Időzóna: UTC + 1 óra



Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2011.08.28. 18:28 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.04.28. 16:45
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Budapest
Hali,
Ahogy olvastam már más is beleszaladt, de azért leírom én is a gondomat. Az esetek 95%-ában a cégnél, mélygarázsban parkoltatom a járgányt, de előfordul néha hogy a ház előtt éjszakáztatom. Kb. 2 hete az egyik ilyen alkalom után meglepve tapasztaltam hogy nem indul. Teker, teker teker, de hiába van rajta a szivató nem pöccen be. Aztán 3-4 próbálkozás után már lehetett hallani, hogy az akksi kezdi feladni a dolgot, így maradt a flinston módszer. Utána ez legközelebb megint egy kint hagyott éjszaka után fordult elő, előtte a garázsban simán indult.
Ma viszont totál off volt az egész. Bp-ről Veszprémbe mentem, ma indultam volna haza. Már amikor indítózni akartam hallottam, hogy az akksiban bizony nem sok kraft van. Szivató ráhuz, tekertetem semmi. Még 1x megpróbáltam akkorra az akksi már alig tekert. Betolom 1-es, kuplung ki... Toszott nagy robbanás a kipufogóbol, de beindult. Szemtanuk szerint bazi nagy fekete füst kísérte a durranást. Ez azért volt mert teleszívta magát már anyaggal motor?

Én egyértelműen akksi problémára gondolok, és talán azért indult a garázsban mert ott konstans meleg van, ezért talán kevesebb töltés szivároghat el belőle. Persze lehet ez nagy baromság, majd megmondjátok. Arra gondoltam hogy veszek egy új akksit. Persze az is jó lenne, ha valakinél meg tudnánk nézni, hogy tényleg azzal van-e a baj. Ha valaki tud segíteni ebben nagyon megköszönném.

Akksiból ugye YTX12-BS kell a macsekba? Bosch-ról hallottatok valamit? Mert van egy ismerősöm aki jelentős kedvezménnyel tud bosch termékeket rendelni, és ha nem egy trágya akkor inkább az mint a Yuasa 16 ezerért.

Előre is köszönöm a kommenteket :)
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.19. 03:56 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 04:38
Hozzászólások: 266
Hozzászólás Árpi [2011.08.19. 00:56] részére: Próbáld meg itt:
http://www.biker-world.hu/kategoria_mot ... 999%20(4TV)&hivo_cat_id=1&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=1&path_marka=Yamaha&path_tipus=YZF%20600R%20Thunder%20Cat&path_evjarat=1999%20(4TV)
Vagy bontó.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.08.18. 23:56 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.03. 17:51
Hozzászólások: 7
Hello!

Ma meghalt a km órám. Tudnátok segíteni, hogy hogy lehet a spirálhoz a legkönnyebben hozzáférni? (esetleg, ha valakinél már előfordult hasonló dolog és másért mutatott mindig nullát a kilométeróra akkor annak a megoldása is érdekelne)
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.07.07. 07:08 
Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 09:34
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kartal/ Mátra
Hozzászólás SzLala [2011.07.06. 20:47] részére:

+1

_________________
aki hülye az is marad
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.07.06. 19:47 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.29. 19:35
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Hozzászólás Árpi [2011.07.06. 11:47] részére:

Szia! Azért egy töltést nem ártana mérni, nehogy ez az akksi is kipurcanjon.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.07.06. 10:47 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.03. 17:51
Hozzászólások: 7
Pesten lakok és tegnap el is ugrottam egy yuasa aksiért, amit ma tudtam csak kipróbálni, de egyből beindult. Úgy néz ki az előző tulajnál megviselte az aksit a sok állás. Még egyszer köszönöm a segítséget és biztos lesz még pár kérdésem ahogy egyre több közös kilométerünk lesz. Bár elég sokat tanulok a már meglévő fórumhozzászólásokból is.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.07.05. 06:50 
Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 09:34
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kartal/ Mátra
Hozzászólás Árpi [2011.07.04. 23:49] részére:

nem írtad merre laksz hátha valakiért ki tudnád próbálni... mielőtt veszel egy akksit ~10 ezer forintért...

_________________
aki hülye az is marad
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 22:49 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2011.07.03. 17:51
Hozzászólások: 7
Köszönöm a hozzászólásokat. Pont ez lett volna a következő kérdésem, hogy milyen aksit érdemes venni. Igen a biztosítékokat is átnéztem, de azok rendben vannak. Köszi a segítséget majd, ha lesz valami fejlemény akkor felírom, de én is az aksiban reménykedek.
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 19:00 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 04:38
Hozzászólások: 266
Hozzászólás Árpi [2011.07.04. 12:02] részére:
Azért a biztosítékokkal kezdted gondolom?
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 14:07 
Moderátor Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.03. 09:34
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kartal/ Mátra
Hozzászólás Árpi [2011.07.04. 12:02] részére:

inkább az akkumulátorra gyanakodnék a 11V az édes kevés pláne hogy nem terhelten mérted szerintem hanem üresjáratban.. terhelten az csak 9-10V ami semmi kezdésnek egy akksi csere ha van ismerősnek motor akksi akkor kérd kölcsön és próbáljátok meg azzal azt azért ajánlom hogy rakd rá a fesz mérőt az akksira és indítózás közben nézz rá hogy mit mutat alighanem 7 volt körül jár majd... remélhetőleg "csak" ennyi a gond bár ez sem olcsó móka ha venni kell érdemes szerintem márkás akkisra beruházni ha meg akarod tartani a gépet nekem yuasa van 3 éve gond nélkül üzemel téli állás után is (2hónapig rá se néztem) pöccre indította a mocit. Kérhetsz fórumtársaktól is segítséget nem tudom merre laksz az országban talán akad valaki a környékeden

_________________
aki hülye az is marad
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma | Új hozzászólás | Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron