Egri Szurkolói Oldal
Következik
Tabella
Gólszerzők
Lapok
Statisztika
Regisztrált tagok: 543
Aktiválatlan tagok: 0
Legújabb tag: Hopp

Látogatók ma: 312
Látogatók tegnap:748
Összes látogató: 1397410

Utolsó 24 órában: 
























Névnap
Friss hírek
Agria Ultras

AU a Facebookon
Egyebek
A nap vicce

Közelmúlt büszkeségei
Jámbor János
Vancsa Miklós
Harmati Péter
Illyés Dániel
Vígh Ferenc
Sütő Szilárd
Kugler Gyula
A közgy?lésr?l

Sport, utánpótlás:

Csatlakozna a város az MLSZ Országos Pályaépítési Programjához.

Két pályázatot nyújt be a város: egy nagy (68 x 105 m) és egy kisebb (20 x 40 m) méret? m?füves pálya kialakítására. A beruházáshoz (siker esetén) 30 százalék öner?re lenne szükség, ami körülbelül 54 millió forintot jelentene. Csákvári Antal üdvözli a kezdeményezést, ahogy Martonné Adler Ildikó is. A képvisel?n? úgy véli, a fejlesztés nemcsak az utánpótlás-nevelést szolgálja, hanem az ott él?ket is. Ugyanakkor kéri: magasítsák meg a Régi Cifrakapu út fel?li labdafogó hálót.

De mi lesz a stadionnal, teszi fel a kérdést Császár Zoltán.

A képvisel? szerint fontos az utánpótlás, de a stadion állapota romlik, s nincs csapat sem, arra is figyelni kellene. Hozzáteszi: a Lajosvárosban sem történik ilyen jelleg? sportberuházás, mint a Fels?városban.
Pál György most nem olyan pozitív, mint korábban. Szerinte a városban, ahol megsz?nt a futball, most milliókat kellene megszavazni. Hozzáteszi: a pályára be se lehet menni focizni (közben Rázsi Botond rázza a fejét: nem igaz). Jogosnak érzi Császár felvetését, hogy a stadionra kellene fordítani fejlesztési pénzt. Kiemeli: az atlétika körülményeinek javítása érdekében semmi nem történt, pedig ott vannak eredmények.
Gál Judit elmondja: a Lajosvárosban a Ney Ferenc óvodánál van sportpálya.
Rázsi Botond kiemeli: lehet a fels?városi pályát használni, mindössze egy incidens volt, amikor nem engedtek be valakit. Egy kitétel van: legyen a focizó gyerekekkel egy feln?tt. Az alpolgármester szerint labadrúgás-ügyben most egy építkezés indulhat el, s erre szükség is van.

Foci határid?k

Rázsi Botond szerint középtávon reális cél az NB III. Ahhoz pedig, hogy az utánpótlást segítsék, nem stadionra, hanem a Fels?városra kell koncentrálni.

Csákvári Antal szerint itt nevelkehdhetnek majd a jöv? Simon Antaljai, és Vojtekovszki Csabái.
Dr. Kovács Luca azt kéri a képvisel?kt?l, tartsák az id?keretet.
Nagy István úgy látja: nagyobb vágyak vannak Egerben az NB III-nál.
Rázsi Botond arról beszél: nem szabad megfosztani a gyermekeket attól a lehet?ségt?l, hogy focizzanak. Hozzáteszi: Messi sem Barcelonában nevelkedett.
Bognár Ignác kiemeli: az a kis pálya a Lajosvárosban kevés. Szerinte Egerben az egri gyermekek labdarúgását kell biztosítani.

Van hiány, vagy nincs

Sós István szerint kevés európai városban van minden városrészben focipálya.

Habis László összegez, megértve a hosszas vitát. Kiemeli: Egerben sok fiatal számra kell tudni lehet?séget biztosítani tartalmas szabadid? eltöltésre, ezért a sportolás feltételeiben is térségi központként kell meghatározni magát a városnak. Kiemeli: nemrégiben egy asztalhoz ültek mindazok, akik szerepet szeretnének vállalni az egri fociban, s arra jutottak: a Fels?városban érdemes tenni egy nagyobb lépést. A polgármester elmondja: minden sportágat nem lehet egyformán támogatni, következetesen kell meghatározni a célokat.
Az el?terjesztést elfogadták.

Heol.hu 


Hozzászólások
#1 | Egri! - 2014.04.24 17:22
Lacikám az a helyzet, hogy nem is lesz feln?tt csapat vacsis én is ezt látom, mivel abba sem az önkormányzat sem az mlsz nem ad támogatást! Azt saját pénzb?l kellene finanszírozni. Viszont a gyerekeknek nem megyei bajnokságban kellene játszani ahhoz, hogy fejl?djenek, így Egerben a futball egy hobbi lesz.
#2 | daxx - 2014.04.24 20:41
a stadionhoz is kábé 50 millió forint öner? kellett volna nem? mivel ezt elbuktuk, most már így viszont soha az életben nem lesz normális stadion Egerben.. persze nem gond, a fiataloknak lesz majd itt egy NB2-es Mez?kövesd és egy NB3-asFels?tárkány. ne szórjuk a pénzt.
#3 | egri polgár - 2014.04.24 21:45
Na ennek örülök, végre valami mozgolódás.
#4 | Karoly - 2014.04.25 06:08
Rázsi úr !

Egerbe, hosszabb távon NB II-ES LABDARÚGÓ CSAPAT ÉS A SZENTMARJAY TIBOR VÁROSI STADION KELL !!!
Jó a m?füves pálya is de nem MEGOLDÁS AZ EGRI LABDARÚGÁS
TRADÍCIÓINAK VISSZAÁLLÍTÁSÁRA.
#5 | SENIOR FRONT - 2014.04.25 09:37
Egyetértek Károllyal annyi kiegészítéssel, hogy nem hosszabb hanem rövid, de maximum középtávon van erre szükség. Önöknek van még erre max. 4 évük, de lehet kevesebb. És már elfecséreltek 4-et, úgyhogy HAJRÁÁ Egri foci !
Ja és még egy, nem a környez? csapatok (pl: M.kövesd, Tárkány, stCool kiszolgáló utánpótlásbázisa szeretnénk lenni, ugye Önök sem így gondolják, hanem az egri NB I-II csapatok hátországát kell biztosítani, a legmagasabb színvonalon.
Én azt mondom elég a kisstíl?ségb?l, álmodjunk nagyot, ami nem is annyira nagy !
HAJRÁ EGER !
#6 | Tomute - 2014.04.25 10:06
Egyszer már leírtam: ha ilyen sport- és kiemelten labdarúgásbarát környezetben, id?ben valahol megsz?nik a feln?tt labdarúgás, az tökéletesen min?síti a helyi döntéshozókat.
Bárhova tekintek az országban, mindenhol stadionok, csarnokok épülnek, újulnak meg, boldog-boldogtalan kap ilyen-olyan pénzeket, legyen az foci, kézilabda, jégkorong, bármi.
Egerben tönkretették a focit feln?tt és utánpótlásszinten is, van egy kiemelten kezelt vízilabda, évek óta csökken? büdzsével és arcpirító, szégyenteljes nemzetközi szerepléssel.
Ami Egerben a sport felügyeletét jellemzi: szerencsétlenkedés, lúzerség, tutyimutyiság, folyamatos semmitmondó magyarázkodás.
#7 | Bazsi - 2014.04.25 15:22
Ameddig a városi stadiont nem újítsák fel és a világítást nem építik ki, addig az összes többi sportlétesítményre nem szabadna pénzt költeni! Azért elég nagy szegénységi bizonyítvány egy megyeszékhelynek, hogy nincs egy normális stadionja. És ezt függetleníteni kellene attól, hogy van-e bármilyen csapat vagy nincs.
És ezt mondom én egy olyan ember, akinek elege van abból, hogy folyton olyanra költik a pénzt a városban ami éppen valami nagy ember vágyálma (belvárosi bringaút , parkolóház, dobótér szét zúzása mert valakinek épp nem tetszett). Jelen esetben valakinek az az érdeke, hogy a fels?városi sportcentrum fejl?djön. Márpedig ameddig a városi stadiont nem teszik sportrendezvények megrendezésére alkalmassá (pálya, világítás, lelátó, öltöz?, …) Addig mást ne kezdjenek fejlesztgetni, építgetni. Jól van az a fels?városi sport telep úgy ahogy van. Edzésre teljesen jó meccseket meg rendezvényeket nem ott kellene játszani.
#8 | bútorasztalos - 2014.04.25 16:28
Alapvet?en minden el?ttem szólónak igaza van. Mert:
1. Egernek, mint megyeszékhelynek közép-hosszú távon legalább NB II.-es focicsapata kellene, hogy legyen.
2. Amíg az 1. pontra "rá nem jön" valaki, addig az utánpótlás támogatása is csak látszólagos.
3. a salakos pálya helyére egy m?füves, vagy füves pálya kellene.
4. a stadiont pedig régen fel kellett volna újítani, úgy ahogy van.
5. mondhat itt bárki (város vezetése) bármit, vannak jó példák: Mez?kövesd, Nyíregyháza, Zalaegerszeg, ahol a focit nem így támogatják, pedig más élvonalba tartozó csapata is van a városnak.
Ezzel együtt Harmati Úr "felt?nése" és eddigi ténykedése szerintem biztató a jöv?re nézve. Tudomásom szerint feln?tt csapatot is szeretne a lehet?ségek adta keretek közt a legmagasabb osztályban. Én azt mondom, aki egy kicsit is szereti (szeretné) az egri focit, jöjjön el az agria parkba szerdán. Én ott leszek!
#9 | valaki - 2014.04.28 10:38
Máshol folytatjuk és hidd el Laci nyugodtabb körülmények között.
#10 | zizu - 2014.04.28 13:57
valaki! Te az én szememben lehúzhatod magad a WC-n. A fiadat nem bántom, mert ilyenkor a nagyon okos szül? dönt! A szerelését kiborító takony is inkább elment a Tárkányi up-ba az apja tanácsára. Minek? Ott fog fejl?dni ahol minden meccsen kikapnak 10-0-ra? Mennyi esze van az ilyen szül?nek? Remélem a vezet?k megjegyzik az ilyen szarháziak nevét és az életben nem vehetnek majd fel egri mezt! Most, hogy a Kövesd is kizúg az NB1-b?l páran mentek Nyíregyházára? Vagy mi? Prostituáltak!
#11 | farkas - 2014.04.28 20:39
Rázsi András !
Ne maszatoljanak ! Nem ingyom-bingyom m?füves pályákkal kell pótolni az elherdált lehet?ségeket ! Focit oda kell szervezni ahol pálya és STADION ( AMIT A VÁROSNAK KUTYA KÖTELESSÉGE min. NB II-es SZINT?VÉ ÉPÍTENIE ) van, nem fordítva !Értelmes embereknek ezt nem kell külön magyarázni ...
#12 | Tomute - 2014.04.29 11:02
"...a legfrissebb okozati tényez? pedig a gomba módra szaporodó m?füves létesítmények. Ha fiatal sportoló bizonytalan térdkalács körüli panaszokkal jelentkezik, és megkérdezzük, milyen talajú pályán gyakorol, szinte mindig m?f? a válasz...Nemcsak az a baj vele, hogy huzamosabb használatra túl kemény, hanem gyakorta okozhat letapadásból ered? szakadásokat." Dr. Abkarovits Géza (ha valaki nem ismerné, annak ellenére, hogy neve összeforrt a labdarúgással: a Fejér Megyei Szent György Kórház mozgásszervi sebészeti centrum sportsebészeti részlegének a vezet?je.)
#13 | zizu - 2014.04.29 13:39
Nem kell kutat fúrni ott van mellette a patak, csak egy szivattyú kell. így van ez sok faluban is, ahol patak mellett van a pálya, talán még Pétervásárán is. Él? füvet az északira és a stadionba is. Mondjuk ezt a sok táppénzes csirke-gyurka gyereket sem értem. A mi id?nkbe csak betonos grundok voltak és nem egy - két órát voltunk rajta hetente, hanem 5-6 órát naponta, és edzésre is a stadion vagy a Berva vagy a északi salakosra jártunk mégsem fájt a térdünk, pedig biztosan keményebb a beton és a salak mint a m?f?!
#14 | Vanek - 2014.04.29 13:49
Hiába locsolod, ha folyamatosan taposva van, játszanak rajta, akkor ki fog kopni a f?. Egyébként nem mindegy, hogy milyen m?f?, az újak már jóval kímél?bbek mint a régiek.
#15 | zizu - 2014.04.29 14:25
Éppen ez az. Az az egy azért szar mert állandóan tapossák. De ha volna 10 akkor napi egy órát sem lenne igénybe véve! Tudomásul kell venni hogy egy 60 ezres városban ahol focizna 2-3 száz gyerek azt nem lehet megoldani egy pályával!!! Építeni kell pályákat, mégpedig most amikor a Fidesz elintézte, hogy csak öner? kell!! Ébreszt? városvezetés! Azok a pályák örökre itt maradnak! Ha lenne az északin két él?f? meg a stadionba is egy akkor azért már lehetne vele mit kezdeni. Pályánként max egy - két up csapat lenne rá. Azt azért kibírja ha folyamatosan gondozzák a füvet!
Hozzászólás küldése
Név:

Ellenőrzőkód:
Ellenőrzőkód


Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Kérjük jelentkezz be vagy regisztrálj.

Még nem értékelték
Szavazás
Eger SE - Nyíregyháza II

Hazai győzelem

Döntetlen

Vendég győzelem

Üzenőfal

Max karakter
Név

Üzenet
Hangulatjelek Félkövér

bela 
08.10 20:57
Ez ***a volt ?

ese 
07.31 12:06
bocs.. ez az https://youtu.be/... ZNI?si=JWEszllN9ElsTIj8

ese 
07.31 12:01
összefoglaló https://www.youtu... atch?v=TwGhx60qZNI

Egy.oreg 
07.24 16:56
Ez az ember mondja azt, hogy tavasszal történnek furcsaságok, így bármi előfordulhat! Ez így is van. Csak egy példa: 2024.05.06. 17:00 DVTK II ? Eger SE 3:0 Talán emlékeznek páran, hogy az ifivel utaztunk el és ezzel a vereségünkkel maradt bent a dió és esett ki a Tarján.

A.I. 
07.24 12:48
Én már évek óta a hivatalost sem olvasom. Egy rakás szar az egész.

További üzenetek

Partnerek
Kattints a logóra!

Hozzászólások
08.19 10:57 - Mestermérleg
Resszkess bábony

08.18 18:37 - Mestermérleg
Jól beszóltak Siminek, de szerintem ez is leper...

08.18 12:38 - Mestermérleg
Örökkön örökké

08.18 06:48 - Mestermérleg
Eddig lehetett azzal védekezni, hogy a buta szu...

08.11 05:43 - Vereség
Nem a játékosokkal van a baj, hanem a mesterrel...

Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
Table 'egrifc.fusion_new_users' doesn't exist