Moderátor: MadBob
Fidó írta:Gyönyörű ez a kemence!
Évek óta tervezgetem én is, hogy összerakok egyet /a kemencebece.hu lelkes rajongója vagyok/, de mindig elodázom csak...
Amúgy bal oldalon az ajtóval lezárt kürtőnek mi a szerepe?
szódásbácsi írta:Többen is emlegettétek ezt a Lohonc Rékát, de én nem találom se a facebúkon, se a guglin.
szódásbácsi írta:Többen is emlegettétek ezt a Lohonc Rékát, de én nem találom se a facebúkon, se a guglin.
Kawa írta:szódásbácsi írta:Többen is emlegettétek ezt a Lohonc Rékát, de én nem találom se a facebúkon, se a guglin.
Nem mi? Ez a link talán segít az ilyen problémák megoldásában:
http://lmgtfy.com/?q=Rohonc
lendvai írta:
Lohonc Rékán én is többször végig szoktam menni, ha arra járok.Akár egyedül, akár asszonnyal együtt.
Karex írta:Módosítva:
http://tdm.url.ph/TDM/html/enter.html
Robi70 írta:
Szasztok!
Karesz, ha rábökök az ősfórum ikonra, azonnal bejelentkezik a Te nickeddel.
Nem éppen egy bankkártya PIN kód, de mégis csak a Tiéd!
VVLaci írta:Azt nevezem! Nem kicsinyeskedted el!![]()
![]()
Karex írta:hucski írta:STL ill VRML nem jó ?
Megnéztem, elvileg lehet egy kiegészítő program segítségével, de akkor meg kell szereznem a 2013-as verzióját a solid works-nek. 2012-es úgy olvastam, hogy még nem lehetett.
Köszi, már a vágógép felé közelít a fájl...........
Összehoztuk MadBob-al, a kézi rajzomon is ejtettem hibát, de a végére összejött minden.................![]()
Faragtam Tdm kulcstartót is...............
hucski írta:Oh rendben, kicsit el voltam havazva...na jó nem kicsitbocs.....majd kíváncsi vagyok mik jönnek ki a gépből
Karex írta:hucski írta:Oh rendben, kicsit el voltam havazva...na jó nem kicsitbocs.....majd kíváncsi vagyok mik jönnek ki a gépből
A gép részeredményeket köpött ki magából...........![]()
A hasidom tartói nagyon jók lettek, de a kipufogó cuccain igazítani kell.
Kipuf tartó bilincset a rendelt 2mm-es anyag helyett 0.8-asból csinálták(csere), a szélén a szalagok jók lettek, csak gravírozni kell őket, az embléma néhány része módosításra szorul, mert túl kicsi/vékony részek lettek a vágás után, ami túl könnyen hajlik.
A kulcstartó meg itt van lejjebb........
Amiről beszélek: https://picasaweb.google.com/101965110138090261392/TDMKipuf?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMfbvpi_5dPyuAE&feat=directlink
Karex írta:VVLaci írta:Azt nevezem! Nem kicsinyeskedted el!![]()
![]()
A tesztváltozat próbálói közül szinte mindenkinek bejött a művem, most meghódítom az e-bay-en keresztül a világot!
Kevés lesz a hazai cégek plexikészlete!![]()
(e-bay eladói tapasztalattal rendelkezőktől érdeklődnék: milyen szállító cég alkalmas kis hazánkban az olcsó és biztonságos szállításra?)
Kawa írta:Különben nekem ma is többször volt útban a gyári kis szélvédő, mint ahányszor hiányzott volna a szélvédelem. Kis tempónál csak felnyitott sisakban lehetett levegőt kapni, esőben nincs elég szél hogy lefújja a vízcseppeket a plexiről, fejrángatás meg ma sem volt, pedig igyekeztem a lehető legtöbbször 120 felett tartani a tempót....
hucski írta:Megtaláltam a kulcstartós képet is.Egész príma, de én nem rakok kulcstartót a mocis kulcsra mert csapkodja a szellő
kopi írta:Üdv Mindenkinek!
a motoromon a tükör elállítódik már 100-nál. Lehet rögzíteni valahogy?
A menetet csavarrögzítővel tekertem be, de ne ott mozdul, hanem a tükör szára a menetes részben.
Az oldal idom hátsó-felső gumi anyáját meg elbarmoltam, erre pótlást hol lehet találni?
Karex írta:hucski írta:Megtaláltam a kulcstartós képet is.Egész príma, de én nem rakok kulcstartót a mocis kulcsra mert csapkodja a szellő
Ebben igazad van, én sem tartok rajta semmit, csak azt a kis karikát. Viszont a dobozok kulcsai nyakbaakasztós megoldással gyorsan csatlakozni tudnak az indítókulcshoz, mikor az nem a helyén van. Ezen a kulcscsomón meg nagyon jó az a kis embléma.![]()
A kulcs mellé a méret szemléltetése miatt tettem.
kopi írta:Karex!
Köszönöm a választ, de nem ez a típus van rajta, ez valószínű a 900ra való, de lehet kicserélem ilyenre.
kopi írta:Üdv Mindenkinek!
a motoromon a tükör elállítódik már 100-nál. Lehet rögzíteni valahogy?
A menetet csavarrögzítővel tekertem be, de ne ott mozdul, hanem a tükör szára a menetes részben.
Az oldal idom hátsó-felső gumi anyáját meg elbarmoltam, erre pótlást hol lehet találni?
scopy írta:Jól hergelt!
Lassan, nemsoká visszatér a rendes kerékvágás. Hipp-hopp letelik a szabi és a napi teendők mellett lesz idő és alkalom némi fórumozgatásra is. Valahogy nem bántam, hogy a pihi ideje alatt kiesett a dolog, hiszen ez azt jelentette, hogy a kiscsaláddal elvoltunk, mint a befőtt... Szeptembertől meg mindenki szanaszéjjel.
VVLaci írta:Ez a nyár úgy elment, hogy csak kapkodom a fejem, mi is van!
Lehetne egy évadzárót szervezni szerintetek?
VVLaci írta:Ezt az évadzárós témát a motorozzon is be kell lengetnem!
VVLaci írta:Ez a nyár úgy elment, hogy csak kapkodom a fejem, mi is van!
Lehetne egy évadzárót szervezni szerintetek?
gnagy írta:Sziasztok, lehet hogy a műszaki fórumban kellene erről írnom de ott nem volt hasonló...
Nemrég vásároltam egy 2003-mas TDM 900-ast és induláskor aggasztó nyikorgást hallat a gép (csak 1-esben ha nagyobb gázon indulok, ha bemelegszik akkor kevésbé csinálja). Én a kuplungra gyanakszom. Volt már valakinek hasonló problémája?
Köszönöm
Sander67 írta:Sziasztok!
Az előttem szólóhoz hasonlóan nálam is van egyfajta nyüszítés a blokkból kigyorsításnál főleg egyesben.De nem érzem, hogy a kuplung csúszna. Egyelőre rá fogom az olajra ez a fura zajt.
Szasza írta:Sziasztok!
A múlt héten tettem szert egy 2000-es évjáratú TDM 850-re.
Irányjelzőt szeretnék cserélni rajta, de a kilóméteróra egységet nem tudom hogyan lehet leszerelni, illetve az azt körülvevő fekete műanyag borítást kellene lekapni ahhoz, hogy hozzáférjek az indexek stekkereihez.
A szervízkönyv csak az előző verziókhoz írja hogyan kell szétszedni a fejidomot.
Van ötlete valakinek?
Köszi
Sz
Szasza írta:Sziasztok!
A múlt héten tettem szert egy 2000-es évjáratú TDM 850-re.
Irányjelzőt szeretnék cserélni rajta, de a kilóméteróra egységet nem tudom hogyan lehet leszerelni, illetve az azt körülvevő fekete műanyag borítást kellene lekapni ahhoz, hogy hozzáférjek az indexek stekkereihez.
A szervízkönyv csak az előző verziókhoz írja hogyan kell szétszedni a fejidomot.
Van ötlete valakinek?
Köszi
Sz
Szasza írta:Sziasztok!
A múlt héten tettem szert egy 2000-es évjáratú TDM 850-re.
Irányjelzőt szeretnék cserélni rajta, de a kilóméteróra egységet nem tudom hogyan lehet leszerelni, illetve az azt körülvevő fekete műanyag borítást kellene lekapni ahhoz, hogy hozzáférjek az indexek stekkereihez.
A szervízkönyv csak az előző verziókhoz írja hogyan kell szétszedni a fejidomot.
Van ötlete valakinek?
Köszi
Sz
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég