Stratégia: Mind a 2 hajó lövi egymás ( siege dmg). Amelyik hajónak először elfogy a hp-ja az veszít. Az ellenséges hajó rakétákat lő a fedélzetre amiket folyamatosan kikell kerülgetni mert hc-n 9yardos knock back is van és elég nagy dmg.( wasd skill!)
A csapatot támadó illetve védekező részre kell osztani. Ajánlott a fight elején felvenni a jet packot amit az engineer ott a hajón ad ezzel lehet átugrálni a hajók között.
A védekező csapatnak:(kaszter dps-ek 3-4 heal 1 tank) a feladata hogy a mi hajónkra érkező csapatokat megsemmisítse illetve az ellenséges kasztereket támadja. Az érkező csapatokat nem lehet ignorolni mivel ha az aggro listájukon egy ember sincs akkor elkezdik rombolni a hajót elég durván ( 15-16k /s míg az ágyú 1-2k /s csak!). Az érkező csapatok wave-kbe jönnek ha kinyírsz egy wave-t akkor jön a másik és stb.stb.. Jó ötlet (legalábbis eredetin az volt) ha az utolsó érkező embert a hajónkra nem öljük meg azonnal ezzel időt adva a kasztereinknek hogy az ellenfél hajóján lévő kasztereket támadja.A védekező csapatnak "szuper effective" aoe-znie a mi hajónkra érkező addokat. A védekező csapatnak a Sergeant-re kell figyelni viszont főleg(továbbiakban warrior) mivel bladestormozik és mortal strikeozik. És persze folyamatosan figyelniük kell a rakétákat amikből KI KELL ÁLLNI!
A támadó csapat feladata ( ami meelekből 1 tankból és 1 jó healerből áll) az a feladata hogy az ágyúkba beülve lőjék az ellenfél hajóját. De kb.45sec-enként az ágyúk befagynak mivel az ellenséges mage befagyasztja ekkor kell át jet packolni a másik hajóra megölni a mage-t mert csak azután lehet újra használni az ágyúkat. Az átmenő csapatnak a tankja a megkell fognia mindent ami a támadó csapat tagjaira megy! A támadó csapatnak sietni kell mivel az ellenség bossa stackelődik minél tovább combatba van ha megölték a maget vissza jet packolnak a saját hajónkra és folytatják az ágyú tüzet. A támadó csapatnak nem az a dolga hogy mobokat öljenek az ellenséges léghajón csak a mage a célpont és azután egyből visszakell jönniük az ágyúba.
A támadó csapatnak biztosnak kell lenni-e abba hogy mikor elhagyják az ellenséges léghajót akkor ne hagyjanak hátra semmit ami combatba tartaná a boss-t ( totem , pet etc...)
A támadó csapatnak megkell tanulni az ágyúkat kezelni az ágyúnak 2 fajta támadása van egy sima ami 1000siege dmg-t oszt ez olyan 7-10 hőt generál ( olyan mint az energy csak itta a hő 0-100-ig mehet 1-2 heat-et veszít ha nem lőnek vele). A második lövés az a hőn alapul 1000siege dmg-et oszt + minél több hő van az ágyúba annál nagyobb + dmg-et ad szóval a rota valahogy úgy néz ki hogy 8-9 db 1-es és 1db 2-es és kezded előröl. Ha eléred a 100 hőt akkor túlmelegszik az ágyú akkor megkell várnod míg lehül 0-ra addig nem lőhetsz szóval figyelni kell erre is.
Alternatív megoldás: Ha a tank és a healerek megtudják oldani akkor az érkező támadó csapatot megfogják az összes kaszter akik alapból a védekező csapatban lennének ők is átmennek a másik hajóra ezáltal meggyorsítva a mage-nek a halálát és több időt adva így az ágyúsoknak! Ez veszélyes a fentebb említett lvl up-ok miatt mert mire visszaér az összes ember az ellenfél támadói már veteran vagy elite rangon lesznek!
Összefoglalva: A támadó egység feladata az ágyúkkal való lövés az ellenfél hajójára és a mage leburstölése ( cd-ket ilyenkor stb...)ezután azonnali visszatérés és ágyúzás. A védekező csapat az ellenfél támadóit öli amik a hajónkra érkeznek illetve az ellenfél hajóján lévő kasztereket amikor van idejük ezenkívül folyamatosan kerülgeti a rakétákat mert nem adunk felesleges munkát a healnek.
Heroic Mode:
Az ellenséges hajónak több HP - ja van , tehát a fight így tovább fog tartani.
Az ellenséges hajón lévő illetve a saját hajónkra érkező addoknak/moboknak több HP-ja van.
Az ágyuk befagyásánál érkező Mage 800k HP-ról 1,1 millára nő!Tehát több dps kell rá.
Az alap sebzés nő, de nem sokkal bár ez gondolom egyértelmű hisz Heroic.
A rakétákból KI KELL állni mivel lesz egy knockback effectje.