KUBA

FŐOLDAL KÖLTÖZTETÉS LOMTALANÍTÁS MOTOROLAJ DPF TISZTÍTÁS KUBA
Az American Society for Testing and Materials (ASTM) jelentése kimondta, hogy 12 éves erőfeszítése egy új magas hőmérsékletű, nagy nyíró képességű szabvány kidolgozására nem volt sikeres a motorolaj szavatosság tekintetében. Hivatkozva a SAE J300-ra, a jelenlegi osztályozási szabványok alapjára.
A nem newtoni többfokozatú motorolaj gyors növekedése a kinematikai viszkozitást szinte haszontalan paraméterré tette a motor valódi viszkozitásának jellemzésére a motor kritikus zónáiban ... Van, aki csalódott, hogy a tizenkét éves erőfeszítés nem eredményezett a SAE J300 motorolaj-viszkozitás osztályozási dokumentum újradefiniálása a különféle fokozatok magas hőmérsékletű viszkozitásának kifejezése érdekében ... Ezen író véleménye szerint ez az újradefiniálás nem azért történt, mert az autóipari kenőanyagok piacán nincsenek olyan egyértelmű hibák, amelyek egyértelműen a elégtelen HTHS olaj viszkozitás. [36]

Adalékanyagok

A viszkozitásindex-javítók mellett a motorolaj keresők gyakran más adalékanyagokat is mutatnak, például mosó- és diszpergálószereket, amelyek segítenek a motor tisztán tartásában, minimalizálva az iszapképződést, a korróziógátló anyagokat és az alkáli adalékanyagokat az olaj savas oxidációs termékeinek semlegesítésére. A legtöbb kereskedelmi olaj minimális mennyiségben tartalmaz cink-dialkilditiofoszfátot kopásgátló adalékként, hogy megvédje a fémfelületeket cinkkel és más vegyületekkel, ha fém és fém érintkezik. A motorolaj adalék véleményekben is eltérnek, mennyisége korlátozott a katalizátorokra gyakorolt ​​káros hatás minimalizálása érdekében. Az utókezelő készülékek másik szempontja az olajhamu lerakódása, amely növeli a kipufogógáz ellennyomását és idővel csökkenti az üzemanyag-fogyasztást. Az úgynevezett "kémiai doboz" ma korlátozza a kén, a hamu és a foszfor koncentrációját a motorolaj vásár.

+36 70 621 5415 - patakitranskoltoztetes@gmail.com