Karex írta:http://tdm.url.ph/TDM/html/enter.html
Éjjel alakult megint az oldal kicsit, messze nem végeztem még vele.
Én azért biztos ami tuti a do not enterre kattintottam!

Igen faxa, kellően lökött benyomást nyújt rólunk!

Moderátor: MadBob
Karex írta:http://tdm.url.ph/TDM/html/enter.html
Éjjel alakult megint az oldal kicsit, messze nem végeztem még vele.
kopi írta:Furcsán melegszik a motorom...
Köszi a segitséget, a vezérlés miatt érzem a különbséget. Erre nem gondoltam. A szinkron rendben.
Kawa írta:kopi írta:Furcsán melegszik a motorom...
Köszi a segitséget, a vezérlés miatt érzem a különbséget. Erre nem gondoltam. A szinkron rendben.
Eccer majd ha ráértek, magyarázzátok már el nekem hogy hogy veszitek észre ezeket a "hibák"-at?! Ölelgetitek a járó motor blokkját vagy mijjafax?
Karex írta:http://tdm.url.ph/TDM/html/enter.html
Éjjel alakult megint az oldal kicsit, messze nem végeztem még vele.
horhaus írta:csokabi írta:horhaus írta:Sziasztok
Kellene egy kis segítség. Kicsit fog az első fékem. Megpróbáltam megjáratni a dugatyut, de a négyből egy nehezen mozog. fújtam wd 40-el és ki-be nyomkodtam, de nem lett jobb. Tud valaki hatásosabb módszert, vagy féknyereg csere?
A WD-40 annyi, mint döglött madárnak a kalitka. Takarítsd le rendesen és jó lesz! Gyula a másik fórumon (motorozz.hu) mostanában leírta, hogy ő hogyan szokta csinálni. Egy tárcsamelegedésből indult a sztori és volt mellett pár kép is, elég könnyű lesz megtalálni.
kösz keresem
csokabi írta:Mindegy melyik az utolsó, mindig nehéz benyomni? Az, hogy maguktól kijönnek levegő jelenlétére utal. Légteleníteni próbáltad már? A folyadékot két évente cserélni kell, amit új fékbetétek mellett szokás végrehajtani. Ahogy kopnak a betétek, ideiglenesen csökken a fékfolyadék szintje is a tartályban, de nem kell rátölteni. A gyári gumicsövek cseréjét négy évente írja elő a kis könyv. A modern fémcsöveket belső teflon bevonattal már nem kell cserélni.
Kawa írta:a hátsó fékem volt 1x így megszorulva,vagy szétszeded a nyerget és úgy kipucolod vagy soxor tövig ki be járatod míg jó lesz. Utána olajcsere. Az én 23 éves fékcsövem még gyári....
Kawa írta:kopi írta:Furcsán melegszik a motorom...
Köszi a segitséget, a vezérlés miatt érzem a különbséget. Erre nem gondoltam. A szinkron rendben.
Eccer majd ha ráértek, magyarázzátok már el nekem hogy hogy veszitek észre ezeket a "hibák"-at?! Ölelgetitek a járó motor blokkját vagy mijjafax?
horhaus írta:Kawa írta:a hátsó fékem volt 1x így megszorulva,vagy szétszeded a nyerget és úgy kipucolod vagy soxor tövig ki be járatod míg jó lesz. Utána olajcsere. Az én 23 éves fékcsövem még gyári....
A sokszor ki-be járatás a dugók mozgásának használt, de mindet egyszerre nem tudom vissza nyomni. Ha egyiket benyomom a másik kijön, ha mindet benyomom valami nagyon feszül a rendszerben, ha elengedem vissza ugrik. A sok erőltetés után az olaj tartály alján cseppek jelentek meg.
A szétszerelést úgy érted, hogy leeresztem az olajat, szétszedem a nyerget alkatrészeire és kipucolom a járatokat amerre az olaj megy?
Kawa írta:AZ olaj nem összenyomható,nem rugózik. Az a nyereg tele van levegővel és még az olajjárat is el van dugulva ezért nem tudod visszanyomni még a levegőt se. Ha soxor megjáratod talán átmossa az olaj és meguszod a szétszedést. Amit Robi írt arra is figyelj. A jó dugókat ki kell támasztani benyomott helyzetben közben.
horhaus írta:Úgy érzem üresen jár. Az olajszint nem mozog, mintha teljesen el lenne zárva a dugatyutól. Dugatyú mozog úgy látom az egyik furaton keresztül. A lyukakat csak utána piszkáltam, előtte történhetett valami mert azért szedtem szét. A két lyukból csak az egyik átjárható, a másik nem tudom mi.
horhaus írta:Sajnos az a nagy baj hogy sokkal jobban szeretek szerelni mint tudok. Próbálok mindig csak annyit csinálni amit vissza tudok állítani, de most túl messze mentem.
A kicsi furat biztosan nem működik, a nagyot pedig szerintem a gumi zárja el. Az állítót bármennyire betekerem akkor is rögtön indul a dugattyú, tehát szerintem nincs holtjáték.(bár ezt már csak az udvaron sötétben néztem, mert a garázsba már beálltam autóval)
Holnap teszek még egy kisérletet.
Ja !! és kösz a segítséget
Karex írta:http://tdm.url.ph/TDM/html/enter.html
Éjjel alakult megint az oldal kicsit, messze nem végeztem még vele.
Fidó írta:A fék piszkálásakor még arra kell nagyon figyelni, hogy a légtelenítő csavar meghúzási nyomatéka 8 Nm!!!!
Ez rohadt kevés, nagyon könnyen túlhúzza az ember.
Egy cimborám az 1000 Fazeren /ugyanaz, mint a miénkebn van/ meg is szakította menetet a nyeregben, addig légtelenítgette.
Valami horror áron vett hosszú keresgélés után használtan.
horhaus írta:
Kösz akkor csak óvatosan.
karesz
biztos hogy a dugatyú nem megy vissza eléggé mert az olajat sem engedi le a tartályból . elzárja a furatot. a másik kisebbet pedig valahogy ki kell takarítani
mert az abszolút be van állva.
horhaus írta:
Azt nem lehet mondani hogy lusta vagyok két napom ment rá mire ennyire el tudtam baxni. Ahogy mondják a legtöbb kárt a szorgalmas hülye emberek csinálják.
Na megyek megnézem újra.
Kawa írta:A cseresznye él és virul,soha ennyi nem volt még rajt mint idén.
A biztosítóst baxhatom,azóta még szellő is alig volt a környéken. Szerencsére csak 1-2.000ft a kár a tetőben. Persze lett volna ott még pár lyuk ha fújt volna a szél....
csokabi írta:Gyári, teljes fehér fényezés: http://www.autoscout24.at/Moto/Details. ... asrc=st|fs
Piros felnikkel állatul nézne ki
csokabi írta:Dezső, ez nem újszerű, hanem új 2 év garival. 2000 euróval listaár alatt.
Kawa írta:Aztat montam má' hogy má csak 5-öt kő alunni?![]()
Azon még filózok hogy ezért a látványért https://ssl.panoramio.com/photo/49820782 érdemes lesz e majd felautózni a szomszéd hegy tetejére.....
scopy írta:Jól hergelt!
Gyuláékat úgy sajnálom!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég