![]() |
||||
![]() |
Az F4U–1 volt az első (1942. szeptemberétől) sorozatgyártásra bocsátott típus. Az F4U–1 kabintetején eszközöltek bizonyos változtatásokat annak érdekében, hogy a kilátást javítsák, de a problémát nem sikerült megnyugtatóan orvosolni mindaddig, amíg az F4U–1A típus megkapta a jellegzetes buborék formájú, de még merevítő kerettel ellátott kabintetőt. Az orrba szerelt géppuskás konstrukciót véglegesen elvetették, és mind a hat géppuskát a légcsavarkörön kívül, a szárnyakba szerelték, ezzel elhagyhatóvá vált a bonyolult és nehéz szinkronizáló mechanizmus. Az F4U-1A Pratt-Whitney R-2800-8 motort kapott, és néhány közülük a víz–methanol befecskendezéses "W"–jelű volt. Mindkettő teljesítménye 2000 lóerő volt tengerszinten normál üzemeltetés mellett, a „W” típus a befecskendezéssel plusz 250 lóerőt tudott hozzátenni, ha bekapcsolták. 6 db szárnyba szerelt Browning 0,50 cal. (12.7 mm) géppuskával volt ellátva.
korai F4U–1 |
|
||
![]() |
||||