SRY MODELLEZŐ FÓRUMA

Modellezés, technika, történelem
Pontos idő: 2025 jún. 21. - 12:44

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 599 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 40  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 20. - 6:24 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
ITT MEGTALÁLJÁTOK A LEGGYORSABB KOMPHAJÓK VIDEÓIT!

Én elkezdtem bemásolni a LINKEKET, de aztán megunta gépem és mindent kitörölt!

http://www.youtube.com/watch?v=UF5b2MRu3NA
( Egy lényeges videó!)

http://www.youtube.com/results?search_q ... ksvhkKZqvs

Kép

http://www.youtube.com/watch?v=4RqtmlVB3ic

http://www.youtube.com/watch?v=ekry2gs6wic

http://www.youtube.com/watch?v=Md5zyummtAk

http://www.youtube.com/watch?v=9KPzoL8OiUo

http://www.youtube.com/watch?v=E8ZjixHQ7Lo

http://www.youtube.com/watch?v=Z7XuGx9ln6g

http://www.youtube.com/watch?v=DFYxHNOPZ8Y

http://www.youtube.com/watch?v=s_dbHa5Rmwo

http://www.youtube.com/watch?v=T3jcb_wYCHQ
Kép
http://www.youtube.com/watch?v=FxtJE8WSVhA

http://www.youtube.com/watch?v=sjLUECaK8_Q
Kép
http://www.youtube.com/watch?v=bEdl_Ao9YxE

http://www.youtube.com/watch?v=UZ7YfKWng8A

http://www.youtube.com/watch?v=cR4b-KAwJHI


Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 21. - 7:39 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Capri szigete!

( Meleg van ezért ide utazunk.)

Capri (sziget)

http://www.youtube.com/watch?v=JWUXhuJpyI4
http://www.youtube.com/watch?v=ioHydODwF8g
http://www.youtube.com/watch?v=xzb8TVJn1Yw
http://www.youtube.com/watch?v=7NTABuf7XpA
http://www.youtube.com/watch?v=hRtwYrAClmw
http://www.youtube.com/watch?v=ANtj53NY ... Ntj53NYmvs
http://www.youtube.com/watch?v=IIb4VlIrUkQ
http://www.youtube.com/watch?v=ztX8KRNor0I

Közigazgatás
Ország Olaszország
Régió Campania
Megye Nápoly (megye)
Legnagyobb település Capri (Olaszország)
Népesség
Teljes népesség 13 518 fő (2004) +/-
Népsűrűség 1502 lakos/km² fő/km²
Capri (Olaszország) népessége 7278 fő +/-
Földrajzi adatok
Fekvése Tirrén-tenger
Terület 9 km²
Legmagasabb pont Monte Solaro
Elhelyezkedése

Capri egy sziget Olaszországban, a Nápolyi-öböl déli részén a Sorrentói-félszigethez közel. Kellemes éghajlatának köszönhetően már a rómaiak korában népszerű üdülőhely volt. A sziget területén két község osztozik: Anacapri valamint Capri. A számos római kori emlék mellett (Villa Jovis, Augustus király kertjei) fő természeti látnivalói a tengerből kiemelkedő Faraglioni sziklák valamint a híres Grotta Azzurra (Kék barlang). Capri szigete a mondén világ egyik legdivatosabb nyaralóhelye, a Nápolyba látogató turisták elmaradhatatlan zarándokhelye.

Kép
Kép
Kép

http://vilagutazo.blog.hu/2011/07/26/ca ... bb_szigete

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Tamásbá 2013 jún. 25. - 9:03-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 22. - 6:32 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Ilyen melegben - még - illő hajózni:

CANAL DU MIDI!

http://www.youtube.com/watch?v=6qBmNmfXbmQ

Kép

A Canal du Midi történelmi jelentőségű csatorna Franciaország déli részén (franciául le midi). A Garonne folyót köti össze a Földközi-tengerrel. A csatorna hossza 240 km és Toulouse városától Sète kikötőig nyúlik (ez utóbbit azért alapították, hogy a csatornának a keleti végpontja legyen.)

A csatorna XIV. Lajos uralkodása alatt épült. Eredeti célja az volt, hogy közvetlen összeköttetést teremtsen az Atlanti-óceán és a Földközi-tenger között, kiküszöbölve az ellenséges Spanyolország körül vezető hosszú tengeri utat, a tengeri kalózokat és a 17. századi körülmények között egy hónapi utazást.


A Canal du Midi Castelnaudary városa mellett
A csatornát 1681. május 24-én nyitották meg, Canal Royal de Languedoc névvel. A tervező és az építés vezetője Pierre-Paul Riquet volt, egy gazdag adóbérlő, aki a sóadóból származó jövedelméből támogatta az építkezést. A király cserébe neki adta volna a csatorna jövedelmét, Riquet azonban csődbe ment és szegénységben halt meg 1680-ban, néhány hónappal a csatorna megnyitása előtt. A teljes költség 17 millió akkori livre volt, amelynek 40%-át a király, 40%-át a tartomány és 20%-át Riquet előlegezte meg, hogy tulajdonossá váljon. A csatorna építésénél 12 000 munkás dolgozott, a korhoz képest jó fizetéssel. Még „táppénzt” is kaptak, ami az akkori időkben ritka kivétel volt.
A 19. századig a csatorna gazdaságilag fontos víziút volt. A csatorna két oldalán vontatóösvények voltak az igavonó állatok számára. Ma a csatorna turista útvonalnak számít, a vontatóösvényből pedig helyenként kerékpárút lett. A csatorna teljes hosszában hajózható. A csatorna vonzerejének turisztikai célú kihasználására több társaság kínál autó jogosítvánnyal vezethető lakóhajó.

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

http://www.youtube.com/watch?v=V1zT3DA-8uo

http://www.youtube.com/watch?v=5Bee4xq-uHs

http://www.youtube.com/watch?v=U_xPEubKA1c

http://www.youtube.com/watch?v=pNUK9j37nq8

http://www.youtube.com/watch?v=TFRDwJnzq2Y

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 22. - 12:59 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
http://ladous.rajce.idnes.cz/austria_cu ... ice_130615

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 22. - 14:40 
Offline
Site Admin

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 5
Itt azért én is elbringázgatnét :-) :-)

Üdv.: SRY


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 22. - 18:29 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Semmi akadálya és nem sokkal drágább mint a Balaton körül.

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 23. - 7:01 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Érdekességek:

https://www.facebook.com/groups/270783482975350/

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Nehogy megnézzétek!
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 24. - 7:49 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
https://plus.google.com/photos/11179754 ... 4510272353

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 25. - 9:00 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Érdekes Hajógyárak!
http://www.youtube.com/watch?v=tJx2xcDjXV0
http://www.youtube.com/watch?v=J7x7JFS5vYA
http://www.youtube.com/watch?v=0LTEFjzLXa4
http://www.youtube.com/watch?v=caJSS40LQkI
http://www.youtube.com/watch?v=oBRR_FGerrs
http://www.youtube.com/watch?v=CfmvjrlceYg
http://www.youtube.com/watch?v=_ZHXz4fRWeA
http://www.youtube.com/watch?v=GxKDV-cadIY
http://www.youtube.com/watch?v=7h8RP_aZzow
http://www.youtube.com/watch?v=KZHLZ9BNulE

http://www.fotosearch.hu/fotok-kepek/ha ... 8969&xtra=

Óbudai Hajógyár
A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából



Az Óbudai Hajógyár 1856 körül a Vasárnapi Újság metszetén
Budapest egyik legrégibb nagyüzeme volt az Óbudai Hajógyár. Gróf Széchenyi István kezdeményezésére jött létre 1835-ben, amikor az Első Duna-gőzhajózási Társaság (DGT/DDSG) az Óbudai-szigetet megszerezte. Az itt készült első hajót - az Árpád oldalkerekes, fa testű gőzhajót - 1836-ban bocsátották vízre.
Azóta – változó cégnevek alatt – az Óbudai Hajógyárban több száz, a kor átlagos műszaki színvonalát nem egyszer messze túlszárnyaló személyszállító hajó és teherhajó, uszály, úszódaru, vontatóhajó és tolóhajó, jégtörőhajó és egyéb úszótest készült, bizonyítva az itt dolgozók kitartását, megújuló alkotóerejét, szakmai felkészültségét, generációkon átívelő szakmakultúráját.
A rendszerváltozást követő gazdasági átalakulásokat azonban már e patinás üzem sem tudta átvészelni. A Hajógyári-sziget székhellyel rendelkező, jogutódnak tekinthető GD Óbudai Hajóépítő Rt. végelszámolása 1999. november 29-én befejeződött és a céget 2000. május 30-án törölték a cégjegyzékből. A több, mint 150 éves magyar hajógyártás egyik fellegvárának a helyét szórakoztató és szolgáltató létesítmények, illetve irodák foglalták el.
Tartalomjegyzék [elrejtés]
1 Cégkrónika
2 Története
2.1 Az alapítástól az Anschlussig
2.2 A háború alatt
2.3 A háború után
3 A hajógyár utolsó éveiben épített ismertebb hajók[2]
4 A hajógyár vezetői, ismert személyiségei
5 Képgaléria
6 Irodalom
7 További hivatkozások
8 Jegyzetek


Az alapítástól az Anschlussig [szerkesztés]

Az 1829-ben alapított Első Duna-gőzhajózási Társaság (DGT) [németül: Erste Donau-Dampfschiffahrts-Gesellschaft (DDSG)] – együttes rövidítéssel: DGT/DDSG – a cég hajóparkjának bővítésére, a hajók karbantartására és javítására 1835-ben hajógyárat alapított Óbudán. A gyár berendezéseinek telepítését Rober John Fowles angol hajóépítő vezette. Az első itt épített hajót, a 400 személyes befogadóképességű Árpád oldalkerekes gőzhajót 1836-ban bocsátották vízre. 1838-tól a személyhajók mellett uszályokat és vontatókat is gyártanak. 1839-ben itt készül a kontinentális Európa első fém (acél) testű hajója, a Sophie. Ugyanebben az évben a Galathea-val befejezik a fatestű hajók gyártását. 1844. augusztus 10-én vízre bocsátják a Széchenyi nevét viselő gőzhajót.
Széchenyi – közismert szerénysége miatt – el sem ment az ünnepségre. Pedig – kultúrtörténeti érdekesség! – a nyilvánosság előtt itt csendült fel Kölcsey Ferenc Himnusza Erkel Ferenc zenéjével, a Nemzeti Színház énekkarának előadásában


Walzel Ágost Frigyes: Az Óbudai Hajógyár látképe(1850 körül)
1848-ban átépítik a Franz I. gőzhajót Országos Hadigőzös Mészáros elnevezésű hadihajóvá. 1852-ben megépül a Erzherzog Albrecht osztrák páncélozott pattantyús hajó. 1859-től a gyár már gőzgépeket is előállított - addig ezeket külföldről szerezték be. 1870-ben elkészül az Orient, a XIX. század legnagyobb folyami személyszállító hajója. 1888-tól felújítják a DGT/DDSG teljes uszályparkját (erre 5 év elegendőnek bizonyult!) A gyár átlagos munkáslétszáma ekkor már meghaladta az 1500 főt. Neves alkalmazottai voltak: Hartmann József, Mayer Ignác, Schlick Ignác, Veruda Péter.
Az 1890-es évek elejére a DGT/DDSG hajózási monopol helyzete véget ért, sorra lakultak a kisebb-nagyobb hajózási vállalatok. Az 1894-ben, Újpesten alapított Magyar Folyam- és Tengerhajózási Rt. már komoly versenytársa volt a DGT/DDSG-nek. Ennek folyományaként az osztrák hajók inkább Óbudán, míg a magyar hajók főként Újpesten épültek. 1895-ben itt építik Közép-Európa első úszódokkját, amely egyedülálló módon villamos üzemű volt. Tervezője, Remmel Vilmos 1895-ben szabadalmaztatta. (Az úszódokkot 1945-ben hadizsákmányként Odessza kikötőjébe szállították.) 1912-ben elkészülnek a Budapest, a Wien, és a Schönbrunn egyenként 1400 személyes, 710 LE hajtóteljesítménnyel rendelkező személyhajók (A Schönbrunn ma is működik Ausztriában.) 1913-ban megépül a második balatoni gőzüzemű csavaros személyhajó, a Jókai.


Az Óbudai Hajógyár nyitható bejárati hídja (Remmel-híd) 1866-ból. (Háttérben a főmérnöki iroda, rajztermek és a bútorszer-raktár)
1914-ben négy vontatóhajó épül, amelyek akkor a legerősebb folyami vontatóhajói voltak (2x800 LE főgépteljesítménnyel). Ezek közül a Goliath 1956-ban Linzben dízelmotoros üzemre átépítve 1974-ig működött. 1917-ben 4 tengeralattjáró is készült a hajógyárban. Ezeket vasúton szállították Pólába és az ottani Arzenál szerelte össze és bocsátotta vízre. 1927-ben megépül az Österreich 2500 lóerős csúcsteljesítménnyel (1800 LE főgépteljesítménnyel).
Ez a hajó volt a gyár történetében a legnagyobb teljesítményű lapátkerekes folyami vontató - és a DGT/DDGS-nek épített utolsó gőzhajó. Nevét 1938-ban "Ostmark"-ra változtatták. 1944-ben hadizsákmányként szovjet tulajdonba került, átnevezték Sztalingradra, majd 1962-től Volgogradra.
1938-ban, Ausztria bekebelezése (az Anschluss) után a gyár német tulajdonba került, a Herman Göring Werke leányvállalataként működött tovább.

http://www.canstockphoto.hu/hadihaj%C3% ... 12252.html

http://www.seaspan.com/shipyards/photos.php

http://gcaptain.com/15-incredible-shipy ... -pictures/



Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 26. - 7:33 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Monaco Yacht kikötő!
Azért, hogy legyen hol aludnotok:
http://www.booking.com/hotel/mc/port-pa ... 3godnFoALw


Kép
Kép

Yacht Club de Monaco.

Kép
Kép
Kép
Kép

http://indafoto.hu/tag/yacht_kik%C3%B6t%C5%91

http://www.yim.hu/uticelok_the-mediterranean_monaco

http://www.youtube.com/watch?v=ncH4IesgrLI

http://www.youtube.com/watch?v=wCM-AhsqYWs
( Éppen társalognak, hogy fizetik ki a svájci frank hitelüket a hónap végén!)

http://www.youtube.com/watch?v=vuwjEtUNiZk

http://www.youtube.com/watch?v=mrz2vADN0Hg

http://www.youtube.com/watch?v=YbP4R2e4hzY

http://www.youtube.com/watch?v=AOUEsMU6X9E


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 jún. 28. - 11:23 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Nagyon jó hajómodellező helyek a Balatonon:

Balatonlelle homokos strand!

http://www.google.hu/search?q=Balatonle ... 80&bih=650

http://www.balatonlelle.hu/index.php?op ... le&id=1099
http://www.kiskegyed.hu/aktualis/vasarl ... dok-110036

Balatonföldvár kikötő öble!

http://www.google.hu/search?q=Balatonf% ... 80&bih=650

Siófok!

http://www.google.hu/search?q=Si%C3%B3f ... 80&bih=650
Van lehetőség homokos részen kényelmesen modell indítására!

Balatonfüred moló!

http://www.google.hu/search?q=Balatonf% ... 80&bih=650

http://www.panoramio.com/photo/58478224

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 01. - 7:27 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Tenerife!

http://www.google.hu/#sclient=psy-ab&q= ... 80&bih=650

Ma már egyszer megcsináltam a leírást aztán minden kitörlődött!
A gépemmel is van baj, de az ATW már " nem szereti" a sryforumot!

http://www.zoover.hu/spanyolorszag/tene ... /fenykepek

http://www.zoover.hu/spanyolorszag/tene ... /fenykepek

Nézzük Tenerife kikötőjét:

Tenerife 2 058 km²-es területével a Kanári-szigetek legnagyobbika.
A szigetet két hegység is megosztja: északon az Anaga-hegység, Nyugaton a Teno-hegység csipkés láncai törnek a magasba. Központi részén emelkedik a 3718 méter magas Teide tűzhányó, amely utoljára 1909-ben tört ki. A 20. század második felében fellendült itt a turizmus: Európában hamar elterjedt az a közkedvelt elnevezés, hogy Tenerife az örök tavasz hazája. A távoli utazókat valóban lenyűgözi a sziget kettőssége: a hatalmas, sötét és az aljukban virágzó, homokos strandok – a homokot Nyugat-Afrikából hozták ide nagy hajókon, mivel a hullámverés rendszeresen elhordja a strandokról, alkalmanként hasonló módszerrel pótolják.
Santa Cruz de Tenerife a sziget ÉK-i részén fekszik, és régen ez volt az ide látogatók fő célpontja – mostanára azonban a sziget déli részén kiterjedt üdülőfalvakat építettek rengeteg szállodával. A sziget fővárosába nemcsak a vámmentes boltok csábítják az idegeneket, hanem a neoklasszicista és a gyarmati építészeti stílust elegyítő városközpontja is. A sziget második legnagyobb városa, Puerto de la Cruz gyógyfürdőként már régóta ismeretes: hamarabb vonzotta a turistákat, gyógyulni vágyókat, mint a strandok.

http://www.youtube.com/watch?v=fzSG7Lnq1lw

http://www.youtube.com/watch?v=4PFrj_Tz_Bs

http://www.youtube.com/watch?v=oWLEfPw7L5o

http://www.youtube.com/watch?v=RoPIXzxFkdA

http://www.youtube.com/watch?v=Q9XDpXSJN6U

http://www.youtube.com/watch?v=PEVs5g97sWM

http://www.youtube.com/watch?v=hprIKa5Qsoo


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 02. - 6:15 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Egy pár napig MEGYÜNK SVÁJCBA MÉGHOZZÁ MOST A GENFI TÓRA!

http://www.youtube.com/watch?v=IIbeSc-ZIUE
( Itt lehet hajómodellezni!!!)

http://www.youtube.com/watch?v=efmV26FCNmg

Kép
Kép
Kép

http://www.google.hu/search?q=genfi+t%C ... B400%3B300

A Genfi-tó (franciául Lac Léman) Közép-Európa második legnagyobb területű édesvizű tava a Balaton után. 580 km²-es vízfelülete[1] csak 14 négyzetkilométerrel kisebb, mint a Balatoné. A tó 60%-a Svájchoz, 40%-a Franciaországhoz tartozik. Átfolyik rajta az Alpokból a Földközi-tengerbe igyekvő Rhône folyó.
Fontosabb városok a svájci oldalon: Genf, Lausanne, Vevey és Montreux, a francia oldalon Évian-les-Bains és Thonon-les-Bains. Az északi partvidéken, Lausanne és Montreux között terül el a szőlőtermő lavaux-i régió, ami egyben világörökségi helyszín. A svájci partszakasz hossza közúton 121 km, a francia szakasz 54 km.
Itt gyilkolták meg Erzsébet magyar királynét 1898-ban.

http://www.youtube.com/watch?v=eI1nNG92P1Y

http://www.youtube.com/watch?v=_r2o1wmiDQg

http://www.youtube.com/watch?v=HUXmIEXvI_o

http://www.youtube.com/watch?v=Mc5F6IZTyV8

http://www.youtube.com/watch?v=h5DgDuZ3ias

A Genfi-tó vidéke mindaz kicsiben, ami Svájc maga, a környéken barangolva négy teljesen különböző vidékből kaphatunk egy szeletet, ezek a tóparti városok a történelem és a kultúra fellegvárai, a hideg északi vidékre emlékeztető Jura hegység és a télen-nyáron közkedvelt nyaralóhelyeiről ismert Alpok. Aki nem szeretné autóval körbejárni a vidéket, üljön fel valamelyik, a tó környékén közlekedő kirándulóvonatra: a Nyon-St-Cergue-Moret-Bahn színes vagonjai, a mont-pélerini libegő mindenkinek igazi élményt jelentenek, váltson jegyet a Rochers-de-Naye felé tartó fogaskerekűre, vagy utazzon nosztalgiagőzössel Blonay- Chambyba. A tó északi partvidékén, a Lausanne és Montreux között húzódó dombvidék elbűvölő táját a LEB (Lausanne- Echallens-Bercher) vonatokkal utazva érhetjük el a legegyszerűbben. A lavaux-i régió teraszos szőlőültetvényeit 2007 júniusában az UNESCO is felvette listájára, a hegyi pincékben csodálatos borok és panoráma várja a látogatókat. A kultúrtájhoz tartozó 14 településen nemcsak a vidék legismertebb szőlőfajtájából, a saszlából készült borokat kóstolhatjuk meg, de a bájos falvakban számos bizonyítékot találunk a szőlőművelés több évszázados hagyományára is. Ugyanígy több évszázadra visszatekintő tradíciója van a környék órásmesterségének is. A világszerte ismert és elismert órásműhelyek – a Breguet, Jaeger Le Coultre, Blancpain, Audemars Piguet – bölcsője Vallée de Joux. A városban található Espace Horloger óramúzeumban bepillantást nyerünk az órakészítés történetének rejtelmeibe. Aki ennél jobban el szeretne mélyedni a parányi alkatrészek világában, annak érdemes felkeresnie Olivier Piguet műhelyét, amely festői környezetben várja azokat, akik hajlandók időt és pénzt áldozni arra, hogy egy rövid kurzus keretében saját maguk szedjék szét és szereljék össze a világhírű karórákat.

http://www.youtube.com/watch?v=b5Fymb6iRRA

http://www.youtube.com/watch?v=mUgqGe-V8c4


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 03. - 6:49 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Maradtunk Svájcban - BODEN TÓ!

http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl: ... densee.png

http://www.google.hu/search?q=Bodensee+ ... 80&bih=600

http://www.youtube.com/watch?v=5UYCVdj1qYw

A tó a svájci és sváb-bajor fennsíkok között fekszik. Németország Baden-Württemberg és Bajorország tartománya, Ausztria Vorarlberg tartománya és Svájc St.-Gallen, Thurgau és Schaffhausen kantonja határolja. Hosszabb (69 km) tengelye délkeletről északnyugat felé halad. Északi ujj alakú nyúlványa az Überlingeni-tó (Überlinger See). Északnyugati részén egy 4 km hosszú Rajna-meder csatolja hozzá a kisebb Zelli- vagy másként Alsó-tavat (Zellersee avagy Untersee).
Jobbára dombos vidék veszi körül, csak déli oldalán láthatók messziről a Sentis-csoport és a Rätikon hóval borított csúcsai.

Kép
Kép

http://www.google.hu/imgres?imgurl=http ... LkBEP4dMBA

http://www.bodensee.de/

http://www.bodenseeferien.de/

http://www.youtube.com/watch?v=Uai59xtjOdk

http://www.youtube.com/watch?v=djQ9KWoZTVk

http://www.youtube.com/watch?v=N69oyXiqgAY

http://www.youtube.com/watch?v=tRdvyQHsLb4

http://www.youtube.com/watch?v=t9Vo1937cTo

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 04. - 9:59 
Offline

Csatlakozott: 2016 márc. 06. - 18:14
Hozzászólások: 0
Rettentő szomorú vagyok megint minden törlődött pedig az új téma is nagyon izgalmas lett volna??!!

Majd, ha lesz kedvem újra!

Tamásbá


Vissza a tetejére
 Profil  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 599 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 40  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség