Az elkészült olajleválasztó.
Az elkészült olajleválasztón a gőzvezeték közös ezért növelt keresztmetszetű vezetékkel (4x0,5 mm) lett bekötve.


A közösített gőz elvezető vezeték.
Ez jelenleg annyiban módosult, hogy be lett építve egy osztó vezeték a gáztartály fűtése véget. ( a nyomás csökkenés hatására a tartály hűl ezért ha megfelelő mértékben fűtjük a kívánt kiáramlási nyomás elérhető a gázégőnél.)

Az elkészült csőkert:
[

Fűtés hatására létrejövő nyomás változás:

A vezetékek leszigetelve korhűen azbeszt zsinórral.

A palást oldalon készre festett test és a névadó:

A tapasztalatok:
A kész gépészettel feltöltött állapotban éppen vízvonalon van a test. Úgy vélem, amire a teljes szerelvény, felépítmény rákerül egy kissé túlsúlyos lesz.
Tehát a töltő mennyiséget kb 2 dl-el csökkentenem kellett, ezáltal a teljes menetidő felfűtéssel együtt 33 percre csökkent de 20 dkg terhelhető súlyt nyerek.
Ha teljesen feltöltök mindent, akkor a menetidő 47 perc a két motor üzemeltetése mellett és 2 bár üzemi nyomás alatt.
A gépészet nagy része elkészült működik. Amivel kísérleteznem kell: a kéményen megfelelő deflektor kialakítása, hogy el ne aludjon a tüzem szélfúvás hatására.
Most folytatnom kel a test formálását, hogy elérjem a végleges testsúlyt, melyből meglátom, hogy gépészeti kunsztokban milyen pluszt építhessek bele. Aztán ha nehéz lesz a technika, jöhet a motorzsugorítás két kisebb motor, kisebb kazán……..