2010.
március-december A Rábák egy része ősszel a
Repülőtérre került, egy rövid időre. Két 24-es. Csúcsidőben a Borsod Volános
kocsik is egymást érik, ráadásul a Repülőtér-Búza tér között olcsóbb is,
mint MVK-s jegyet venni, nem csoda, hogy a környéken dolgozók inkább ezeket a
járatokat használják (na nem mintha az MVK-sok üresek lennének). Ikarusok a Malomszögön. Kicsivel arrébb A Búza téren a BVP-k a 2-es
felszállóhelyéről indultak. Szinvapark. A sétálóutcában a két sínszál
között nem díszkő, hanem press beton van. A Szent Anna térnél váltott
irányú forgalom volt. Borsod Volános vonatozás. BHK-486 volt a legkirályabb
kocsi. Korábban Ózdon közlekedett, de ott a helyi tömegközlekedés leépítése
miatt feleslegessé vált. Majdnem 10 év után újra volt trilexes Ikarus a
miskolci tömegközlekedésben. 652 és A Thököly utcánál nem volt
nehéz az átszállás. A végállomás a másik irányból.
A jobboldali, 213-as hat hónapon keresztül ott állt, egyhelyben. Fotóztam egy kicsit az
Újgyőri piacnál, ez a szakasz sem marad sokáig érintetlenül. EEG-411, az egyik legegyedibb
jármű a miskolci tömegközlekedésben. Na, még néhány kép. Három paparazzi fotó az
ideiglenes kocsiszínről. |