Bitefight cuccok 2.0.0 frissítés előtt és óta
Főoldal
Hasznos Infok -
Hasznos linkek
-
Kincsesláda
-
Temetői munkák -
Kastélyok
-
Barlangi Szörnyek
-
Lakhely
-
Fal -
Környezet
-
Út
Szöveg Formázása
-
Regisztrációs Linkek
-
Vértek Farkasokon
-
Vértek Vámpírokon
-
Kitiltottak Listája
-
Játék Szabályzat
2.0.0 Frissítés után 2.0.0 Frissítés előtt
- Fegyverek
- Fegyverek
- Tételek
- Tételek
- Sisakok
- Sisakok
- Vértek
- Vértek
- Tárgyak
- Tárgyak
- Kesztyűk
- Kesztyűk
- Cipők
- Cipők
- Pajzsok
- Pajzsok
- Talentek
- 1.3.3 Frissítés
- 0.4.0 Frissítés
- Totemek
- 2.0.0 Frissítés
- Klánharc(2.0.0 Frissítés óta)
Tapasztalati pontok:
Szintlépéshez szükséges plusz TP: (2 * aktuális szint - 1) * 5
Következő szinthez szükséges összes TP: aktuális szint² * 5 + 5 * (aktuális
szint div 5)
(div: osztás eredményének egészrésze)
Képességek fejlesztési költsége:
Erő: (aktuális szint - 4) ^ 2,6
Védekezés: (aktuális szint - 4) ^ 2,5
Ügyesség: (aktuális szint - 4) ^ 2,3
Kitartás: (aktuális szint - 4) ^ 2,3
Személyiség: (aktuális szint - 4) ^ 2,5
Egy kis segítség a tulajdonságok értelmezéséhez:
Kitartás:
Minél magasabb, annál gyorsabban jönnek vissza az életerőpontok:
60 / kitartás = visszatöltődési idő (percben) / 1 életerő
magyarán óránként kitartásnyi ÉP jön vissza.
Személyiség:
- Növeli az ellenfél találás esélyét, még akkor is, ha az illető jól kiépített
menedékkel rendelkezik
- Növeli annak az esélyét, hogy embervadászaton több zsákmányt szerezz, és
kevesebbszer találj lámpaoszlopot
- Csatában a nagyobb személyiségűnek különbség% esélye van a dupla találatra.
Életerő:
- Nem vadászhatsz (se emberre, se játékosra) 25 ÉP alatt
- Automatikusan feladod a küzdelmet, ha a csatában az ÉP 10 alá esik.
Életerő növekedése szintlépéskor (X szintről X+1 szintre):
növekmény = X * 5 + (X div 4)
Leltár:
A tárolható tárgyak száma: 3 + ház szintje. (fal, út, környezet nem számít)
Óránként egy ital fogyasztható csak el, kivétel ez alól a 100% gyógyulás itala.
Temetői munka:
minden 2^n szint után duplázódik a fizetség, tehát az első két szinten(1,2) 40,
a következő 4 szinten(3,4,5,6) 80, a következő 8 szinten(7,8,9,10,11,12,13,14)
160, stb.
Embervadászat:
100 zsákmányolt aranyanként jár 1 Tapasztalati pont
Vámpír/Farkas -vadászat:
Zsákmányolt arany mennyisége:
- maximális zsákmány: vesztes aranyának 10-15% -a
- tényleges zsákmány: a maximális zsákmány (100 minusz szintkülönbség^2 )%-a.
Tehát pl. 5-ös szintkülönbségnél a max zsákmány (100-5^2)%-át, azaz 75%-át,
míg 10-es szintkülönbségnél a max zsákmány (100-10^2)%-át, azaz 0-t kapsz.
10-es vagy nagyobb szintkülönbség esetén mindig az erősebb győz, vagy a harc
döntetlenül ér véget.
Ellenfél általános keresése:
Az ellenfél megtalálását döntően befolyásolja, hogy
mekkora a kiszemelt áldozat és a te személyiséged közötti különbség.