Új lap - 1
                                                                                                                                                                               

                                                                                                              Videók  a  berepülésekről,  gép  építésről,  oktatásról→→→

                                                                                                              Farkkormányos  C-17  és  kacsacsőr  a  levegőben→→→

                                                                                                              Oktatás, vizsgáztatás  Attalában→→→

                                                                                                              Linkek, hasznos oldalak→→→

                                                                                                              Suzuki  1000 - 1300 - as járgány→→→

                                                                                                              Kezdő  lap→→→

                                                            

                                                                                                             

                                                                                                             Subaru trike építése, berepülése

 

 

                                                                                                                                    

 

Így is átlehet alakítani a Subaru motort repülő motornak. A lendkerék helyére került a fogaskerekes áttétel. Az ellenkező oldalra,az ékszíj tárcsa végére pedig egy nagyon könnyű lendkerék, illesztő tárcsával illeszkedik. Az ékszíjtárcsa az illesztő tárcsával, tömör anyagból lett esztergálva. Ez az agyrész kónuszosan illeszkedik a főtengelyre.  / pl. Trabant főtengely /  Nagyon jól működik a motor és kifogástalan.  Fogyasztás:  8-10 liter / h. .

A motor típusa:  Subaru EA-81 1800 ccm,  áttétel  1-2 - arány, központi olajozás.   Szárny:  CXM  18-m2

 

   
   
   
Az  alul  látható  képeken  az  aerodinamikai  kormányzású  Subaru  motoros  sárkány  látható.
   
   
   
   
   
Az első felszálláskor készült képek.  Természetesen  estefelé, nyugodt időben !!
   
   
   
   
Sárkányos társaim nem is sejtitek milyen könnyű és kellemes így botkormánnyal irányítani a járművet. Gondoljatok egy csónakra a vízen azt is vissza húzza a tőke alaphelyzetbe. Ebben az esetben mi pilóták és a trike képviseljük a tőkét. Rákell nézni, jóval a szárny alatt függeszkedünk, tehát egyértelmű hogy nagyon stabilan kell neki repülni. Én már meggyőződtem róla!   Az alul látható  képek már napos időben készültek. Kipróbáltam hogy viselkedik termikes időben.  Hát nem kellett  megszakadnom a "szervo kormány" jól működött.
   
   
   
   
   
   
és egy pár légi felvétel  
   
   
   
          

                                 E-mail:  repulostomi@freemail.hu                                       Videó  a  repülésekről→→→


                                                                                    Tel:   +36 - 30 - 417 - 1216