2010.
március-december Szeptember elején újabb vizitet
tartottam, a Centrumnál még csak az alapnál jártak. A sétálóutcában egyes helyeken
már a sínek alapját betonozták. A színház előtt mélyebbre
ástak, itt a hossztartókat is kiszedték a speciális rezgéscsillapítás miatt. A Daykánál már a síneket is
bebetonozták. Szárnyra kaptak olyan pletykák, hogy a régi sínszálakat építik
vissza, ez természetesen marhaság, az új sínszálak végén még a vonalkód is
ott volt. Itt már az oldalsó
rezgéscsillapító elemek is felkerültek. A felsővezeték tartó
oszlopok helyét is elkezdték csinálni. A Malomszög utcai
visszafogóváltó is kész. A tanév kezdetével a Borsod
Volános pótlók is visszatértek. A Tiszain ekkoriban nagy volt a
forgalom, mint a régi szép időkben. A felújítás miatt az 1-es, 1A-s
forgalma megnövekedett, ezért ősztől munkanap be lettek
sűrítve, azóta majdnem olyan gyakran járnak, mint régen az 1, 1A, 101
együttvéve. A közeljövőben a 8-as újra
a Hűtőházig fog járni, így ilyen fotókat valószínűleg már nem
sokáig készíthetünk. A 31-es ideiglenes
felszállóhelye. Régebben a 18-as, még régebben a 23-as indult innen. Igazából az aznap (szeptember
13.) indult 31A viszonylat miatt fotóztam itt. Ez egy óránként közlekedő
kísérleti, kirakat vonal volt, közvetlenül az önkormányzati választások
előtt, politikai "megrendelésre", útvonala ugyanaz volt, mint
a sima 31-esé 2007 előtt, vagyis Tiszai pu.-Avas kilátó. Visszafelé, a Leszih utcánál.
Kb. két hétig csuklós járt rajta, utána leszólósították. AKD-565 az Üteg utcából fordul
ki. Ezt a kocsit azóta már selejtezték. Már 2009. szeptember
elsejétől az MVK csinálja az Auchan járatot, de csak most fotóztam
először. Egyik délután a Kis-Hunyad
utcában fotóztam villamospótlókat, ez a kép különösen tetszik. AZ MVK-s Ikarusok helyett aznap
MAN-ek közlekedtek, utasszámlálás miatt. Eredetileg csak a 34-es jár
erre. MAN-ek kanyarodnak ki a
Malomszög utcára. Ugyanez Borsod Volános
kocsikkal, ez valahogy jobban tetszik. A 406-os Plasma is tiszteletét
tette. A Thököly utcai ideiglenes
villamos végállomásról még nem is volt kép. Leszállóhely. És a tároló. A 199-es tanuló
bécsi volt a sofőrtartózkodó. AKD- Októberben így nézett ki a
Szent Anna tér. Régi és új oszlop egymás
mellett. |