Tisztelt modellező társak!
Elkezdtem tavaly ősszel F1K kategóriával foglalkozni. A modellel minden rendben. Rendeltem Hársfalvi Istvántól egy motort és egy töltőfejet. (BH - 88)
Előző szombaton lejött Bádovszki László a klubba és megmutatta a motor szétszerelését. A szétszerelést és az összerakást értem de Hársfalvi István azt írta, hogy a motort 15-20 indításonként szét kell szedni és benzinbe áztatni. Bádovszki László azt ajánlotta, hogy egy ronggyal takarítsam a tankot és a hengert és minden menetre tegyek egy csepp műszerolajat és a dugattyúra is. (Meg a gömbcsuklóra többi helyre ahova kell.)
Melyik tisztítási módot alkalmazzam?
Ha Hársfalvi Istvánét választom jó a petróleum is benzin helyett?
A motort szétszedve áztassam?
A dugattyút O gyűrűt szelepülést is tegyem benzinbe?
A másik kérdésem: A dugattyún van egy kicsi O gyűrű. Annak nem tudom a méretét. Azt honnan tudom hogy az O gyűrű a dugattyún cserére szorul?
Szelepülést, szelepgolyót, légcsavart csak Hársfalvi Istvántól tudok rendelni? (Akit érdekel Budapesten van O gyűrűket forgalmazó bolt:
"O" ring KFT
http://www.oring.hu/ )
A légcsavart felfogató csavar menetét kell olajozni?
A motorral jelenleg minden rendben van nem ereszt sehol mindenkinek ajánlom a motort aki kezdő és F1K-val szeretne foglalkozni a motor egyszerűsége miatt. Repült vele a modell is simán kirepülte a két percet és az időzítés hozta le. (Én a szárnyat billentem fel.) Jelenleg egy modellem és motorom van de a következő modellem is F1K lesz BH-88 motorral.
Tudtok ajánlani F1K modellt. Ami most van az Hársfalvi István Kele nevű modellje építőcsomagból de a klubban elfogytak a Kele építőcsomagok.
Előre köszönöm a segítséget Bence. [/b]