Bitefight cuccok 2.0.0 frissítés előtt és óta
Főoldal
Hasznos Infók
-
Hasznos linkek -
Kincsesláda
-
Temetői munkák -
Kastélyok
-
Barlangi Szörnyek
-
Lakhely
-
Fal -
Környezet
-
Út
Szöveg Formázása
-
Regisztrációs Linkek
-
Vértek Farkasokon
-
Vértek Vámpírokon -
Kitiltottak listája
-
Játék Szabályzat
2.0.0 Frissítés után 2.0.0 Frissítés előtt
-
Fegyverek
-
Fegyverek
-
Tételek
- Tételek
-
Sisakok
- Sisakok
-
Vértek
- Vértek
-
Tárgyak
- Tárgyak
-
Kesztyűk
- Kesztyűk
-
Cipők
- Cipők
-
Pajzsok
- Pajzsok
-
Talentek
-
1.3.3 Frissítés
- 0.4.0 Frissítés
- Totemek
- 2.0.0 Frissítés
-
Klánharc(2.0.0
Frissítés óta)
v2.0.0
1. A lényeg
- A véletlenfaktor erőteljes csökkentése:
Jelenleg a véletlenfaktor a BiteFight-ban extrém magas. Ezáltal veszíti el sok
játékos a harcokat sűrűn a lényegesen gyengébb ellenfelek ellen.
- Nagyobb átláthatóság a harcnál:
A Képességek hatása és a különböző értékek nehezen értelmezhetőek a
csatajelentésekből és nem egységesek.
- A Képességek egymás közti kiegyenlítése és hatásuk felismerhetővé tétele:
Az új harcrendszerben minden képesség és érték befolyásolja egy csata
kimenetelét. Ezen kívül az öt alapképesség ára megegyezik.
2. Képességek és értékek
Erő - növeli a saját
találatokat (károkat, amiket az ellenfelednek okozol).
Ügyesség - növeli a
találatesélyt.
Védekezés - csökkenti
az ellenfél Találatesélyét, növeli az Életenergiát.
Kitartás - csökkenti
az ellenfél találatait (nekünk okozott károkat), növeli a Regenerációt.
Személyiség - növeli a
saját Speciális-esélyt és csökkenti az ellenfél Speciális-esélyét.
Alap-Találatesély és Bónusz-Találatesély
- együtt eredményezik azt, hogy ellenfelünket sikeresen eltaláljuk.
Alap-Kár és Bónusz-Kár
- együtt eredményezik találataink nagyságát.
Alap-Speciálisesély és Bónusz-Speciálisesély
- együtt adnak esélyt egy AKTÍV speciális képesség kiváltásához.
Támadás - támadásaid
száma harckörönként (alapesetben 1).
Életerő – minél több,
annál tovább bírjuk a harcot, és annál több harcot vagyunk képesek vívni. Az
Életerő nullára csökkenése a harc vesztéhez vezet.
Regeneráció – Életerő
mennyisége, mely óránként ismét helyreállítódik.
3. Alap és Bónusz
A Bónusz-Találatesélyt, Bónusz-Kátr és Bónusz-Speciálisesélyt az öt alapképesség
befolyásolja – a sajátot és az ellenfélét egyaránt. Az Alap-Találatesélyt, az
Alap-Kárt és az Alap-Speciálisesélyt csak a felszerelések és a különböző
speciális képességek befolyásolják.
Hogy ez mit jelent?
Tegyük fel, hogy van 12 Alap-találatotok és 10 Bónusz-találatotok. Ekkor
alapesetben legalább 12 találatotok biztos van, mindegy, hogy milyen ellenféllel
szemben. Az Erő értéketek és az ellenfél Kitartás értékének függvényében további
10 vagy kevesebb találatot tudtok bevinni.
4. A Harcrendszer
A harcok maximum 10 körig fognak tartani.
Az Életenergia 0-ra csökkenése a harc elvesztését jelenti (sőt, dupla-kiütés is
lehetséges).
A 10. kör után az nyer, aki több Kárt okozott ellenfelének.
Egy kör menete:
A –
Speciális képesség kiváltása.
B -
Támadás!
C –
Volt-e találat?
D –
Ha az ellenfélnek még van Életenergiája, következő kör.
Mindkét fél egy időben cselekszik.
5. Talentek
Egész sorozata van a talenteknek.
AKTÍV és PASSZÍV talentek közti különbségek:
AKTÍV talentek egyszer lehet kiváltani harcban (lehetséges, hogy
egyszer sem sikerül). Ez azt jelenti, hogy ha több mint 4 AKTÍV talenttell rendelkeztek és minden jól megy, akkor abból mindegyik egyszer fog
aktiválódni a harcban. Az AKTÍV talentek bizonyos időtartammal
rendelkeznek (pl. 1 harckör/2 harckör/3 harckör), amikkel bizonyos körülmények
között megsemmisítő kombókat tudtok összehozni.
A PASSZÍV talentek mindig jelen vannak, nincs szükség az
aktiválásukra.
Hogy tanulhatok meg Talenteket?
Minden karakter egy AKTÍV speciális képességgel indul: a jó öreg
duplatalálattal.
További talentek pontokat aranyért lehet megvásárolni (a maximális
számuk a szinted alapján van meghatározva).
Ezekkel a talentekkell a karakteredet kedv szerint alakíthatod ki
(ezek további költségeket nem jelentenek) - az összes talent egy
bizonyos szint-feltételhez van kötve.
Talenteket újraosztani csak egy kevés Pokolkristályért cserébe
lehetséges csak.
6. Harcérték
Az új harcrendszer által minden karakterhez egy Harcérték lesz rendelve.
Ez a szintből, a képességekből és a speciális képességekből van kiszámítva
A véletlenszerű ellenfél-keresés ezzel a Harcértékkel fog történni - tehát többé
nem a karakter szintjétől függ, hogy kit támadhatsz meg.
Egy győzelemben rabolt arany mennyisége is ettől a Harcértéktől függ majd.
- Ezáltal még több lehetséges ellenfelet fogtok találni a véletlenszerű
ellenfélkereséskor.
Továbbá a Harcérték a masszív harchoz is fel lesz használva - több információ a
kiegészítés megérkezésekor.
- Profilban látható lesz a saját és az ellenfél harci-értéke.
7. Felszerelések kiegyenlítése (Fontos!)
Az új harcrendszer következtében minden felszerelést még egyszer át kellett
dolgoznunk. A felszerelések úgy lettek átalakítva, hogy az értékük megmaradjon.
De most minden felszerelés hasonlóan lett kialakítva egymáshoz. Tehát már
nincsenek olyan tárgyak, amelyek sokkal rosszabbak, mint a szintjükön lévő más
felszerelések.
Ezen kívül a felszerelések árai is át lettek dolgozva - főleg a magasabb
szintűek lettek kedvezőbb árral ellátva.
8. Egy pillantás a jövőbe
- Új tárgyak:
Az új rendszernek köszönhetően lényegesen egyszerűbben tudunk új tárgyakat a
játékba beiktatni.
- Masszív harc!
Az új rendszer támogatja (most már), hogy egy harcban több mint egy résztvevő is
lehessen oldalanként (vámpír/farkas) - ennek megfelelően nagyobb harcokat lehet
véghezvinni.
- Barlangellenfelek
Az új rendszer lehetővé teszi a barlangi ellenfelek értelmesebb megalkotását -
konkrétan meghatározott értékekkel és speciális képességekkel = több szórakozás
a barlangban.
- Új
szint-szűrő a piacon
(Tehát beállíthatod a szintet.
így)
- Új gyorstippek lettek hozzáadva
(Az az igazság nem tudom merre találhatóak ezek a játékban. Amint
megtudom, megírom.: )
De talán
ilyenekre céloz.
Ha ráclickelsz a névre, akkor kihozza az ellenfelet, hogy milyenek a képességei.
Katt
ide)
- Új klánharc-rendszert vezettek be: punchfest! (ütésfest. Nem
tudom mit takar a fest. Ha valaki tudja, akkor ossza meg, s kijavítom!)
(Lásd alul az infot.)
- Javítás: Vadászat-statisztikák (Portya-statisztika) ismét
rendezve vannak
- Meg van változtatva a véletlenfaktor a harcban
(Jee...:D)
- A harciérték kiszámítását megváltoztatták
(= szintl * 4 + talent * 3 + erő + ügyesség +kitartás + védekezés
+ személyiség)
"Ütésfest":
Lesz egy klánharc-opció: punchfest.
A Hadüzenetben a csatamező méreténél lehet kiválasztani.
Ez az "ütésfest" azt jelenti, hogy minden játékos, aki belépett a háborúba, azok
egyidejűleg fogják ütni egymást.
Az a klán győz, akinek sikerül redukálnia elsőre az összes ellenfél
Életerőpontját 0-ra.
Ennél a klánharcnál is esszencia van használva, mint ahogy általában - A
játékosoknak az ÉleterőPont maximális -
A harc meg van határozva a harci-körökben, mint ahogy ezt tudod.
Egyes körökben minden résztvevő támad egy célpontot.
A célpont választását a harci-érték befolyásolja. addig, amíg van hasonló
harci-értékkel rendelkező ellenfél.
(Eredeti mondat: as long as there are enemies left with a similar combat value.
Ne haragudjatok, hogy csak így tudtam lefordítani.)
Valószínű, hogy te több ellenféllel nézel szembe, mint eggyel egy harci-körben,
vagy hogy te vagy a fél klánod fogja agyontaposni az utolsó megmaradó
ellenfelet.
Az is megtörténhet, hogy támadsz egy olyan ellenfelet, aki más játékost támadott
ebben a harci-körben.
Talentek és a tárgyak, amik az ellenfél jellemzőit befolyásolják (Például a
Night Coat talent) , hatással lesz az összes ellenségre, aki harcban van veled
egy harci-körben..
A mészárlás eredménye kijelzett lesz a csatajelentésben - nem úgy, mint ahogy
eddig tudtad ki tudod választani, ha látni akarod az egyes harci körök összes
eredményét vagy csak vagy áldozatként vagy támadóként- csak azokba, amikbe
közvetlenül vagy benne, vettél részt.
Pár kép a harcról:
1. kép
2. kép
3.kép
(37 körig ment így a harc.)
4.kép
(Mutatja, hogy milyen Talentet vitt be az ellenfélre.
- Pontlista pontosan lesz mutatva
- Klánharcnál a csatamező-opció javítva lesz és
most már minden méretet tudsz választani
- Csatajelentésben pontosan lesz kijelezve az NPC
nevek.
- Talentek tooltipjei pontosan lesz mutatva
- Csatajelentésben a klánlogók pontosan lesznek
mutatva
- Italok (Tételek) javítása
- HP pontosan lesz mutatva, amikor 100%-nál van
- Lélekhatár nem fog eltűnni a speciális
körülmények alatt (?)
- Backup folyamat gyorsabb lesz
- A szint-szűrő elérhető a kereskedőnél is
(Tehát, ami van a piacon, hogy szint szerint is beállítsuk a keresett
tárgyat, az a kereskedőnél is lesz.)
- liverestore (Fingom nincs mi ez.) és a
regeneráció-bónusz megemelkedik a felszereléseknél
- Az alábbi talentek új értékeket kapnak::
12 Unnatural strength: +2 Bónusz-Kár, +5 Erő
16 Shadow bones: +2 Bónusz-Találatesély, +5 Ügyesség
20 Iron Will to Live: +300 Életerő
20 Quick return: +50 Regeneráció
49 Life source: +500 Életerő
64 Know your enemy: +20 Ügyesség, -2 Bónusz-Kár, -2 Alap-Találatesély (az
ellenfélre)
100 Spirit form: +30 Regeneráció, -2 Bónusz-Kár (az ellenfélre)
121 Iciness: +2 Bónusz-Találatesély, -10 Védekezés (az ellenfélre)
128 Strength raid: +2 Bónusz-Kár, -10 Erő (az ellenfélre)
(A számok a talentek neve előtt a szintet jelzik, hogy
mennyi szintnél lehet őket aktiválni.)
- A klán mestere automatikusan invitálva lesz a
klánháborúban, így mindig lesz klánháború.
Ez mindkét oldalon jelen lesz, ha védekezel, ha támadsz.
Ha valaki a klánból csatlakozni fog, akkor a klánmester részvételét vissza lehet
vonni.
- És végül, de nem utolsó sorban
ÚJ SKIN:
Itt megtekinthető: http://jabawacky.comastuff.com/optik1.png
Teljesen megváltozott a barlang
szerkezete.
Mostantól sajátos ellenségek lesznek kreálva.
A nehézség (könnyű, közép, nehéz) fogja befolyásolni az ellenségek kiválasztását
és a jutalmakat.
- Könnyű: Csak könnyű ellenségek, legalacsonyabb
jutalom jár érte
- Közepes: Közepes és könnyű ellenségek, közepes
jutalom jár érte
- Nehéz: Nehéz,
közepes és könnyű ellenségek, legmagasabb jutalom jár érte
Az ellenségeknek saját tulajdonságaik és Talent-ük lesz
majd.
Kiegyensúlyozó változások:
Kibővítik a tulajdonságok jelentőségét.
Az alábbi változásokat csinálták meg:
Alap-Találatesély csökkent 50%re
Bonus-Találatesély megnőtt 60%-ra
Alap-Kár csökkent 5-re
Bonus-Kár megnőtt 15-re
Alap-Talent csökkent 20%-ra
Bonus-Talent megnőtt 80%-ra
Tooltipek javítva (IE 8 )
Az összes üzenet kiválasztása" funkció javítva
- Outboxban lévő levelekre nem kell 1
hétig várni, amíg törlődnek, hanem 3 napot kell mindössze.
- Klánháború jelentéseket nem 1 hónapig, hanem 1 hétig őrzi meg.
- Flukx vért lesz látható minden karakter képén.
(Nekem Rhytai vértem van és ezt mutatja. Ha cseréled, ha nem a vérted,
ezt fogja mutatni.)