dunlup 205 55 r16

Nokian Hakkapeliitta 2 - Page 4 - TDIClub Forums www.tdiclub.com Economy - Longevity - Performance The #1 Source of TDI Information on the Web! Forums TDIFAQ Articles Links Meets Orders TDI Club Cards TDI Fest 2008 Gone, but not forgotten VAG-Com List Unit Conversions TDIClub Chat Thank You TDIClub Forums > Meetings/ GTG/ Regional Discussions > Quebec Nokian Hakkapeliitta 2 User Name Remember Me? Password Register FAQ Photos Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read Quebec Quebec, Canada Section. This area is for people in Quebec who wish to discuss things more local to them. Page 4 of 14 « First < 23 4 56 > Last » Thread Tools Search this Thread September 8th, 2006, 12:24 #46 Radman Veteran Member Join Date: May 2001 Location: Montreal Hakka 4 moins chér que le Hakka 2 ??? ca semble bizarre un peu non?? __________________ Radman 2004 Passat TDI Wagon. Alligator tuned by Mikrotuning. Radman View Public Profile Send a private message to Radman Find More Posts by Radman September 8th, 2006, 14:58 #47 HAMMERFALL Veteran Member Join Date: Sep 2001 Location: Montreal bin il ma dit qu'il avait que 12 Hakka 2 et 400 (QUATRE CENT) Hakka 4... Ya surement eu un crisse de bon deal sur les H4 __________________ "Use of vegetable oils for engine fuels may seem insignificant today, but may become as important as petroleum products..." - Rudolf Diesel 1912 HAMMERFALL View Public Profile Send a private message to HAMMERFALL Visit HAMMERFALL's homepage! Find More Posts by HAMMERFALL September 8th, 2006, 21:36 #48 Torque_Delight Tornade enflammйe Join Date: Oct 2005 Location: St-Jean, Quйbec, Canada Cool... Mais ya une chose que je trouve étrange... on dirait qu'ils peuvent clouer un Hakka 2... Selon ce que je me suis fait dire par Pneus Bernard le Hakka 2 se commande avec les studs parce que c'est des studs spéciaux plus résistant et moins arracheux qui doivent aussi se poser avec une machine spéciale.... Peut être que des studs standard fittent mais tsé... pas la meme qualité d'après moi __________________ Jetta TDI 2001 (~415 000 Km !) : Vented, 5 Brake Lights, Short Antenna, Wingnut's style Short Shifter, 16" BBS RXII (Wolfsburg), Scangauge II, Tinted windows, Pierburg MAF, Nitro Chipped ! Torque_Delight View Public Profile Send a private message to Torque_Delight Find More Posts by Torque_Delight September 10th, 2006, 15:31 #49 Silver Star Veteran Member Join Date: Oct 2002 Location: Montreal hakka2 = factory stud c,est ce que j,ai entendu dire v,la 3ans... Silver Star View Public Profile Send a private message to Silver Star Find More Posts by Silver Star September 11th, 2006, 04:21 #50 Radman Veteran Member Join Date: May 2001 Location: Montreal Moi aussi je croyait que les studs etait moulé avec le pneu?? __________________ Radman 2004 Passat TDI Wagon. Alligator tuned by Mikrotuning. Radman View Public Profile Send a private message to Radman Find More Posts by Radman September 11th, 2006, 04:22 #51 HAMMERFALL Veteran Member Join Date: Sep 2001 Location: Montreal je crois que ils peuvent en entrer dans le pneus avec un bon outil. __________________ "Use of vegetable oils for engine fuels may seem insignificant today, but may become as important as petroleum products..." - Rudolf Diesel 1912 HAMMERFALL View Public Profile Send a private message to HAMMERFALL Visit HAMMERFALL's homepage! Find More Posts by HAMMERFALL September 11th, 2006, 14:57 #52 Silver Star Veteran Member Join Date: Oct 2002 Location: Montreal yep avec le bon outil ca passe partout... meme dans les plus petits trous... Silver Star View Public Profile Send a private message to Silver Star Find More Posts by Silver Star September 12th, 2006, 04:22 #53 Radman Veteran Member Join Date: May 2001 Location: Montreal Quote: Originally Posted by Silver Star yep avec le bon outil ca passe partout... meme dans les plus petits trous... Surtout si tu as un petit outil __________________ Radman 2004 Passat TDI Wagon. Alligator tuned by Mikrotuning. Radman View Public Profile Send a private message to Radman Find More Posts by Radman September 12th, 2006, 05:24 #54 tigre1964 Newbie Join Date: Sep 2006 Location: Granby Salut la gang, Je suis nouveau je viens de m'inscrire, je suis du pour acheter des pneus d'hiver moi aussi ca me prend des 205-55-R16 du Hakka 2 ou du 4 clouté je suis de Granby alors Pneu Bernard est situé dans la ville de Granby y a t-il un bon prix qui peut-etre donner pour cette grandeur de pneu. Longue vie a votre forum. tigre1964 View Public Profile Send a private message to tigre1964 Find More Posts by tigre1964 September 12th, 2006, 07:15 #55 mart_666 Veteran Member Join Date: Feb 2003 Location: Trois-Rivieres sous la neige! J'ai eu des nouvelles de mon fournisseurs ce matin. Malheureusement il ne renouvelle pas sa banniere Nokian cette annйe, donc pas de bon prix pour nous. __________________ Mart_666 B3 syncro tdi cabok style!!! Originally Posted by Cabok mкme dunlup 205 55 r16 -20, зa part comme un moine. (Est-ce qu'un moine part si bien que зa ? Et est-ce qu'un balais, c'est si fou que зa ?) mart_666 View Public Profile Send a private message to mart_666 Find More Posts by mart_666 September 12th, 2006, 08:18 #56 stp555 Member Join Date: Apr 2006 Location: Montrйal Moi de mon coté: Pneus Chartrand ne distribue pas les produits Nokian. Je leur ai demandé un prix pour Dunlop Graspic DS-2, Toyo Observe G-02 plus, Pirelli Winter Carving et Semperit Winter Grip. Voici leur réponse: "pour les marques Pirelli, Toyo et Dunlup il me fera plaisir de vous servir. Voici les prix que je peut vous offrir. Pirelli Carving : $95.94 + taxes Dunlop DS-2 : $111.97 + taxes Toyo G-02+ : $107.50 + taxes Un rabais de $10.00 par pneus sur facture pour Pirelli sera valide du 25 septembre au 11 novembre 2006 Dunlop offre aussi un rabais sur facture du 18 septembre au 18 novembre 2006 Pour sa part Toyo offre un rabais postal de $50.00 pour pour un jeu de 4 Pneus. Il est possible de faire intallés des studs sur le Pirelli pour $15.00 par pneus. Les prix qui vous sont offert sont des prix de revendeurs et ne seront offert que pour ces modèles. Pour l'installation pourra etre faite par une de nos succursales a prix régulier. " stp555 View Public Profile Send a private message to stp555 Send email to stp555 Find More Posts by stp555 September 12th, 2006, 08:43 #57 Torque_Delight Tornade enflammйe Join Date: Oct 2005 Location: St-Jean, Quйbec, Canada Bienvenue au forum tigre1964, Je travaille dunlup 205 55 r16 granby et j'ai йtй voir Pneu Bernard a Granby et je n'ai pas aimй le service lа-bas. Dans quel coin de granby es-tu ? Je vais a St-Paul ce soir, car j'ai oubliй hier... je vous en reparle. __________________ Jetta TDI 2001 (~415 000 Km !) : Vented, 5 Brake Lights, Short Antenna, Wingnut's style Short Shifter, 16" BBS RXII (Wolfsburg), Scangauge II, Tinted windows, Pierburg MAF, Nitro Chipped ! Torque_Delight View Public Profile Send a private message to Torque_Delight Find More Posts by Torque_Delight September 12th, 2006, 09:56 #58 Radman Veteran Member Join Date: May 2001 Location: Montreal Pour le prix les gars les Semperit Ice Grip 2 en vaut la peine. Jai 4 autres gars de TDI qui en ont achété l'an passé et tout sont tres satisfait. D'ailleure jai entendu que les gars de course a glace Subaru disent que clouté cest aussibon que du Nokian pour la motie du prix. (Oublie pas cetait anciennement des Gislaved Nord Frost 2, trés bon pneus) Anyway moi je suis trés satisfait avec les miennes. Mais jai jamais eu de Nokian pour en faire une comparaison. Pour ceux sur un budget tu ne rate pas ton coup. __________________ Radman 2004 Passat TDI Wagon. Alligator tuned by Mikrotuning. Radman View Public Profile Send a private message to Radman Find More Posts by Radman September 12th, 2006, 14:02 #59 Silver Star Veteran Member Join Date: Oct 2002 Location: Montreal Quote: Originally Posted by Radman Surtout si tu as un petit outil hйhйh :P Silver Star View Public Profile Send a private message to Silver Star Find More Posts by Silver Star September 12th, 2006, 14:35 #60 Torque_Delight Tornade enflammйe Join Date: Oct 2005 Location: St-Jean, Quйbec, Canada Bon... de retour de Pneus Bernard dunlup 205 55 r16 St-Paul Ya rien dunlup 205 55 r16 faire mкme si on en commande 200 le prix va кtre le mкme Ya 2 prix : Dйtail et Garage et pour le prix de garage tu dois absolument кtre un garage et le revendre au prix de dйtail... Et radman tu commence dunlup 205 55 r16 me tenter avec les Semperit je vais regarder de quoi зa l'air sur le net. Pis oucй que tu peux acheter зa au juste ? __________________ Jetta TDI 2001 (~415 000 Km !) : Vented, 5 Brake Lights, Short Antenna, Wingnut's style Short Shifter, 16" BBS RXII (Wolfsburg), Scangauge II, Tinted windows, Pierburg MAF, Nitro Chipped ! Torque_Delight View Public Profile Send a private message to Torque_Delight Find More Posts by Torque_Delight Page 4 of 14 « First < 23 4 56 > Last » « Previous Thread | Next Thread » Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) Thread Tools Search this Thread Show Printable Version Email this Page Search this Thread: Advanced Search Posting Rules You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts vB code is On Smilies are On [IMG] code is On HTML code is Off Forum Jump User Control Panel Private Messages Subscriptions Who's Online Search Forums Forums Home VW TDI Discussion Areas TDI News/Tech TDI 101 Fuels & Lubricants Alternative Diesel Fuels (Biodiesel, WVO, SVO, BTL, GTL etc) TDI Fuel Economy TDI Power Enhancements Upgrades (non TDI Engine related) OBD Scanners TDI (Diesel) Emissions TDI Motorsports General VW Discussion Road Trips General Automotive Sightings TDI Conversions VW TDI Model Specific Discussions Areas A3/B4 TDIs General TDI Discussion - A3/B4 TDIs General Maintenance - A3/B4 TDIs A4 TDIs (VE and PD) General TDI Discussion - A4 TDIs (VE and PD) General Maintenance - A4 TDIs (VE and PD) B5 Passat TDIs Touareg TDIs A5 Golf/Jettas Other VW Group TD(I)s Non VW Group Diesels Picture Gallery/Specs of Members' TDIs Golf TDIs New Beetle TDIs Jetta/Bora/Vento TDIs Passat TDIs Other TDI/Diesels Meetings/ GTG/ Regional Discussions TDIFest 2008 TDIFest 2007 TDIFest 2006 TDIFest 2005 TDIFest 2004 Past TDIFests Events, Gatherings, Clubs West Coast Canada/USA Central Canada Mountain/Southwest States Mid-west USA Ontario Quebec Eastern USA Atlantic Canada South Eastern USA South Central Regional States Europe Classifieds/For Sale/Wanted Private TDI Items for Sale/Wanted Vendor & GroupBuy items for sale TDI Cars for Sale/Wanted Forum and Web Page Info Web Page News Forum Issues, Problems and Suggestions Testing FAQs (Frequently Asked Questions) TDI Maintenance TDI Power Enhancements TDI Fuel Economy Fuels & Lubricants Non TDI Upgrades All times are GMT -8. The time now is 22:30. Contact Us - TDIClub - Privacy Statement - Top Powered by vBulletin Version 3.5.1Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd. Contact Us | Privacy Statement | Forum Rules | Disclaimer TDIClub Online Ltd (TDIClub.com) is not affiliated with the VWoA or VWAG and is supported by contributions from viewers like you. © 1996 - 2007, All Rights Reserved Page generated in 0.20051 seconds with 10 queries[Output: 96.84 Kb. compressed to 89.82 Kb. by saving 7.03 Kb. (7.26%)] разделы лечение слух магнитный решетка стопный пластырь кружка информационный валаам конкурентный анализ луковичный цвет государственный герб люминисцентная краска vps vds motorola v3i купить 5440.13 (крышка) купить ниппель луковичный цвет обзвон ром доставка soflens comfort peg perego venezia магнитный решетка sharp ar-5415 очки ночной видение учет данный автошкола мусорный пакет метробонд ночной очки гидрант краска двухкомпонентный градирня вентиляторные цвет dufour измеритель rlc эксимер лазер куллер 478 компания сент-люсии купить элеваторный узел thuraya цвет гармония dunlup 205 55 r16 циклон сцн-40 поглощение радиоволна пежо 407 одевание бахила измеритель температры беременность род аэробика мячом автоинформатор мигрень девелоперская компания инженерный геодезия dunlup 205 55 r16