.
..
...
http://csibor.surmanzs.fotoalbum.hu/?ge ... id/5674009 Elkezdődött az árbockészítés is. Nem bonyolult, de azért nem árt
odafigyelni, meg pontosan dolgozni. Az árboctalpba belülre kerül egy
4 mm külső átmérőjű, 30 mm hosszú rézcső (ugyanaz, amiből a
kormánytönkcső is készült)
http://csibor.surmanzs.fotoalbum.hu/?ge ... id/5674010 A rézcsövet szintig be kell nyomni és CA ragasztóval alaposan
beragasztani. Erre azért van szükség , mert a széncső a hajlító
igénybevételnek kiválóan ellenáll, de a csavarást, nyírást nagyon nem
bírja. Ezzel a betéttel elkerülhető a széncső árboc összeroppanása,
behasadása.
http://csibor.surmanzs.fotoalbum.hu/?ge ... id/5674012 Ki lett fúrva az árboctalpba illeszkedő 2 mm-es acélcsap furata
http://csibor.surmanzs.fotoalbum.hu/?ge ... id/5674013 Majd a fésűs árboctalp megkövetelte 2 mm széles illesztőhoronyt
is kireszeltem
http://csibor.surmanzs.fotoalbum.hu/?ge ... id/5674015 Bekerült az acél illeszkedőcsap (kerékpárküllőből reszelve)
http://csibor.surmanzs.fotoalbum.hu/?ge ... id/5674024
http://csibor.surmanzs.fotoalbum.hu/?ge ... id/5674026 És így néz ez ki összeállítva. Az árbocsban lévő acélcsapot is
pillanatragasztóval ragasztottam a helyére. A szerkezet pontosan és
stabilan illeszkedik, jók fogja az árbocot, elforogni nem tud, viszont a
dőlése könnyen állítható.
...
..
.