 07:48 Hozzászólás témája: |
|
|
Csak mellékesen annyit még ide, hogy a csökkentett fogyasztásu jármü, 20% oxigént pufog ki......meg persze göözt, co2öt, .... azaz kellemes a kliimáranézve.... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2007 Júl. 18, 22:11 Hozzászólás témája: |
|
|
Aki bármilyen formában támogatná, vagy van ötlete támogatásra a további eredményekért ((%) okért), rozsdamentes anyagoktool kezdve minden számiitásba jöhet...kérem privizzen nekem....vagy van bármi ötlet....jelezzen.... 2 téma van erööteljes agyalás alatt.: viizbontás, plazmarekcioo/katalizácio,,, de nemmegy minden önerööbööl..... vagy csak nagyon nehézkesen.... készül némi ismeretanyag képekkel az eddigi dolgokrool a tuvokra..... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2007 Júl. 16, 21:40 Hozzászólás témája: |
|
|
az eddigi eredményeket, ami max kifujt 10% környékén, tovább növelhetjük... ha sikerül átgondolni a füünyiiros storyt...."Pantone" a jóöreg benzoomotorra, biztonságosan, mert ugye be kell látni, egy tartályban "forralni a benzines vizet" nem éppen veszélytelen dolog.... Föleg ha egy balesetre gondolunk, robbanásveszélyes.... de van megoldás....én sejtem... ilyesmirööl leginkább a ti küldtétek rovatba küldöö magyar replikácioo tulajdonosa tudna beszélni... ha ezt is megoldjuk hirtelen elérjük a 40-50%-os fuelmegtakariitást..(ezen készülék megépiitéséhez jól kell ismernünk a motorra optimalizálás folyamatát loeröö, lökethossz alapján, ha van tapasztalat, egész power tuning épiithetöö,de sajnos mégis korlátozza a motor max teljesiitményét a megváltozott leömlöö rendszer).. vajon lehet tovább? erre keressük a választ az elkövetkezöö hoonapokban..... egy 8-10l fogyasztásu motort átépiitve elérhetünk akár 4-5.5l fogyasztást, 110-130 as tempooknál... ( a motor a több hidrogénbevitel miatt, jobban megy)... természetesen folyamatos üzemnél....igaz kizárólag...ezen feltevés.... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2007 Júl. 14, 20:24 Hozzászólás témája: |
|
|
Ha megnöveljük a hengerek kompressziooját mondjuk egy hengerfejtuningal, 2-5%-ot szintén el lehet érni, vmint nagyobb teljesiitményt.... Ha vkinek konkrét kérdése van hát, bátran..... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2007 Júl. 13, 19:08 Hozzászólás témája: |
|
|
ide várom azok iirását, akik tudnak csökkentöö hatásokrool.... én elkezdem a tippet, ha rakunk egy spec mágnest a fuelcsööre néhány motornál 5-7%-ot képes csökkenteni a fogyasztáson... a mágnes asszem turboo booster néven fut... |
|
Vissza az elejére |
|
|
fgab Moderator
Csatlakozott: 2006.12.04. Hétfő 18:02 Hozzászólások: 750
|
Elküldve: 2007 Júl. 13, 19:00 Hozzászólás témája: Benzoo crack.... |
|
|
Vajon lehetne-e gazdaságossabbá tenni egy alapvetööen benzinmotort...? |
|
Vissza az elejére |
|
|
|