Bitefight cuccok 2.0.0 frissítés előtt és óta
Főoldal
Hasznos Infók
-
Hasznos linkek -
Kincsesláda
-
Temetői munkák -
Kastélyok
-
Barlangi Szörnyek
-
Lakhely
-
Fal -
Környezet
-
Út
Szöveg Formázása
-
Regisztrációs Linkek
-
Vértek Farkasokon
-
Vértek Vámpírokon -
Kitiltottak listája
-
Játék Szabályzat
2.0.0 Frissítés után 2.0.0 Frissítés előtt
-
Fegyverek
-
Fegyverek
-
Tételek
- Tételek
-
Sisakok
- Sisakok
-
Vértek
- Vértek
-
Tárgyak
- Tárgyak
-
Kesztyűk
- Kesztyűk
-
Cipők
- Cipők
-
Pajzsok
- Pajzsok
-
Talentek
-
1.3.3 Frissítés
-
0.4.0 Frissítés
- Totemek
- 2.0.0 Frissítés
-
Klánharc(2.0.0
Frissítés óta)
Tárgyak:
- új vértek és sisakok az eddigiekhez
- pajzsok, csizmák, kesztyűk
- új kellékek: gyűrűk és amulettek
Gyűrűk: 11es szinttől
Csizmák: 15ös szinttől
Pajzsok: 20as szinttől
Kesztyűk: 23as szinttől
A leltári helyek száma a ház minden szintjének megfelelően eggyel nő.
(Tehát egy teljesen kiépített ház esetén 3+22=25 leltári hely)
Új szintszabály:
Mostantól a saját szint +/- 15%val lehet támadni. (100as szintű támadhat 85től
115ig), de a megengedett szintkülönbség sehol sem kisebb +/- 9 szintnél.
A 15% szintkülönbség 67es szinttől érvényes, addig +/- 9 szint a támadhatóság.
Támadási szinthatár:
Csak a szinthatáron belüli ellenfelek támadhatóak, más esetben (név szerinti
kereséssel) ezt az üzenetet kapjuk: „Az ellenfél nincs a szinthatáraidon belül”,
és nem támadható.
Kiegészítés:
Lefelé támadásnál továbbra is csak a szint 15%-ával lehet támadni, de felfelé
minden karakter támadható, akinek a lefelé 15%-ába beleférünk.
Szerverhullák / Totemek:
Azon karakterek, akik legalább 100 napja inaktívak, szerverhalottaknak
minősülnek.
Egy ilyen karakter támadása esetén a megszokott módon zajlik le a csata.
Ha a támadó megnyeri a csatát és elég magas volt az esélye hogy sikerüljön a
karakter törlése, a győztes kap egy totemet.
Hogy a karakter legyőzése után törlődik-e, százalékos esélyekkel számolódik ki.
Az esélyek:
Karakter 100 napja inaktív = 0% eséllyel törlődik
Karakter 120 napja inaktív = 20% eséllyel törlődik
Karakter 150 napja inaktív = 50% eséllyel törlődik
Karakter 190 napja inaktív = 90% eséllyel törlődik
Karakter 200 napja inaktív = 100% eséllyel törlődik
Karakter 230 napja inaktív = 130% eséllyel törlődik => Mindenképpen törlődik ha
valaki legyőzi.
Kivétel: Ha az inaktív játékosnak még aktív prémiumszolgáltatásai vannak, nem
törlődik, illetve a kitiltott karakterek sem törlődnek.
Mi is az a totem?
A totem a legyőzött karakter maradványa és az ő nevét viseli.
Pl.: XYZ hajtincse/keze/lába
A totem az áttekintés oldalon látható a többi tárgy alatt.
Csak annyi totem lehet egy karakternél, amennyi a ház kiépítettségi szintje,
tehát maximum 11. Ha az összes totemhely tele van és további szerverhullákat
győzünk le, kitörlődnek ugyan, de totemet nem kapunk.
A totemeknek értékekkel is rendelkeznek, a legyőzött karakter két
véletlenszerűen kiválasztott képességének 5%-10%ával.
Pl.: a legyőzött karakter ereje 60 volt, ha a totem egyik képessége az erő lesz,
úgy +3 és +6 közötti erőt ad a totem.
Hogy melyik két képességet kapja a totem, véletlenszerű. Ha a legyőzött karakter
képességeinek 5%-10%a kisebb 1nél, úgy a totem vagy csak egy képességre ad
pluszt vagy egyáltalán nem ad semmi pluszt..
Hogyan lehet megszabadulni a totemektől?
A totemeket nem lehet a piacon eladni!
A kereskedő veszi meg a totemeket, amint valaki több totemet szerez, megjelenik
a kereskedőnél a totemek kategória.
Itt látható az összes totem ami a leltárban van és el lehet adni őket, hogy
újabbakat szerezzünk a helyükre.
A totemeket más játékosok is láthatják a karakterek profilján, de azt nem h
melyik van aktiválva.
Klánháború:
A háború a hadüzenet után 8 órával kezdődik meg.
Egy órával a háború kezdete előtt a résztvevő klántagok összegyűlnek, ettől az
időponttól nem tehetnek semmi mást.
Ha egy hadüzenetet egy órával a háború kezdete előtt visszavonnak, a mester
elveszíti zsákmányának 5%át.
5 naponta lehet hadüzenetet küldeni.
Azonos fajú klánnak küldött hadüzenet esetén a másik klán jóváhagyása is
szükséges a háborúhoz.
A klánháború alatt az ellenél eszenciáját támadjuk.
Mi az eszencia?
Egy játékos eszenciája a szintjéből és a kitartásából áll össze. (felszerelési
tárgyak totemek, klánrituálé is beleszámít)
A harc:
A klánháborúban kiosztott sebzés mértékét a támadó ereje határozza meg. (a
pluszok itt is beleszámítanak)
Az erő osztva 10el a maximum sebzés. A sebzések véletlenszerűen lesznek
kiszámítva 2 és a maximum sebzés között.
Akinek elfogy az eszenciája, kilép a háborúból.
A karakterek életerejét nem érinti a klánháború.
A győztes klán minden háborúban részt vett tagja aranyat kap, ami az összes
harcban résztvett harcos egy órai temetői munkájának jutalmából és a győztes
klán „túlélőinek” számából áll össze.
A vesztes klán üres kézzel távozik.
Minden résztvevő kap tapasztalati pontokat, a csatáik számától függően.
Klánrituálé:
A klánrituálé a klán minden tagjára hatással van, segítségével pl. lehet
fejleszteni a képességeket. Egy megidézett démonűző által megy végbe a rituálé.
A megidézés költsége a klánkasszából kerül levonásra. Egy megidézés 10 percig
tart, ezalatt teljesíteni kell a rituálé feltételeit. A démonűző csak 2óránként
idézhető meg.
Van egy bizonyos klánrituálé amihez a tagoknak vért kell inniuk, ezt pedig úgy
valósíthatják meg hogy a rituálé indításakor minden tag kap egy italt, amit
aktiválni kell meghatározott időn belül.
Változások az üzenetek menüben:
A győztes és vesztes csaták színben jobban elkülönülnek egymástól. A győztes
csata üzenete élénksárga, a vesztesé piros.
Üzenetek törlése:
Nem kell egyesével kijelölni az üzeneteket, lesz egy „minden üzenet” gomb, ami
kijelöli az oldalon található összes üzenetet.
Kimenő posta:
A kimenő postában tárolódnak az elküldött üzenetek, ezeket nem lehet törölni, 7
nap után automatikusan törlődnek.
Zárolt játékosok barátkérvényei (árnyékúr):
A zárolt játékosok barátkérvényt sem tudnak küldeni.
Pontszám:
A pontszám újabb kategóriával, a klánháború-pontszámmal bővül.
Ha a pontszámból választunk ellenfelet, a karakterek profilján lesz egy támadás
gomb, ezentúl nem kell bemásolni a nevét a név szerinti keresőbe.
Kereső és portyastatisztika ( csak
árnyékuraknak):
A kereső által kínált ellenfélválaszték bővül.
Be lehet állítani milyen szintű ellenfelet keressen.
A portyastatisztikában megjelenik egy új oszlop, ahol az ellenféltől elrabolt
arany mennyisége látható.
A portyastatisztika oldal alján megtalálható a napi összbevétel is.
Újítások a klánban:
A klánok taglistáján látható a karakterek szintje is.
Megjelenik a hadügyminiszteri opció, ugyanúgy lehet adni a klántagoknak mint az
klánfal olvasási jogot.
(a németeknél nagyobb jelentősége van a klánháborúnak mint nálunk, ott a
hadügyminiszter feladata a csatajelentések összesítése)
A klánban viselt rang látszik a karakter profilján is.
Nem csak a mester és az admin rang látszik ha valaki nézi a klántagok listáját.
Lejár a láda, könyv, testőr:
Ezen prémiumszolgáltatások lejárata előtt 24 órával játékon belül üzenetet
kapunk h hamarosan lejár.
Az áttekintés oldalon a képességek összértéke látható, ha egy képesség fölé
visszük az egérmutatót, kiírja mennyi az alapérték és mennyit tesznek rá
tárgyak.
A harcmódosítók:
Itt láthatók az aktuális találati és kitérési esélyek százalékban megadva.
Mit jelentenek az értékek és hogyan jönnek ki a százalékok?
Az értékek egy képlet segítségével a szinttől függően alakulnak százalékokká, és
ebben a formában lesznek érvényesek a harcra.
Ez azt jelenti, h ha pl. 100as szinten egy tárgy +10 találati esélyt ad, akkor a
százalékos találati esélyem 15%. Ez a százalék a szintlépésekkel folyamatosan
csökken, pl. ugyanaz a tárgy 130as szinten már lehet h csak 11%os találati
esélyhez segít.
Ezzel rákényszerítik a játékosokat h megvegyék a szintnek megfelelő
felszereléseket.
Ezáltal a tárgyaknak korlátozott hatásuk van bizonyos szinthatárokon belül.
Minél távolabb kerülünk az adott tárgy szintjétől, annál kevésbé érvényesülnek
az általa adott pluszok.
(ha jól értettem, ezek csak az új képességekre vonatkoznak, tehát pl. a Vesden
%-ai nem avulnak el.)
Küldetések:
Le lehet rövidíteni a két küldetés közti várakozási időt 1 pokolkristály
feláldozásával.
Az új harcrendszer:
Duplatalálat:
Hogy hányszor találjuk elaz ellenfelet, ugyanúgy lesz kiszámolva mint eddig.
(legalább egyszer) Ehhez az eredményhez számolja hozzá a duplatalálatok számát,
amit a tárgyak adnak.
Ezzel kétszer vagy akár többször is bevihetünk találatot az ellenfélnek mielőtt
visszaüthetne.
Az ellenfél viszont duplatalálat blokkoló tárgyakkal csökkentheti a találataink
számát. Ha az ellenfél tárgyai segítségével több ütést blokkol, mint amennyit a
mi tárgyaink adnának, akkor csak egy ütést viszünk be.
Találati esély:
Miután a program kiszámolta hányat ütünk, következik h találnak e az ütések.
A találati esély és a kitérési esély hasonlóan működnek. A találati esély a
képességekből adódik, és a harcmódosítók is beleszámítanak. Ezáltal lehet tovább
befolyásolni, eltaláljuk e az ellenfelet.
Fegyverkár:
A fegyverkár hozzáadódik a képességekből kiszámított sebzéshez, amit okoznánk.
Ezáltal növekszik a lehetséges sebzés. Ezekből az értékekből számolódik ki a
tényleges sebzésünk
Változás a duplatalálatnál:
Ha több mint egy ütésünk van és az első el is találja az ellenfelet, a többi
ütés is talál, a program nem számol újabb találati esélyt. DE minden további
ütés csak az előző sebzés 50%át okozza.
Fordítást köszönjük bumbiboy-nak.