Főoldal Hasznos Infók - Hasznos linkek - Kincsesláda - Temetői munkák - Kastélyok - Barlangi Szörnyek - Lakhely - Fal - Környezet - Út
Szöveg Formázása
- Regisztrációs Linkek - Vértek Farkasokon - Vértek Vámpírokon - Kitiltottak listája - Játék Szabályzat


 

 

2.0.0 Frissítés után                                                                                                                          2.0.0 Frissítés előtt

          
 

- Fegyverek                                                                                                                                                                                   - Fegyverek
- Tételek                                                                                                                                                                                        - Tételek
- Sisakok                                                                                                                                                                                        - Sisakok
- Vértek                                                                                                                                                                                         - Vértek
- Tárgyak                                                                                                                                                                                      - Tárgyak
- Kesztyűk                                                                                                                                                                                      - Kesztyűk
- Cipők                                                                                                                                                                                             - Cipők
- Pajzsok                                                                                                                                                                                         - Pajzsok
                                                                                                                                                                                    

                                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                                                        - Totemek
- 2.1 Frissítés                                                                                                                                                                    
- 2.0.0 Frissítés

- Klánharc(2.0.0 Frissítés óta)

 

 

1. Akció-pontok bevezetése

Mostantól az "időszámlálás" helyett akció-pontokkal hajthatjuk végre számos vadászati funkcióban dolgainkat.
A BF világában ezek az akció-pontok állnak rendelkezésedre, s bármiféle tevékenységet ezek jelentik.
Például, ha ellátogatsz a barlangba vagy küldetésezel, akkor akció-pontokat fogsz használni és le lesz számítva a napi akció-pontjaid mennyiségéből.
A használt akció-pontok regenerálódnak (még szerencse. :) ) óránként 2 ponttal.
 Az elérhető akció-pontok maximuma a kezdésnél 120 pont, de meglesz a lehetőséged arra, hogy feltöltsd ezeket italokkal/elixírekkel, ha 120 alatt lesz.
 Szinted esetében, Rögtön vissza fogsz kapni 20 pontot az akció pontok normál regenerációján felül.
Árnyékúr nélkül - mint említettem - 2 pontot regenerálódik óránként, ám árnyékúrral 4 pontot per óra.
 


Hol költheted el és mennyiért:

Embervadászat (1 - 3 pont)
Farkasember/Vámpír vadászat (1 pont)
Barlang (1 pont)
Gyógyítás a templomban vagy meditációval (5 pont)

 


Elhelyezkedése


A  karakter profil-képének közelében.
Egy tooltip-ben megadja az információkat, hogy mikor kapod meg a következő pontokat, s mennyid van teljesen.



Árnyékúrhoz való átdolgozás/alkalmazkodás


Most, hogy a vadászati-idő felesleges az akció-pontokkal, szükségünk volt kreálni egy alternatívát.
Szóval  az akció-pontok regenerációja megduplázódik.
 


2. Képességek alkalmazása


Erő

Az erő megmutatja, hogy mekkora erővel tudsz ütni mialatt harcolsz.
Minél magasabb az érték, annál nagyobb az esélyed, hogy igazán megsebezd az ellenfeled.
 Továbbá, az erősebb karakterek többet kereshetnek a temetőben.


Védekezés

Azt mutatja, hogy milyen jól tudsz kitérni az ellenfeled támadása elől.
Továbbá növeli az életerő pontjaidat.


Ügyesség

Az ügyesség az a képesség, hogy megüsd az ellenfeled a harcban.
 Minél magasabb az értéked van itt, annál nagyobb esélyed van, hogy ne hibázd el ellenfeled.
Továbbá, sokkal több képességet ad az embervadászatban.
 


Kitartás

A kitartás közvetlenül befolyásolja az életerő-pontjaid regenerációját és segít neked, hogy kevesebb sebzést kapj.
Minél nagyobb itt az érték, annál gyorsabban regenerálódsz.
Regeneráció mértéke a te kitartás-pontjaid 2,5-szerese óránként.


Személyiség

Ha vámpír/Farkasember vadászatban keresel ellenfelet, erről a személyiséged dönt.
Minél nagyobb a személyiséged, annál nagyobb az esélyed, hogy találja valakit, még ha a menedéke jól fel van húzva.
 A harcban lehetőséged nyílik aktiválni a talentjeidet a személyiségeddel.
Embervadászatban nagyobb személyiséggel több zsákmányt tudsz találni.


 

3. Új talentek és már létező talentek, amik át lettek dolgozva ismét
 

Új talenteket kreáltunk és a már létezőeket átdolgoztuk a rendszerhez.
Eszközöltünk 25 új talentet (11 aktívat, 14 passzívat) és 3 talent, amit csak klán-rituálé által tudsz szerezni.


4. Mana átdolgozása
 


Az akció-pontok átszervezésein belül, a mana terén is átalakításokat kellett vállalnunk. Ezek az alábbiak:

- Csak akkor nyerhetsz manát, ha az ellenfeled nagyobb szintű volt, mint Te, s persze legyőzted. :)
- Szóval ha kapsz manát, amit olyasvalakitől nyerted, aki nagyobb szintű, mint Te, Ott a mana értékének számolása az aktuális értékeidtől függ.
 (Függ attól, hogy milyen felszerelést viselsz vagy milyen elixíreket ittál meg etc etc)
 


5. Árnyékúr



Az Árnyékúr átdolgozásra került az akció-pontok miatt. Az Árnyékúr tulajdonságai az alábbiak:
 

- Nem kapsz reklámokat
- Minden egyes árnyékúr aktiválással kapni fogsz egy félnapi temetőmunkának megfelelő fizetést
- Az akció-pontoknál 2x gyorsabban regenerálódnak a pontok
- Az akció-pontok maximumához +50%-ot kapsz (120 az alap, így 180 pontot kapsz)
- Jobb üzenet menü (Mappák az üzeneteknek)
- Portya statisztika
- Bővített ellenfélkereső funkció
- Egyéni karakterkép
- S hozzáad egy ingyen 100%-os italt



6. Embervadászat átdolgozása



Teljesen átdolgoztuk az embervadászatot. Mostantól választani tudsz, hogy milyen területen szeretnél vadászni.
Légy óvatos és légy tisztában azzal, hogy néhány helyen a katonaság őrködik.
Tipp: Minél nagyobb a hely, amit választasz, annál több zsákmányt kaphatsz. de sokkal nagyobb a veszély is.

 

7. Templom javított kiadása : )


A templomban meggyógyíthatják sérüléseid. 5 akció-pontba kerül a teljes gyógyulás.
4 órát kell várni egyes gyógyítások után, amíg ismét használni tudod e funkciót.
Ha szeretnéd, hogy csak 2 óra legyen a lehűlési idő, akkor több akció-pontra lesz szükséged, ám ez a továbbiakban növekedni fog a lehűlési idő.
 


8. A klán-rituálé javított kiadása. : )



Átdolgoztuk a klán-rituálékat és még 7 rituálét adtunk hozzá. Az árak alacsonyabbak lettek és tetemesen megnöveltük a siker esélyét.
 


9. Változás a Vámpír/Farkasember-vadászat tapasztalati-pontjaiban



Mostantól a vámpír/farkasember-vadászatban, a tapasztalati-pontokat is a harci-érték szerint kapod. Tehát már nem csak akkor, amikor egy nagyobb szintű ellenféllel harcolsz. .
 



10. Átkonvertált csata-jelentések

Képes leszel most már áthelyezni másolással/beillesztéssel a csata-jelentéseket és segít a konvertálásban, hogy a  csata-jelentésedet áttett a fórumra.

 Itt találsz mostantól egy gombot egyes jelentésekben:


Az átalakított jelentések úgy néznek ki: Forrás kód
 

8 [SIZE=12]Battlereport Wed, 01.12.2010 - 11:18:18[/SIZE]

[SIZE=16] Amaris vs. yabba [/SIZE]

[u]Winner: yabba[/u]

Fighters: The defenders have caused more damage (1054.56 : 1000)!
yabba has captured: [COLOR=orangered] 6 Gold[/COLOR]




11. Játékbeli üzenetek a BF-től



A BF-teamnek - aki gondoskodik a játékról -  van egy új eszközük, ami a rendelkezésükre áll.
Mostantól képesek lesznek Játékbeli üzeneteket küldeni a játékosoknak.
Ezek az üzeneteket a játék normál üzenet-rendszerében fogod megkapni.
Az üzenet, amit kapsz a BF-től , egy csöppet eltér a normális üzenettől, amit kapsz.
Nem lesz "mutasd" gomb vagy "válaszolás" gomb.
Látni fogod egyszer a teljes üzenetet és  jelenteni sem tudod majd ezt az üzenetet.


A BF egyik üzenetének példája ( bocsi, hogy németül van, de megpróbáljuk kicserélni a napokban:

 


 


További változások, újdonságok:


- új felszerelések
- Új italok és már meglévők újradolgozása
- Emlékeztető mail 2 hét után
- Segítség menüpont hozzáillesztve az új verzióhoz
- Üdvözlő ajándék az aktiválás befejezésekor
- Új bb-kód szerkesztő a klán -és karakterleírásoknak
- Az összes klán-üzenet egy kattintással törölhető lesz ezentúl
- Pecsétek átdolgozása és kiegyenlítve
 

 Új értékek

Büszkeség: -2 Alap-Találatesély (Az ellenfélé)
Kapzsiság: -15 Kitartás (Az ellenfélé)
Vágyakozás: -15 Személyiség (Az ellenfélé)
Harag: -15 Védekezés (Az ellenfélé)
Falánkság: -15 Erő (Az ellenfélé)
Irigység: -2 Alap-Kár (Az ellenfélé)
Lustaság: -15 Ügyesség (Az ellenfélé)


- Az alap -és bónusz-kárra vonatkozólag  ki lesz egyenlítve a felszerelések értékei.
- Kiegyenlítés: Életerő pontok, Regeneráció és Alap-Kár értékek intenzíven való növelése, s így a Talentek is.
Valamint  néhány átdolgozás a felszerelések terén.
- Változás a harci-értékek számolásában.
Talenteknek ezentúl nagyobb befolyása lesz.



Bugfixek


- Átváltozáskő visszahelyezve.
 Most már az Árnyékúr alatt van a Vodoo üzletben
- Néhány szöveghiba javítása a barlangban
- Mialatt klán-háborúban voltál, s beragadtál a karaktereddel, amikor törölni szeretted volna, ez megváltozik, s javítva lesz.
- Pontlista most már csak minden 15. percben lesz frissítve, s nem úgy mint most, amikor minden 2. percben.
A szerverlaggokat csökkentjük el ezzel.
- Anno amikor egy másik klánt tag-listáját nézegetted, nem vezetett vissza a klán profiljának oldalára.
Visszavitt a saját klán-oldaladra.  (Ha klánban van persze).
- Néhány kisebb bugjavítás

 



Van egy új opció, ami nem volt betervezve ebbe a frissítésbe, mert előzetesen nem teszteltük le eléggé, de itt van, s nem fogjuk eltávolítani megint.

 

Klán zászlók

 


Leírás


A klán-zászlók egy sajátosság/tulajdonság a kisebb klánok számára.  (Ezek - úgymond - "A light-os pecsétek" formája - és ezeket alkották meg a játékosok igényeihez.
Minden egyes klán szerezni tud egy zászlót. ez a zászló minden klán-tagnak bónuszt ad( hasonlóan, mint a pecséteknél, rituáléknál)
Abban az esetben, ha egy klánnak nincs egy zászlója sem, lehetősége nyílik idézni egyet véletlenszerűen. – vagy szerez egy zászlót az ellenséges klántól rablás útján.
 Ha már van a klánnak saját zászlaja és rabol egy másikat egy klántól, akkor a rabolt zászló megsemmisül és 250 aranyat ad a klán kasszájához.

 

 

Más rituálé aránnyá cseréli a zászlót, ami a klán kasszájába vándorol.


Az alábbi zászlók lesznek elérhetőek:


- Sárkány (+2 Alap-Kár)
- Unikornis (-2 Alap-Kár  [Ellenfélre])
- Vár (+10 Védekezés)
- Balta (+2 Alap-Ütések)
- Griffmadár (+10 ügyesség)
- Holló (+5 Alap-Talent)
- Oroszlán (+10 Erő)
- Medve (+10 Kitartás)
- Gyémánt (+10 Személyiség)
- Kígyó (+ 250 Regeneráció)

 

Néhány képet feltöltöttem, hogy fogalmatok legyen róla, hogyan fognak kinézni ezek a flag-ek;

 

Vár

 

Balta

 

Kígyó

 

Holló