Ezen az oldalon különböző modok és modolási segédprogramok találhatók
Stressed
A Stressed a STunts RESource EDitor rövidítése.
Ezzel a programmal autókat, a játék menüjét, szövegeket, és ellenfeleket lehet módosítani
Letisztult felhasználói felülettel rendelkezik
Visual C++ Redistributable-t igényel a program indítása
A játék modolásához elengedhetetlen kellék
Dstien hozta létre ezt a modot
Sok módosítás ezzel a programmal készült, többek között a játék magyarítása is
Csak a Stunts 1.1, a 4D Sports Driving 1.1 (1990. december 13.) és a 4D Sports Driving 1.1 (1991. február 25.) verziók támogatottak!
Bliss
Külső pályaszerkesztő mod
Ezt azért használják a játékosok, mert a beépített pályaszerkesztőnek eléggé limitált képességei vannak
Ebben a pályaszerkesztőben lehet vizet hozzáadni útfelületekhez, meg még amit a belső pályaszerkesztő nem enged meg
Cas hozta létre ezt a modot
A játék minden verziójával kompatibilis
Simple garage
A Stunts csak 32 autót támogat egyszerre
Ezért létrejött egy olyan mod szintén Cas tollából, ami autókat cserél le a játékban
Szöveges felületű program, ezért bizonyos parancsokat ismerni kell hozzá
A játék 11 autót tartalmaz alapból, de több, mint 130 egyéni autó készült hozzá a Stunts közösség többi tagja által
Stunts cartography
Fotókat generál a játék pályáiból SVG, és PNG formátumban
HTML alapú program
Elindítás után a localhost:8023 portot kell megnyitni a böngészőben
Erre azért lehet szükség, hogy ne kelljen a pályát megnyitni egy pályaszerkesztőben sem
Aki képet akar generálni a Stunts pályáiból, azoknak erősen ajánlott program
Kicsomagolás után a parancssorból kell indítani az stcarto viewer segítségével
Stunts betűtípus szerkesztő
A Stunts betűtípusa szerkeszthető vele
FONTN.FNT -> A játékban használt fő betűtípus
FONTLED.FNT -> Az időzítő számainak karaktereit tartalmazó betűtípus
FONTDEF.FNT -> A menükben használt betűtípus
Indítás után betűtípust az L betűvel lehet betölteni, az S-el lehet menteni, a Space gombbal lehet megjeleníteni az összes karaktert
Fordítási projektekhez igen hasznos eszköz
CarWorks
Autók, és azok adatai szerkeszthetők vele, mint pl. sebességfokozatok, hány RPM-nél váltson fel, hány RPM-nél váltson le
Nagyban megkönnyíti az autók létrehozását
Amíg ez nem létezett, nem hoztak létre sok autót a játékhoz
Szintén Cas tollából származik a szoftver
DashMan
Autók belső terét lehet szerkeszteni vele
Az autók fájljainak ott kell lennie, ahova a program is ki van csomagolva
CARxxxx.RES -> A jármű paraméterei
STDAxxxx.VSH -> A jármű belső tere
STDBxxxx.VSH -> A kormányon levő pont, és paletta információk
STxxxx.3SH -> A jármű 3D modellje, ahogy a játékban megjelenik
Elindítás után az F7-tel lehet autót betölteni
Cas által jött létre a program
JRPLinfo
Java alapú visszajátszás információ kiírató program, ezt Duplode hozta létre
A JRPLinfo letöltéseStuntsCarSwapper
Grafikus felületű autókicserélő program
A Simple garage program előfutára
Biztonsági mentést készít a játékban levő autókról, melyek visszatölthetők később
Egyéni autók
A Stunts közösség által készített egyéni autók letöltése
Az első autókat Zapper készítette a játékhoz
CTG készített egy Ikarus 260 buszt
Utána Ryoma készítette a legtöbb autót
A járművek többsége valódi járművökön alapul
Az autók külön mappában találhatók meg
Sok Ferrari és Lancia található meg köztük
Minden járműnek egyéni adatai vannak
Magyarítás
A Stunts 1.1 verziójának teljes magyar fordítása
Az egész játékot tartalmazza
Ékezetes betűket is tartalmaz, mivel a betűtípus szerkesztővel a betűtípus is módosítva lett
Autóhang csomag
A játékhoz egyéni autóhangokat hozzáadó autóhang csomag.
Mint magát a játékot, ezt is DOS-on kell elindítani
Felülírja az ADENG.VCE fájlt, ez tartalmazza az autók hangjait
A játék logója