És most következzék egy híradó, ami a játékkal kapcsolatos hírekről szól

Szintén kronológiai sorrendbe vannak rendezve a hírek

1990. október 5.

A Distinctive Software Inc. gondolt egyet, és egy egyedülálló világot alkotott meg. Ezt Amerikában hozta létre a szoftvercég a Broderbund közreműködésével. Ebben a világban 30x30 méretű pályák találhatók, melyeket még szerkeszteni is lehet. 6 ellenfél látogatott el erre a világra, és 11 fajta autót hoztak magukkal.
Ezt a világot úgy nevezték el, hogy Stunts

1990. december 13.

Egy kisebb disztribútor felkapta a fejét arra, hogy a világot a Broderbund csak Amerikában üzemelteti, és nekivágott, hogy Európára is kiterjessze. Ez a forgalmazó a Mindscape névre hallgat. Így hát kiterjesztették a saját valóságukat ide, de 4D Sports Drivingnek nevezték el

1991. február 12.

Kevin Pickell, a játék atyja úgy döntött, frissítést ad ki igen sikeres játékához. Amikor kiadta, a játéknak nagyobb sikere lett, mint valaha. Kevin nem gondolta, hogy akkora sikere lesz a játéknak, hogy a mai napig játszanak vele emberek

1991. február 25.

Felbuzdulva az új Stunts verzión, a Mindscape is közzétette az új 4D Sports Driving verzióját, de ezúttal a szegélyezést rőtvörös helyett sötétkékre változtatták meg

1992. január 10.

A Mindscape átírta a játékot Amigára is, bár a grafika átültetésével akadtak némi gondjaik. Az Amiga verzió jobb zenéket mutatott be a játékosok számára. Mindenki élvezte az Amiga verzió zenéit, és úton, útfélen ezt hallgatták.
A rádióban is azt kérték, hogy játsszák be a 4D Sports Driving zenéit

1993. január 18.

Az EA Victor felvásárolta a Distinctive Software Inc. nevű szoftvercéget, és kiadták saját verzióikat a játékból, ámbár csak Japánban. Ennek megfelelően kirúgtak néhány ellenfelet, és Japán ellenfeleket béreltek fel helyettük.
Az ő verziójuknak az a neve, hogy 4D Driving

2001. március 1.

Egy magyar csapat népszerűsíteni akarta a játékot, és versenyeket szervezett belőle, amiből a honlapjukra lehet feltölteni visszajátszásokat az aktuális pályán vezetve.
Ez a ZakStunts

2003. február 17.

A ZakStunts üzemeltetői felkérték Kevin Pickellt egy interjúra. Kevin beleegyezett. Itt vallotta be, hogy a játék forráskódja elveszett, és a 6. sebességfokozat egy hiba miatt van benne a játékban

2011. február 10.

Megkapta első számítógépét a honlap készítője.
NEC PowerMate VT400 számítógépet kapott, erre rá volt telepítve a Stunts, és hosszú órákat, és napokat játszott a játékkal

2013. szeptember 6.

2011 nyarán az a számítógép tönkrement, ezért beszerzett egy másikat.
IBM NetVista 8303 típusú, fekvő házas számítógép volt
Egy évig nem tudta letenni a weblap készítője a játékot. Még jobban megszerette, mint 2011-ben az akkori PC-jén

2015. május 20.

Elkezdett a játékkal kísérletezni a honlap készítője, és egyéni autókat keresett hozzá, ami össze is jött neki
Majd hajmeresztő pályákat is létrehozott. A pályák viszont örökké elvesztek. Csupán 3 maradt fent, ami a ZakStunts honlapon található meg

2018. december 11.

A Stunts-ban súlytalan autóbaleset történt, amikor a készítő egy McLaren Honda MP4/4 típusú, egyéni autóval száguldozott 220 MPH sebességgel.
Egy szélvédő a helyszínen életét vesztette, a készítő nem sérült meg. Erről egy videófelvétel is készült

Teljesen súlytalan volt a baleset

2019. május 28.

Elérhetővé vált a 4D Sports Driving 1991. február 25.-én megjelent verziója
Korábban nem lehetett beszerezni. Marco tette elérhetővé. Akkor derült ki, hogy kék szegélyezést használ piros helyett

2021. február 7.

Franciaországból egy modder jelent meg a Stunts fórumokon, és csak úgy ontotta magából az újabb, és újabb járműveket, amikkel versenyezni lehet.
Ő Ryoma. Megtalálta a gyors autókészítés módját, ezt közzé is tette

A Stunts főcímképernyője

A játék logója