28 March 2024 12:05:25
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

26 August 2015 10:25:36
Mi a helyzet a ligával?

04 August 2015 18:44:12
Válaszod meg is kaptad Grin Smile

04 August 2015 14:28:39
Most már elmondod mit találtál ki?

04 August 2015 14:05:53
Sikerült letölteni a játékot akinek gondja volt? Ha az én linkemmel nem ment most már fent van másik verzió is(CODEX)

28 July 2015 19:09:01
Indulhat is a PCM 11-es móka! Smile

Archívum
Felhasználók
Online vendégek: 1

Online tagok: 0

Regisztráltak: 928
Legújabb tag: Iyuit01
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Szavazás
Kis Dario kalandjai videős vagy szöveges formátumban legyen?







Szavazáshoz be kell jelentkezni
Pro Cycling Manager 2011 Információk
Pro Cycling ManagerFolytatva az előző PCM 2011 bemutatót, bubbadj87, a Cycling Manager Italia moderátora elcsípett egy interjút a Cyanidenál.

Köszönet a CM Italianak a interjúért és az angol fordításért, továbbá köszönet a PCM Dailynek a forrásért. Lássuk tehát a főbb újításokat:

1. A szponzorváltás részletei egy kicsit világosabbak lettek, a Cyanide azt reméli hogy sikerül 300 elérhető szponzor/logó/mez hármast előállítani. Ezen szponzorok nem csak nemzetek, de régiók szerint is csoportosítva lesznek.Továbbá, minden versenyzőnek lesz egy szponzori értékelése - ami növeli értéküket és az értük való versengést, mégha nem is kivételesen erősek (Voeckler erre a legjobb példa). Ennek az értékelésnek az alapja a versenyzői eredményei lesznek.

2. A bringások modelljét is átdolgozták, és ez az előző részekhez képest nagy fejlődést jelent - állítja Pinget. Mostantól a versenyzők nem mennek át csodával határos módon egymáson - így a csapatvezetőknek még jobban kell majd figyelniük a szűk utakon és a kulcsfontosságú hegyeken.

3. A játékmenetben még a támadásokat dolgozták át a srácok, kiemelten figyelve a hegyen való eltávolodásra és a szökéssel elérhető időkülönbségekre.

További híreket majd csak később fogunk megtudni - de biztosan nem lesz újítás a pályarészben, nem lesz cyclocross és egy-versenyzős karrier mód sem.

Most pedig az interjú teljes fordítását olvashatjátok:

1.) A PCMDaily említette az új szponzorációs rendszert. Megtudhatunk erről valami konkrétabbat?

Egy olyan adatbázison dolgozunk amiben 350 kitalált támogató, mez és logó szerepel.
Még mindig keresünk embereket a közösségekből akik segíteni tudnak nekünk ezen kitalált szponzorok, mezek elkészítésében.

Először is felosztottuk a nagyobb országokat régiókra (Spanyolo., Olaszo., Franciao., Belgium, Hollandia, Németország, Dánia, Portugália, Svájc), így olyan helyi szponzoraitok lehetnek mint a Bretagne, Euskaltel vagy Andalucia. És természetesen ők elősorban a regionális sztárokat akarják majd a csapathoz hozni.
Természetesen minden versenyzőnek lesz egy régiója is az új játékban.
Emelett minden versenyzőnek lesz egy szponzori értéke, ami még drágábbá teszi majd őket (de a versenyeken nem teljesít jobban).
Például lehet egy átlagos, de népszerű versenyződ mint pl. Voeckler vagy egy jó versenyződ, de alacsony népszerűséggel (pl. Karpets).
A népszerűségük az eredményeikkel együtt nőnek.
Ez az újítás a szponzorok által elvárt célokat is módosítja. Egy főszponzorod vagy 2 mellék-szponzorod lehet majd és mindenkitől 4 témából kapsz majd értékelést:
fő célok, legjobb eredmények, a főbb versenyzők jelenléte a fontos szponzori versenyeken, a keret népszerűsége a kiemelt versenyeken.

2.) Lesznek még újítások a karrier módban ezen kívül?

Igen, lesznek még ezzel kapcsolatban érdekes hírek.

3.) A PCM2010 az online mód fejlesztésének éve volt. Ilyen szempontból milyen lesz a 2011?

Fejlesztés alatt áll, hamarosan többett tudhattok majd erről is.

4.) A 3d játékmeneten változtattok valamit?

Igen. A kerékpáros modell teljesen át lett alakítva ami egy nagy lépése a szériának.
Lesznek új épületek, 2 új táj (száraz és sivatag) és egyéb más dolgok is.

5.) A kerékpárosok egymáson való áthaladásán kívül milyen újítások lesznek még a játék ezen részében?

Ez a rész még fejlesztés alatt áll. Az viszont biztos hogy jobban kell majd figyelni a szűk utakon és a kulcsfontosságú hegyeken.

6.) És a sprintfejlesztésről mit lehet tudni?

Erről később adunk részletes tájékoztatót.

7.) A grafikai felszerelésünk ami van a régi játékokhoz elég lesz idén is? Szóval mi lesz a gépigény?

A cél az az hogy a minimális követelmények azonosak legyenek a 2010-es játékkal.

8.) Az előző két részben a hegyen való különbségek nem tükrözték a valóságot: a PCM 2009-ben a nem túl meredeken lehetett elszakadni, de a 2010-ben ezt lehetetlen volt véghezvinni, 2011-ben mit várhatunk ebben a részben?

Tudunk a problémáról, de nálunk minden teszten elég nagyon a különbségek...
de talán csak a támadásokról szeretnél hallani?

Igen, az akciók érdekelnek

A  probléma az hogy egy kapitány egy támadással nem tud meglépni, de próbáljuk ezt a részt is fejleszteni-javítani.

9.) A pálya-részben lesznek fejlesztések?

Nem terveztünk erre a részre újítást.

10.) Lesz valami új játékmód - mint a sokak által várt és sok játékban jelenlévő egy-versenyző mód, vagy netán cyclocross mód?

Nem tervezünk ilyesmit.
Hozzászólások
#1 | Peter14 - 25 February 2011 00:34:35
kíváncsi leszek rá milyen leszGrin
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek

Jelentkezz be vagy regisztrálj

Még nem értékelték

865,990 egyedi látogató

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.