Egri Szurkolói Oldal
Következik
Tabella
Gólszerzők
Lapok
Statisztika
Regisztrált tagok: 543
Aktiválatlan tagok: 0
Legújabb tag: Hopp

Látogatók ma: 76
Látogatók tegnap:411
Összes látogató: 1394405

Utolsó 24 órában: 
























Névnap
Friss hírek
Agria Ultras

AU a Facebookon
Egyebek
A nap vicce

Közelmúlt büszkeségei
Jámbor János
Vancsa Miklós
Harmati Péter
Illyés Dániel
Vígh Ferenc
Sütő Szilárd
Kugler Gyula
MLSZ közlemény

A kialakult helyzetért teljes egészében az egri futballklub vezetése a felelős.

Nyilvánvaló, hogy a klub vezetése hónapok óta tisztában volt a helyi körülményekkel, ismerte az NB I-es bajnokságban való szereplés feltételeit. 

Időrendben az első felidézendő, dokumentálható esemény, hogy az Egri FC az áprilisi licenckérelmében a hazai mérkőzések helyszínének a DVSC pályára kért engedélyt. A licenceljárásban fel sem merült az egri pálya használatának gondolata. A kérelemhez az Egri FC csatolta a DVSC-vel aláírt szolgáltatói szerződést is. A debreceni pálya rendelkezik a megfelelő minősítéssel, így a kérést az MLSZ a licenceljárás során elfogadta.

Az Egri FC vezetése tökéletesen tisztában volt a hiányosságokkal: nincs pályavilágítás, mely lehetetlenné teszi az esti mérkőzések rendezését és a televíziós közvetítéseket, számos további hiányosság veszélyezteti a nézők biztonságát, egészségét: a lelátó nagyobbik részén málladozik a beton, nincs elegendő és a biztonságos bejutást lehetővé kapu, több előírt helyen nincs kerítés, ahol pedig van, rozsdás és balesetveszélyes, de nincs a stadionban elegendő és kulturált mellékhelyiség sem, ami a XXI. században alapkövetelmény. Mindezeket a hiányosságokat egyébként az Egri FC vezetője által aláírt pályaszemle-jegyzőkönyv, valamint az Eger FC által készített 4 éves (!) felújítási terv is tartalmazza.  

A fentiek alapján könnyen belátható, hogy hónapok óta tudott volt, hogy az egri pálya alkalmatlan az NB I-re, kérelem esetén nem kapna licencet és ezzel a klub vezetői és a pálya üzemeltetői pontosan tisztában voltak.
Egyértelmű tehát, hogy egyes téves állításokkal szemben nem az MLSZ, "kényszerítette" rá, hanem az Egri FC saját elhatározásból döntött a debreceni pálya mellett! Nem az MLSZ döntése kényszere mellett, hanem azért, mert az Egri FC saját magát hozta olyan helyzetbe, amely nem tette elfogadhatóvá az egri pálya használatának engedélyezési kérelmét – ráadásul mindezt a licenceljárás lezárása után.

A többi – vagyis a felelősség áthárításának kísérlete az MLSZ Elnökségére – már csak kommunikációs manőver a klub részéről, amely figyelmen kívül hagyja a fair-play alapvető szabályait. Ez különösen azért méltánytalan, mert az MLSZ munkatársai a licencbírálati folyamat során végig jó szándékúan, konstruktívan és segítőkészen álltak az egri klub ügyéhez.

Ilyen és ehhez hasonló esetekben gyakran nyúlnak az egyesületi vezetők, támogatók ahhoz a könnyűnek tűnő megoldáshoz, hogy a problémák megoldása helyett a felelősség áthárítását, a vészharangok kongatását, következményekkel való fenyegetést, és végső soron a visszalépést választják. Az ilyen helyzetekben ugyanazt gondoljuk: egy egyesület körül kialakult szakmai, pénzügyi, infrastrukturális helyzetért a felelősség a klub vezetését terheli. Az MLSZ kiszámítható módon, jól tervezhetően, minden klub számára azonos és teljesíthető feltételeket ír elő és tartat be. Ezzel védi a versenysemlegességet, és azok teljesítményét, akik komoly erőfeszítésekkel megfelelnek az előírásoknak. Az MLSZ elsődleges alapelve, hogy a szabályok, előírások és licenc-követelmények minden csapatra egyformán vonatkoznak. 

Az MLSZ vezetése azonban bízik abban, hogy az egri futball mögött álló erők nem engedik veszni az elmúlt időszakban befektetett fáradságos munkát, pénzt és nem hagyják cserben a feljutást kivívó sportembereket, Eger sportszerető közvéleményét, és a magyar labdarúgó-társadalom egészét. Az MLSZ-nek is érdeke, hogy pályaválasztóként valamennyi csapat a saját pályáján, hazai környezetben játszhassa mérkőzéseit, de a szabályok betartása és betartatása biztosítja a verseny tisztaságát, az esélyegyenlőséget. 

Ahogy Egerben elkészülnek a szükséges hiánypótló beruházások, az Elnökség dönthet arról, hogy engedélyezi ez egri pálya használatát. És senkinek ne legyen kétsége afelől, hogy ha szabályok szerint megteheti, meg is fogja tenni!

 

mlsz.hu


Hozzászólások
#1 | karcsee - 2012.07.11 13:35
Nekem valami azt súgja, hogy az MLSZ kontra Kocsis ügyben az MLSZ-nek van igaza. Kocsis úrnak sikerült elintéznie, hogy az MLSZ pikkeljen ránk, és mindezt pár hét alatt. Rajtunk csámcsog és röhög a fél ország. Köszönjük Kocsis úr!
#2 | apis - 2012.07.11 14:34
Ki nevezte ki és ki távolíthatja el ezt a Kocsist?
#3 | nana - 2012.07.11 15:44
Senki! Annó ő vette meg Urbántól az EFC-t
#4 | az öreg - 2012.07.11 16:43
Kocsis Zoltán a 80-as években az ESE kapusa volt, 2008-tól a klub technikai vezetője, tavaly óta tulajdonos-ügyvezető. Sokat dolgozik a klubért, bár bizonyára követ el hibákat, ahogy mindenki.
#5 | kurucz - 2012.07.11 17:29
Milyen kapus? Portás? Mert én nem emlékszem rá. Bár ez most mellékes, hogy régen mi volt, az a lényeg most, hogy ítéltetik meg a munkájáról. Ezek az ítéletek bizony nem valami biztatóak a jövőre nézve. Ne legyen igazam.
#6 | rutin1966 - 2012.07.11 18:19
nem ismerem szemelyesen kocsis urat,de le a kalappal a mai vilagban aki a magyar fociba teszi penzet es energiajat!!
szoval szerintem inkabb biztatas kellene mert a legkonnyebb kritizalni a szobabol a szamitogep elol!!!

HAJRA EGER!!!!!
#7 | Lorybee - 2012.07.11 18:58
csak legyenek mielőbb pótolva a hiányosságok, akkor megkapja a klub a hazai mérkőzések jogát majd, ne feledjük csak 5 forduló lett kisorsolva időpontra, ergo a soron következő hazai meccs, ha minden OK-s már lehet idehaza is!! Ha most vesztünk is pár meccset csrébe biztosan kapunk sok szép évet a kulbtól és a csapattól és ki fog erre a mizériára egyáltalán emlékezni??!! senki, csakis az európai kupás meccseinkre majd, amik előtt állhatunk... !! Smile
#8 | kurucz - 2012.07.11 19:24
Kocsis pénzt az egri fociba? Na ne nevettes! Ő csak viszi a pénzt ugyanis fizut kap. Az meg, hogy az energiáját belerakja ennyi pénzért az a minimum. Ha nem vagy tisztába dolgokkal akkor minek írsz ide?
#9 | pancsoeger - 2012.07.11 20:53
nem értem miért szidjátok őt? lehetőség bárki előtt adott! tessék átülni a székébe és elvezetni a focicsapatot! el kell menni a Jámbor Úrhoz és elmondani, hogy szeretnék beleülni a Kocsis Úr által elfoglalt székbe és elvezetni a klubot, vagyis kft-t! örülnétek egyáltalán, hogy ide jutottunk, indulhatunk az nb1-be 25 év után!
#10 | Vasutas - 2012.07.11 21:30
pancsoeger! Tudod miért nem megyek Jámbor úrhoz, hogy szeretnék ügyvezető lenni a foci klubnál? Azért mert nem értek hozzá! Sőt! Agysebész se akarok lenni, mert ahhoz sem értek. ha valamihez nem értek akkor nem vállalom el. Sajnos Kocsis nem így gondolkodik. Hidd el, számtalan alkalmasabb ember lenne, főleg ennyi pénzért. Az NB1-nek meg örülök, de ez a lehetőség legkevésbé a Kocsisnak köszönhető.
#11 | ronnie - 2012.07.11 22:18
Ha nem értesz hozzá, akkor miért nyilvánítasz véleményt a munkájáról? Vagy ez olyan pofonegyszerű dolog lenne, hogy még egy bakter is beleszólhat?
#12 | pancsoeger - 2012.07.12 09:03
magyarországon mindenki ért a focihoz ez egyértelmű, mindenki megtudja mondani mit hogyan kéne csinálni! Vasutas szerintem a Kocsis csak ért valamit hozzá, az biztos, hogy többet mint te, vagy én! Nekem nincs vele semmi bajom, mivel nem is ismerem személyesen és én nem látom, hogy olyan nagy ökörséget csinált volna!
#13 | Vasutas - 2012.07.12 13:56
(Az Egri FC licencével, pályájával kapcsolatos helyzetért teljes egészében az egri futballklub vezetése a felelős - áll abban a közleményben, amit az MLSZ tett közzé, "Még egyszer, utoljára az Eger-ügyről" címmel. Mint a szövetség honlapján olvasható, "nyilvánvaló, hogy a klub vezetése hónapok óta tisztában volt a helyi körülményekkel, ismerte az NB I-es bajnokságban való szereplés feltételeit." (...) "az Egri FC az áprilisi licenckérelmében a hazai mérkőzések helyszínének a DVSC pályára kért engedélyt. A licenceljárásban fel sem merült az egri pálya használatának gondolata.)
Nos, az Egri FC vezetése ez esetben Kocsis Zoltán. Úgyhogy, pancsoeger, ronnie, rutin1966, nem kell itt okoskodnotok, mert a tények azok nagyon makacs dolgok.
Mellesleg ronnie, esetemben a Vasutas (bakter) szó nem foglalkozás, hanem egy név, úgy ahogy gondolom a te szakmád se ronnie!
#14 | pancsoeger - 2012.07.12 15:37
nem okoskodunk! csak unalmas, hogy egyesek csak szidni tudnak! bár ez magyarország! a másik meg, hogy május végén vált biztossá a feljutás, tehát addig felesleges volt bármibe is belekezdeni, amíg nem lesz 100%-ék, hogy a csapat feljut! mondtam, csináld helyette te, ha jobban tudod!
#15 | batak - 2012.07.12 15:59
Ha nem jelöljük meg a DVSC stadiont akkor most licenc se lenne.
#16 | Litvan - 2012.07.12 18:42
Sajnos az MLSZ -nek mindenben igaza van!!! A kialakult helyzetért a klub vezetése a felelős!
#17 | vélemény - 2012.07.12 22:24
"A közölt írás önmagáért beszél. Nem árt leszögezni, hogy valóban sok mindenben igaza van a testületnek. Ugyanakkor néhány kérdés joggal fogalmazódik meg az egri szurkolókban, talán a cikkben vérig sértett vezetőinkben, sőt ezen sorok írójában is. Ha most ennyire érzékeny feltétel rendszerére az MLSZ, akkor miért nem volt korábban is hasonlóképpen szigorú? Nem szép dolog az ujjal mutogatás, de két évvel ezelőtt Szolnokon sem volt sokkal kedvezőbb a helyzet. Sőt... Mégis indulhattak, és a Tiszaligetben játszhatták hazai meccseiket. A másik fontos dolog. Néhány város és egyben csapat stadionja állami pénzből szépen megcsinosodott már, sőt az elkövetkező években is vannak hasonló törekvések. Egert persze ezek nem érintik, és várhatóan egy darabig nem is fogják. Az mlsz.hu szerint vezetőink tisztában voltak a körülményekkel, mégsem tettek semmit négy hónap alatt. A szövetségnek a jelek szerint tudomása sem volt arról, hogy városunkban néhány évvel ezelőtt szünetelt a felnőtt labdarúgás, bő egy esztendővel ezelőtt pedig még az NB III-ban szerepeltünk. A másodosztályból való feljutásról is csak május környékén kezdtünk el álmodozni. Igazán engedhetett volna a gyeplőn a testület, mert valóban nagyon kevés idő alatt kellett volna, és kell alkotnunk létesítmény-kérdésben. A portál nem kíméli - igaz burkoltan, és név nélkül - a csúnyán fenyegetőző Jámbor Jánost. Lehetett volna mértéktartóbb is a hivatalos honlap, hiszen a magyar labdarúgásnak pontosan olyan támogatókra van szüksége, mint az egri mecénás. Az ilyen kaliberű üzletembereket súlyos sportszerűtlenség bántani.
A cikk végével tudunk csak maradéktalanul azonosulni: "Ahogy Egerben elkészülnek a szükséges hiánypótló beruházások, az Elnökség dönthet arról, hogy engedélyezi ez egri pálya használatát. És senkinek ne legyen kétsége afelől, hogy ha szabályok szerint megteheti, meg is fogja tenni!" Na ez szép végszó volt."

(R.G. - agriasport.hu)
#18 | egrivasas - 2012.07.13 07:09
Nem az MLSZ-t kell ostorozni! A kialakult helyzetért teljes mértékben a vezetés a felelős. Nagyjából két hónapja biztos az NB1-es indulás, ennek ellenére, csak két hete kezdtek, hozzá valami renováláshoz, amikor bizonytalanná vált az egri pálya használata. Mire vártak...? A jelenlegi körülmények az NB2-höz is méltatlanok. A felújításokat már tavaly ősszel el kellett volna kezdeni, amikor a vezetés részéről a nyilvánosság felé megfogalmazódott, hogy a közeli jövőben egyértelmű cél a felsőbb osztályban való szereplés. Arra nem lehet hivatkozni, hogy ez a lehetőség váratlanul gyorsan jött el, hiszen bármikor is jutottak volna fel, ugyanez pálya mizéria zajlana, mivel képtelenség a bajnoki szünetben elvégezni a szükséges fejlesztéseket.
#19 | rokker - 2012.07.13 08:53
egrivasas: ajánlom, hogy hallgasd meg a fél órás beszélgetést Kocsissal és Vancsával, abból választ kapsz a kérdéseidre.
#20 | bezse - 2012.07.13 10:16
rokker! Van egy állítás meg egy tagadás. Én valahogy az MLSZ-nek hiszek. Te ezek szerint nem. Jogod van hozzá, ahogy nekem is. Én is kiemelném amit vasutas írt: hazai mérkőzések helyszínének a DVSC pályára kért engedélyt. A licenceljárásban fel sem merült az egri pálya használatának gondolata.)
Akkor most miről vitatkozunk? A licencet Kocsis intézte nem? És nem Egerbe kérte, hanem Debrecenbe! Akkor miért az MLSZ a hibás? Gondolkozz már agyas!
#21 | Karoly - 2012.07.13 10:45
Akkor hová tűnt HIRTELEN a feljutókkal szemben eddig alkalmazott tolerancia, a feljutóknak adott segítség ?
Miért pont az Egri FC -nél FOGYOTT EL MINDEN NEMŰ MEGÉRTÉS NBI-be VALÓ ELINDULÁSNÁL ?
Nem egy NBI-be feljutó csapat fél ill.éves haladékot kapott azokra a teendőre , amit az Egertől azonnal követelnek .
#22 | pancsoeger - 2012.07.13 16:31
Egy biztos, én az mlsz-nek nem hiszek! Az elmúlt évek alatt bebizonyították nem egy alkalommal, hogy alkalmatlanok a magyar foci feltámasztására, vezetésre! Egy kibaszott eb rendezést nem tudtunk megnyerni erre képtelenek voltak, hogy lobbizzanak érte! Egy a baj, itt amit én látok! Valakinek szúrja a szemét, hogy nem a Vasast pénzeli már, hanem az EGERT! Ennyi! Vasas kiesett ez fáj egyeseknek! Én személy szerint örültem neki, sőt az lett volna az igazi, ha mégegy pesti csapat kiesik és nem az mtk jut fel! Ahogy én látom megunták pesten a vidéki csapatok dominanciáját és így akarják elnyomni az Egert is, hogy ***akodnak velünk! Szemét senkiházi banda! Itt Egerben biztos meglenne stabilan a 2-ezer-3 ezer néző meccsenként, ellenben pl. az mtk-val ahol az ezert sem éri el!
Hozzászólás küldése
Név:

Ellenőrzőkód:
Ellenőrzőkód


Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.

Még nem értékelték
Következik
Sajóbábony
MOL Magyar Kupa 2. forduló

2025.08.24 (16:00)

Sajóbábony
?:?
Eger SE
Szavazás
Sajóbábony - Eger SE

Hazai győzelem

Vendég győzelem

Üzenőfal

Max karakter
Név

Üzenet
Hangulatjelek Félkövér

bela 
08.10 20:57
Ez ***a volt ?

ese 
07.31 12:06
bocs.. ez az https://youtu.be/... ZNI?si=JWEszllN9ElsTIj8

ese 
07.31 12:01
összefoglaló https://www.youtu... atch?v=TwGhx60qZNI

Egy.oreg 
07.24 16:56
Ez az ember mondja azt, hogy tavasszal történnek furcsaságok, így bármi előfordulhat! Ez így is van. Csak egy példa: 2024.05.06. 17:00 DVTK II ? Eger SE 3:0 Talán emlékeznek páran, hogy az ifivel utaztunk el és ezzel a vereségünkkel maradt bent a dió és esett ki a Tarján.

A.I. 
07.24 12:48
Én már évek óta a hivatalost sem olvasom. Egy rakás szar az egész.

További üzenetek

Partnerek
Kattints a logóra!

Hozzászólások
08.19 10:57 - Mestermérleg
Resszkess bábony

08.18 18:37 - Mestermérleg
Jól beszóltak Siminek, de szerintem ez is leper...

08.18 12:38 - Mestermérleg
Örökkön örökké

08.18 06:48 - Mestermérleg
Eddig lehetett azzal védekezni, hogy a buta szu...

08.11 05:43 - Vereség
Nem a játékosokkal van a baj, hanem a mesterrel...

Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Table 'egrifc.fusion_new_users' doesn't exist