Beírok a vendégkönyvbe katt ide!
Amber Dalton
Vezető és társtulajdonos, Pandora’s Mighty Soldiers (PMS Clan)
Amber és ikertestvére, Amy Brady mindenütt szétzúzták a játékosokról vallott sztereotípiákat azzal, hogy segítettek napjaink egyik legismertebb női játékoscsoportja, a Pandora’s Mighty Soldiers (korábban Psychotic Man Slayerz) létrehozásában. Az online játékoscsajok kikötőjeként indulva a PMS Clan gyorsan ismertté és nagyra becsültté vált, elsősorban olyan online FPS rendszereken, mint a Rainbow Six, a Counter Strike és a Ghost Recon. Jelenleg több mint 500 idősebb és fiatalabb hölgy tartozik a PMS Clanba, mely különböző bajnokságok rendezéséről is nevezetes.
Torrie Dorrell
A globális eladások és marketing osztály alelnöke, Sony Online Entertainment
Torrie Dorrell a cég globális eladásaiért és marketing kezdeményezéseiért felelős, emellett a hosszú távú stratégiai fókusz és irány körvonalazásában is segít. A Sonyhoz való csatlakozása előtt a Vivendi Universal Black Label Games alvállalatának általános ügyvezetője, illetve a Universal Interactive marketing alelnöke volt. Torrie véleménye szerint: „Játékokat készíteni kifejezetten a nők számára rémisztő, és sok kiadó számára számos okból talán nem is kivitelezhető; ám olyan játékokat létrehozni, amelyek tetszenek a nőknek, miközben a férfiakat sem zárják ki, egy jóval könnyebb lépést jelent a vásárlók változatossá – ezáltal növekvő létszámúvá – tétele felé vivő úton. A játékipar minden egyes aspektusához női perspektívát adni ugyanaz, mint az ipart erősebbé tenni.”
Jillian Goldberg
Marketing alelnök, BioWare / Pandemic Studios
A BioWare és a Pandemic frencsájzai marketing folyamatainak irányítását megelőzően Jillian Goldberg az Electronic Arts marketing részlegének alelnökeként dolgozott, ahol a globális marketingstratégia, az engedélyeztető kapcsolatok, illetve a kulcsfontosságú címek partneri viszonyai fő szempontjaiért volt felelős. Jelenlegi pozíciójában a következőket emeli ki: „Széleskörű, változatos szórakoztatást szeretnénk létrehozni, amely magában foglalja a nőket célzó új élmények felderítését; végső soron olyan ipar kreálása a célunk, amely az ötleteket és az újításokat díjazza, nem pedig a nemileg megkülönböztető döntéshozatalt.”