Nyárnyitó portya 2012

Annak örömére, hogy véget ért az iskola, és többé-kevésbé sikeresen vettük a tantárgyakat, ismét útra keltünk, igaz nem csak négyen, de annál nagyobb elszántsággal. A kis csapat Óbarkot, illetve a helység melletti sziklákat célozta meg. A tűző nappal és a mellettünk eldübörgő autókra fittyet hányva végre elértük az erdei ösvényeket, és miután megnéztük közelebbről az egyik bauxit-bányát, megérkeztünk a sziklákhoz. Dél lévén megpróbáltuk a lehetetlent: árnyas helyen szalonnát sütni. A nap, mintha látta volna merre menekülünk, elszántan követett bennünket, a fa pedig (az előző esti vihartól) nem akart meggyulladni. E kettő összhatása miatt aztán a hozott dolgok egy részét bizony nyersen kellett ennünk, de a szülinapi sült banánt azért sikerült elkészítenünk. Bizony, a portya arra is szolgált, hogy felköszönthessük drága Eszterünket, aki végre belépett a nagykorúak táborába. :) A tűző naptól végül a szikla barlangjába húzódtunk, ahol a kellemes hűvösben meg tudtuk beszélni a nyári táborra vállalt feladatokat, majd vidáman indultunk hazafelé, és Bicskén egy fagyival búcsúztunk el egymástól.
  Vida Bernadett, 2013/01/24 , 17:50

Csapatkarácsony 2011

Csapatunk, mint minden évben, idén is megrendezte kis karácsonyi összejövetelét. Az őrsök különböző műsorokkal készültek, ki több, ki kevesebb sikerrel :P Őrsünk azonban magas szintű kreativitását, és rögtönöző képességét igénybe véve, végül is a kevés készülés ellenére is színvonalas műsorral tudta megörvendeztetni a csapatot. Összejövetelünk lezárása után pedig a csapat egy része leutazott Fehérvárra, hogy átvegye, és hazahozza a betlehemi lángot.
  Vida Bernadett, 2013/01/24 , 17:50

Repetaőrs portyázik

Voltunk már őszi portyán, és nyárnyitó portyán. A programjaink mellett persze mindent megteszünk, hogy a csapat javára legyünk, a rendezvényeken és a táborokban főként a háttérben mozgunk, hogy mindenki jól érezze magát. Legfőbb erősségünk a kreativitás, a főzés, a jó hangulat, és persze az, hogy mindannyian máshoz értünk, így remekül kiegészítjük egymást!
     A portyát,Roli vezette le, és igazodva őrsünk korábbi szokásaihoz, természetesen térkép nélkül kalauzolt el minket Tótvázsony mellé a vadászházába. Az út elején még önfeledten játszottunk egy veszprémi játszótéren, de a túra végére bizony már a éjszaka sötétjén kívül a fáradságunkkal is meg kellett birkóznunk. Másnap Zádorvár megmászása következett (természetesen nem a járt ösvényt használtuk :) ) Itt a szalonnasütés közben szép emlékeket idéztünk fel a 2003-as táborról, majd jó hangulatban indultunk haza... csakhogy egy kis elnézés következtében a buszunk nem jött aznap, így aztán jó néhány órás várakozás, átszállás, és autós segítség igénybevételével, csak nagy izgalmak árán sikerült haza érnünk.