2010. március-december
(VII. rész)

Előző oldal

Szeptember elején újabb vizitet tartottam, a Centrumnál még csak az alapnál jártak.

A sétálóutcában egyes helyeken már a sínek alapját betonozták.

 

A színház előtt mélyebbre ástak, itt a hossztartókat is kiszedték a speciális rezgéscsillapítás miatt.

 

A Daykánál már a síneket is bebetonozták. Szárnyra kaptak olyan pletykák, hogy a régi sínszálakat építik vissza, ez természetesen marhaság, az új sínszálak végén még a vonalkód is ott volt.

Itt már az oldalsó rezgéscsillapító elemek is felkerültek.

A felsővezeték tartó oszlopok helyét is elkezdték csinálni.

A Malomszög utcai visszafogóváltó is kész.

A tanév kezdetével a Borsod Volános pótlók is visszatértek.

 

A Tiszain ekkoriban nagy volt a forgalom, mint a régi szép időkben.

 

A felújítás miatt az 1-es, 1A-s forgalma megnövekedett, ezért ősztől munkanap be lettek sűrítve, azóta majdnem olyan gyakran járnak, mint régen az 1, 1A, 101 együttvéve.

A közeljövőben a 8-as újra a Hűtőházig fog járni, így ilyen fotókat valószínűleg már nem sokáig készíthetünk.

 

A 31-es ideiglenes felszállóhelye. Régebben a 18-as, még régebben a 23-as indult innen.

Igazából az aznap (szeptember 13.) indult 31A viszonylat miatt fotóztam itt. Ez egy óránként közlekedő kísérleti, kirakat vonal volt, közvetlenül az önkormányzati választások előtt, politikai "megrendelésre", útvonala ugyanaz volt, mint a sima 31-esé 2007 előtt, vagyis Tiszai pu.-Avas kilátó.

Visszafelé, a Leszih utcánál. Kb. két hétig csuklós járt rajta, utána leszólósították.

AKD-565 az Üteg utcából fordul ki. Ezt a kocsit azóta már selejtezték.

Már 2009. szeptember elsejétől az MVK csinálja az Auchan járatot, de csak most fotóztam először.

Egyik délután a Kis-Hunyad utcában fotóztam villamospótlókat, ez a kép különösen tetszik.

AZ MVK-s Ikarusok helyett aznap MAN-ek közlekedtek, utasszámlálás miatt.

 

Eredetileg csak a 34-es jár erre.

 

 

MAN-ek kanyarodnak ki a Malomszög utcára.

 

 

Ugyanez Borsod Volános kocsikkal, ez valahogy jobban tetszik.

A 406-os Plasma is tiszteletét tette.

A Thököly utcai ideiglenes villamos végállomásról még nem is volt kép.

Leszállóhely.

 

És a tároló. A 199-es tanuló bécsi volt a sofőrtartózkodó.

AKD-696 a felszállóhelyen.

Októberben így nézett ki a Szent Anna tér.

Régi és új oszlop egymás mellett.

Következő oldal

Főoldal