Regisztralj most! Regisztralj, hogy megkapj minden tagsagi jogot
Pure Awesomeness.
Sunday 26 June 2011 - 22:09:30
Nos, az utóbbi egy hétben olyan szinten felperegtek az események, hogy leelőztem magamat is, és a harcrendszer 90%ban kész. De tényleg. Ennyire lelkes még életemben nem voltam kb, és elképesztően örülök annak, hogy sikerült így megoldanom. Nagyon tetszik a rendszer. Peace.
Sokadik visszatérés
Saturday 18 June 2011 - 10:16:31
Nos, újra visszatértem, most már remélem nem marad félbe a munka. Harcrendszer gyakorlatilag kész, hamarosan kikerül egy demo a játékról. Addig is, ha valakinek van valami javaslata, ötlete, vagy bármi egyéb, esetleg érdekli a téma, borzasztóan kreatív, és sok fantáziája van, az jelezzen felém. Köszi. ;>ps: Olvassátok a changelog topicot, illetve vannak új képek a játékról!
I am back again
Saturday 08 January 2011 - 13:42:54
Ismét itt.
Hosszú idő után ismét visszatértem, hogy befejezzem végre ezt a játékot, mert a történet (szerintem) olyan jól sikerült, hogy kár lenne annyiban hagyni. A harcrendszert csiszolgatom épp, egész jól haladok vele, már csak a skillezés van hátra, amit megpróbálok minél hamarabb befejezni, hogy elkezdhessem végre magát a játékot. Az már remélhetőleg gyorsabban fog haladni, szóval hamarosan akár egy demo is kikerülhet a játékról, az új harcrendszerrel. Addig is böngésszétek a képeket a forumban, töltöttem fel még egypárat, meg még fogok is!
I'll be back!
Tuesday 29 June 2010 - 20:59:46
Terminátor is megmondta, de rappelte Eminem is. Én nem mondtam, de visszatértem.
Hát hol is kezdjem.
Tudom hát-tal nem kezdünk mondatot, de mégis, ez jólesett. Szóval. Az elmúlt fél évben nem nagyon voltam aktív, de most mégis kedvem támadt RPG Makerezni, így nekiestem a harcrendszer folytatásának. Elég nagy terveim vannak vele, remélem meg is tudom csinálni, és nem unom meg idő előtt az egészet (ezek a dolgok a legunalmasabbak). De ha minden össze jön, akkor nekiállok majd magának a játéknak is, bár időmtől függően lesz majd egy TechDemo az új harcrendszert bemutatandóul, ha majd kicsit előrébb tartok vele. Addig is terjesszétek az oldalt plíz tenksz (hátha valakit érdekel).
Hát hol is kezdjem.
Tudom hát-tal nem kezdünk mondatot, de mégis, ez jólesett. Szóval. Az elmúlt fél évben nem nagyon voltam aktív, de most mégis kedvem támadt RPG Makerezni, így nekiestem a harcrendszer folytatásának. Elég nagy terveim vannak vele, remélem meg is tudom csinálni, és nem unom meg idő előtt az egészet (ezek a dolgok a legunalmasabbak). De ha minden össze jön, akkor nekiállok majd magának a játéknak is, bár időmtől függően lesz majd egy TechDemo az új harcrendszert bemutatandóul, ha majd kicsit előrébb tartok vele. Addig is terjesszétek az oldalt plíz tenksz (hátha valakit érdekel).
net
Thursday 21 January 2010 - 16:06:35
Üdv all!
Elég régen volt itt is frissítés, ezt ezúton pótolom. Netkimaradás miatt nem volt alkalmam felnézni oldalra, de ezalatt az idő alatt sem tétlenkedtem: egy teljesen új harcrendszeren dolgozom, mivel sokaknak (köztük nekem is) a gépe nem fogadta be az előzőt: ezt többé-kevésbé sikerült optimalizálnom, de ami még ehez jönne pluszba, amit kigondoltam, ahhoz több kéne, mint amennyi most van, és nem tudnám megoldani, hogy teljes értékű harcrendszerként fusson a programban. Sokaknál beakadna a játék. Ez a probléma rajtam kívül álló okok miatt létezik (rpg maker milyensége), megpróbáltam mindent, és a lecserélés sokkal kézenfekvőbbnek tűnt. Persze ez a harcrendszer valamilyen minigame formájában megmarad, majd még eldöntöm mi lesz vele (azért másfél hónap építgetés, csiszolás után nem dobom ki teljesen a kukába).
Az új harcrendszer
Sokak számára ismerős lehet, mivel a final fantasy sorozat is ilyesmit használ, plusz az RPG maker 2003 alap harcrendszere is hasonló. Azért a hasonló szót használtam, mert kinézetre teljesen ugyan olyan, mint az FF sorozaté, a különbség annyi, hogy az rm2k3 harcrendszere az egyes karakterek sebességénél figyelembe veszi az ellenfél sebességét, és a csapattársét is. Ezzel a módszerrel nem hogy nem gyorsabb lesz a csata, de még le is lassítja: mivel ha A karakter sebessége 20, B-é 2, akkor a B fog lassabban következni, míg A ugyan olyan marad.
Az én harcrendszerembe többek között ez a rész változik, és több olyan dolgot meg tudok benne valósítani, amit az alap harcrendszerbe nehezen, vagy nem is tudtam volna megcsinálni. Szerintem egész jó lett, az animációkat ismételten én rajzoltam, szerintem viszonylag elég jók lettek. A főhős kinézete nem alap lesz, és viszonylag sok lehetőséget tervezek mind a harcrendszerbe, mind a játékba.
képek az 'új' játékból: ITT
ui: terjesszétek az oldalt, hogy sokan megtalálják, mert a google nem dob ki :/ ty
A team has born
Thursday 26 November 2009 - 19:37:39
A megalakult csapathoz már új név kell, így hát megalakult a Trickster Entertainment, mint csapat. Jelenleg Doyen végzi a grafikai munkát (most éppen chipseteken dolgozik) én meg a scriptelési feladatokat látom el. Lassan kész lesz a skillezési rendszer, és előállunk egy rendes játékdemoval, aminek egy külön története lesz (Doyen írja).
Szóval az új név Trickster Entertainment, mostantól (remélem jó sokáig) ezen név alatt fogunk játékot "kiadni".
Szóval az új név Trickster Entertainment, mostantól (remélem jó sokáig) ezen név alatt fogunk játékot "kiadni".
Doyen Arrived
Wednesday 25 November 2009 - 20:26:36
Nos, Doyen volnék, a készítő"gárda" második tagja. Zeero megkért hogy pár szóban mutatkozzam be, de ahogy magamat ismerem, ez jópár mondat lesz. "Szakterületem" chip- és charsetek rajzolása, esetleges minigame-ek, mellékquestek kidolgozása, valamint a folyamatosan bővülő storyboard-on is fogok a közeljövőben dolgozni. Igazából azon kívül hogy 16 éves volnék, és hogy elérhető vagyok a nap 24 órájából 6-ban a deimossmith@hotmail.
com msn címen, sokat nem tudok írni. Szóval abba is hagyom az ismertetőt, remélem jutunk valamire!
Doyen
Doyen
TechDemo
Monday 23 November 2009 - 01:48:25
Üdv ismét!
Elkészült a játékról egy TechDemo, ami az eddig elkészült rendszereket mutatja be, azaz a harcrendszert és a menürendszert. A harcrendszer még hiányos, a skillezés még nincs bent, de majd idővel bekerül, sőt, ennek fogok most majd nekiállni, addig is töltsétek le, nézzétek meg milyen lesz, és írjátok le a véleményeteket (ez fontos! Hogy tudjam, hogy jó-e vagy rossz-e).
a techdemo letölthető itt: Link
Elkészült a játékról egy TechDemo, ami az eddig elkészült rendszereket mutatja be, azaz a harcrendszert és a menürendszert. A harcrendszer még hiányos, a skillezés még nincs bent, de majd idővel bekerül, sőt, ennek fogok most majd nekiállni, addig is töltsétek le, nézzétek meg milyen lesz, és írjátok le a véleményeteket (ez fontos! Hogy tudjam, hogy jó-e vagy rossz-e).
irányítás:
mozgás: kurzor billentyűk
kard/íj elővétel: 1/2
menu: esc
ütés,lövés: enter, vagy space
mozgás: kurzor billentyűk
kard/íj elővétel: 1/2
menu: esc
ütés,lövés: enter, vagy space
a techdemo letölthető itt: Link
Elindult!
Sunday 15 November 2009 - 23:43:57
Regeljetek, szavazzatok, forumon kommentáljatok! Hehe rímelt. Üdvözlök mindenkit az oldalamon, ami csak azért jött létre, hogy a játékomat promozzam. heh. Nézzetek körül, még nincs sok minden fent, de igyekszem. De nézzetek vissza naponta, mert gyakran fogom frissíteni. Remélem.
Egy kis infó a játékról:
cím: még nincs, valószínű ez lesz az utolsó, dolog, ami foglalkoztatni fog..
történet: nem szeretnék sokat elárulni róla, szerintem kellően fordulatosra sikeredett, bár még megvalósításra vár, illetve egy forgatókönyv elkészítésére.
grafika: a játék nagyrészt RPG Maker 2003 szintű grafikát használ, szóval ne várjon senki nagy durranásra, illetve animációk terén én készítettem a grafikákat.. bár nem vagyok nagy grafikus.
harcrendszer: a harc teljesen valósidejű lesz, 2 gombot fog felvonultatni, egyik az íj/kard lesz, a másikra valamilyen varázslatot lehet majd állítani, ami klasszikus rpg-khez hűen manába kerül majd. Bővebb információ itt: link
Szeretném felhívni mindenki figyelmét, hogy NEM értek a grafikákhoz, ezért ha valaki ért hozzá, és kedve is lenne grafikákat rajzolni maker 2003-hoz, az ne habozzon, és írjon nekem pm-et, vagy e-mailt! Köszönöm.
ui: szavazáshoz regelni kell, bár írja az oldal is. Ha lesz rá igény töltök fel magyar nyelvcsomagot, bár nekem így kényelmesebb. Ide lehet írni kommentbe ha kell magyar menü.
Egy kis infó a játékról:
cím: még nincs, valószínű ez lesz az utolsó, dolog, ami foglalkoztatni fog..
történet: nem szeretnék sokat elárulni róla, szerintem kellően fordulatosra sikeredett, bár még megvalósításra vár, illetve egy forgatókönyv elkészítésére.
grafika: a játék nagyrészt RPG Maker 2003 szintű grafikát használ, szóval ne várjon senki nagy durranásra, illetve animációk terén én készítettem a grafikákat.. bár nem vagyok nagy grafikus.
harcrendszer: a harc teljesen valósidejű lesz, 2 gombot fog felvonultatni, egyik az íj/kard lesz, a másikra valamilyen varázslatot lehet majd állítani, ami klasszikus rpg-khez hűen manába kerül majd. Bővebb információ itt: link
Szeretném felhívni mindenki figyelmét, hogy NEM értek a grafikákhoz, ezért ha valaki ért hozzá, és kedve is lenne grafikákat rajzolni maker 2003-hoz, az ne habozzon, és írjon nekem pm-et, vagy e-mailt! Köszönöm.
ui: szavazáshoz regelni kell, bár írja az oldal is. Ha lesz rá igény töltök fel magyar nyelvcsomagot, bár nekem így kényelmesebb. Ide lehet írni kommentbe ha kell magyar menü.
vendég: 1, tag: 0 ...
legtöbb 25
(tag: 0, vendég: 25) - 06 Nov : 05:04
Tagok: 23
Legújabb tag: EdwardJoini
legtöbb 25
(tag: 0, vendég: 25) - 06 Nov : 05:04
Tagok: 23
Legújabb tag: EdwardJoini
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
Zeero:
25 Jan : 15:36
majd kint lesz csak még meg kell csinálnom rendesen a menüt, most jelenleg show choice-al van megoldva xD + ha már demot rakok ki akkor 4 hőssel lesz.
Zeero:
29 Nov : 15:36
dehogy:D most nyitottam ki őket xD vagy hát most babráltam velük valamikor hogy jól működjenek.