.
..
...
Először le kell fejteni a rézdrótról a külső szigetelést, meg kell csiszolni,
hogy szép fényes legyen, aztán leónozni a vezetéket. (ha nem tudsz
forrasztópákával dolgozni szólj, és részlezem ezt is). Aztán az akkucellák
két végén (pólisán) a fém részeket szintén fényesre kell csiszolni.
Ha ez megvan akkor a kombinált fogó nyelére rárakod a befőttesgumikat
ezzel elkészült a célszerszám a forrasztáshoz

szétnyitos a fogót a
pofák közé beteszed állítva az akkut és elengeded a fogót, a gumik
szuperül szorítani fogják az akkut. Lerakod a fogót az asztalra, így
ugyebár az akku állítva és rögzítve van.
Rányomod a fenn lévő fémfelületre a pákát és ráforrasztassz egy
pici (4-5 mm átmérőjű) ólomcseppet. Ahogy a csepp szétterül azonnal
elveszed a pákát nehogy túlmelegedjen az akku. Ezt minden akku
mindkt pólusán el kell végezni.
Ha megvagy az ónozással akkor újra a fogóba fogod az akkut ráteszed
az ónfoltra az ónozott rézdrótot és a rézdrótot melegítve összeforrasztod
őket. Ahogy a drót belesűlyed az óncsepbe vedd el a pákát. (szintén a
túlmelegedés megelőzése végett). Levágod a drótdarabot olyan 3 cm-re
és az akkucella melléfogsz egy másik akkut és arra is ráforrasztod a
drótot (váltott pólussal), és így szépen összeállítod a pakkot. A végén
a két kimaradó végre az akkupakk vezetékét forrasztod.
nagyjából ennyi.
üdv.:SRY