2010. március-december
(VIII. rész)

Előző oldal

 

A Rábák egy része ősszel a Repülőtérre került, egy rövid időre.

 

Két 24-es.

 

Csúcsidőben a Borsod Volános kocsik is egymást érik, ráadásul a Repülőtér-Búza tér között olcsóbb is, mint MVK-s jegyet venni, nem csoda, hogy a környéken dolgozók inkább ezeket a járatokat használják (na nem mintha az MVK-sok üresek lennének).

 

 

Ikarusok a Malomszögön.

Kicsivel arrébb 034 a Vologda városrészen.

 

A Búza téren a BVP-k a 2-es felszállóhelyéről indultak.

 

Szinvapark.

A sétálóutcában a két sínszál között nem díszkő, hanem press beton van.

 

 

A Szent Anna térnél váltott irányú forgalom volt.

 

Borsod Volános vonatozás.

 

BHK-486 volt a legkirályabb kocsi. Korábban Ózdon közlekedett, de ott a helyi tömegközlekedés leépítése miatt feleslegessé vált. Majdnem 10 év után újra volt trilexes Ikarus a miskolci tömegközlekedésben.

 

652 és 655 a Névtelen utcában, amin keresztül a pótlók visszafordultak.

 

A Thököly utcánál nem volt nehéz az átszállás.

A végállomás a másik irányból. A jobboldali, 213-as hat hónapon keresztül ott állt, egyhelyben.

 

Fotóztam egy kicsit az Újgyőri piacnál, ez a szakasz sem marad sokáig érintetlenül.

EEG-411, az egyik legegyedibb jármű a miskolci tömegközlekedésben.

 

 

Na, még néhány kép.

 

Három paparazzi fotó az ideiglenes kocsiszínről.

Következő oldal

Főoldal