Videók a berepülésekről, gép építésről, oktatásról→→→ Farkkormányos C-17 és kacsacsőr a levegőben→→→ Oktatás, vizsgáztatás Attalában→→→ Suzuki 1000 - 1300 - as járgány→→→
Subaru trike építése, berepülése
Így is átlehet alakítani a Subaru motort repülő motornak. A lendkerék helyére került a fogaskerekes áttétel. Az ellenkező oldalra,az ékszíj tárcsa végére pedig egy nagyon könnyű lendkerék, illesztő tárcsával illeszkedik. Az ékszíjtárcsa az illesztő tárcsával, tömör anyagból lett esztergálva. Ez az agyrész kónuszosan illeszkedik a főtengelyre. / pl. Trabant főtengely / Nagyon jól működik a motor és kifogástalan. Fogyasztás: 8-10 liter / h. . A motor típusa: Subaru EA-81 1800 ccm, áttétel 1-2 - arány, központi olajozás. Szárny: CXM 18-m2
|
|
Az alul látható képeken az aerodinamikai kormányzású Subaru motoros sárkány látható. | |
Az első felszálláskor készült képek. Természetesen estefelé, nyugodt időben !! | |
Sárkányos társaim nem is sejtitek milyen könnyű és kellemes így botkormánnyal irányítani a járművet. Gondoljatok egy csónakra a vízen azt is vissza húzza a tőke alaphelyzetbe. Ebben az esetben mi pilóták és a trike képviseljük a tőkét. Rákell nézni, jóval a szárny alatt függeszkedünk, tehát egyértelmű hogy nagyon stabilan kell neki repülni. Én már meggyőződtem róla! Az alul látható képek már napos időben készültek. Kipróbáltam hogy viselkedik termikes időben. Hát nem kellett megszakadnom a "szervo kormány" jól működött. |
és egy pár légi felvétel | |
E-mail: repulostomi@freemail.hu Videó a repülésekről→→→ Tel: +36 - 30 - 417 - 1216
|