Ágrajz: http://challonge.com/hu/HunCup2018
Recek: https://drive.google.com/open?id=15o65SLylC8W2r_fFgxZITsHDyDv41d9M
Szabályok:
A játék menete:
– MInden fordulóban 1 hét áll rendelkezésre a meccsek lejátszásához!
– A csapatok 3 játékot játszanak az 1. valamint a 2. fordulóban egymás ellen az alábbi sorrendben:
Game1 Arabia Team Random Civs
Game2 vesztes HomeMap Hidden Pick Civs
Game3 másik csapat HM Hidden Pick Civs
Lejátszási határidő: 2018. 02. 12. ill 2018. 02. 19.
– A középdöntőkben, valamint a döntőben a csapatok 5 játékot játszanak az alábbi sorrendben:
Középdöntő (és Vigaszág 3. kör) :
G1 Arena Team Random Civs
G2 vesztésre álló csapat HM Hidden Pick Civs
G3 Islands Team Random Civs
G4 másik csapat HM Hidden Pick Civs
G5 Migration Team Random Civs
Lejátszási határidő: 2018. 02. 26.
Vigaszág 4. kör:
G1 BR Team Random Civs
G2 vesztésre álló csapat HM Hidden Pick Civs
G3 GoldRush Draft Captains mod
G4 másik csapat HM Hidden Pick Civs
G5 Nomad Draft Captains mod
Lejátszási határidő: 2018. 03. 05.
Döntő:
G1 FR Team Random Civs
G2 vesztésre álló csapat HM Hidden Pick Civs
G3 Mongolia Draft Captains mod
G4 másik csapat HM Hidden Pick Civs
G5 SYNC_Decentring Draft Captains mod
Lejátszási határidő: 2018. 03. 12.
– Nézők (spectators) jelenléte engedélyezett 3 perc késleltetéssel
– ‘Coop’-olás – természetesen – nem megengedett
– Captains módhoz link és útmutató: https://aoe2cm.net/
Szabályok
– Minden játéknak a „Match Stats” ladderen kell zajlania a vooblyn
– Lamelés/Lopás SZABÁLYOS. (Nomadon paraszttal harcolás csak a TC-k felépítése után szabályos!)
– Minden csapat restartolhat meccsenként egyszer a 4. percig.
– A játék – természetesen – Medium [4 player], Standard Difficulty, Standard Resources, 200 Population, Normal Game Speed, valamint Conquest Victory beállításokkal zajlik
– MQ/SQ megegyezés alapján
– A játék 1.5 patch-csel zajlik WK nélkül
Home-mapok
HM lehet:
– Bármely standard RM map, ami nem fix az adott fordulóban, tehát az 1. és 2. fordulóban nem lehet HM-nek Arabia-t választani, a középdöntőkben Arena, Isl, Migra-t stb (BlackForest explored mappal játszható)
– Nomad/LN
– Regicide Fortress
– Bármely map a SY & WIC Mappackből
Bugos Mapok
Ha egy játékosnak bugos mapja van, a meccset újra lehet kezdeni. A Mapnak és a Civeknek MUSZÁJ a választottnak lenniük.
Mi számít bugos mapnak:
– A játékosok megállíthatják a meccset és kérhetik a játék újrakezdését a 4. percig. Hogyha ez megtörténik a meccset fel kell adni, hogy a szituáció bizonyítható legyen a „Match Stats” reccel.
– Bugnak minősül (maptól függően); a kezdő bárányok ( 8 ), malacok ( 2 ) vagy őzek ( 3/4 ) elérhetetlenek a villekkel, a ’bogyó’ ( 6bokor ) 4-nél kevesebb oldala, a main gold (7 tömb) 4 vagy kevesebb oldala, a main stone ( 5tömb) 4 vagy kevesebb oldala szabad. Másodlagos goldra/stonera vagy extra őzre/malacra nem vonatkoznak ezek a szabályok.
– Ha egy játékos restartot kér és nem bugos a mappja a meccs érvénytelen.
Restartok
Minden meccsen 1 restartot vehetnek igénybe a csapatok, tehát célszerű jól megfontolni a döntést. A döntőben minden csapat 2 restartot vehet igénybe meccsenként.
– A restartot csak a 4. percig lehet kérni.
– Ha egy játékos a 4. perc után kér restartot vagy már elhasználták a restartjukat a meccs érvénytelen.
– Restart esetén a meccset újra kell kezdeni, a Mapnak és a választott Civeknek muszáj ugyanazoknak lenniük.