Főmenü:
Northrend Beasts
1. Fázis: Gormok the Impaler
Gormok a northrend beasts 1. bossa. Nagy melee dmg-
10fősben 4, 25fősben pedig 5 Snobold van a hátán, melyet bizonyos időközönként dob random targetre.
Képességek:
· Impale: 10: 1400-
25: 2200-
· Staggering Stomp: 10: 7800-
25: 9200-
· Rising Anger: 15% bonus DMG minden Snowbold lerakás után
· Snobolds: 30secenként 2mp-
Fight:
1. Raid felépítés: 10: 2tank 2-
2. Tank a bejáratnál várja a bosst, ranged/ healer bosstól 20yardra, egymástól 10 yardra szétszóródva elhelyezkedik.
3. 2.2 millió hp-
4. a tankokra Impale debuffot teszi, így 2-
5. kb 60-
6. a tűzból azonnal kikell rohanni, mert kihealelhetetlen!
7. Staggering Stomp: 5sec cast time, melee-
Főként Tank n’spank fight, de ha nem figyelnek oda healre/tűzre könnyen wipe lehet belőle.
2. Fázis: Acidmaw & Dreadscale
Acidmaw és Dreadscale a Northrend Beasts fight második fázisában jönnek.
Képességek:
Acidmaw: -
-
-
-
Dreadscale:-
-
-
-
Fight:
A csata lényege, hogy a Burning Bile és a Paralytic Toxin hatnak egymásra.
Acidmaw Paralytic Toxin-
A Paralytic Toxin-
A Burning Bile magától leesik, nem eltávolítható.
A két Jormungarhoz két tank kell. Dreadscale érkezik elsőnek az ajtó jobb oldalán, majd Acidmaw balról, a föld alól. A két vakarék közül az egyik mindig helyhez kötött.
Az első körben Dreadscale a mozgatható és Acidmaw van helyhez kötve. Dreadscale tankja kapja a fire debuffot, Acidmaw tankja és az őt ütő játékosok a bénító mérget. Mikor cserélnek a mérget kapott játékosok fussanak a Dreadscalet tankoló mellé, így leesik róluk a méreg és nem fognak megbénulni. Az Acidmawt tankoló is szedje le magáról a debuffot, agrót nem veszít és mivel a Jormungar helyhez kötött ebből probléma se lehet.
Az a Jormungar amelyik éppen nem helyhez kötött méreg ködöket pakol le a földre. Ezektől óvakodjunk.
Az első csere után Dreadscale elkezdi a Molten Spawt köpködni, ezt egy targetre pakolja, aki a közelébe lévőket is sebzi, szóval szóródni kell.
A legegyszerűbb ha Acidmawt nagyon gyorsan leverjük, és utána már csak Dreadscale tűzsebzéseit kell kezelni, amik lényegesen veszélytelenebbek. Igaz, ha az egyik Jormungar meghal, akkor a másik 50%-
Mind2 bosst fal fele kell fordítani, hogy ne kapjon a raid aoe sebzést.
3. Fázis: Icehowl
Képességek:
Ferocious Butt: Kegyetlenül lefejel a Yeti, ami ellök magától és még stunnol is 3 másodpercre.
10 fős: 69,375 – 80,625 fizikai sebzés
Arctic Breath: Lelehel, fagyos izét fúj rád, kúp alakban mindenki bekapja aki előtte áll.
10 fős: 5 másodperc alatt 20,000 sebzés (frost)
Massive Crash: Felugrik a magasba majd leesik, ezzel mindenkit felöklelve és sebezve. A falhoz lök mindenkit, és pár mp-
10 fős: 11,000 fizikai sebzés
Whirl: Körbeforog, sebezve és hátralökve akit elér.
10 fős: 11,000 fizikai sebzés
Froting Rage: Enrage szerűség. Instant.
10 fős: 50%-
Fight:
Ismét tank n’ spank, csak itt tankokat stunnolja, meleet ellökdösi magától
De!
Massive Crash: 8k dmg, boss befut insta közepére ugrik 1et, mindenkit a falhoz lök, stzunnol, eközben kinéz 1 random targetet és a targetel ellentétes oldalhoz fut
Amikor a stunn lejár kapunk 1 50% speed növelő buffot
A boss odachargol ahol a kiszemelt áldozat volt.
Ha eltudott futni a player akkor a boss 50%-
Ha a player belehal, akkor a boss enragel (hunter, rogue tudja szedni)
A fagyasztással nem kell foglalkozni, megölni nem tud, és addig mást se sebez..