2v2 HunCup 2018

Ágrajz: http://challonge.com/hu/HunCup2018

Recek: https://drive.google.com/open?id=15o65SLylC8W2r_fFgxZITsHDyDv41d9M

 

Szabályok:

A játék menete:

 

– MInden fordulóban 1 hét áll rendelkezésre a meccsek lejátszásához!

 

– A csapatok 3 játékot játszanak az 1. valamint a 2. fordulóban egymás ellen az alábbi sorrendben:

 

Game1 Arabia Team Random Civs

 

Game2 vesztes HomeMap Hidden Pick Civs

 

Game3 másik csapat HM  Hidden Pick Civs

 

Lejátszási határidő:  2018. 02. 12.   ill   2018. 02. 19.

 

– A középdöntőkben, valamint  a döntőben a csapatok 5 játékot játszanak az alábbi sorrendben:

 

Középdöntő (és Vigaszág 3. kör) :

 

G1 Arena Team Random Civs

 

G2 vesztésre álló csapat HM Hidden Pick Civs

 

G3  Islands Team Random Civs

 

G4 másik csapat HM Hidden Pick Civs

 

G5 Migration Team Random Civs

 

Lejátszási határidő:  2018. 02. 26.

 

Vigaszág 4. kör:

 

G1 BR Team Random Civs

 

G2 vesztésre álló csapat HM Hidden Pick Civs

 

G3 GoldRush Draft Captains mod

 

G4 másik csapat HM Hidden Pick Civs

 

G5  Nomad Draft Captains mod

 

Lejátszási határidő: 2018. 03. 05.

 

Döntő:

 

G1 FR Team Random Civs

 

G2 vesztésre álló csapat HM Hidden Pick Civs

 

G3 Mongolia Draft Captains mod

 

G4 másik csapat HM Hidden Pick Civs

 

G5 SYNC_Decentring Draft Captains mod

 

Lejátszási határidő: 2018. 03. 12.

 

– Nézők (spectators) jelenléte engedélyezett 3 perc késleltetéssel

 

– ‘Coop’-olás – természetesen – nem megengedett

 

– Captains módhoz link és útmutató: https://aoe2cm.net/

 

Szabályok

 

– Minden játéknak a „Match Stats” ladderen kell zajlania a vooblyn

 

– Lamelés/Lopás SZABÁLYOS. (Nomadon paraszttal harcolás csak  a TC-k felépítése után szabályos!)

 

– Minden csapat restartolhat meccsenként egyszer a 4. percig.

 

– A játék – természetesen – Medium [4 player], Standard Difficulty, Standard Resources, 200 Population, Normal Game Speed, valamint Conquest Victory beállításokkal zajlik

 

– MQ/SQ megegyezés alapján

 

– A játék 1.5 patch-csel zajlik WK nélkül

 

Home-mapok

 

HM lehet:

 

– Bármely standard RM map, ami nem fix az adott fordulóban, tehát  az 1. és 2. fordulóban nem lehet HM-nek Arabia-t választani, a középdöntőkben Arena, Isl, Migra-t stb  (BlackForest explored mappal játszható)

 

– Nomad/LN

 

– Regicide Fortress

 

– Bármely map a SY & WIC Mappackből

 

Bugos Mapok

 

Ha egy játékosnak bugos mapja van, a meccset újra lehet kezdeni. A Mapnak és a  Civeknek MUSZÁJ a választottnak lenniük.

 

Mi számít bugos mapnak:

 

– A játékosok megállíthatják a meccset és kérhetik  a játék újrakezdését a 4. percig. Hogyha ez megtörténik a meccset fel kell adni, hogy a szituáció bizonyítható legyen a „Match Stats” reccel.

 

– Bugnak minősül  (maptól függően); a kezdő bárányok ( 8 ), malacok ( 2 ) vagy őzek ( 3/4 ) elérhetetlenek a villekkel, a ’bogyó’ ( 6bokor ) 4-nél kevesebb oldala, a main gold (7 tömb) 4 vagy kevesebb oldala, a main stone ( 5tömb) 4 vagy kevesebb oldala szabad. Másodlagos goldra/stonera vagy extra őzre/malacra nem vonatkoznak ezek a szabályok.

 

– Ha egy játékos restartot kér és nem bugos a mappja a meccs érvénytelen.

 

Restartok

 

Minden meccsen 1 restartot vehetnek igénybe a csapatok, tehát célszerű jól megfontolni a döntést. A döntőben minden csapat 2 restartot vehet igénybe meccsenként.

 

– A restartot csak a 4. percig lehet kérni.

 

– Ha egy játékos a 4. perc után kér restartot vagy már elhasználták a restartjukat a meccs érvénytelen.

 

– Restart esetén a meccset újra kell kezdeni, a Mapnak és a választott Civeknek muszáj ugyanazoknak lenniük.