.......................................Arms Warrior..............................................
Alapvető változások:
Nincs többé Stance Dancing.
Teljesen át lettek alakítva a támadó Stancek. Az Battle Stance és Bersekrer Stance már csak a Rage generálást befolyásolják.
A Rend, mint megújítandó DOT megszűnt, helyette bekerült a Deep Wounds, amit kb minden képesség autonmatán felrak.
Az Overpowert már nem a Rend DOT-ja aktivál, helyette a Mortal Strike használata aktiválja.
Talent:
Tier1: Juggernaut vagy Double Time

Juggernaut: a Charge 20 másodperc helyett 12 másodperc alatt tölt vissza.
Double Time: a Charge egymás után 2x használható, 1-1 stack 20 másodperc alatt tölt vissza.
Warbringer: a Charge 4 másodpercre leköti a célpontot és 50%-kal lassítja a mozgási sebességét a következő 15 másodpercre.
Tier2: Enraged Regeneration vagy Impending Victory
Enraged Regeneration: aktiváláskor azonnal visszatölt 10% HP-t majd a következő 5 másodperc alatt további 10%-ot. A képesség Stunn alatt használható. Enrage alatt a heal duplázódik.
Second Wind: 35% HP alatt aktiválódik és folyamatosan 3% HP-t tölt vissza 1 másodpercenként.
Impending Victory: Instant támadás, ami kis sebzést okot és visszatölt 20% HP-t. Ha a Warrior szintjéhez közel állót öl meg, akkor a képesség azonnal visszatölt.
A képesség lecseréli a Victory Rusht.
Tier3: Piercing Howl vagy Disrupting Shout (első, ha AOE lassítás kell, második, ha AOE szakítás)
Staggering Shout: üvöltés, ami minden 20 yardon belüli lassított célpontot 5 másodpercre leköt. A sebzés megtörheti a lekötést.
Piercing Howl: üvöltés, ami lelassít minden 15 yardon belüli embert 50%-kal 15 másodpercre.
Disrupting Shout: üvöltés, ami megszakít minden spellt 10 yardon belül és 4 másodpercig akadályozza továbbiak indítását. Ez a képesség és a Pummel 15 másodperces CD-n osztoznak.
Tier4: Bladestorm (ha AOE kell) vagy Dragon Roar (ha Single Target)
Bladestorm: 6 másodpercig tartó AOE támadás, ami 180% Weapon sebzést okoz 1 másodpercenként mindenkinek 8 yardon belül. Bladestorm alatt a Warriornál továbbra is működik a Parry, Dodge és Block, továbbá immunis a lassításokkal szemben. Azonban Bladestorm alatt csak Shout képességeket használhat.
Shockwave: a Warrior Shockhullámot lő maga elé, ez közepes sebzést okoz és 4 másodpercre stunnol mindenkit a Warrior előtt 10 yardon belül. Ha a képesség 3 vagy több célpontot talál el, akkor 20 másodperc CD-t szed le a Shockwaveről.
Dragon Roar: üvöltés, ami komolyabb sebzést okoz mindenkinek 8 yardon belül, és 0,5 másodpercre stunnol. A Dragon Roar mindig crittel és teljesen átüti az armort.
Tier5: Vigilance
Mass Spell Reflection: visszaveri a következő spellt, ami a Warriort vagy a 20 yardon belül lévő csapattársait érné a következő 5 másodpercben.
Safeguard: a képességgel a Warrior egy közeli szövetségeséhez rohan, ezzel leszedve magáról és átvállalja a célpontját érő következő melee vagy ranged támadást és 20%-kal csökkenti a célpontot ért sebzést 6 másodpercre. A képesség lecseréli az Intervenet.
Vigilance: védőurát rak egy szövetséges célpontra, ez 12 másodpercre csökkenti a célpontot ért sebzést 30%-kal. A Vigilance hatása alatt a Taunton nincs CD.
Tier6: Bloodbath (AOE) vagy Storm Bolt (Single Target)
Avatar: 24 másodpercre növeli a Warrior által okozott sebzést 20%-kal, illetve megtör minden lekötés és lassítás effectet.
Bloodbath: a következő 12 másodpercben a speciális támadások (nem auto attack) további 30% sebzést okoznak 6 másodperces Bleed formájában. Míg a Bleed effect aktív, az érintett(ek) 50%-kal lassabban mozog(nak).
Storm Bolt: .a Warrior hozzávágja fegyverét a célponthoz, ez 125% Weapon sebzést okoz és stunnol 4 másodpercre. Amennyiben a célpont immunis a stunnra a képesség 125% helyett 500% sebzést okoz.
Glyph:
Elsődleges Glyphek: (az első 2 fix, az utolsó 2 bossfüggő)
Glyph of Death from Above
Glyph of Colossus Smash
Glyph of Sweeping Strikes (ha aoe kell)
Glyph of Bull Rush (ha nem kell aoe)
Másodlagos Glyphek: (nincs semmi fontos)
Glyph of Blazing Trail
Glyph of Burning Anger
Szabadon választott
Statok:
Strength: elsődleges statunk. Megnöveli sebzésünket valamint a crit sebzés esélyét.
Hit: növeli a támadások találati valószínűségét (melee hit cap 7,5%).
Mastery: X% esélyt ad arra, hogy a melee támadások egy tovbbi melee támadást indítanak, ami a rendes sebzés 55%-át sebzi.
Haste: növeli a támadási sebességet (dísz).
Crit: növeli ütéseink kritikus sebzését , nagyobb eséllyen Enragelünk.
Stat prioritás:
Strength > Hit (7,5%) = Expertise > Critical Strike> Mastery > Haste
Gem, Enchant:
Meta: Reverberating Primal Diamond (strength + 3% crit)
Red: Inscribed Vermilion Onyx (strength + critt)
Yellow: Smooth Sun's Radiance (crit)
Blue: Piercing Wild Jade (crit + hit) (ha a socket bonus nem strength vagy crit, akkor Inscribed Vermilion Onyx)
Shoulders: Greater Tiger Fang Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Critical Strike
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Exceptional Strength / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Super Strength / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Angerhide Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon - Dancing Steel
Rota:
A Stancek megváltoztak, így már csak a Rage termelés szempontjából van szerepük, alapesetben Battle Stance kell (ekkor a képességek termelnek Raget), ha a Warrior komolyabb sebzésnek van kitéve, akkor Berserker Stance kell (ekkor az elszenvedett sebzés termeli a Raget).
Single Target Prioritás:
 |
Az idő, míg a Colossus Smash Debuffja fent van a targeten fix, tehát sehogy sem nyújthatjuk el. Éppen ezért mindig meg kell várnunk, hogy leessen a Debuffja mielőtt újra használnánk. |
 |
~ |
Colossus Smash - a lehető legtovább kell a célponton tartani, főleg mikor erősebb képességet akarunk használni (kb mindent ez fog meghatározni)
|
 |
~ |
Storm Bolt - olyan gyakran kell használni, ahogy a CD engedi, DE csak akkor, ha fentvan a Colossus Smash
|
 |
~ |
Dragon Roar - olyan gyakran kell használni, ahogy a CD engedi, DE erősenn ajánlott megvárni vele egy Trinketet vagy Fegyver Enchanttot
|
 |
~ |
Slam - első sorban erre kell elhasználni a Raget, DE csak akkor ha van fent Colossus Smash (ez idő alatt addig kell spamelni, míg a Rage kitart)
|
 |
~ |
Mortal Strike - mikor nincs aktív Colossus Smash vagy Rage-re van szükség (ezt is kb. CD-n lehet tartani)
|
 |
~ |
Overpower - kisebb gearben erre kell elhasználi a Raget, mikor nincs fent a Colossus Smash (nagy gearben a képesség kiesik a rotaból). Erősen ajánlott használlni, mikor aktív a Taste of Blood (ekkor nem kerül Ragebe)
|
 |
~ |
Heroic Strike - nagyobb gearben kerül be a rotába. A fölösleges Rage elhasználására, mikor nincs fent a Colossus Smash, illetve párhuzamosan kell használni a Slammel, mikor fentvan a debuff
|
 |
~ |
Execute - a kivégző rota része. 20% HP alatt átveszi a Slam helyét, tehát megállás nélkül kell spamelni, mikor van aktív Colossus Smash. Használata Taste of Blood passzívot aktívál, ekkor 8 másodpercig ingyenes az Overpower
|
 |
~ |
Commanding Shout / Battle Shout - Rage termelésre
|
 |
|

|
 |
~ |
Skull Bannert és Recklessnesst egyszerre toljuk el Burstnél, majd a továbbiakban trinketproccok mellé
|
Multi Targetre (legalább 4):
Gearing Up (item fejlődése):
A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.
>>> Arms Warrior DPS Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

..........................................Fury Warrior............................................
Alapvető változások:
Nincs többé Stance Dancing.
Teljesen át lettek alakítva a támadó Stancek. Az Battle Stance és Bersekrer Stance már csak a Rage generálást befolyásolják.
Új fő támadóképesség került be, a Raging Blow, ez akkor válik használhatóvá, ha az Enrage aktiválódik
Talent:
Tier1: Juggernaut vagy Double Time

Juggernaut: a Charge 20 másodperc helyett 12 másodperc alatt tölt vissza.
Double Time: a Charge egymás után 2x használható, 1-1 stack 20 másodperc alatt tölt vissza.
Warbringer: a Charge 4 másodpercre leköti a célpontot és 50%-kal lassítja a mozgási sebességét a következő 15 másodpercre.
Tier2: Enraged Regeneration
Enraged Regeneration: aktiváláskor azonnal visszatölt 10% HP-t majd a következő 5 másodperc alatt további 10%-ot. A képesség Stunn alatt használható. Enrage alatt a heal duplázódik.
Second Wind: 35% HP alatt aktiválódik és folyamatosan 3% HP-t tölt vissza 1 másodpercenként.
Impending Victory: Instant támadás, ami kis sebzést okot és visszatölt 20% HP-t. Ha a Warrior szintjéhez közel állót öl meg, akkor a képesség azonnal visszatölt.
A képesség lecseréli a Victory Rusht.
Tier3: Piercing Howl vagy Disrupting Shout (első, ha AOE lassítás kell, második, ha AOE szakítás)
Staggering Shout: üvöltés, ami minden 20 yardon belüli lassított célpontot 5 másodpercre leköt. A sebzés megtörheti a lekötést.
Piercing Howl: üvöltés, ami lelassít minden 15 yardon belüli embert 50%-kal 15 másodpercre.
Disrupting Shout: üvöltés, ami megszakít minden spellt 10 yardon belül és 4 másodpercig akadályozza továbbiak indítását. Ez a képesség és a Pummel 15 másodperces CD-n osztoznak.
Tier4: Bladestorm (ha AOE kell) vagy Dragon Roar (ha Single Target)
Bladestorm: 6 másodpercig tartó AOE támadás, ami 180% Weapon sebzést okoz 1 másodpercenként mindenkinek 8 yardon belül. Bladestorm alatt a Warriornál továbbra is működik a Parry, Dodge és Block, továbbá immunis a lassításokkal szemben. Azonban Bladestorm alatt csak Shout képességeket használhat.
Shockwave: a Warrior Shockhullámot lő maga elé, ez közepes sebzést okoz és 4 másodpercre stunnol mindenkit a Warrior előtt 10 yardon belül. Ha a képesség 3 vagy több célpontot talál el, akkor 20 másodperc CD-t szed le a Shockwaveről.
Dragon Roar: üvöltés, ami komolyabb sebzést okoz mindenkinek 8 yardon belül, és 0,5 másodpercre stunnol. A Dragon Roar mindig crittel és teljesen átüti az armort.
Tier5: Vigilance
Mass Spell Reflection: visszaveri a következő spellt, ami a Warriort vagy a 20 yardon belül lévő csapattársait érné a következő 5 másodpercben.
Safeguard: a képességgel a Warrior egy közeli szövetségeséhez rohan, ezzel leszedve magáról és átvállalja a célpontját érő következő melee vagy ranged támadást és 20%-kal csökkenti a célpontot ért sebzést 6 másodpercre. A képesség lecseréli az Intervenet.
Vigilance: védőurát rak egy szövetséges célpontra, ez 12 másodpercre csökkenti a célpontot ért sebzést 30%-kal. A Vigilance hatása alatt a Taunton nincs CD.
Tier6: Bloodbath (AOE) vagy Storm Bolt (Single Target)
Avatar: 24 másodpercre növeli a Warrior által okozott sebzést 20%-kal, illetve megtör minden lekötés és lassítás effectet.
Bloodbath: a következő 12 másodpercben a speciális támadások (nem auto attack) további 30% sebzést okoznak 6 másodperces Bleed formájában. Míg a Bleed effect aktív, az érintett(ek) 50%-kal lassabban mozog(nak).
Storm Bolt: a Warrior hozzávágja fegyverét a célponthoz, ez 125% Weapon sebzést okoz és stunnol 4 másodpercre. Amennyiben a célpont immunis a stunnra a képesség 125% helyett 500% sebzést okoz.
Glyph:
Elsődleges Glyphek:
Glyph of Unending Rage
Glyph of Colossus Smash
Glyph of Raging Wind
Másodlagos Glyphek: (nincs semmi fontos)
Glyph of Blazing Trail
Glyph of Burning Anger
Szabadon választott
Statok:
Strength: elsődleges statunk. Megnöveli sebzésünket valamint a crit sebzés esélyét.
Hit: növeli a támadások találati valószínűségét (melee hit cap 7,5%).
Mastery: X%-kal növeli a Warrior okozta sebzést Enrage alatt.
Haste: növeli a támadási sebességet (dísz).
Crit: növeli ütéseink kritikus sebzését , nagyobb eséllyen Enragelünk.
Stat prioritás:
Hit = Expertise (7,5%) > Critical Strike (min. 30%) > Strength> Mastery > Haste
Gem, Enchant:
Meta: Reverberating Primal Diamond (strength + 3% crit)
Red: Inscribed Vermilion Onyx (strength + critt)
Yellow: Smooth Sun's Radiance (crit)
Blue: Smooth Sun's Radiance (crit) (az ilyen helyekre nem éri meg kevert gemet rakni)
Shoulders: Greater Tiger Fang Inscription
Back: Enchant Cloak- Superior Critical Strike
Chest: Enchant Chest- Glorious Stats
Wrists: Enchant Bracer- Exceptional Strength / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Super Strength / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Angerhide Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon- Dancing Steel
Rota:
A Stancek megváltoztak, így már csak a Rage termelés szempontjából van szerepük, alapesetben Battle Stance kell (ekkor a képességek termelnek Raget), ha a Warrior komolyabb sebzésnek van kitéve, akkor Berserker Stance kell (ekkor az elszenvedett sebzés termeli a Raget).
Single Target Prioritás:
Gearing Up (item fejlődése):
A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.
>>> Fury Warrior DPS Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<

........................................Protection Warrior......................................
Alapvető változások:
Shield Barrier képében új, gyakran használható DefCD-t kap, ami Absorbot pakol rá az Attack Powerje függvényében.
Talent:
Tier1: Double Time

Juggernaut: a Charge 20 másodperc helyett 12 másodperc alatt tölt vissza.
Double Time: a Charge egymás után 2x használható, 1-1 stack 20 másodperc alatt tölt vissza.
Warbringer: a Charge 4 másodpercre leköti a célpontot és 50%-kal lassítja a mozgási sebességét a következő 15 másodpercre.
Tier2: Enraged Regeneration
Enraged Regeneration: aktiváláskor azonnal visszatölt 10% HP-t majd a következő 5 másodperc alatt további 10%-ot. A képesség Stunn alatt használható. Enrage alatt a heal duplázódik.
Second Wind: 35% HP alatt aktiválódik és folyamatosan 3% HP-t tölt vissza 1 másodpercenként.
Impending Victory: Instant támadás, ami kis sebzést okot és visszatölt 20% HP-t. Ha a Warrior szintjéhez közel állót öl meg, akkor a képesség azonnal visszatölt.
A képesség lecseréli a Victory Rusht.
Tier3: Piercing Howl vagy Disrupting Shout (első, ha AOE lassítás kell, második, ha AOE szakítás)
Staggering Shout: üvöltés, ami minden 20 yardon belüli lassított célpontot 5 másodpercre leköt. A sebzés megtörheti a lekötést.
Piercing Howl: üvöltés, ami lelassít minden 15 yardon belüli embert 50%-kal 15 másodpercre.
Disrupting Shout: üvöltés, ami megszakít minden spellt 10 yardon belül és 4 másodpercig akadályozza továbbiak indítását. Ez a képesség és a Pummel 15 másodperces CD-n osztoznak.
Tier4:Dragon Roar
Bladestorm: 6 másodpercig tartó AOE támadás, ami 180% Weapon sebzést okoz 1 másodpercenként mindenkinek 8 yardon belül. Bladestorm alatt a Warriornál továbbra is működik a Parry, Dodge és Block, továbbá immunis a lassításokkal szemben. Azonban Bladestorm alatt csak Shout képességeket használhat.
Shockwave: a Warrior Shockhullámot lő maga elé, ez közepes sebzést okoz és 4 másodpercre stunnol mindenkit a Warrior előtt 10 yardon belül. Ha a képesség 3 vagy több célpontot talál el, akkor 20 másodperc CD-t szed le a Shockwaveről.
Dragon Roar: üvöltés, ami komolyabb sebzést okoz mindenkinek 8 yardon belül, és 0,5 másodpercre stunnol. A Dragon Roar mindig crittel és teljesen átüti az armort.
Tier5: Vigilance
Mass Spell Reflection: visszaveri a következő spellt, ami a Warriort vagy a 20 yardon belül lévő csapattársait érné a következő 5 másodpercben.
Safeguard: a képességgel a Warrior egy közeli szövetségeséhez rohan, ezzel leszedve magáról és átvállalja a célpontját érő következő melee vagy ranged támadást és 20%-kal csökkenti a célpontot ért sebzést 6 másodpercre. A képesség lecseréli az Intervenet.
Vigilance: védőurát rak egy szövetséges célpontra, ez 12 másodpercre csökkenti a célpontot ért sebzést 30%-kal. A Vigilance hatása alatt a Taunton nincs CD.
Tier6: Bloodbath
Avatar: 24 másodpercre növeli a Warrior által okozott sebzést 20%-kal, illetve megtör minden lekötés és lassítás effectet.
Bloodbath: a következő 12 másodpercben a speciális támadások (nem auto attack) további 30% sebzést okoznak 6 másodperces Bleed formájában. Míg a Bleed effect aktív, az érintett(ek) 50%-kal lassabban mozog(nak).
Storm Bolt: a Warrior hozzávágja fegyverét a célponthoz, ez 125% Weapon sebzést okoz és stunnol 4 másodpercre. Amennyiben a célpont immunis a stunnra a képesség 125% helyett 500% sebzést okoz.
Glyph:
Elsődleges Glyphek:
Glyph of Unending Rage
Glyph of Heavy Repercussions
Glyph of Hold the Line
Másodlagos Glyphek: (nincs semmi fontos)
Glyph of Blazing Trail
Szabadon választott
Szabadon választott
Statok:
Parry: elsődleges statunk. Megnöveli az eltérítés esélyét.
Stamina: másodlagos statunk. A HP-tt növeli.
Strength: mondjuk, hogy harmadlagos statunk. Vengeance nélkül ettől függ a támadások erőssége.
Hit: növeli a támadások találati valószínűségét (melee hit cap 7,5%).
Mastery: X%-kal növeli a "kritikus blokk" esélyét.
Haste: növeli a támadási sebességet (dísz).
Crit: növeli a Rage generálódását.
Stat prioritás:
Itt geartől függően 2 opció van:
Kis Gearben:
Hit (7,5%) > Mastery > Parry > Crit - (meg tudjuk tartani az addoakt és a healek sem szakadnak meg)
Nagy Gearben:
Stamina > Hit (7,5%) > Parry > Crit > Mastery
Gem, Enchant:
Ezt szintén kis- illetve nagy gearre bontható:
Kis Gearben:
Meta: Effulgent Primal Diamond (stamina + spell damage csökkentés)
Red: Fine Vermilion Onyx (mastery + parry)
Yellow: Fractured Sun's Radiance (mastery)
Blue: Puissant Wild Jade (stamina + mastery)
Shoulders: Greater Ox Horn Inscription
Back: Enchant Cloak- Greater Protection
Chest: Enchant Chest- Superior Stamina
Wrists: Enchant Bracer- Major Dodge / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Expertise / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Ironscale Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon - Windsong vagy Enchant Weapon - Colossus
Off- Hand: Enchant Shield - Greater Parry
Nagy Gearben:
Meta: Austere Primal Diamond (stamina + armor value)
Red: Defender's Imperial Amethyst (parry+stamina)
Yellow: Regal Wild Jade (dodge +stamina)
Blue: Solid River's Heart (stamina)
Shoulders: Greater Ox Horn Inscription
Back: Enchant Cloak- Greater Protection
Chest: Enchant Chest- Superior Stamina
Wrists: Enchant Bracer- Major Dodge / Socket Bracer (Blacksmithing)
Hands: Enchant Gloves- Superior Expertise / Socket Gloves (Blacksmithing)
Waist: Living Steel Belt Buckle
Legs: Ironscale Leg Armor
Feet: Enchant Boots- Pandaren's Step
Weapon: Enchant Weapon - Windsong
Off- Hand: Enchant Shield - Greater Parry
Rota:
Mivel Tankról beszélünk, így konkrét rotát nagyon nem lehet írni, de szituációtól függően eltér a tankolás módja.
Gearing Up (item fejlődése):
A karakterek jobb fejlődése érdekében közzéteszünk egy külső hivatkozást, amin össze hasonlíthatod, hogy adott 2 item közül melyik jobb a kasztodnak, melyik jobb melyik gyengébb. De még az is megtalálható, hogy hol szerezhető be a bis gear.
>>> Protection Warrior Tank Gear and Best in Slot (MoP 5.4.8) <<<
By Baktalo, Ezwarb |