Lords Of Chaos

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Northrend Beasts

Insták > TOC

Northrend Beasts

1. Fázis:      Gormok the Impaler

Gormok a northrend beasts 1. bossa. Nagy melee dmg-et ad, és bleed effectet tesz a tankra.
10fősben 4, 25fősben pedig 5 Snobold van a hátán, melyet bizonyos időközönként dob random targetre.

Képességek:
·        Impale: 10: 1400-1800dmg/2sec, 30másodpercen keresztül, stackelődik.
  25: 2200-2800dmg/2sec, 30másodpercen keresztül, stackelődik.
·        Staggering Stomp: 10: 7800-8200 dmg 15yardon bellül + knockback + 8 sec silence spell castingra
                 25: 9200-9600 dmg 15yardon bellül + knockback  + 8 sec silence spell castingra
·        Rising Anger: 15% bonus DMG minden Snowbold lerakás után

·        Snobolds: 30secenként 2mp-es stunn, melee dmg, Random targetre tüzet dobnak (másodpercenként átlag 5000 dmg 8yardos körzetben)

Fight:
1.     Raid felépítés: 10: 2tank 2-3 healer 5dps
2.     Tank a bejáratnál várja a bosst, ranged/ healer bosstól 20yardra, egymástól 10 yardra szétszóródva elhelyezkedik.
3.     2.2 millió hp-ja van a bossnak, Snoboldoknak 134k (10fősben)
4.     a tankokra Impale debuffot teszi, így 2-3 stackenként tank váltás szükséges.
5.     kb 60-90 mp-enként ledob 1 snoboldot, amit nagyon gyorsan lekell ölni a stunn miatt, és ő teszi le a tüzet, ami megnehezíti a fight-ot.
6.     a tűzból azonnal kikell rohanni, mert kihealelhetetlen!
7.     Staggering Stomp: 5sec cast time, melee-t + tankokat stunnolja, aoe dmg.

Főként Tank n’spank fight, de ha nem figyelnek oda healre/tűzre könnyen wipe lehet belőle.


2. Fázis:      Acidmaw & Dreadscale

Acidmaw és Dreadscale a Northrend Beasts fight második fázisában jönnek.


Képességek:

Acidmaw:             -Paralytic Bite:  Instant támadás, ami bénító mérget hagy maga után (Paralytic Toxin). 10 fős: 12,950 – 15,050 nature sebzés
-Paralytic Spray: AoE sebzés, ami gyengített bénító mérget hagy maga után. 10 fős: 8,325 – 9,675 nature sebzés
-Acidic Spew: AoE sebzés, a boss elötti területen levőket sebzi instant. 10 fős: 2,775 – 3,225 nature sebzés
-Slime Pool: Méreg felhőt köp, ami sebzi aki benne áll. 10 fős: 5,088 – 5,912 nature sebzés

Dreadscale:- Burning Bite: Instant támadás, egy célpontra. Égő epével teríti be az áldozatot (Burning Bile). Jó étvágyat. 10 fős: 11,100 – 12,900 fire damage
-Paralytic Spray: AoE sebzés, ami gyengített bénító mérget hagy maga után. 10 fős: 8,325 – 9,675 nature sebzés
                  -Fire Spit: 1,1 másodperc cast idő, egy célpontra hat. Valami tüzes köpés lesz. 10 fős: 9,250 – 10,750 fire sebzés
-Molten Spew: a célpont és körülötte állók szenvedik el ezt a támadást, már megint égő epét hány és azzal borít be. 10 fős: 8325 – 9675 fire sebzés


Fight:
A csata lényege, hogy a Burning Bile és a Paralytic Toxin hatnak egymásra.
Acidmaw Paralytic Toxin-t tesz az áldozatára, míg Dreadscale Burning Bile-t.
A Paralytic Toxin-nal mérgezett játékosok el tudják távolítani magukról a mérget, ha egy Burning Bilelal beterített játékos fire damage leszedi róluk a cuccot. Egy tick fire damage elég is hozzá.
A Burning Bile magától leesik, nem eltávolítható.
A két Jormungarhoz két tank kell. Dreadscale érkezik elsőnek az ajtó jobb oldalán, majd Acidmaw balról, a föld alól. A két vakarék közül az egyik mindig helyhez kötött.
Az első körben Dreadscale a mozgatható és Acidmaw van helyhez kötve. Dreadscale tankja kapja a fire debuffot, Acidmaw tankja és az őt ütő játékosok a bénító mérget. Mikor cserélnek a mérget kapott játékosok fussanak a Dreadscalet tankoló mellé, így leesik róluk a méreg és nem fognak megbénulni. Az Acidmawt tankoló is szedje le magáról a debuffot, agrót nem veszít és mivel a Jormungar helyhez kötött ebből probléma se lehet.
Az a Jormungar amelyik éppen nem helyhez kötött méreg ködöket pakol le a földre. Ezektől óvakodjunk.
Az első csere után Dreadscale elkezdi a Molten Spawt köpködni, ezt egy targetre pakolja, aki a közelébe lévőket is sebzi, szóval szóródni kell.
A legegyszerűbb ha Acidmawt nagyon gyorsan leverjük, és utána már csak Dreadscale tűzsebzéseit kell kezelni, amik lényegesen veszélytelenebbek. Igaz, ha az egyik Jormungar meghal, akkor a másik 50%-kal erősebb lesz, de még ezzel együtt is így egyszerűbb a harc.
Mind2 bosst fal fele kell fordítani, hogy ne kapjon a raid aoe sebzést.

3. Fázis:      Icehowl

Képességek:
Ferocious Butt:  Kegyetlenül lefejel a Yeti, ami ellök magától és még stunnol is 3 másodpercre.
10 fős: 69,375 – 80,625 fizikai sebzés
Arctic Breath: Lelehel, fagyos izét fúj rád, kúp alakban mindenki bekapja aki előtte áll.
10 fős: 5 másodperc alatt 20,000 sebzés (frost)
Massive Crash: Felugrik a magasba majd leesik, ezzel mindenkit felöklelve és sebezve. A falhoz lök mindenkit, és pár mp-re stunnol
10 fős: 11,000 fizikai sebzés
Whirl: Körbeforog, sebezve és hátralökve akit elér.
10 fős: 11,000 fizikai sebzés
Froting Rage: Enrage szerűség. Instant.
10 fős: 50%-kal növeli a sebzését és a támadásai gyorsaságát.

Fight:
Ismét tank n’ spank, csak itt tankokat stunnolja, meleet ellökdösi magától

De!
Massive Crash: 8k dmg, boss befut insta közepére ugrik 1et, mindenkit a falhoz lök, stzunnol, eközben kinéz 1 random targetet és a targetel ellentétes oldalhoz fut
Amikor a stunn lejár kapunk 1 50% speed növelő buffot
A boss odachargol ahol a kiszemelt áldozat volt.
Ha eltudott futni a player akkor a boss 50%-al több sebzést szerez + stunnolja magát 10-15 secre
Ha a player belehal, akkor a boss enragel (hunter, rogue tudja szedni)
A fagyasztással nem kell foglalkozni, megölni nem tud, és addig mást se sebez..

Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz