Bitefight cuccok 2.0.0 frissítés előtt és óta

 

Főoldal Hasznos Infók - Hasznos linkek - Kincsesláda - Temetői munkák - Kastélyok - Barlangi Szörnyek - Lakhely - Fal - Környezet - Út
Szöveg Formázása
- Regisztrációs Linkek - Vértek Farkasokon - Vértek Vámpírokon - Kitiltottak listája - Játék Szabályzat


 

 

2.0.0 Frissítés után                                                                                                                          2.0.0 Frissítés előtt

          
 

- Fegyverek                                                                                                                                                                                   - Fegyverek
- Tételek                                                                                                                                                                                        - Tételek
- Sisakok                                                                                                                                                                                        - Sisakok
- Vértek                                                                                                                                                                                         - Vértek
- Tárgyak                                                                                                                                                                                       - Tárgyak
- Kesztyűk                                                                                                                                                                                      - Kesztyűk
- Cipők                                                                                                                                                                                             - Cipők
- Pajzsok                                                                                                                                                                                         - Pajzsok
- Talentek                                                                                                                                                                                       - 1.3.3 Frissítés
                                                                                                                                                                                                         - 0.4.0 Frissítés
                                                                                                                                                                                                        - Totemek

                                                                                                                                                                              
- 2.0.0 Frissítés

- Klánharc(2.0.0 Frissítés óta)

 

 

v2.0.0

 

1. A lényeg



- A véletlenfaktor erőteljes csökkentése:

Jelenleg a véletlenfaktor a BiteFight-ban extrém magas. Ezáltal veszíti el sok játékos a harcokat sűrűn a lényegesen gyengébb ellenfelek ellen.

- Nagyobb átláthatóság a harcnál:

A Képességek hatása és a különböző értékek nehezen értelmezhetőek a csatajelentésekből és nem egységesek.
- A Képességek egymás közti kiegyenlítése és hatásuk felismerhetővé tétele:
Az új harcrendszerben minden képesség és érték befolyásolja egy csata kimenetelét. Ezen kívül az öt alapképesség ára megegyezik.
 



2. Képességek és értékek



Erő - növeli a saját találatokat (károkat, amiket az ellenfelednek okozol).
Ügyesség - növeli a találatesélyt.
Védekezés - csökkenti az ellenfél Találatesélyét, növeli az Életenergiát.
Kitartás - csökkenti az ellenfél találatait (nekünk okozott károkat), növeli a Regenerációt.
Személyiség - növeli a saját Speciális-esélyt és csökkenti az ellenfél Speciális-esélyét.

Alap-Találatesély és Bónusz-Találatesély - együtt eredményezik azt, hogy ellenfelünket sikeresen eltaláljuk.
Alap-Kár és Bónusz-Kár - együtt eredményezik találataink nagyságát.
Alap-Speciálisesély és Bónusz-Speciálisesély - együtt adnak esélyt egy AKTÍV speciális képesség kiváltásához.
Támadás - támadásaid száma harckörönként (alapesetben 1).
Életerő – minél több, annál tovább bírjuk a harcot, és annál több harcot vagyunk képesek vívni. Az Életerő nullára csökkenése a harc vesztéhez vezet.
Regeneráció – Életerő mennyisége, mely óránként ismét helyreállítódik.

 


3. Alap és Bónusz



A Bónusz-Találatesélyt, Bónusz-Kátr és Bónusz-Speciálisesélyt az öt alapképesség befolyásolja – a sajátot és az ellenfélét egyaránt. Az Alap-Találatesélyt, az Alap-Kárt és az Alap-Speciálisesélyt csak a felszerelések és a különböző speciális képességek befolyásolják.


Hogy ez mit jelent?



Tegyük fel, hogy van 12 Alap-találatotok és 10 Bónusz-találatotok. Ekkor alapesetben legalább 12 találatotok biztos van, mindegy, hogy milyen ellenféllel szemben. Az Erő értéketek és az ellenfél Kitartás értékének függvényében további 10 vagy kevesebb találatot tudtok bevinni.

 


4. A Harcrendszer



A harcok maximum 10 körig fognak tartani.
Az Életenergia 0-ra csökkenése a harc elvesztését jelenti (sőt, dupla-kiütés is lehetséges).
A 10. kör után az nyer, aki több Kárt okozott ellenfelének.
 


Egy kör menete:


A – Speciális képesség kiváltása.
B - Támadás!
C – Volt-e találat?
D – Ha az ellenfélnek még van Életenergiája, következő kör.

Mindkét fél egy időben cselekszik.

 


5. Talentek



Egész sorozata van a talenteknek.
AKTÍV és PASSZÍV talentek közti különbségek:
AKTÍV talentek egyszer lehet kiváltani harcban (lehetséges, hogy egyszer sem sikerül). Ez azt jelenti, hogy ha több mint 4 AKTÍV talenttell rendelkeztek és minden jól megy, akkor abból mindegyik egyszer fog aktiválódni a harcban. Az AKTÍV talentek bizonyos időtartammal rendelkeznek (pl. 1 harckör/2 harckör/3 harckör), amikkel bizonyos körülmények között megsemmisítő kombókat tudtok összehozni.

A PASSZÍV talentek mindig jelen vannak, nincs szükség az aktiválásukra.

 


Hogy tanulhatok meg Talenteket?



Minden karakter egy AKTÍV speciális képességgel indul: a jó öreg duplatalálattal.
További talentek pontokat aranyért lehet megvásárolni (a maximális számuk a szinted alapján van meghatározva).
Ezekkel a talentekkell a karakteredet kedv szerint alakíthatod ki (ezek további költségeket nem jelentenek) - az összes talent egy bizonyos szint-feltételhez van kötve.

Talenteket újraosztani csak egy kevés Pokolkristályért cserébe lehetséges csak.
 

 

6. Harcérték



Az új harcrendszer által minden karakterhez egy Harcérték lesz rendelve.
Ez a szintből, a képességekből és a speciális képességekből van kiszámítva
A véletlenszerű ellenfél-keresés ezzel a Harcértékkel fog történni - tehát többé nem a karakter szintjétől függ, hogy kit támadhatsz meg.

Egy győzelemben rabolt arany mennyisége is ettől a Harcértéktől függ majd.
- Ezáltal még több lehetséges ellenfelet fogtok találni a véletlenszerű ellenfélkereséskor.

Továbbá a Harcérték a masszív harchoz is fel lesz használva - több információ a kiegészítés megérkezésekor.

- Profilban látható lesz a saját és az ellenfél harci-értéke.



7. Felszerelések kiegyenlítése (Fontos!)



Az új harcrendszer következtében minden felszerelést még egyszer át kellett dolgoznunk. A felszerelések úgy lettek átalakítva, hogy az értékük megmaradjon. De most minden felszerelés hasonlóan lett kialakítva egymáshoz. Tehát már nincsenek olyan tárgyak, amelyek sokkal rosszabbak, mint a szintjükön lévő más felszerelések.
Ezen kívül a felszerelések árai is át lettek dolgozva - főleg a magasabb szintűek lettek kedvezőbb árral ellátva.

 


8. Egy pillantás a jövőbe



- A képességek hatásai harcon kívül (más akciókban):


A következő frissítésekben az Embervadászat és a Munka is változni fog - itt is szerepet fognak játszani a képességeitek.
 


- Új tárgyak:


Az új rendszernek köszönhetően lényegesen egyszerűbben tudunk új tárgyakat a játékba beiktatni.
 


- Masszív harc!


Az új rendszer támogatja (most már), hogy egy harcban több mint egy résztvevő is lehessen oldalanként (vámpír/farkas) - ennek megfelelően nagyobb harcokat lehet véghezvinni.
 


- Barlangellenfelek


Az új rendszer lehetővé teszi a barlangi ellenfelek értelmesebb megalkotását - konkrétan meghatározott értékekkel és speciális képességekkel = több szórakozás a barlangban.


 - Lehülési idő lesz. Nem tudsz azonnal barlangban harcolni, mert meg kell várnod a lehülési időt.


- Életerőpontok növelve lesznek
(Ami azt jelenti, hogy 400 alaphoz + 4 ÉP jár védelmi pontonként.)

- Gyorsabb regeneráció
(Ami azt jelenti, hogy minden kitartási pont után óránként +2,5 ÉP regeneráció jár.)

- A mi maradt ÉP-unkat fogja mutatni a csatajelentésben

- Egyszeri talent újraindítása is lehetséges lesz mostantól
(Tehát nem reseteli le az összest.)*

- Kiegészül a talentek újraindítási lehetősége. Lehetséges lesz aranyért resetelni, vagyis újraindítani
(A játékosok mostantól arannyal is tudnak fizetni a talentek újraindításáért.
Minden újraindítás után növekedni fog az arany mennyisége.
Pk-ért lehetséges lesz 0-ig resetelni az aranyat. A képességek resetelésének egészét beleértve.)



*Az egyszeri resetelés PK-ért lesz csak lehetséges.




(Írta az ottani Team-tag, hogy ezt kihagyták a múltkori 2.0.0-ás hirdetményből):


Az átváltozáskő már nem a kereskedőnél elérhető, hanem a Vodoo üzletben és nagyon fontos, hogy ha megvetted a követ, akkor azonnali lesz a hatása, s nem úgy, mint előtte, hogy
az inventorydban lesz és onnan használhatod fel.
A kő az Árnyékúr rész alatt lesz megtalálható, s nem úgy, mint ahogy előtte tudtad.

 

- Új szint-szűrő a piacon
(Tehát beállíthatod a szintet. így)

- Új gyorstippek lettek hozzáadva
(Az az igazság nem tudom merre találhatóak ezek a játékban. Amint megtudom, megírom.: )
De talán ilyenekre céloz.
Ha ráclickelsz a névre, akkor kihozza az ellenfelet, hogy milyenek a képességei. Katt ide)

- Új klánharc-rendszert vezettek be: punchfest! (ütésfest. Nem tudom mit takar a fest. Ha valaki tudja, akkor ossza meg, s kijavítom!)
(Lásd alul az infot.)

- Javítás: Vadászat-statisztikák (Portya-statisztika) ismét rendezve vannak


- Meg van változtatva a véletlenfaktor a harcban
(Jee...:D)

- A harciérték kiszámítását megváltoztatták
(= szintl * 4 + talent * 3 + erő + ügyesség +kitartás + védekezés + személyiség)





"Ütésfest":

Lesz egy klánharc-opció: punchfest.

A Hadüzenetben a csatamező méreténél lehet kiválasztani.
Ez az "ütésfest" azt jelenti, hogy minden játékos, aki belépett a háborúba, azok egyidejűleg fogják ütni egymást.
Az a klán győz, akinek sikerül redukálnia elsőre az összes ellenfél Életerőpontját 0-ra.


Ennél a klánharcnál is esszencia van használva, mint ahogy általában - A játékosoknak az ÉleterőPont maximális -
A harc meg van határozva a harci-körökben, mint ahogy ezt tudod.
Egyes körökben minden résztvevő támad egy célpontot.
A célpont választását a harci-érték befolyásolja. addig, amíg van hasonló harci-értékkel rendelkező ellenfél.
(Eredeti mondat: as long as there are enemies left with a similar combat value.
Ne haragudjatok, hogy csak így tudtam lefordítani.)
Valószínű, hogy te több ellenféllel nézel szembe, mint eggyel egy harci-körben, vagy hogy te vagy a fél klánod fogja agyontaposni az utolsó megmaradó ellenfelet.
Az is megtörténhet, hogy támadsz egy olyan ellenfelet, aki más játékost támadott ebben a harci-körben.
Talentek és a tárgyak, amik az ellenfél jellemzőit befolyásolják (Például a Night Coat talent) , hatással lesz az összes ellenségre, aki harcban van veled egy harci-körben..
A mészárlás eredménye kijelzett lesz a csatajelentésben - nem úgy, mint ahogy eddig tudtad ki tudod választani, ha látni akarod az egyes harci körök összes eredményét vagy csak vagy áldozatként vagy támadóként- csak azokba, amikbe közvetlenül vagy benne, vettél részt.



Pár kép a harcról:

1. kép
2. kép
3.kép
(37 körig ment így a harc.)
4.kép
(Mutatja, hogy milyen Talentet vitt be az ellenfélre.




- Pontlista pontosan lesz mutatva

- Klánharcnál a csatamező-opció javítva lesz és most már minden méretet tudsz választani

- Csatajelentésben pontosan lesz kijelezve az NPC nevek.

- Talentek tooltipjei pontosan lesz mutatva

- Csatajelentésben a klánlogók pontosan lesznek mutatva

- Italok (Tételek) javítása

- HP pontosan lesz mutatva, amikor 100%-nál van

- Lélekhatár nem fog eltűnni a speciális körülmények alatt (?)

- Backup folyamat gyorsabb lesz



- A szint-szűrő elérhető a kereskedőnél is
(Tehát, ami van a piacon, hogy szint szerint is beállítsuk a keresett tárgyat, az a kereskedőnél is lesz.)

- liverestore (Fingom nincs mi ez.) és a regeneráció-bónusz megemelkedik a felszereléseknél


- Az alábbi talentek új értékeket kapnak::

12 Unnatural strength: +2 Bónusz-Kár, +5 Erő
16 Shadow bones:
+2 Bónusz-Találatesély, +5 Ügyesség
20 Iron Will to Live:
+300 Életerő
20 Quick return:
+50 Regeneráció
49 Life source:
+500 Életerő
64 Know your enemy:
+20 Ügyesség, -2 Bónusz-Kár, -2 Alap-Találatesély (az ellenfélre)
100 Spirit form:
+30 Regeneráció, -2 Bónusz-Kár (az ellenfélre)
121 Iciness:
+2 Bónusz-Találatesély, -10 Védekezés (az ellenfélre)
128 Strength raid:
+2 Bónusz-Kár, -10 Erő (az ellenfélre)

(A számok a talentek neve előtt a szintet jelzik, hogy mennyi szintnél lehet őket aktiválni.)



- A klán mestere automatikusan invitálva lesz a klánháborúban, így mindig lesz klánháború.
Ez mindkét oldalon jelen lesz, ha védekezel, ha támadsz.
Ha valaki a klánból csatlakozni fog, akkor a klánmester részvételét vissza lehet vonni.

- És végül, de nem utolsó sorban ÚJ SKIN:

Itt megtekinthető: http://jabawacky.comastuff.com/optik1.png

 

 

Teljesen megváltozott a barlang szerkezete.

Mostantól sajátos ellenségek lesznek kreálva.

A nehézség (könnyű, közép, nehéz) fogja befolyásolni az ellenségek kiválasztását és a jutalmakat.


- Könnyű: Csak könnyű ellenségek, legalacsonyabb jutalom jár érte
- Közepes: Közepes és könnyű ellenségek, közepes jutalom jár érte
- Nehéz: Nehéz, közepes és könnyű ellenségek, legmagasabb jutalom jár érte


Az ellenségeknek saját tulajdonságaik és Talent-ük lesz majd.


Kiegyensúlyozó változások:

Kibővítik a tulajdonságok jelentőségét.
Az alábbi változásokat csinálták meg:


Alap-Találatesély csökkent 50%re

Bonus-Találatesély megnőtt 60%-ra

Alap-Kár csökkent 5-re

Bonus-Kár megnőtt 15-re

Alap-Talent csökkent 20%-ra

Bonus-Talent megnőtt 80%-ra



Tooltipek javítva (IE 8 )

Az összes üzenet kiválasztása" funkció javítva
 

- Outboxban lévő levelekre nem kell 1 hétig várni, amíg törlődnek, hanem 3 napot kell mindössze.

- Klánháború jelentéseket nem 1 hónapig, hanem 1 hétig őrzi meg.

- Flukx vért lesz látható minden karakter képén.
(Nekem Rhytai vértem van és ezt mutatja. Ha cseréled, ha nem a vérted, ezt fogja mutatni.)