Bitefight cuccok 2.0.0 frissítés előtt és óta

 

Főoldal  Hasznos Infok - Hasznos linkek - Kincsesláda - Temetői munkák - Kastélyok - Barlangi Szörnyek - Lakhely - Fal - Környezet - Út
Szöveg Formázása
- Regisztrációs Linkek - Vértek Farkasokon - Vértek Vámpírokon - Kitiltottak Listája - Játék Szabályzat


 

 

2.0.0 Frissítés után                                                                                                                          2.0.0 Frissítés előtt

 

- Fegyverek                                                                                                                                                                                    - Fegyverek
- Tételek                                                                                                                                                                                         - Tételek
- Sisakok                                                                                                                                                                                          - Sisakok
- Vértek                                                                                                                                                                                           - Vértek
- Tárgyak                                                                                                                                                                                         - Tárgyak
- Kesztyűk                                                                                                                                                                                        - Kesztyűk
- Cipők                                                                                                                                                                                              - Cipők
- Pajzsok                                                                                                                                                                                           - Pajzsok
- Talentek

                                                                                                                                                                                                          - 1.3.3 Frissítés
                                                                                                                                                                                                          - 0.4.0 Frissítés
                                                                                                                                                                                                          - Totemek
                                                                                                                                                                               
- 2.0.0 Frissítés
- Klánharc(2.0.0 Frissítés óta)

 

 

Tapasztalati pontok:


Szintlépéshez szükséges plusz TP: (2 * aktuális szint - 1) * 5
Következő szinthez szükséges összes TP: aktuális szint² * 5 + 5 * (aktuális szint div 5)
(div: osztás eredményének egészrésze)




Képességek fejlesztési költsége:


Erő:
(aktuális szint - 4) ^ 2,6
Védekezés: (aktuális szint - 4) ^ 2,5
Ügyesség: (aktuális szint - 4) ^ 2,3
Kitartás: (aktuális szint - 4) ^ 2,3
Személyiség: (aktuális szint - 4) ^ 2,5


Egy kis segítség a tulajdonságok értelmezéséhez:


Kitartás:

Minél magasabb, annál gyorsabban jönnek vissza az életerőpontok:
60 / kitartás = visszatöltődési idő (percben) / 1 életerő
magyarán óránként kitartásnyi ÉP jön vissza.


Személyiség:

- Növeli az ellenfél találás esélyét, még akkor is, ha az illető jól kiépített menedékkel rendelkezik
- Növeli annak az esélyét, hogy embervadászaton több zsákmányt szerezz, és kevesebbszer találj lámpaoszlopot
- Csatában a nagyobb személyiségűnek különbség% esélye van a dupla találatra.


Életerő:


- Nem vadászhatsz (se emberre, se játékosra) 25 ÉP alatt
- Automatikusan feladod a küzdelmet, ha a csatában az ÉP 10 alá esik.
Életerő növekedése szintlépéskor (X szintről X+1 szintre):
növekmény = X * 5 + (X div 4)



Leltár:


A tárolható tárgyak száma: 3 + ház szintje. (fal, út, környezet nem számít)
Óránként egy ital fogyasztható csak el, kivétel ez alól a 100% gyógyulás itala.



Temetői munka:


minden 2^n szint után duplázódik a fizetség, tehát az első két szinten(1,2) 40, a következő 4 szinten(3,4,5,6) 80, a következő 8 szinten(7,8,9,10,11,12,13,14) 160, stb.


Embervadászat:


100 zsákmányolt aranyanként jár 1 Tapasztalati pont


Vámpír/Farkas -vadászat:


Zsákmányolt arany mennyisége:

- maximális zsákmány: vesztes aranyának 10-15% -a
- tényleges zsákmány: a maximális zsákmány (100 minusz szintkülönbség^2 )%-a.
Tehát pl. 5-ös szintkülönbségnél a max zsákmány (100-5^2)%-át, azaz 75%-át,
míg 10-es szintkülönbségnél a max zsákmány (100-10^2)%-át, azaz 0-t kapsz.

10-es vagy nagyobb szintkülönbség esetén mindig az erősebb győz, vagy a harc döntetlenül ér véget.


Ellenfél általános keresése:

Az ellenfél megtalálását döntően befolyásolja, hogy mekkora a kiszemelt áldozat és a te személyiséged közötti különbség.