Unod
már, hogy nem találod meg a hidden package-ket,
azaz a
rejtett csomagokat? Kattints ide,
és minden megoldódik.
Nem nagyon mennek a küldetések? Kattints
ide, és nézd meg a végigjátszást
hasznos infókért!
IMG
Tool leírás -- Avagy kocsik, és egyéb
modok telepítése
1.
Mielõtt bármit is csinálnánk,
bizonyosodjunk meg róla, hogy a Vice City mappájáról
ki van-e szedve az írásvédettség!
Az egész leírás alatt ez lesz a példánk:
C:\Games\Vice City! Nos, lépjünk be a mappánkba,
ahova a Vice Cityt telepítettük! Ez esetben C:\Games\Vice
City és jelöljük ki az összes fájlt,
mappát, egyebeket, ami benne van ebben a mappában!
Aztán a egyik kijelölt elemen jobb klikk, és
a Tulajdonságokra kattintunk, utána, az írásvédett
szó elõl teljesen kivesszük a pipát,
úgy hogy ne maradjon semmi az írásvédett
szó elõtt! És nyomunk egy Alkalmaz
t! Ekkor megkérdi, hogy:
Módosítások alkalmazása csak a
kijelölt elemekre, vagy módosítások
alkalmazása a kijelölt elemekre, az almappákra
és a fájlokra! Ez utóbbit válasszuk
ki!
2. Miután ezt letisztáztuk, jöhet
a lényeg: IMG TOOL 1.3 (le tudod tölteni a LETÖLTÉSEK-ben
a programoknál)! Most egy alapot fogunk venni, amiben
csak ezzel a progival kell dolgozni, lássuk, mondjuk
a vicecitymania.atw.hu- ról letöltött, Alfa
Romeo 147 kocsit!
A) Nézzük meg a mi kis letöltött
zip fájlunkat, AlfaRomeo147.zip és jól
jegyezzük meg a benne található .dff fájl
(blistac.dff) és a txd fájl (blistac.txd) nevét!
B) Nyissuk meg az IMG TOOL 1.3-at! Nyomjunk a File->Open-ra
és (ahogy a régi példánkhoz visszatérünk)
nyissuk meg a Vice City mappánkban található,
azon belül is a models mappában találhaó
gta3.img nevezetû fájlt!(Gyengébbek kedvéért
C:\Games\Vice City\models\gta3.img) Ekkor az IMG TOOL
egy csomó textúra nevet ír ki az ablakába,
valahogy így:
C) Csomagoljuk ki egy mappába (lényegtelen
hova) az AlfaRome147.zip-et, pl.: Én a C:\AlfaRomeo-ba
csomagolom! Nos a jól megjegyzett nevû fájlokra
(blistac.dff, blistac.txd) keressünk rá amódon
hogy Edit->Find (F2) és beírjuk az egyiket
pl.: blistac.dff, és a Következõ keresése
(Find Next)-re nyomunk! Valahogy így:
D) Ha megtalálta akkor egy egyszerûen
a delete gombbal kiírtjuk azt a fájlt, de érdemesebb
átnevezni (jobb egérgommbal klikk a nevén
és Rename) blistac_old.dff-re ha valami nem úgy
sikerülne ahogy gondoltuk. Ugyanezeket tesszük a
másik fájlal is (blistac.txd).
E) Miután sikeresen kitöröltük/átneveztük
ezeket a fájlokat, egyértelmûen a Commands->Add
ra kattintunk és kikeressük a kicsomagolt fájlokat
és mindeggyiket beaddoljuk, már csak
az a dolgunk, hogy nyomjuk egy Commands ->Rebuild Archive
(!!!)-ot megvárjuk míg felmegy 100%-ra és
készen is vagyunk!
+1) Általában a Readme.txt fájlban
szokták mellékelni, hogy pl: handling.cfg-nek
egyik sorát (azt, amelyik a kocsi adatait tartalmazza)
felül kell írni. Na most ezek a sorok amiket a
readme-kben megadnak, nincsenek "sablonra vágva",
tehát mikor beillesztjük õket az eredeti
sor helyére, valószínû, hogy bazinagy
szóközök lesznek a karakterek között,
és ha nem csináljuk meg, hogy ez ne így
legyen (tehát ki kell törölni a szóközöket,
és annyit kell csak belõlük írni,
amennyi pl az afeletti sorban van.), akkor a játék
mikor be akarod tölteni egyik mentésedet, ilyen
hangot fog hallatni. Ezért mielõtt elkezdesz
sorokat beillesztgetni egy fájlba, csinálj
róla biztonsági másolatot!!!
|