Sziasztok!
Már írtam róla, de megismétlem:
Egy "szakirodalmat" szeretnék említeni, mégpedig egy olyat ami a Riva építésekor igencsak hasznos lehet.
A szerzője Patrick Matthews, a cime MAHOGANY in SCALE, alcíme Modeling the Classic Runabout. A szerző saját építési tapasztalatait írta le, nemcsak úgy összeollózta...
Keressetek rá a WEBen...

Más:
Részlet egy angol Riva építési topicból:
In our club, the guys who build the Classic Mahagony boats insist that you need to put 7-8 coats of epoxy on the exterior, then sand and polish the finish to a bright shine. They start sanding with 150 grit paper and work down to 12,000 grit, then polish with jewelers rouge. They do end up with a nice deep finish, but the weight added is incredible. I personally prefer 1-2 coats of epoxy, followed by several coats of automotive clear coat, with sanding in between.
Szabad fordításban a lényeg:
A srácok egy része 7-8 réteg epoxy bevonattal készítette a hajóját. 150-es papírral kezdte a csiszolást és eljutott a 12000 - ig. Végezetül az ékszerészek által használt polírozó anyaggal fejezte be. Az eredmény szuper simaság, csak rémesen nehéz lett a hajó

Személy szerint jobban preferálom az 1-2 réteg epoxyt, majd azt követően néhány réteg színtelen autólakkot (vélhetően kétkomponenses) a rétegek között csiszolva (a már említett módon).
Üdv, Géza