jj írta:
Szia Dragon!
A Csongrád habos PVC lemezből készül? Ha igen a ragasztó:
TANGIT PVC-U PINK NAGY FOGKRÉMES TUBUS! Bricoban, Bauhausban kapható, kifejezetten pvc-re. Színtelen, intenzív technokol szagú, gyorsan köt, víz és nyomásálló. 2 tolóhajó, egy lapátkerekes gőzős, 3 JIF65 vitorlás, 1 IOM vitorlás és egy hadihajó készült vele. Az összes hajó 1-másfél éve kitűnően üzemel vele. Szerintem próbáld ki. (A tolóhajó még egy vizibiciklivel is elbírt, lásd előbb a topicban) Én tök habos PVC párti vagyok. Gyorsan szépen és egyszerűen lehet belőle építeni.
jj
Szia JJ!
Meg fogom próbálni, amint öcsém visszamegy Pestre suliba, hozatok vele. A legközelebbi Brico Store Győrben van, de az egy ragasztóért az is messze van.
MÁS:
Haladtam egy kicsit a Walrusszal. Összeépítettem az elektronikát. A repcsis szabi és a kapcsolóval való forgásirány váltás kb 3 alkalommal működött. Zárlatos lett a kis kék karos kapcsoló. A szabi szerencsére nem égett le, de a vezetékek tűz forróak lettek. Összeforrasztok még egy kapcsolót, hátha csak azzal volt gond. Ha nem, akkor valamilyen relés megoldás után kell néznem. A motor kicsit erősebb mint a 280-as. Ennek a kicsikének a 380-as motorja került bele:
http://www.modellexpressz.hu/component/ ... ct_id=3591A kuplungal is vannak még gondjaim. A fix kuplungal nagyon ráz. A kisebb motorhoz tervezett szilikoncsöves kuplungal szerintem felesleges próbálkoznom, más megoldást kell találnom. Lehet megpróbálom a Mamutféle megoldást, amit az Érsekcsanádon alkalmazott.
Viszont, hogy valami jó is legyen a mai napban, a hűtés működik. Pontosabban a betáp és a kivezető csövet összekötve már a legkisebb fordulaton is (negyedgáz alatt) csordogál a víz. Teljes gázon szép sugárban löki a vizet. Amitől féltem az jó lesz, amitől nem féltem azzal vannak gondok.
