Időzóna: UTC + 1 óra



Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.04.30. 14:27 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2013.04.29. 14:35
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: London
Hozzászólás Attis0001 [2013.04.30. 13:40] részére:

Koszonom a gyors valaszt Attis.Majd megprobalok utanajarni meg pontosan,aztan megosztom a forumozokkal :P
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.30. 12:40 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.20. 11:05
Hozzászólások: 76
Hozzászólás TOMCAT88 [2013.04.30. 09:59] részére:

Üdv a klubban!

Én erről azt olvastam hogy igazából csak a váltási utat rövidíti le, és maximum egy kicsit precízebbnek érzed a váltás pillanatát, szóval úgy érzed mintha könnyebben, épp csak kicsi erő kell hogy finoman bekattanjon a következő seb. fokozatba.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.30. 09:59 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2013.04.29. 14:35
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: London
Hello mindenkinek!(meg csak ma regisztraltam)

Azt szeretnem kerdezni hogy a pro factory shift kit menyiben javitja a valtast?es ha beszerelem akkor nem megy tonkre a 2 es?ugy olvastam ha beszerelem nem fog elkopni a leptetovilla.
akinek van valamilyen tapasztalata ezzel jelezzen:)

Ez a masodik Thundercatem az elson tonkrement a 2es,Erre mar vigyazzok:)

Egyebkent a legjobb motor amin valaha ultem(elso nagy motorom volt)mikor tonkrement a 2fokozatt eladtam.utana motorjaim:2004 suzuki sv1000s,2001 cbr600f,1997dragstar 650,es par honapja ujra Tcat tulaj vagyok:)

Elnezest kerek az ekezetek miatt jelenleg londonban elek:)
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 22:44 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 12:51
Hozzászólások: 508
Hozzászólás goni [2013.03.24. 18:48] részére:

Lengőkaré vagy a kutyacsonté?
És miért most kezded el szerelni a szezon előtt?
Egyébként meg vasárnap szétszeded hétfőn elmész szimeringért, ha meg nincs hozzá felírod a méreteket,összerakod újrazsírozva a szezont simán kibírja de kettőt is,és ősszel szétszeded azt kicseréled a szimeringet [okos]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.24. 17:48 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.07. 19:57
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Tatabanya
Haliho, meg tudna valaki mondani, hogy mi a lengokar szimmering merete? Sehol nem talalok ilyen adatot. Be akarom zsirozni a tugorgoket, valoszinu erdemes lesz legalabba simmeringeket cserelni. Koszi.

_________________
uriember az, aki tud trombitalni, de nem teszi
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.18. 18:40 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.20. 11:05
Hozzászólások: 76
Hozzászólás elbandi [2013.03.18. 18:13] részére:

Ismerek pár KTM tulajt aki szintén észhez tért és Yamaha-t vett gyorsan... [yee] [nevet]
Hát ez van, öreg gépek ezek, de ez a vén macska is repeszt még ha ápolgatjuk, egy kis Whiskas kell neki időnként, és minden fasza lesz!!!
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.18. 18:13 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 12:51
Hozzászólások: 508
Hozzászólás Attis0001 [2013.03.18. 15:39] részére:

Normális motort kell venni és akkor nincs ilyen gond [kacaj]
Én már ismerek egy kér olyan Cat tulajt aki észhez tért és vett végre egy KTM-et sokkal egyszerűbb hirdetni és eladni mint gázbovdent javítgatni :)
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.18. 14:39 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.20. 11:05
Hozzászólások: 76
Hozzászólás Zoole [2013.03.18. 10:22] részére:

Köszönöm a hasznos tanácsokat, hallgatok is rájuk, már folyamatban van Gáborral az egyeztetés hogy mikor gurulok ki hozzá.
Ma sikerült megcsinálni a Km óra gondomat, nekem is kihajtás baja volt mint sgabor-nak, 40 perc és 8000Ft-om bánta...
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.18. 10:22 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2013.02.02. 15:33
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Pest megye, Kartal.
Sziasztok, Attis ha elfogatsz egy tanácsot, ne kezdj neki egyedül ha még nem ismered belülről. Várd meg míg gurulni lehet és kérd ollan barát segítségét aki már (belenyúlt) és figyeld mit csinál, hasznodra válik. Gázbovden kiszálasodás vagy szorulás. Jól le kell bontani, ha már a karbi sornál vagy azt is érdemes levenni és kimosni, kifúvatni és kívülről is letakarítani az olajos poros réteget. Szóval jól szét kell nézni, a gázbovdent sem egyszerű leszedni ellenőrizni. Szálszakadás szorulás a feszítő csavaron, bovdenházon belül lehet ahol súrlódni tud. Ezt bontás nélkül nem látni! Nagyon meg kell nézni és ha már lebontottad és minden rendben van be is olajozni a bovdent. A pillangó szelepeket záró, tengelyen lévő rugó jól működik ha nincs bovden szorulás, kiszálasodás vagy koszolódás. EZ 100 %!!! A karbi sort és a blokkot összekötő gumi leömlők vastagok, a külső repedések nem jelentik hogy már fars levegőt szív. Tapasztalatot írok én már ezt végig csináltam, hasonló tünetek és bovden volt!!!! Üdv.

_________________
-Cat- nekem picit más.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.03.17. 20:47 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.20. 11:05
Hozzászólások: 76
Hozzászólás SzLala [2013.03.17. 20:38] részére:

Hát most nincs itthon a gép, panelproli vagyok, így a hideg időkre a melóhelyen pihen, kipróbálni nem tudom.
Bár még sosem szereltem a motorját, hirtelen nem is tudom hogy tankot fel kell ehhez emelni?
Gondolom a jobb oldalon van ráakasztva a tengelyre a bovden.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron