.....................................Holy Priest...................................................
Alapvető változások:
Több régebbi talent is passzív képességgé lett alakítva.
A képességek manaköltsége és az egységnyi idő alatt visszanyert mana aránya felborult, jelentősen megnőtt a kimanázódás veszélye.
Talent:
Tier1: Void Tendrils vagy Psyfiend

Void Tendrils: lerootol 5 ellenséget 8 yardon belül 20 másodpercre.
Psyfiend: leidéz egy szellemet, ami Feareli a körülöttünk lévő ellenségeket.
Dominate Mind: Átveszi egy player vagy Npc felett az irányítást.
Tier2: Angelic Feather vagy Phantasm (a Body and Soul bekavarhat másik healer priest esetén)

Body and Soul: 60%-kal növeli a Power Word: Shield és Leap of Faith célpontjának mozgási sebességét 4 másodpercre.
Angelic Feather: Egy tollat tesz le a földre amibe ha valaki belefut, az 80% mozgási sebességet kap 6 másodpercre. Ebből 3 db lehet lent egyszerre.
Phantasm: A Fade leszedi az össze lassító effectet.
Tier3: From Darkness, Comes Light vagy Solace and Insanity. De a Mindbender kisebb gearben ajánlott a mana töltése végett.

From Darkness, Comes Light: 15% esély van arra, hogy ha Smite-t vagy healing spellt castolunk a következő Flash Heal ingyen lesz és instant. 2stack halmozható fel.
Mindbender: A Shadowfiend-et felülirja. Nagyobb sebzést oszt le mint a Shadowfient és ütésenként több manát is tölt. A cd 3 perc helyett csak 1perc lesz.
Solace and Insanity: Felülirja a Holy Fire-t. Ezenfelül a spellel sebzett targetre rátesz egy dotot ami 7mp ig aktív és ez alatt 1%mana/mp tölt + healel is amig a dot aktív a targeten.
Tier4: Angelic Bulwark vagy Desperate Prayer

Desperate Prayer: Aktiváláskor azonnal visszatölt a priestnek 30% hp-t.
Spectral Guise: Aktiváláskor 6 másodpercre láthatatlanná teszi a használót és létrehoz egy másolatot a használójáról, amely 3 ütés felfogására alkalmas.
Angelic Bulwark: Ha a Hp-nk 30% alá megy a hp-nknak megfelelően 20%-nyi absorbot kapunk egy rövid időre.
Tier5: Power Infusion vagy Divine Insight

Twist of Fate: Ha egy heal-t vagy egy sebzést viszünk be egy olyan targeten aminek a hp-ja 35%alatt van nő a dmg és a healünk 15% al 10s re.
Power Infusion: 20% hastet ad és 20%-kal csökkenti a képességek manaköltségét 20 másodpercre.
Divine Insight: 40% esély van arra hogy Greater Healre vagy Prayer of Healingre leveszi a cooldownt a következő Prayer of Mendingről, ami automatikusan ugrál a playerek között akik sebzést kapnak.
Tier6: Halo vagy Divine Star

Cascade: Fénygömböt lő ki a targetre, ami találatkor mindig kettéválik és további 2 targetet heal vagy sebez, attól függően, hogy szövetségesre vagy ellenségre használtuk el a képességet.
Divine Star: Kilő egy "golyó" ami eltávolodik tőlünk 24 yardra és healel minden szövegségest, illetve sebez minden ellenséget, ami az útjába kerül, majd visszatér a kiinduló pontjára.
Halo: A Priest kilő magából egy energiagyűrűt, ami folyamatosan növekszik és igy növekszik a gyűrű által kiosztott heal és sebzés mennyisége. 25 yard a hatótávja a kiindulási ponttól és 25 yardra a legerősebb a hatása.
Glyph:
Elsődleges Glyphek (az adott bosstól függően az alábbi 5 közül 3):
Glyph of Renew
Glyph of Inner Sanctum
Glyph of Lightspring
Glyph of Prayer of Mending
Glyph of Binding Heal
Másodlagos Glyphek:
Glyph of the Val'kyr
Glyph of Angels
Glyph of Inspired Hymns
Statok:
Intellect: elsődleges statunk. Megnöveli healünket valamint a critheal mértékét.
Spirit: növeli az 5 másodpercenként visszatöltött mana mennyiségét.
Mastery: minden közvetlen heal után az adott heal nagyságának X%-át healeli a célpontra a következő 6 másodpercben.
Haste: csökkenti a képességek castolási idejét, illetve a spellek tickelésének gyakoriságát.
Crit: növeli a kritikus heal esélyét.
Stat prioritás (stílustól függően 2 lehet):
Intellect > Spirit > Haste (Haste cap: 3039 > 4721) > Mastery >Critical Strike
Intellect > Spirit > Mastery > Critical Strike > Haste (Haste cap: 3039 > 4721)

Gem, Enchant:
Meta: Ember Primal Dimond (Int+2%max mana) vagy Burning Primal Dimond (Int+3% crit) vagy
 Courageous Primal Diamond (324 Int+a legendary erősítés)
Red: Purified Imperial Amethyst (intellect + spirit) vagy Artful Vermilion Onyx (Int+mastery)
Yellow: Zen Wild Jade (spirit + mastery)
Blue: Sparkling River's Heart (spirit)
Shoulders: Greater Crane Wing Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Intellect / Darkglow Embroidery (Tailoring)
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Super Intellect / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Mastery / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Greater Pearlescent Spellthread
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon - Jade Spirit + Major Intellect (ha van off-hand)
Rota (spell prioritás):
Single Target:
Chakra: Serenity-t használunk single target healnél.
Lightwell az állandóan legyen lennt, mivel az mindig healel.
Minimális mennyiségű beérkező sebzésnél:
Renew - ( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Heal
Holy Word: Serenity - amikor csak a CD engedi
Közepes mennyiségű beérkező sebzésnél:
Renew - ( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Prayer of Mending
Heal vagy Greater Heal
Holy Word: Serenity
Nagy mennyiségű beérkező sebzésnél:
Renew - ( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Holy Word: Serenity
Greater Heal, ha kevés, Flash Heal 2x majd újra Greater Heal
Prayer of Mending
Multi Target:
Chakra: Serenity-t használunk, ha a csapat szét van szóródva és Chakra: Sanctuary-t, ha kb. összeállnak.
Lightwell az állandóan legyen lennt, mivel az mindig healel.
Minimális mennyiségű AOE sebzésnél:
Renew - 3-4 emberre kell felrakni( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Heal
Holy Word: Serenity - amikor csak a CD engedi
Halo - vagy ha összeáll a team akkor Divine Star.
Közepes mennyiségű AOE sebzésnél:
Renew - 5-6 emberre kell felrakni ( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Holy Word: Serenity
Heal. Flash Heal, Greater Heal, Binding Heal
Halo - vagy ha összeáll a team akkor Divine Star.
Chakra: Sanctuary - ha a raid stackel, ezután kizrólag Prayer of Healinget kell spamelni
Nagy mennyiségű AOE sebzésnél:
Renew - 7-8 emberre kel felrakni ( Chakra: Serenity hatására minden castolt heal után a targeten frissül)
Holy Word: Serenity
Flash Heal, Greater Heal, Binding Heal
Halo - vagy ha összeáll a team akkor Divine Star.
Circle of Healing
Lightwell
Chakra: Sanctuary - ha a raid stackel, ezután kizárólag Prayer of Healinget kell spamelni
Egyéb fontos képességek:
Divine Hymn - nagy mennyiségű AOE healt oszt ki pár másodperc alatt
Hymn of Hope - maximum manát növel és manát tölt vissza pár másodperc alatt
Guardian Spirit - megnöveli a célpontot ért healeket 50%-kal egy rövid időre és 1x megakadályozza, hogy az illető meghaljon
Void Shift - felcseréli a priest és a célpontja életét
Shadowfiend - pet, ami minden támadásakor manát tölt vissza a használónak
Power Word: Solace - új képesség, ami healel és manát is tölt
Gearing Up (item fejlődése):
A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.
>>> Holy Priest Heal Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

......................................Discipline Priest..........................................
Alapvető változások:
Több régebbi talent is passzív képességgé lett alakítva.
A képességek manaköltsége és az egységnyi idő alatt visszanyert mana aránya felborult, jelentősen megnőtt a kimanázódás veszélye.
Talent:
Tier1: Void Tendrils

Void Tendrils: lerootol 5 ellenséget 8 yardon belül 20 másodpercre.
Psyfiend: leidéz egy szellemet, ami Feareli a körülöttünk lévő ellenségeket.
Dominate Mind: Átveszi egy player vagy Npc felett az irányítást.
Tier2: Angelic Feather

Body and Soul: 60%-kal növeli a Power Word: Shield és Leap of Faith célpontjának mozgási sebességét 4 másodpercre.
Angelic Feather: Egy tollat tesz le a földre amibe ha valaki belefut, az 80% mozgási sebességet kap 6 másodpercre. Ebből 3 db lehet lent egyszerre.
Phantasm: A Fade leszedi az össze lassító effectet.
Tier3: From Darkness, Comes Light (Normál healhez), Solace and Insanity (Atonementhez), de ha dps-elni is szeretnénk akkor a Mindbender-t.

From Darkness, Comes Light: 15% esély van arra, hogy ha Smite-t vagy healing spellt castolunk a következő Flash Heal ingyen lesz és instant. 2stack halmozható fel.
Mindbender: A Shadowfiend-et felülirja. Nagyobb sebzést oszt le mint a Shadowfient és ütésenként több manát is tölt.
Solace and Insanity: Felülirja a Holy Fire-t. Ezenfelül a spellel sebzett targetre rátesz egy dotot ami 7mp ig aktív és ez alatt 1%mana/mp tölt.
Tier4: Spectral Guise és az Angelic Bulwark.

Desperate Prayer: Aktiváláskor azonnal visszatölt a priestnek 30% hp-t.
Spectral Guise: Aktiváláskor 6 másodpercre láthatatlanná teszi a használót és létrehoz egy másolatot a használójáról, amely 3 ütés felfogására alkalmas.
Angelic Bulwark: Ha a Hp-nk 30% alá megy a hp-nknak megfelelően 20%-nyi absorbot kapunk egy rövid időre.
Tier5: Divine Insight, Twist of Fate

Twist of Fate: Ha egy heal-t vagy egy sebzést viszünk be egy olyan targeten aminek a hp-ja 35%alatt van nő a dmg és a healünk 15% al 10s re.
Power Infusion: 20% hastet ad és 20%-kal csökkenti a képességek manaköltségét 20 másodpercre.
Divine Insight: 40% esély van arra hogy Greater Healre vagy Prayer of Healingre leveszi a cooldownt a következő Prayer of Mendingről, ami automatikusan ugrál a playerek között akik sebzést kapnak.
Tier6: Divine Star ( Stackelésnél), Halo (kisebb heal cd ha jól használod)

Cascade: Fénygömböt lő ki a targetre, ami találatkor mindig kettéválik és további 2 targetet heal vagy sebez, attól függően, hogy szövetségesre vagy ellenségre használtuk el a képességet.
Divine Star: Kilő egy "golyó" ami eltávolodik tőlünk 24 yardra és healel minden szövegségest, illetve sebez minden ellenséget, ami az útjába kerül, majd visszatér a kiinduló pontjára.
Halo: A Priest kilő magából egy energiagyűrűt, ami folyamatosan növekszik és igy növekszik a gyűrű által kiosztott heal és sebzés mennyisége. 25 yard a hatótávja a kiindulási ponttól és 25 yardra a legerősebb a hatása.
Glyph:
Elsődleges Glyphek:
Glyph of Penance
Glyph of Inner Sanctum
Glyph of Binding Heal
Másodlagos Glyphek:
Glyph of Angels
Szabadon választott
Szabadon választott
Statok:
Intellect: elsődleges statunk. Megnöveli healünket valamint a critheal mértékét.
Spirit: növeli az 5 másodpercenként visszatöltött mana mennyiségét.
Mastery: növeli a kiosztott absorb mennyiségét X%- kal, növeli a kiosztott heal mennyiségét Y%-kal.
Haste: csökkenti a képességek castolási idejét, illetve a spellek tickelésének gyakoriságát.
Crit: növeli a kritikus heal esélyét.
Stat prioritás (stílustól függően 2 lehet):
Atonement Healer: Intellect > Critical Strike > Spirit > Mastery > Haste
Normál Healer: Intellect > Spirit > Critical Strike > Mastery > Haste
Gem, Enchant:
Meta: Burning Primal Dimond (Int+3%crit)
 Courageous Primal Diamond (324 Int+a legendary erősítés)
Red: Potent Vermilion Onyx (intellect + crit)
Yellow: Smooth Sun's Radiance (crit)
Blue: Misty Wild Jade (spirit + crit)
Shoulders: Greater Crane Wing Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Intellect / Darkglow Embroidery (Tailoring)
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Super Intellect / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Mastery / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Greater Cerulean Spellthread
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon - Jade Spirit + Major Intellect (ha van off-hand)
Rota (Spell prioritás):
2 saját "Buff" van, amit fight közben is cserélgethetünk. Ajánlott az Inner Fire, de ha sok instant Spellt kell használnunk(Dispell, sok Power Word:Shield használata) akkor érdemes váltani az Inner Will-re, ezzel Manát spórolhatunk meg.
Atonement Healer:
Single Target / Kis AOE Heal |
Közepes AOE Heal |
Nagy AOE Heal |
Smite - ha a lentiek nem előrhetőek |
Smite - ha a lentiek nem előrhetőek |
Archangel - 5 stack Evangelismnél |
Holy Fire - amennyire a CD engedi |
Holy Fire - amennyire a CD engedi |
Penance - ahogy a CD engedi |
Power Word: Solace - Bossra kell tolni |
Power Word: Solace - Bossra kell tolni |
Spirit Shell - utána Prayer of Healing
 spam |
Penance - ahogy a CD engedi |
Penance - ahogy a CD engedi |
Power Word: Barrier - stack esetén |
Power Word: Shield - 50% HP alatti
 emberre |
Prayer of Healing - ha több ember
 kell |
Prayer of Mending- amennyire
 lehetséges |
Normál Healer:
Egyéb fontos képességek:
Spirit Shell - 10s-ig az összes Flash Heal, Greater Heal, Prayer of Healing absorb ként fog felkerülni nem healként
Inner Focus - csökkenti a következő Flash Heal, Greater Heal, Prayer of Healing manaköltségét 25%-kal és növeli a kritikus heal lehetőségét 100%-kal
Pain Supression - csökkenti a targeten az aggro-t 5%-kal és a beérkező sebzést 40%-kal 8s-ig
Void Shift - felcseréli a Priest és a célpontja életét
Shadowfiend - pet, ami minden támadásakor manát tölt vissza a használónak
Power Word: Barrier - egy búrát képez amiben 25%-al kevesebb damage-et kapunk, ez 10mp-ig van lennt.
Archangel - az Evangelism stackenként 5%-al növeli a healt
Hymn of Hope - maximum manát növel és manát tölt vissza pár másodperc alatt
Gearing Up (item fejlődése):
A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.
>>> Discipline Priest Heal Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

.....................................Shadow Priest.............................................
Alapvető változások:
Teljesen átalakításra került a Shadow Orb rendszer, ezentúl a Shadow Orb nem buff lesz, hanem egy olyan erőforrás mint a Paladinok Holy Powere és a Psychic Horror illetve a Devouring Plage képességek használatának feltétele lesz. A Devouring Plaguet Shadow Orbba kerül és a felhasznált Orbok mértékében okoz sebzést
Illetve a Mastery is teljesen megváltozott. Eddig damaget növelt, most a DOT-ok esélyt kapnak a dupla sebzésre.
Talent:
Tier1: Void Tendrils

Void Tendrils: lerootol 5 ellenséget 8 yardon belül 20 másodpercre.
Psyfiend: leidéz egy szellemet, ami Feareli a körülöttünk lévő ellenségeket.
Dominate Mind: Átveszi egy player vagy Npc felett az irányítást.
Tier2: Angelic Feather

Body and Soul: 60%-kal növeli a Power Word: Shield és Leap of Faith célpontjának mozgási sebességét 4 másodpercre.
Angelic Feather: Egy tollat tesz le a földre amibe ha valaki belefut, az 80% mozgási sebességet kap 6 másodpercre. Ebből 3 db lehet lent egyszerre.
Phantasm: A Fade leszedi az össze lassító effectet.
Tier3: From Darkness, Comes Light vagy Solace and Insanity

From Darkness, Comes Light: A Vampiric Touch tickjei 20% eséllyel aktiválnak egy Buffot, amitől a következő Mind Spike nem szedi le a DOT-okat, instant lesz és 50%-kal nő tőle a sebzése.
Mindbender: A Shadowfiend-et felülirja. Nagyobb sebzést oszt okoz mint a Shadowfient és ütésenként több manát is tölt.
Solace and Insanity: Ha Mind Flayt nyomunk egy olyan targetre, amin van tőlünk származó Devouring Plague, akkor a Mind Flay 33%-kal többet sebez minden Shadow Orb után, amit a Devouring Plague felrakására használtunk.
Tier4: Angelic Bulwark vagy Desperate Prayer

Desperate Prayer: Aktiváláskor azonnal visszatölt a Priestnek 30% HP-t.
Spectral Guise: Aktiváláskor 6 másodpercre láthatatlanná teszi a használót és létrehoz egy másolatot a használójáról, amely 3 ütés felfogására alkalmas.
Angelic Bulwark: Ha a Hp-nk 30% alá megy a hp-nknak megfelelően 20%-nyi absorbot kapunk egy rövid időre.
Tier5: Twist of Fate, Power Infusion (kis gearben ajánlott a több haste érdekében), Divine Insight.

Twist of Fate: Ha egy heal-t vagy egy sebzést viszünk be egy olyan targeten aminek a HP-ja 35% alatt van nő a sebzésünk és a healünk 15% al 10 secre.
Power Infusion: aktiváláskor 20% hastet ad és 20%-kal csökkenti a képességek manaköltségét 20 másodpercre.
Divine Insight: a Shadow Word: Pain tickjeinek 5% esélye van arra, hogy reseteljék a Mind Blast CD-jét és a következő 12 secen belül használt Mind Blast instant lesz.
Tier6: Halo

Cascade: Fénygömböt lő ki a targetre, ami találatkor mindig kettéválik és további 2 targetet heal vagy sebez, attól függően, hogy szövetségesre vagy ellenségre használtuk el a képességet.
Divine Star: Kilő egy "golyó" ami eltávolodik tőlünk 24 yardra és healel minden szövegségest, illetve sebez minden ellenséget, ami az útjába kerül, majd visszatér a kiinduló pontjára.
Halo: A Priest kilő magából egy energiagyűrűt, ami folyamatosan növekszik és igy növekszik a gyűrű által kiosztott heal és sebzés mennyisége. 25 yard a hatótávja a kiindulási ponttól és 25 yardra a legerősebb a hatása.
Glyph:
Elsődleges Glyphek :
Glyph of Inner Sanctum
Glyph of Mass Dispell
Glyph of Dispersion
Glyph of Inner Fire
Másodlagos Glyphek:
Szabadon választott
Szabadon választott
Szabadon választott
Statok:
Intellect: elsődleges statunk. Megnöveli healünket valamint a critheal mértékét.
Spirit: növeli az 5 másodpercenként visszatöltött mana mennyiségét és a Hit ratinget.
Mastery: X% esélyt ad arra, hogy a DOT-ok tickeléskor dupla sebzést okozzanak.
Haste: csökkenti a képességek castolási idejét, illetve adott idő alatt gyakrabban sebeznek tőle a periodikus spellek.
Crit: növeli a kritikus sebzés esélyét.
Stat prioritás:
Intellect > Spirit=Hit > Haste > Mastery > Critical Strike
Intellect > Spirit > Haste > Critical Strike > Mastery
 |
Haste Capek : |
Kicsi: |
8085 |
|
Közepes: |
10124 |
|
Nagy: |
14873 |
Gem, Enchant:
Meta: Burning Primal Diamond (int + 3% crit),
 Sinister Primal Diamond (324 Crit+a legendary erősítés)
Red: Reckless Vermillion Onyx (intellect + haste)
Yellow: Quick Sun's Radiance (haste)
Blue: Energyzed Wild Jade (haste + spirit)
Shoulders: Greater Crane Wing Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Intellect
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Super Intellect / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Greater Haste / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Greater Cerulean Spellthread
Feet: Enchant Boots- Greater Haste (ha nincs Haste cap, ellenkező esetben Pandaren's Step)
Weapon: Enchant Weapon - Jade Spirit + Major Intellect (ha van off-hand)
Rota (spell prioritás):
 |
A Shadow Priest mindhárom DOT-ja Snapshotol, azaz a felrakás pillanatában aktív erősítők, proccok, statok függvényében tolja a sebzést egész fentléte alatt |
 |
 |
A Rota lényegében arra megy ki, hogy a lehető legerősebb Devouring Plaguet, Vampiric Touchot és Shadow Word: Paint tartsuk fent a félponto(ko)n |
 |
 |
Devouring Plaguet CSAK ÉS KIZÁRÓLAG 3 Shadow Orbbal szabad elnyomni
|
 |
Devouring Plaguet mindenképp Mind Flay kövesse, ugyanis a Solace and Insanity hatására Mind Flay (Insanity)-vé alakul, ami dupla annyi sebzést okoz
|
 |
 |
A Mind Flay csak filler mikor éppen nem kell DOT-ot frissíteni és CD-s a Mind Blast |
 |
Single Target: |
 |
~ |
Pull 2nél Prepoti |
 |
~ |
Kezdésnek Halo, hátha ezzel proccoltathatjuk a trinketeket, enchantokat |
 |
~ |
Shadowfiend
|
 |
~ |
Vampiric Touch és Shadow Word: Pain
|
 |
~ |
Mind Flay és Mind Blast spamelés amíg el nem proccol valami
|
 |
~ |
Amint vannak proccok mehet a Power Infusion (már ha épp az van kirakva) |
 |
~ |
Vampiric Touch és Shadow Word: Pain ismételt felpakolása a Snapshot miatt
|
 |
~ |
Devouring Plague
|
 |
~ |
Felerősített Mind Flay (Instanity) nyomogatása, míg fent van a Devouring Plague |
~ |
Vampiric Touch és Shadow Word: Pain frissítése még a proccok lejárta előtt
|
 |
~ |
Mind Blast és Mind Flay spamelés a Shadow Orb készlet feltöltésére, illetve újraDOTolás, ha lejárnak
|
 |
~ |
20% HP alatt a Mind Blast és Shadow Word: Death felváltott spamelése a Shadow Orb töltéshez |
 |
|
Opener utáni dolgok: |
 |
 |
Mind Blastot CD-re kell nyomni
|
 |
 |
DOT-okat folyamatosan fent kell tartani, procoknál frissíteni kell, mielőtt a proccok lejárnak szintén fel kell rakni őket újra |
 |
Halot CD re kell nyomni
|
 |
 |
Devouring Plaguet csak akkor toljuk el HA 3 Shadow Orbunk van ÉS mindkettő DOT-nak van még legalább 8 másodperce mielőtt leesne a targetről (100%-os DOT uptime miatt)
|
 |
Multi Target: |
 |
~ |
Vampiric Touch és Shadow Word: Pain felpakolásra mindenkire
|
 |
~ |
Mind Flay (Instanity) nyomogatása, mikor van fent Devouring Plague
|
 |
~ |
Mind Blast a Shadow Orb készlet feltöltésére
|
 |
~ |
Devouring Plague, ha összegyűlt a 3 Shadow Orb
|
 |
~ |
20% HP alatt Shadow Word: Death |
 |
~ |
Fillerként Mind Flay |
 |
 |
5 vagy több targetnél ez az egész ugrik. Vampiric Touch és Shadow Word: Pain felpakolásra mindenkire, majd Mind Sear a tömegbe |
 |
Gearing Up (item fejlődése):
A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.
>>> Shadow Priest Heal Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<
By Ktsunehime, Timberpriest, Papipácska, Adrarm, Exo
|