Szabályok

Nevezés/Csapatok

  • Nevezniegyénibenvagy 3főscsapatokban (csapatnévvelegyütt)lehet. Fő, illetveegyértelműenazonosíthatófelhasználóvalésratinggel
  • Azok a játékosokakiknemtalálnak/keresnekcsapatotsorsolásrakerülnek ( rating szerintamennyirelehetséges)
  • Acsapatok ELO ratingjekumultatívannemhaladhatja meg az 5300 pontot
  • A csapattagokELOjanak a jelenlegi( nevezéspillanatában) TG rate számít. (Ha 100+ a különbséga jelenlegiés a valahaelértlegmagasabbelopontszámközött, illetve ha 100+ a különbségaz 1v1 es a TG rating közöttakkor a kettőátlaga).
  • Ha a csapattagokegyikérőlkiderül, hogysmurföl a csapatesvagyjátékoskizárásrakerül.

 

Jatékszabályok:

  • A meccsek 3v3 felállásbanjátszódnak, Wololo Kingdoms moddal,
  • A játék Normal [6 player], Standard Difficulty, Standard Resources, 200 Population, Normal Game Speed, valamint Conquest Victory beállításokkalzajlik

Mapok:

A Swiss első 4 fordulójában:

Első map körönként Round1: MegaHuncup; Round2: Nomad; Round3: Oasis; Round4: Migration
vesztes home map
Másikcsapathomemap

(a gyengébbek kedvéért: az első map változik körönként, majd mind a 4 körben homemapokat választunk)

 

 

 

Homemap

  • bármely standard RM map (BlackForest explored mappaljátszható)
  • Kétszeregymásutánugyanaz a map nemválasztható HM-nek (ha azegyikcsapatválaszottamár a másiknemhozhatjaugyanazt a mapot, másverziojatsem!).
  • HM nemlehetazadottfordulóalapmapja
  • Nomad/LN (WC_LandNomad)
  • Regicide Fortress
  • bármely map a SY & WIC & 2018 WC Mappackből

SY, WIC, WC, MegaHuncup: https://drive.google.com/open?id=1tQNW1emjHxcgm5bho_5M3Ho8D2_I5iyC

 

Restartok:

  • játékosok ellenfelenkéntegyszer kérhetik a játékújraindítását (restartot), tehátcélszerűjólmegfontolni a döntést
  • arestartnakmindenképpen a 4. percigbezárólag kelltörténnie
  • ha egyjátékosrestartotkér meg kellállítania a játékot (pause), a chatbeírniakell, hogy „RE”
  • ha egyjátékosrestartotkér nem léphetki a játékból, hanem a Save And Exit (Mentéséskilépés) funkcióvallehet a meccsetfélbehagyni
  • restart esetén a meccsetújrakellkezdeni, a Mapnakés a választottCiveknekmuszájugyanazoknaklenniük
  • Azutolsoelfogadott/kisorsoltformacioutanmindencsapatnak1(2?)hetelesz a felkeszulesreutanakezdodik a kupa.

A MegaHuncup mappack részei (külön köszönet kunyinak a mappackért!)

– Mangroove Jungle:

1v1 mangroove jungle map
Mint a legtöbb map a Rise of the Rajas kiegészítőben, ez is egyaránt rendelkezik vízzel és szárazföldi elemekkel is.
Mind két csapat egy kis szigeten indul, indiai bivalyokkal (150 hús!) birkák helyett, illetve sok, TC közeli őzzel, amiket talán betolni sem kell.A pálya alapvetően “mocsaras” tehát hajók, épületek és szárazföldi egységek is jelen lehetnek ezen az amazonasi esőerdőket megidéző, az erdei tisztásokon aranyban gazdag BF utánzaton.
Minden játékos egy darab átjáróval van összekötve, ahol a demolition shippektől az előretolt kastélyokon át mindenre van lehetőség. (BF forest nothing vízi hibrid)-Baltic

1v1 Baltic map
Ezen a pályán is jelen van a víz és a száraz föld is.
Minden játékos a tó partján, elég közel kezd nagyjából arabia nyersanyagokkal.Itt viszont a csapatoknak egyszerre kell figyelniük a pálya közepén lévő, halakban gazdag tó megtartására illetve a szárazföldi támadásra.
A tó mentén a játékosokat egy kifejezetten vékony, könnyen falazható földnyelv választja el, ami a méretei illetve a vízhez való közelsége miatt megnehezíti a kereskedést.
A wololo kingdomsban a dark agetől elérhető transport ship viszont “kellemes” meglepetésekre adhat okot!-Mediterranean

A Balitchoz nagyon hasonló felállású map, itt viszont a fent említettel ellentétben nagyobb teret kap a szárazföldi offenzíva.
A játékosok itt is egy, ezúttal picit kisebb, de halakban szintén nagyon gazdag tó partján kezdenek, viszont a tó méretei miatt a föld-víz arány erősen a szárazföld javára billen.
Az aszimmetrikus tó és kezdőpontok sok esetben igen nehézkessé teszi a falazást és inkább az agresszív játék stílust helyezi előnybe.Itt is kiemelten fontos a víz megtartása de egy korai szárazföldi csapás hamar eldöntheti a játékot.
Kis trivia, hogy ez a map található meg a legtöbb Age of Empires játékban, az AoE az AoC és az AoM is jegyzi.-City of Lakes

A játékosok egy-egy, száraz félszigeten kezdenek a pálya szélein. Csapajátékoknál egy oldalra kerülnek a csapat tagok, de továbbra is a saját, külön peninsulával rendelkeznek.
A pályán alig, vagy egyáltalán nincsenek hegyek, ezzel megkönnyítve a város tervezést .A pálya félig-zárt, víz szárazföld hibrid, ahol ha a halászat nem is jelent majd annyira létfontosságú tényezőt mint a Baltic/Medi mapokot, a tengeri fölény a kezdő pontok és a szárazföldek vízi kiszolgáltatottsága miatt döntő szerepet játszik majd.Crater Lake:

A pálya legfontosabb ismertető jegye egy, a Baltic-éhoz hasonló hatalmas tó a map viszonylagos közepén. A víz azonban a mediterránra hajazva kicsit kisebb. Több mint két játékos esetén a játékosok egy egy földnyelven kezdenek amiket a tó kinyúló karjai választanak el egymástól.
A tó közepén található a pályán fellelhető arany több mint 80%-a. A tóban továbbá sok a hal így elég egyértelmű, hogy a meccsek nagy része a vízi uralom megszerzésével véget ér.Viszont a nagyobb szárazföld mégis csak biztosít valamiféle kiutat, hogyha esetleg elvesztené a csapat a hajók közötti küzdelmet.
A pálya külső részén sok fa és kő található így a szigetet akár tornyokkal is lehet védeni.

 

u.i.: MercilessFish sajnos nem ismeri a szóközt 🙁